Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - m.z.
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 11:31
Jako redaktor, bych si zjistil základní tech. údaje, když píšu pro širokou veřejnost.
M2 nemá nastavitelné tlumiče, liší se jen reakce motoru, tudíž se asi reakce podvozku měnit nebudou...

K vyjádřením o každodenní nepoužitelnosti sportovních aut, jsem už trochu skeptický.
Zaznamenal jsem postřeh, že je naopak proti M3 měkčí a bylo to z povolaných úst.
Navíc v zahraničí už vesele mění podvozek za tužší, protože sériový se jim nezdá dost sportovní.
No počkám ještě cca 10dní a poreferuju.
Avatar - boost.
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 11:50
Mně taky prodejce říkal, že auto má adaptivní podvozek... Ale byl jsem radši zticha.

Užívej auto. :yes:
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 12:10
Asi dost záleží, jak chce kdo to auto používat. Při řádění na okruhu či při jízdě na plné kule po celkem kvalitním asfaltu by člověk neustále přitvrzoval. Ale jezdit v tom několikrát týdně D1 by nebylo za odměnu.

Já bych to viděl tak, že pohodlné auto má nerovnosti filtrovat, zatímco sportovní je má kopírovat. A když ti pak ten sporťák "kopíruje" hrbolatou silnici, máš tam sice stálý kontakt kol s povrchem, ale logicky to s tebou hází.

Už mi tu někteří kluci tvrdili, že M4 je v pohodě komfortní na dlouhé cesty a dokonce i že Porsche 911 je celkem pohodlné na dlouhé cesty. To je spíš však jen jejich fetiš, že je baví vozit tvrdá sportovní auta (a já jim tuhle zálibu neberu a je mi to vlastně i sympatické), ale proklamovat tato obecně jako auta s "normálním" podvozkem je dost přehnané. Taky mám rád hodně pálivé jídlo a můžu ho furt, ale nebudu nikomu tvrdit, že je vhodné k rodinnému obědu, protože je mi jasné, že 9 z 10 lidí by to vypálilo chlupy v nose. ;-)

Prostě tím chci říct, že chápu pana Machalu, že se mu to na dálnici zdálo tvrdé.
Avatar - Dinar
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 12:28
Asi nejvíc záleží, kudy ta dlouhá cesta povede, do Rumunska bych carrerou nejel, do Hamburku, proč ne. ;-)
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 12:43
Jasně, v tom máš pravdu. Bral jsem to hlavně v kontextu ČR. Ovšem ani některé německé dálnice nejsou úplně vyžehlené a když jedeš 200 za hodinu, už je to docela znát.

