Novinky
A MINI with a traditional internal combustion engine weighs just 2,546 lbs in base form. The MINI E boosts that figure to a portly (for its size) 3,230 lbs.
refernce: www.dailytech.com
Jestlize teoreticky 2.546 pounds je 1.154846 Kg tak 3.230 pounds bude 1.465103kg
Nerucim za presnost 😉
refernce: www.dailytech.com
Jestlize teoreticky 2.546 pounds je 1.154846 Kg tak 3.230 pounds bude 1.465103kg
Nerucim za presnost 😉
Me by spise zajimalo, jakou ty baterky vlastne maji kapacitu. A jako dlouho by vydrzely dodavat maximalni prikon tomu motoru. Pokud by to ujelo 240km na max vykon, tak by ty baterie musely mit kapacitu 240kwh a to by bylo drahe nabiti nemluve o tom, ze pri jezdeni i nabijeni by se to pekelne zahrivalo a takovou tenkou snuru, jak meli na obrazku by to upalilo.
Tak si tak říkám, že když teď rostly ceny potravin, protože se začlo jezdit na biopaliva... tak jak to bude vypadat, až se prosadí elektromobily... budeme večer při svíčkách, jen aby se nám přes noc nabilo auto... 😐
Veď to je ono. Neviem pochopiť tú podivnú honbu za výkonom. Je známe, že pri takmer konštantnom krútiacom momente elektromotra stačí na pohon vozidla menej koní ako pri spaľovacom agregáte. Tak načo preboha motor 150 kW a potom ťahať metráky mřtvej váhy kvôli dostatočnej kapaite batérií? Sú ako padnutí na hlavu. Kedy ich konečne napadne ukázať praktické výhody elektromobilu?
Cena neni znama, bude jen tech 500 vyvolenych za jaky si mesicni pronajem. Kazdych 5000km servis takze pujde jen o vyzkum, tak jak to jen s BMW Hyrogen nebo Honda fullcells.