V přepočtu lehce pod hranicí 20.000.000,-
Běžný Dieselový, stejně velký US bus stojí 7.500.000,-
Což nijak výrazně nevybočuje z EU cen, alespoň u naftových MHD busů. Ty se dají od SORky pořídit výrazně levněji. Od Iveca jsou dražší a to i přes to, že stojí na desítky let staré platformě 😁
K porovnání Proterry ale nevím, že by někdo v EU takový bus s tako dlouhým dojezdem na baterky dělal...
A úspěch tam mají i s tou cenou. Amíci jsou vcelku zapálení do toho být "zelení", takže Proterra vsadila na správnou kartu. U6 prvním typem, který nebyl nijak o moc levnější.
Běžný Dieselový, stejně velký US bus stojí 7.500.000,-
Což nijak výrazně nevybočuje z EU cen, alespoň u naftových MHD busů. Ty se dají od SORky pořídit výrazně levněji. Od Iveca jsou dražší a to i přes to, že stojí na desítky let staré platformě 😁
K porovnání Proterry ale nevím, že by někdo v EU takový bus s tako dlouhým dojezdem na baterky dělal...
A úspěch tam mají i s tou cenou. Amíci jsou vcelku zapálení do toho být "zelení", takže Proterra vsadila na správnou kartu. U6 prvním typem, který nebyl nijak o moc levnější.