Takový můj poznatek je, že v Německu to kolikrát docela drncá, ale drncá to furt stejně. Zatímco u nás člověk kolikrát jede, několik set metrů nic a pak najednou rána nebo minimálně zhoupnutí jako kráva (spára před mostem nebo tak něco). D1 do toho nepočítám, tam jsou to na vybraných úsecích rány v jednom kuse. Ok, přiznávám, že jezdím rychleji než předpisově (u nás).
Avatar - wakantanka
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 14:44
Ty si v tom Rumunsku dlho nebol vsak? :-)
Avatar - Dinar
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 16:13
Naposledy v dubnu v Brašově. Jezdím po Rumunsku od 99ho a ano, moc se změnilo, ale týká se to jen hlavních tahů, ty jsou už ok, ale zas přeplněné. Carreru bych si na průjezd Rumunskem nevzal, ideální auto na to je pořád nějaké našlápnuté suv. ;-)
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 14:25
tak treba 911 turbo je vazne uplne v pohode, passat poskakuje vic
komfort podvozku
| 19. 9. 2016 12:43
Dobrý den, díky za upozornění! A dejte pak určitě vědět, jak se Vám podvozek pozdával. Na mě už to bylo moc, podobně jako A45 AMG. Pro mě je v tomto směru asi nejlepší, co jsem zažil, 911 GTS. Už víc než dostatečně sportovní, i pro příležitostné svezení na okruhu, nerovnosti ale zvládá filtrovat naprosto neskutečně. Je to už ale samozřejmě jiná cenová skupina,
Machi
Avatar - Machýrek
Upresneni
| 19. 9. 2016 11:36
Razeni bez P a oproti konkurenci nezvykle polohy R a D maji vsechny M dvouspojky uz od minulych generaci. V pripade testovane M2 se tedy nejedna o zadnou inovaci pane redaktore.
Upresneni
| 19. 9. 2016 14:25
Ja jen dodam, ze jsa (?) zvykly na automat, absenci "P" jsme privital - tedy fakt, ze op zastaveni a vypnuti auta se "zaradi" parkovacka automaticky a nemusim se o ni starat...
Avatar - Machýrek
Upresneni
| 19. 9. 2016 15:04
Me tam to P docela chybi, nikdy jsem si uplne nezvykl. Mam pocit, jako kdyz me to okrada o cast kontroly na autem.
Napr. protoze jsem Machyrek, tak samosebou musim obcas nekomu ukazat, jaky to dela bordel a jednou se mi stalo, ze jsem myslel, ze tam mam N a ono tam bylo D, navic v garazi, nastesti auto bylo zaklineny a tak se nerozjelo, vsiml jsem si toho hned a dupl na brzdu. Kdyby tam bylo P, tak to mam automaticky na P a nemusim v takovy situaci resit, co tam je, kdyz auto stoji s bezicim motorem.
Dalsi vec, co mi tam leze na nervy (nesouvisi s absenci P), ze v zrcatkach je prd videt a kdyz nekam couvam na centimetry, rad bych si otevrel dvere a koukal ven dozadu, jenze jakmile otevres dvere, prevodovka se automaticky prepne na N, takze mam smulu.
Ale jinak dobry, M3 nakonec stejne vsechno odpustim a doufam ze i ona me.
Upresneni
| 19. 9. 2016 16:26
Tak to s temi otevrenymi dvermi jsem nevedel, respektive me nenapadlo to zkouset, u aut, kde je houby videt v zrcatkach je obvykle kamera aspon dozadu a ja do tesnych mist moc necouvam...
Avatar - pumpkin
Veľa nechýbalo
| 19. 9. 2016 11:56
Akurát ma s takouto M2-kou predvčerom viezol kamoš, len zo semaforu trochu pridal a pri odbočení v križovatke mu uletel zadok. Trochu mi vtedy veru lepilo, ale inak pekný kočkolap a zároveň jedno z tých áut, ktoré si v živote nekúpim. >:D
Avatar - Machýrek
Barva
| 19. 9. 2016 11:58
Nemuzu si pomoct, ale vsem mensim M (2,3,4) to nejvic slusi v bilem laku.
Naopak u AMG mi nejvic sedi cerna nebo seda.
Jedine u Audi RS bych si nebyl jisty, jestli bilou nebo tu jejich modrou nebo sedou.
Barva
| 19. 9. 2016 12:10
Je to ciste subjektivni, tak jen tak ber, ale neznam auto kteremu to nejvic slusi v bile nebo cerne barve. Spousta aut je v teto barve hezka, ale ne nejhezci.
BMW ///M? Bila hezka, cerna uz mene, ale v imola rot / spacegrau / Monte Carlo blau to tem autum teprve slusi jak si zaslouzi. ;-)
Barva
| 19. 9. 2016 12:13
Je pravda, že tahle M2 v bílé vypadá suprově! ;-)
Avatar - pumpkin
Barva
| 19. 9. 2016 12:32
Modrá, s ktorou som sa viezol vyzerá náhodou veľmi dobre!
[odkaz]
Barva
| 19. 9. 2016 15:55
Avatar - m.z.
Barva
| 19. 9. 2016 16:01
Odkaz nefunguje
Barva
| 19. 9. 2016 16:47
[odkaz] Omlouvám se, zase to nešťastné https
Plus, poslal jsem Ti SZ ;-)
Avatar - boost.
///M
| 19. 9. 2016 12:14
Auto mi nepřišlo příliš tvrdé, rozhodně ne tak, že by se s ním nedalo jezdit každý den. Spíš dost tuhý, pevný, nebo jak bych to nazval; žádný nežádoucí pohyby díky tomu, že vzadu nejsou silentbloky, které byly nejslabším článkem minulé generace non-M jedničky a trojky. Ale věřím, že toto je dost subjektivní oblast a každý má svá měřítka někde jinde. A jak kolega nahoře správně poznamenal, M2 má pasivní tlumiče.

Příjemně mě překvapil motor, jež táhne statečně až k omezovači. Stará 135i nad šesti tisíci citelně zvadne. Výkonu má M2 tak akorát. Podle mě víc v našem prostředí není potřeba.

Manuální převodovka k auta sedne jak * na hrnec, typické BMW, tady není co řešit. Jen mi vadily automatické meziplyny, které jsou zapnuty ve všech režimech kromě DSC OFF. Jo a ten debilní fake zvuk motoru v interiéru.

Tak jako tak, DCT do tohoto auta nepatří a ušetřené prachy bych raději vrazil do M Performance výfuku, se kterým M2 dostane ten správný říz. Track mode = řádný kravál. >:-[]

Já mám o svém budoucím autě jasno. Bílá v manuálu, MP výfuk, M pruhy na boku, karbonový spoiler. Teď jen vymyslet plán, jak vykrást banku.

P. S.: prý se chystá spešl verze, CS nebo CSL, a BMW má dva prototypy s motorem S55 z M3...
Avatar - Dinar
///M
| 19. 9. 2016 12:26
Bílá jí sedí asi fakt nejlíp, ty mpruhy bych si odpustil, jestli je to tohle, [odkaz] , ale proti gustu...
Avatar - boost.
///M
| 19. 9. 2016 12:43
Jo, tyhle, ale jen ty boční. Nebo něco na tento způsob: [odkaz]

Mám slabost pro 3.0 CSL a 2002 turbo a bohužel (bohudík?) na současný modrý auto se nehodí.
Avatar - Dinar
///M
| 19. 9. 2016 13:33
No, to je ale mnohem lepší, ta trikolóra nad prahem á la původní turbo, to je ok, to sedí.

Tenhle koncept [odkaz]%3A , to je žrádlo, ale s trikolorou, co měl v Goodwoodu už to zas bylo trochu přehnané. Pruhy ano, ale decentní. >:D ;-)
Avatar - speedfred
///M
| 19. 9. 2016 14:09
ja mám pocit,že 2-er nie je moc fotogenická,na živo ale vypadá úžasne.
///M
| 19. 9. 2016 14:36
Presne, takove decentni prouzky, ktere umi taliani nacpat na kdejakou linku na motorce treba...
Avatar - iudex
///M
| 20. 9. 2016 12:20
Zdieľam boostov názor, na biele Mko sa mi vyslovene žiada osvieženie v podobe Mkovej trikolóry. Žiadna divočina ako toto: [odkaz] ale decentný prúžok tomu pomôže: [odkaz] Ale len na biele auto, nie na iné farby: [odkaz] a len na menšie modely (1,2,3,4), nie 5er ani Xká: [odkaz]
Avatar - white label
///M
| 20. 9. 2016 13:06
Já bych vzal M2 (z toho mála co nabízí) v šedé, ale škoda, že není i v červené, jako M240i.
Avatar - boost.
///M
| 20. 9. 2016 13:29
To jo, červená by byla super.

Šedou M2 jsem viděl naživo, kamarád ji má, a vůbec se k tomu nehodí. Fakt šedá myš. Světlejší Space nebo Donington Grey by byla daleko lepší si myslím.
Avatar - white label
///M
| 20. 9. 2016 13:34
Ano, jsou pěknější šedé, ale když není z čeho vybírat... ;-)
Za mě ani černá, ani bílá a ten odstín modré je divný (mírně řečeno), takže bych stejně skončil u "sleeperovsky" šedé.
Avatar - boost.
///M
| 20. 9. 2016 13:54
Černá by mohla vypadat pěkně s chrome line kolem oken a stříbrnými koly z M3. Ale jinak černou obecně vůbec rád nemám.

Paleta barev u Němců je v dnešní celkem tragická.
Avatar - iudex
///M
| 20. 9. 2016 14:26
Tak som si pozrel konfigurátor a vidím len 4 farby, to je tragédia. Biela, čierna, tmavošedá a modrá. Už sa nedivím, že všetky promo fotky sú v modrej (Daytona?), keď ostatné sú "nefarby".
///M
| 19. 9. 2016 13:07
Taky si ji budu muset projet - už jen pro mezigenerační srovnání s 1M. ;-)
///M
| 22. 9. 2016 12:05
Jen k těm meziplynům. Ty nejsou fake, ty jsou skutečné, funkční a jsou tam fundamentálně pro ochranu převodovky. Ale také se mě nelíbí a v brzké budoucnosti s tím něco udělám...
Tip pro redakci
| 19. 9. 2016 12:36
Možná by stálo za to udělat nějaký článek, kde by byly vysvětleny jednotlivé typy odpružení. Aby bylo jasno v tom, co jsou to pasivní tlumiče, tlumiče s krokově nastavitelnou charakteristikou, adaptivní tlumiče a aktivní pružení.

Sám v tom rozhodně nemám úplně jasno, tak bych si velmi rád rozšířil obzory. ;-)
Tip pro redakci
| 19. 9. 2016 14:02
Výborný nápad, předám kolegovi Dusilovi,
díky,
Machi
Tip pro redakci
| 19. 9. 2016 15:59
Pane Machalo, děkuji a budu se těšit!
Avatar - speedfred
Len jedna technická
| 19. 9. 2016 13:38
pozerám na foto a tam nie je budík na teplotu motora,či dokonca oleja (ako to bolo u M) ??
Avatar - m.z.
Len jedna technická
| 19. 9. 2016 14:10
Na to asi nezbyly prachy, já jen tajně doufám, že se to nakliká v menu.
Len jedna technická
| 19. 9. 2016 16:28
A na co to je?
Avatar - Vranis
Len jedna technická
| 19. 9. 2016 16:36
Neviem ako v M2 ale v M235i sa dalo dostat do skryteho menu a tam teplota bola.
Avatar - speedfred
Len jedna technická
| 19. 9. 2016 18:33
V skrytom menu,sa to da dohľadať aj v starších BMW.
Myslim,že teploty motora,oleja sú dosť dôležité hlavne u "emka".
Avatar - m.z.
Len jedna technická
| 19. 9. 2016 19:07
Sou to šulíni, jaké skryté menu?! Proč to není normálně na obrazovce? Tablety jako kráva a na tohle není místo.
Do skrytého menu se dostává šifrovaným způsobem a pak nejdou zobrazit ostatní funkce a vyskočit z toho jde až zhasnutím motoru.
To se jim fakt povedlo a hrozně by mě zajímal důvod takového řešení :no:
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 12:10
Zeptam se jeste jednou: Na co to je?
Avatar - white label
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 12:29
K čemu je info o teplotě chladící kapaliny/oleje? Tu otázku myslíš vážně?
Len jedna technická
| 23. 9. 2016 08:57
Ano, myslim ji vazne.
Kdyz jsem mel kdysi Fiat Tipo Sedicivalvole, tak nebylo meraku na motoru nikdy dost, a za tlakomer oleje jsem byl fakt rad, nebot ten motor byl na olej extremne haklivy. Z kombinaci udaju z talkomeru oleje a teplomeru oleje a vody jsem si pak odvodil kdy a jak moc muzu motor vytacet a jak se mam k nemu chovat. No to bylo auto z konce osmdesatek (btw.: i tak se motor kousl, ale to je jiny pribeh...).V dnesnich motorech ridi vsechno elektronika, pokud se motor prehreje, mela by se rozsvitit kontrolka, pokud je malo oleje, informuje ridice pocitac hned pri zapnuti, pripadne u nekterych aut nedovoli nastartovat, kdyz je oleje uz opravdu malo. Pokud je motor studeny, tak elektronika nedovoli jej moc vytocit, u starsich BMW navic pomahala indikace povolenych otacek v otackomeru, kdy se redline posouval podle teploty oleje a vody (a myslim, ze u digitalnich budiku to maji i nova BMW). A pokud je v aute i automaticka prevodovka, tak je obvykle s motorem sladena a radi podle toho, jak je zahraty motor i samotna prevodovka.
Tak proc by me melo auto otravovat udaji, na ktere mam jen minimalni vliv, a proc by budiky s temito udaji mely zabirat misto na palubni desce a pouta moji pozornost?
Avatar - m.z.
Len jedna technická
| 23. 9. 2016 10:58
Si tu elektroniku dost idealizuješ.
Naštěstí tam M2 ukazatel má.
Avatar - iudex
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 14:21
:-O
Avatar - boost.
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 13:18
Ukazatel přístupný je: [odkaz]

Měli by si nafackovat.
Avatar - white label
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 13:20
Takže to umí jen "vodu" a olej ne?
Avatar - boost.
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 13:39
Hele, na 90 % jsem přesvědčen, že to je vlastně kombinace oleje a vody. Bylo to myslím v návodu k autu.
Avatar - white label
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 13:41
Podle symbolu by to měla být voda.
Avatar - boost.
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 13:45
Ja vím. Kouknu se po tom a dám vědět.

Edit: ta-daa, měl jsem pravdu. [odkaz]

combination of coolant and engine oil temperature
Avatar - iudex
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 14:24
To čo je, že kombinácia teploty vody a oleja? Iste vieš, že voda sa zahreje na prevádzkovú teplotu za chvíľu (teraz v lete tak 1-2 km), ale oleju to trvá podstatne dlhšie (tak 6-10 km). Tak mi vysvetli, čo ten kombinovaný ukazovateľ vlastne ukazuje za cifru. Aritmetický priemer? 8-s
Avatar - boost.
Len jedna technická
| 20. 9. 2016 14:47
iudex, také nemám tušení, co to je za bazmek. Nikde jsem zatím nenašel k tomu info ani nikoho, kdo by mi to vysvětlil.

Naštěstí v mé historické jedničce je vše v pořádku a ukazuje teplotu oleje. Trvá ji relativně dlouho, než se dostane na provozní teplotu.
za me top auto...
| 19. 9. 2016 14:39
oproti Giulii naprosta parada, od prvnich metru. auto je tuhe a ve vsem sladene a konzistentni. znate ten pocit, kdyz vas v zatacce na okresce vykopne do vzduchu terenni nerovnost?
s timhle autem, ackoli jsem ho ridil 5. minutu, jsem si byl naprosto jist tim, jak se zachova, az dopadne zpet. je sice tuzsi, ale rohodne jeste prijatelne. to ze bych s nim na D1 nejel je ale pravda. neudelal bych mu to...

to auto je strasne hodne v tom smyslu, ze vam dava spoustu jistoty a pri delsi projizdce s giulii QV jsem tenhle pocit vazne nemel...
za me top auto...
| 19. 9. 2016 16:01
M3 je prý daleko méně hodná. No já jsem to bohužel už sám poznal, když jsem zkoušel projíždět mou oblíbenou zatáčku s vypnutou stabilizací bokem. Po sedmé se to holt nepovedlo. No nic se ji nestalo, jen lehce vletěla na trávu...
za me top auto...
| 19. 9. 2016 16:17
Jak to řekl ten Vršecký: "S Giulií se musíte nejdříve pořádně sžít a naučit. Rozhodně to není auto pro každého."

Osobně bych to s tou Giulií risknul. Soudě dle času na Nordschleife, u Giulie bude prostor pro zlepšení řídící jednotky mezi volantem a sedadlem dost veliký. ;-)
za me top auto...
| 20. 9. 2016 07:11
casy na ringu jsou dost diskutabilni a specialne v pripade giulie tezko uveritelne.
podle me zkusenosti to se seriovym autem nema nic spolecneho.

Vrsecky jen potvrdil, ze giulie se chova podivne a nerekl to na plna usta.

do M2 se oblecete a hned vite, co se s autem deje a tak to ma byt.

narazky na ridicske umeni jsou jiste obecne platne, rozhodne nejsem mistr sveta, ale srovnani techto dvou aut je jasnejsi nez slunce. A rikam to se slzou v oku, nebot jsem giulii chtel. To auto podle mne skutecne neni pro kazdeho, protoze ten, kdo umi aspon trochu ridit to hned pozna. Cesky novinar, ktery si nevsimne, ze stabilizace se sama zapina pri jakekoli aktivaci abs vam ale takovou informaci poskytnout nemuze.
za me top auto...
| 20. 9. 2016 14:15
O té tvé zkušenosti s "cinklými" auty na ringu se, prosím, rozepiš. Nerýpu, fakt mě to zajímá.

Viděl jsem to video, co tu bylo nedávno, kde s tím jel borec za, myslím, 7:31. I kdyby to mělo třeba přeprogramovanou řídicí jednotku motoru, z toho videa to minimálně vypadalo, že se to auto chová dost neutrálně. Viděl jsem takhle z onboardu jízdu na ringu s mnoha auty a kolikrát to (alespoň co do práce s volantem) byla mnohem větší divočina.
za me top auto...
| 20. 9. 2016 15:07
ja zadnou konkretni zkusenost nemam. jen jsem videl to video a pokud jsi s giulii jel, tak vis, ze takhle se to auto proste nechova. tohle je minimalne daleko tvrdsi na pruzinach, dle me ani vyfuk takhle normalne nezni a urcite nema zapnutou stabilizaci.

proste to neni seriovka a tezko hadat, co vsechno je jinak.

ne vsechna rychla auta jsou zabavna, ale giulia mi neprisla ani rychla a nejsem zdaleka sam. kdyz se pak podivas na cas M3/4 na ringu a na cas giulie. jiste, ma o par desitek koni vic, ale nikde jsem nevidel duvod pro takovy rozdil v casech na ringu.
Navic M3 je podstatne citelnejsi auto.
at k tomu casu poskytnou veskere informace a pak uz staci jen pockat na srovnavaci test na jinem okruhu a uvidi se. rozdil by na zaklade casu z ringu mel byt propastny a tomu neverim. ale je to jen muj skromny nazor...
za me top auto...
| 20. 9. 2016 15:34
V módu race má Giulia stabilizaci vypnutou, v tomhle žádná odlišnost být nemůže.

Ten čas na ringu je oproti bavorákům hodně dobrý, v tom máš pravdu. Jak říkáš, je o pár desítek koní silnější a i je o něco lehčí. Srovnávací test by byl fajn, musel by to však řídit někdo, kdo opravdu umí (právě třeba hovado typu Vršeckého :-) ). Pak by se ukázalo.

Giulii jsem zatím neměl to štěstí jet. Jestli se k tomu dostanu, poreferuju. Ovšem nemyslím si, že by mé řidičské umění stačilo na to, aby měly mé dojmy nějakou výpovědní hodnotu.
za me top auto...
| 20. 9. 2016 16:18
nechci to opakovat stale dokola, ale zjevne musim...
v race rezimu se stabilizace vypne, ale jen do aktivace ABS. jakmile se aktibuje ABS, aktivuje se i stabilizacni system. nejak jsem si nevsiml, ze behem rekordniho kola neustale vypina stabilizaci...
mimochodem je to hodne... jak to rict slusne?... spatny napad to takto udelat...
sve dojmy jsem popsal pod clankem o giulii. trochu mene kriticky test, je od chrise zde
[odkaz]
tam se o te zpropadene zadni naprave, respektive absence sladeni auta take zminuje....
za me top auto...
| 22. 9. 2016 09:14
Tak Alfa to moze urobit VW sposobom, ze casom uvedie paket doplankov, ktore upravia Guliu QV do podoby auta z rekordu. Veci ako naladenie ESP sa moze menit so software updatom, takze to nemusi nic znamenat.

Ina podstatna vec je aktivna aerodynamika. Gulia ma na seriove auta vcelku prepracovane riadenie pritlaku s aktivnym prednym splitrom, difuzor vzadu a to su veci,
ktore mozu v rychlostiach ako na ringu vyrazne zmenit spravanie voci pocitovm z testovacej jazdy, kde je cielom nerozbit autom.

Staci niekedy skusit hocijaku placku / formulu vramci zazitkovych jazd. Ak sa s plackou ide ako s beznym autom (povedzme tie BMW M >:-[] ), tak to posobi neohrabana a ma problem zatocit. Ak sa to vezme do zakruty v rychlosti, ktore su "absurdne" zrazu to funguje - rychlost vygeneruje dostatocny pritlak plus gumy sa zrazu zahrievaju :-)
za me top auto...
| 22. 9. 2016 12:15
Jestli má M2 "krátkou převodovku" jako M140i, tak to dálničním vozidlem nikdy nebude...
tvrdost proti m135i/140i?
| 19. 9. 2016 16:54
Může někdo tvrdost podvozku srovnat proti M135i/140i?
Někde napsali, že se 135i na comfort vyloženě houpala až se mi tomu nechtělo věřit. Je to fakt takovej rozdíl?
tvrdost proti m135i/140i?
| 20. 9. 2016 06:34
M2 je tvrdá jak šutr. A tak to má být.
tvrdost proti m135i/140i?
| 22. 9. 2016 12:20
M140i v comfort mode je snad až příliž komfortní...jiný mode jsem zatím nezkoušel...v M2 jsem nejel, nemohu tedy porovnávat. M3 se v comfort mode chová podobně jako M140i...M2 jsem nekoupil (i když mě ji vnucovali), jen k vůli tomu podvozku. Všechny reviews, které jsem totiž četl, kritizovaly velmi tuhý podvozek. Já ale auto nekupoval na okruhy, kde se to testařům naopak líbilo.
tvrdost proti m135i/140i?
| 22. 9. 2016 13:50
takze ty jsi nekoupil M2 kvuli podvozku a ani si ji nevyzkousel???
Zeme vola Pradeda7...

ja jsem zkouknul o M2 dost veci a nikde jsem na vytku na prilis tvrde perovani nezaznamenal, az na Auto.cz.
stejni testeri, kteri si stezovali na CTR a FRS meli pro M2 jen slova chvaly...
prevodovka je relativne kratsi nez by byt mohla, ale porad delsi nez u naproste vetsiny benzinovych aut nizsi stredni
Avatar - m.z.
tvrdost proti m135i/140i?
| 22. 9. 2016 15:10
A já to měl opačně, nevyzkoušel a koupil :-) Včera dorazila, ale svezu se až za cca týden, než se všechno nastrojí.
tvrdost proti m135i/140i?
| 22. 9. 2016 15:23
Oprava! Nejen k vůli povozku, ale také i k vůli 2 dveřím..... ;-) V této fázi života potřebuju 4-5 dveří. Proto jsem zvažoval i M3.[odkaz]
tvrdost proti m135i/140i?
| 22. 9. 2016 15:50
to je jina... ono dat v necem na dojmy novinare je dost osidne. M140 je urcite lepsi nez treba TTRS, takze :yes:
ja jsem s nejmensimi detmi fungoval i v coupe ale dlouho to jako jedine auto nefungovalo
tvrdost proti m135i/140i?
| 22. 9. 2016 16:35
Tak já v kupátcích fungoval skoro 40 roků a mezi tím i s děckama. Ale to mě bylo nějakých 20-60. Teď už se nemožu ohýbat (ani moja) jak kdysi, tak ty zadní dveře jsou výhoda, protože si tam každou chvíli něco odložíme a pak se proto lehce dostanem. No a občas je potřeba taky někoho svézt. Jo, kdyby bylo k mání M240i ve čtyřdvířku (možná brzy bude?), tak jsem šel do ní. Máme sice ještě Yarise, ale ten je jenom na popojíždění.........
TTRS je jen dvoudvířko, nemá šestiválec a je jen v automatě........ ;-)
Avatar - m.z.
tvrdost proti m135i/140i?
| 22. 9. 2016 21:04
Doufám, že mi nadšení pro sportovní auta vydrží taky až do důchodu, našlápnuto mám zatím dobře >:D

140i bude jezdit krásně, kamarád si ji taky objednal, tak se snad někdy v říjnu svezu.
Avatar - Kolouš
dědo dědo....
| 19. 9. 2016 16:54
jak já Ti závidím....!!!!
:yes: :yes: :yes:
dědo dědo....
| 19. 9. 2016 16:58
Děda ale nemá M2, nakonec přece koupil 140i ne? :-|
Avatar - white label
dědo dědo....
| 19. 9. 2016 17:47
Jj, 140i (manual, 5dv., bílá).
Avatar - white label
dědo dědo....
| 19. 9. 2016 17:52
Avatar - Magister
přirozený zvuk
| 20. 9. 2016 12:09
Nepochybuju, že to bude zajímavé auto. Je dobře, že ještě něco takového BMW vyrábí. Ale nerozplýval bych se nad přirozeným zvukem, páč ten přirozený z nepochopitelných důvodů v kabině není....

[odkaz]
přirozený zvuk
| 20. 9. 2016 14:22
Nechápu, proč tam tohle šidítko dávají. Mě osobně by teda dost vadilo vědomí, že neposlouchám motor, ale repráky. Kromě toho, jak je na tvém odkazu vidět, tohle auto zní dost dobře i bez toho. Tak vážně nevím, co blbnou. Ledaže by většinu kupců tvořili mladíci s placatými kšilty a řetězy na krku, pak bych to chápal. :-)
přirozený zvuk
| 20. 9. 2016 15:12
m performance vyfukem siditko stejne nemas sanci slyset...
Avatar - CHerokee
přirozený zvuk
| 20. 9. 2016 18:09
To šidítko dokresluje zvuk ve všech otáčkách, Taky nechápu, proč tam je. Jinak za toto auto má ode mě BMW :yes:
přirozený zvuk
| 22. 9. 2016 12:34
Ani nevím, jestli má M140i fake zvuk výfuku. Zatím bych řekl, že ho není skoro slyšet. (Přes 4000 ot/min jsem zatím nešel). Jen při nastartování to má správný chraplák, který ale zmizi po prvním přidání plynu... ;-\
Avatar - m.z.
přirozený zvuk
| 29. 10. 2016 11:30
Určitě má a znám někoho, kdo by ti od něj pomohl, stejně jako od start-stop ;-)

M2 jezdí parádně a vůbec není tvrdá, naopak už se mi v dílně chystá jiné horní uložení předních tlumičů, úprava geo a podvozek Bilstein B16.
Proti M135i je největší rozdíl v chování podvozku, nemá ty počáteční mikropohyby káry při ostré změně směru, nevlní se jako had při ostrém brzdění a má ještě kratší převod, fakt to není na dálnici ideál, ale dá se to přežít (zvlášť po vypnutí el. blbosti v reprákách), i když se jí vyhýbám, jako čert kříži.

Kombinovaný ukazatel teploty funguje výborně,po startu hlásí COLD cca do 1/4 sleduje vodu, nahlásí OK, pak pokračuje ukazatel mot. oleje.
Provozní teplotu dosáhne po 10-15km, dle venkovní teploty a zátěže motoru.
Nadšený jsem z fungování adaptivních světel, nikdy jsem to na autě neměl a je to pomoc.

Až do zhoršení počasí, jsem pravidelně o víkendech startoval za rozbřesku, píchnout si pravidelnou dávku drogy M2 >:D a to i když padaly trakaře, na vodě je krásně čitelná.
Za 14dní najeto 4500km, spotřeba dlouhodobě cca 12,5l,není to extra užrané, i když pod zátěží si samozřejmě přihne, víkendové poježdění je okolo 15l.

Zimáky v origo rozměru už jsou nachystané, přezuju s prvním sněhem, uvidíme jak nám to půjde.
přirozený zvuk
| 29. 10. 2016 13:23
ENJOY!!!
Avatar - speedfred
přirozený zvuk
| 3. 12. 2016 23:33
Tak trošku závidím M2,ja som skončil iba v M235i.
No ale na moje jazdenie je aj tá 235 dost citlivá na riadenie,oproti súčastným sterilným dialnicnym autám.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku