Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
6
Po designové stránce je Toledo jasně zdařilejší, než Rapid, zejména pak při pohledu zezadu, kdy jej dvoudílné zadní svítilny krásně opticky rozšiřují a také převislá odtrhová hrana je slušivá. Jedinou výhodu Rapidu spatřuji v solidněji působících vnitřních klikách dveří, ale ty by jistě šly namontovat i do Španěla. Toledo zase boduje čitelnějšími stupnicemi rychloměru a otáčkoměru...Jako jediná vážná nevýhoda Toleda tak zůstává úzká karoserie posazená na poměrně malá kola. V tomto směru působí Tipo mnohem dospělejším dojmem, zase ale nemá páté dveře a turbomotor 1,2 l...
Bazalt
1
Souhasím, kdybych si měl vybrat mezi dvojčaty tak bych si šel pro Toledo. Je mnohem elegantnější než Rapid. jenomže mám stejně raději auta kam nastoupím a vystoupím jako člověk a ne plaz 😄 Také rád sedím rovně kvůli zádům jenomže pak mám hranu čelního okna někde pět centimetrů pod úrovní očí a musím kroutit krk, zejména na semaforu 😄 To bohužel platí u mnoha aut 😒
Emel
Na to navazování na první Toledo se dá koukat různě... Toledo asi nabídne zhruba totéž co tenkrát, jenže tenkrát to stačilo na plnohodnotný mainstream a ještě kousek navíc, viz zmiňované srovnání s 405 apod.
Toledo zaostává co do prodejů i v celé Evropě, v poměru 5😁5t za 1-6/16.
Toledo zaostává co do prodejů i v celé Evropě, v poměru 5😁5t za 1-6/16.
lenze dnesne toledo je uz posadene inde a bohuzial nizse ako tie jeho predosle generacie ... ved toledo bolo kedysi posadene na urovni O1 a golfa IV ... to prve hranate toledo s megaprevisom vlastne bolo este na podvozku golfu 3 .. lenze dnes tuto poziciu zaujal leon a toledo nejak podivne zrazu posunuli uz pod leon.... skoda... lebo autu s nazvom toledo by dnes uz slusalo viac nieco velkosti strednej triedy .. nieco ako bol seat exeo ( prerobena A4 ) a nie nejaky lowendovy lift ... kedze seatu nadalej hodne chyba auto v strednej triede ... ktore by sa mu uz velmi zislo ci uz kvoli lepsiemu imidzu aj kvoli dalsim predajom a dalsim moznostiam s tym spojenymi...
Mýliš se, Toledo I stálo dokonce na platformě Golfu II! :-!
je to mozne... razvorovo bolo prve toledo na urovni golfu 3.... ale je mozne ze rovnaky razvor uz mal aj golf 2 ... kazdopadne bolo posadene razzvoom aj treidou na urovni golfu alebo O1..... preto ma netesi ze z toleda vznikol uz len akysi lowendovy lift ktory sa okrem ineho ozaj nepredava v eu nijako slavne... ja u nas toldo aby som hladal... za to rapid lift vidis ozaj casto....
Ak by sa aktuálne Toledo volalo Cordoba, to meno by mu sedelo určite viac, teda vzhľadom na históriu.
suhlas.... aktualny lowendovy lift od seatu sa mal volat jednoznacne cordoba ... a mozno by to aj jeho predaju pomohlo.... a meno toeldo si mohli nechat na nejake to vacsie auto... ale bohvie kedy sa ho u seatu dockame .. tiez pravda
Určitě, ale Cordoba byla jen prodlouženou Ibizou, tohle by mělo stát na půdorysu Rapidu, tzn nižší střední třídy. Ale jako evoluce Cordoby, proč ne.
Nymyslím si, Cordoba nikdy nebyla liftback a patří o třídu níž. Pokud by Seat obnovil tříprostorovou verzi Ibizy, toto pěkné jméno by jistě použil. :-!
topperko zas varis z vody... pises ze toledo so zadnym mega previsom, si si teda isty, ze Toledo malo razvor ako Golf 3 a pri tom stalo na plosine Golfu 2 ? Daj čísla...
btw Golf 2 a Golf 3 maju uplne rovnaky podvozok co do koncepcie a to plati i do dnes... v predu MC P. v zadu vlecne ramena...
Rapid podla mna vyzera lepsie, v dobre farbe...
btw Golf 2 a Golf 3 maju uplne rovnaky podvozok co do koncepcie a to plati i do dnes... v predu MC P. v zadu vlecne ramena...
Rapid podla mna vyzera lepsie, v dobre farbe...
No to přesně píšu - Toledo dneska není ideový nástupce toho prvního Toleda.
Já si naopak myslím pravý opak - i současné Toledo je ve svém segmentu jen tak napůl (B/C), u starého Toleda I to tehdy bylo na rozhraní C/D, ale spíše C (stejně jako Jetta II a později Octavia I). :-!
Mno podľa nielen miestnych redaktorov je Rapid akýmsi duchovným nástupcom Octavie I, jeho dvojča Toledo je logicky vzdialeným nástupcom svojho prvého menovca nie?
A všichni nástupci Fordu T... no prosím.
Nástupcem Octavie I je samozřejmě Octavia II a jejím zase Octavia III, které drží pořád stejnou filosofii... včetně nadstandardní techniky jako je 4x4 nebo silné motory.
S trochou fantazie se dá Octavia I označit za "duchovního nástupce" Toleda - tam tenhle koncept začal, než byl přestěhován ke Škodovce.
Ok, Rapid byl prezentován jako nástupce Octavie II Tour a ta zase jako nástupce Octavie I Tour... jenže to nejsou svébytné modely, to Tour je prostě označení pro výprodej staré techniky za zvýhodněné ceny. Rapid do toho schématu nezapadá.
Nástupcem Octavie I je samozřejmě Octavia II a jejím zase Octavia III, které drží pořád stejnou filosofii... včetně nadstandardní techniky jako je 4x4 nebo silné motory.
S trochou fantazie se dá Octavia I označit za "duchovního nástupce" Toleda - tam tenhle koncept začal, než byl přestěhován ke Škodovce.
Ok, Rapid byl prezentován jako nástupce Octavie II Tour a ta zase jako nástupce Octavie I Tour... jenže to nejsou svébytné modely, to Tour je prostě označení pro výprodej staré techniky za zvýhodněné ceny. Rapid do toho schématu nezapadá.
tak ono taky, dneska i nadělí dealer solidně vybavenýho rapida či toledo kolem 300tis (+-20tis) zatím co tenkrát podobně vybavená Octa nebo toledo byla klidně i za 500 a víc.....
Přesně tak, Toledo bylo taková Octávka sedan 😄 A vypadalo moc dobře. V těch prvních se dal sehnat TDI a jezdit za 5l když člověk neměl na VW, než vůbec přišla OI
3_diamanty
tu bol test toleda s 1,2 tsi 81kw ... ale ok... chapem ze je to vacsia pecka ako nejaky ioniq 😉 a tak si treba zopakovat testik tohto europskeho "me***lleru" opat :yes😒br />
fakt uz nie je co testovat? len dookola rapidy yetiny toleda x krat? a potom zase yeti vs toto .. rapid vs hento... ja mam aspon 10 tipov co by slo otestovat a co tu este nebolo a co sa realne predava
fakt uz nie je co testovat? len dookola rapidy yetiny toleda x krat? a potom zase yeti vs toto .. rapid vs hento... ja mam aspon 10 tipov co by slo otestovat a co tu este nebolo a co sa realne predava
Myslím, že nejde o to, že nie je čo testovať H/K. Redakcia zrejme nevie, alebo pozabudla na to, že Toled👋Rapid s výrobou cca od polovice júna vychádza v novom modelovom roku MY2017 s menšími zmenami - napr. prešívanie koženej výplne lakťovej opierky medzi prednými sedadlami, alebo biele prešívanie opierky na ruky v bočnej výplni predných dverí, prípadne ambientné osvetlenie v odkladacom priestore predných dverí) a osvetlenie odkladacieho priestoru pod panelom automatickej klímy, atď... 😉
Skoda reci. Ked sme pri tych chybajucich testoch, co takto Megane GT? Net plny testov ale tu sa spi. Uz ho testoval aj Onder Macko 😄 (clovek zaoberajuci sa IT technologiami) Alebo sa vymysla nova metodika hodnotenia, aby ten test nedopadol prislis pozitivne? A porovnavacka s O RS alebo Leonom, to radsej nie, to by bolo peklo.
ano.... megane GT... ale aj dalsi .... rovnako sportage s tgdi... polroka na trhu a tu stale nic .. marna slava... o hyundaioch obecne uz ani nehovorim... tie tu akoby ani neexistovali ...
takisto nerozumiem preco uz radsej neporovnat atecu povedzme s kugou po fl. alebo nejakym tucsonom ale opat tu treba tahat ( a tentokrat uz generacne starsieho ) yetiho... k comu takyto porovnavaci test .. aby sme zistili ze o x rokov novsia ateca ( yeti II ) je lepsia ako yeti I?
navrhujem na jar otestovat rio 4 vs rio 3 ( koniec koncov to rio 3 po fl. tu doteraz nebolo )
takisto nerozumiem preco uz radsej neporovnat atecu povedzme s kugou po fl. alebo nejakym tucsonom ale opat tu treba tahat ( a tentokrat uz generacne starsieho ) yetiho... k comu takyto porovnavaci test .. aby sme zistili ze o x rokov novsia ateca ( yeti II ) je lepsia ako yeti I?
navrhujem na jar otestovat rio 4 vs rio 3 ( koniec koncov to rio 3 po fl. tu doteraz nebolo )
Megane GT ale není konkurence pro plnohodnotné hothatche, srovnání Megane GT s Cuprou nemá moc smysl... konkurent je spíš nějaké FR 1.8TSI, Ceed GT apod.
To nic nemění na tom že bych si test rád přečetl, kdybych dneska měl kupovat auto tak by GT bylo na seznamu.
To nic nemění na tom že bych si test rád přečetl, kdybych dneska měl kupovat auto tak by GT bylo na seznamu.
Nepochopil. Ceed Gt nie je Skoda, ako chces robit porovnavaci test bez Skody? Cupru som nespomenul. S akou oktavkou by podla teba porovnavali Megan ak nie s RS? Jasne ze s RS idealne 230 samozrejme ze v plnej vybave nech sa vybavy ako tak dorovnaju. Cena sa uz nejak zaonaci.
S poslednou vetou plne suhlasim.
S poslednou vetou plne suhlasim.
Octavia 1.8TSI.
Ale pochopil... ty bys udělal srovnávačku s RS... a pak by ses tu spravedlivě rozhořčoval, že GT dostalo nabucháno 😉 . A pak se divíš, že je tu Škoda na každém kroku, když bez ní nejste schopní zformulovat příspěvek do diskuse...
Ale pochopil... ty bys udělal srovnávačku s RS... a pak by ses tu spravedlivě rozhořčoval, že GT dostalo nabucháno 😉 . A pak se divíš, že je tu Škoda na každém kroku, když bez ní nejste schopní zformulovat příspěvek do diskuse...
Ano, porovnat Meg GT s ORS nebo Cuprou by bylo pro Renault peklo. Je totiž o stupeň níž. Emel to napsal přesně.
Peklo by to bylo, ale pro Megane, který dynamicky zaostává, hůře brzdí, má vyšší spotřebu, v interieru má větší kravál, nemluvě o tom, že prostorově je ve všech směrech menší.....
[odkaz]
[odkaz]
michal.t
I bych se u takto zaměřeného modelu smířil s tou přístrojovou, které je dle mého již lehce „retro“… Ale proč Seat, který hlásá „technology to enjoy“, pořád zapomíná řadící páku někde hluboko a daleko od volantu, to fakt nechápu. Zřejmě je to asi přesně „ta správná“ koncernová ergonomie. 😄 …bavící se řidič asi nepotřebuje řadit, ale jen si užívat té „ultrapružné“ jednadvojky.
alapli
Proč neustále oprašujete Toledo, teo testujete každou chvíli. Co takhle Octavie s I 30, krátké verze, kombíky, a objektivně!!!
tak tak.... ale tak zase octavia nejaku moc kratku verziu ani nema ... ale kombiky to by uz slo... :yes😒br />
raz tydenne tu proste nejaky koncernovy voz testovany byt musi .. hoci uz ani nie je co testovat kedze vsetko tu uz bolo x krat... ukol ale znel jasne ... a ten nepusti 😉
raz tydenne tu proste nejaky koncernovy voz testovany byt musi .. hoci uz ani nie je co testovat kedze vsetko tu uz bolo x krat... ukol ale znel jasne ... a ten nepusti 😉
Raz tyzdenne? Mne to vychadza uz raz denne.
pred tyzdnom recyklat x krat testovanej yetiny.... teraz zase spomienka na toledo... aby sme nahodou nezabudli ze existuje ... 😉
problem je ten ze niektore znacky tu proste v testoch akosi chybaju a tak sa tu niektore vozy zase musia uz testovat x krat ( kedze mas tu az 3 testy tyzdenne ) ... no a vo vysledku je to potom take ake vidime... nemastne neslane.. a na svoje si pridu ozaj len fandovia uzkej skupiiny aut
problem je ten ze niektore znacky tu proste v testoch akosi chybaju a tak sa tu niektore vozy zase musia uz testovat x krat ( kedze mas tu az 3 testy tyzdenne ) ... no a vo vysledku je to potom take ake vidime... nemastne neslane.. a na svoje si pridu ozaj len fandovia uzkej skupiiny aut
Končící i30 nemá smysl testovat a nová ještě na testy není... a jak znám Hyu v CZ, ani nebude.
PS: novou i30 jsem potkal a naživo docela dobré :yes:
PS: novou i30 jsem potkal a naživo docela dobré :yes:
ja som videl niro... ale s jeho nejakym skorym testom si tu velke nadeje uz tiez radsej ( po sklamani s chybajucim tgi sportage ) vobec nerobim... a test optimy GT? ... mozno az rok na vanoce... dovtedy tu uz bude 20 kodiaqov minimalne 😉 a mozno aj nejaky ten "fabiaq" uz pride 😄
webpaja
"Jízdní vlastnosti „španělského“ liftbacku představují solidní průměr. I při svižné jízdě zatáčkami příď reaguje hbitě na otočení volantem a chování je příjemné bez nadměrné nedotáčivosti. Spíše než to je pro uživatele důležité, že i s rozbitými cestami si šasi poradí s grácií a hlavně bez tupých ran. A to měl vůz 17palová kola se čtyřicetiprocentními pneumatikami. "
vs
"Zatímco v případě hravosti podvozku jsou pro i proti, jednoznačným negativem tuhého šasi je poskakování a odskakování na nerovnostech rozbitých okresek."
"Co dále kazí dojem z jízdy s Toledem, je všudypřítomný hluk. Nijak zvlášť dobře není odhlučněný motor ani podvozek a společně s aerodynamickým hlukem si na palubě moc ticha neužijete, jen v různých rychlostech bude převažujícím původcem ruchů něco jiného."
Dříve 3* , teď 4*? Auto ač o půl roku starší a bez updatu se zlepšilo? Pěkně kluci! :yes: >😒]
vs
"Zatímco v případě hravosti podvozku jsou pro i proti, jednoznačným negativem tuhého šasi je poskakování a odskakování na nerovnostech rozbitých okresek."
"Co dále kazí dojem z jízdy s Toledem, je všudypřítomný hluk. Nijak zvlášť dobře není odhlučněný motor ani podvozek a společně s aerodynamickým hlukem si na palubě moc ticha neužijete, jen v různých rychlostech bude převažujícím původcem ruchů něco jiného."
Dříve 3* , teď 4*? Auto ač o půl roku starší a bez updatu se zlepšilo? Pěkně kluci! :yes: >😒]
suhlas... pred polrokom to boli 3 hviezdy... dnes ma defakto to iste auto 4 😄 toledo sa zlepsuje samo.. navrhujem este polrok pockajme a snad sa dotiahne aj na najlepsich v segmente ... 😉
Také mi to hlava nebere >😁 Asi je potřeba zvýšit prodeje, nebo nevím 😄
Když redakce tak plýtvá hvězdami, zajímalo by mě, zda-li by za svůj půlmilion postupovala stejně. Proč mě to čím dál tím víc připomíná autosadomaso party? M2 je diskomfortní prkno a uskákané Toledo je plavné a tiché 😉
Pravda je, že všechny Seaty trpí na hluk - bez rozdílu.
Většinou krásné exteriéry, akceptovatelné interiéry, ale ten hluk je příšerný...
Většinou krásné exteriéry, akceptovatelné interiéry, ale ten hluk je příšerný...
U svého Leonu ST nic takového nepociťuji, a to mám příplatková kola 225/45 R17... Možná je to tím, že pod kobercem kufru je celá podlaha ještě pečlivě pokrytá protihlukovým obkladem. Jasně, Golf je na tom co se týče valivého hluku o něco lépe, ale s Octavií III je to naprosto srovnatelné :-!
No tak zrovna O3 je taky docela katastrofa...co se týče odhlučnění. Jezdil jsem 😜erience a byl slyšet každý kamínek...
Porovnávám se Ceedem SW který byl na 225/45 R17 - to byl proti Leonu tichošlápek.
Porovnávám se Ceedem SW který byl na 225/45 R17 - to byl proti Leonu tichošlápek.
silversurfer
pomalu kazdy ma vpredu LEDky, ale vzadu uz vetsinou nikomu nesviti nic....nechapu, ze to muze byt takhle spatne nastaveny. A bez rozdilu o jakou se jedna znacku...
Mě svítí zadní LED bez ohledu, zda mám denní či plné svícení. Ale souhlasím!
U koncernu to jde zapnout a přijde mi to jako dobrý nápad.
Skrze diagnostiku nebo i uzivatelsky?
Však to je taky to první, co jsem si u svého nového auta nechal ještě před převzetím zapojit (aktivace zadních svítilen do režimu denního svícení). Naprosto nechápu, proč to standardně nemají už z výroby zapojená všechna moderní auta s denním svícením! 8-s 8-s 8-s
presne, ja by som to dovolil len v kombinacii so svetlnym senzorom
No ono to tak bylo navržené schválně, dokonce mám dojem že jednu dobu nebylo legální svítit vzadu při denních světlech.
ano a bolo to myslim kvoli spotrebe 8-s
tak malo to 'zviditelnit' auta cez den, co sa podarilo, akurat su tieto auta 'neviditele' pri sumraku/briezdeni popr. mrholeni/dazdi, kedy si samozrejme vodic neuvedomi, ze zozadu nie je videny
tak malo to 'zviditelnit' auta cez den, co sa podarilo, akurat su tieto auta 'neviditele' pri sumraku/briezdeni popr. mrholeni/dazdi, kedy si samozrejme vodic neuvedomi, ze zozadu nie je videny
ale to už nie je chyba nejakého výrobku, ale toho medzikusu medzi volantom a sedadlom. Čiste technicky, ak by sa na to zamerala dopr. polícia trebárs mesiac v kuse ... rýchlo by kopa tiežvodičov našla páčku na zapínanie plných svetiel. >😁
Velmi trefna poznamka. Se soucasnou technologii mohou byt auta dostatecne osvetlena po cely den.
Mno ak je legislatívny predpis postavený tak ako je čo by si chcel ? >😁 V zásade pri nezhoršenej viditeľnosti zadné svetlá v podstate nie sú potrebné. To že množstvo e😜ertov jazdí na denných LED aj za zhošeného počasia je vec druhá.
V zásadě při nezhoršené viditelnosti ani přední světla v podstatě nejsou potřebná. Ale... jak jsem byl ze začátku spíš proti, tak teď musím říct, že to má něco do sebe.
Považuju denní světla za přínos, zvlášť v době rozšíření šedých barev. Kolikrát auto splyne s okolím a nebýt svícení, zaregistruješ ho mnohem později.
Hugi_77
To že se tady dozvíme o všech motorizacích a výbavových stupních všech koncernových vozů opakovaně pro každý modelový ročník je pro VAG fanatiky asi fajn, ale upřímně to dokazuje a potvrzuje už tak nízkou kvalitu a totální závislost na inzerentech tohoto serveru.
Chybí tady testy nových modelů Kie, Hyundaie, Opelu a dalších automobilek... To že Vám někdo nezapůjčí auto přeci nemůže být důvod, resp. je otázka jak moc chcete vy sami...
Přestaňte už vylepovat rendery kdejakého patlalisty na téma Škoda a věnujte se i ostatním. O to smutnější je to proto, že značky VW group zrovna nepatří mezi lídry v inovacích, ale spíše naopak.
Díky
Chybí tady testy nových modelů Kie, Hyundaie, Opelu a dalších automobilek... To že Vám někdo nezapůjčí auto přeci nemůže být důvod, resp. je otázka jak moc chcete vy sami...
Přestaňte už vylepovat rendery kdejakého patlalisty na téma Škoda a věnujte se i ostatním. O to smutnější je to proto, že značky VW group zrovna nepatří mezi lídry v inovacích, ale spíše naopak.
Díky
MOJE JMÉNO
... si tu téměř novou jednadvojku 81kW vyzkoušet v době garančky mé služební dvojkové Octávie se shodným motorem, ale starší 8V konstrukce 77kW. Auto to rozhodně nebylo špatné, ale jak moc se budu těšit na to, až jim Seata vrátím a vyzvednu si svoji Octu se 200.000km, bych nikdy nevěřil. Jediné, co bylo u SEATu výrazně lepší byl infotaiment vozu (ovládání na volantu, lepší rádio, BT...) Vše ostatní hodnotím jako horší. Zátah mé Octy od nízkých otáček (i přes vyšší hmotnost) je nepřehlédnutelný. Hlučnost výrazně nižší. Podstatně lepší jízdní vlastnosti a méně uskákanosti než u Seatu. Více místa do šířky. No prostě : až mi budou ve firmě nutit dvojče Rapida, tak se budu rozhodně bránit a dělám vše proto, aby Octa vydržela co nejvíc. 😄
Tak oni to konkurenti moc nejsou a i pořizovací cena obou vozů byla předpokládám celkem rozdílná.
Rodiče mají Rapida a sám se cítím ve dvojkovým leonu mnohem lépe, byť takové blbosti jako kožený volant a počítač má výrazně novější Rapid prostě lepší.
Rodiče mají Rapida a sám se cítím ve dvojkovým leonu mnohem lépe, byť takové blbosti jako kožený volant a počítač má výrazně novější Rapid prostě lepší.
Ja Prvni 123
Dál jsem ani nečetl.
Kromě toho, že nesnáším kapitoly... tak tahle formulace je vražedná. To je teda test jako blbec.
Jediné selhání navigace je důvod ke kritice!
Ale tady je až na pár selhání funkční, takže je výborná.. to jako stačí, že svítí?
Kromě toho, že nesnáším kapitoly... tak tahle formulace je vražedná. To je teda test jako blbec.
Jediné selhání navigace je důvod ke kritice!
Ale tady je až na pár selhání funkční, takže je výborná.. to jako stačí, že svítí?
Navigace neselhala, jen mě posílala tam, kde není silnice. Mimochodem kdysi jsem se ztratil ve Slovinsku v BMW X5 M. A víte proč? Protože navigace mě ukázala, že mám jet doprava místo doleva. No tak jsem si objel celý okruh kolem Triglavu a bylo to. K rozdílnému hodnocení ted a dříve. Test jsem psal ted já, dříve někdo jiný. Asi máme každý jiné nároky a měřítka. A ano Toledo se zlepšuje. Má full LED. To dříve nemělo. A také nový motor pro Euro6. Takže přeci jen je v něčem lepší.
elipsoid
"Spíše než to je pro uživatele důležité, že i s rozbitými cestami si šasi poradí s grácií a hlavně bez tupých ran. A to měl vůz 17palová kola se čtyřicetiprocentními pneumatikami."
Ne. Tohle auto si s rozbitýma cestama neporadí s grácií, rozhodně ne se 17". Už se 16" znamená jízda po dlažebních kostkách doslova uši-zaléhající dunění a jakýkoliv výmol znamená dutou ránu od zadních kol. Řešením je naložit do kufru metrák, pak už to trochu víc plave a jízda je příjemnější. A Španělsko tohle Toledo nevidělo ani na obrázku - vždyť i na platu v kufru je propíchnutá slepice. Jinak to ale není zlý - pokud to nekoupíte za ceníkovou cenu, to už je fakt rajón o třídu větších aut.
Ne. Tohle auto si s rozbitýma cestama neporadí s grácií, rozhodně ne se 17". Už se 16" znamená jízda po dlažebních kostkách doslova uši-zaléhající dunění a jakýkoliv výmol znamená dutou ránu od zadních kol. Řešením je naložit do kufru metrák, pak už to trochu víc plave a jízda je příjemnější. A Španělsko tohle Toledo nevidělo ani na obrázku - vždyť i na platu v kufru je propíchnutá slepice. Jinak to ale není zlý - pokud to nekoupíte za ceníkovou cenu, to už je fakt rajón o třídu větších aut.
Bazalt
Po přečtení mám pocit že je Toledo produkt nějaké provinční španělské značky která nikdy nedělala dobrá auto, vše je na něm špatné, podvozek, interiér, materiály, prostě nic dobrého. Servisní síť v ČR hrozná (protože jde o španělské auto), pověst strašná a vlastně nikdo ho nechce i když je o desítky tisíc levnější než Rapid. Jenomže Rapid je úžasný český výrobek z nejmodernější tovární haly, má nejlepší techniku VW, skvělý podvozek, úžasné sedačky, výborné materiály atd-jo a škrabku 😄 (jak jsme si vždy mohli přečíst). Teď mě opravte jestli se pletu nebo se něco změnilo: Vyrábí se Toledo pořád ve stejné hale jako Rapid? Jsou ta auta v podstatě stejná jako třeba Up a CityGo? Protože já mám pocit že článek je o úplně jiném autě které ani nepatří do VW a vyrábí se snad někde na Filipínách (nic proti Filipíncům).
Já mám zase pocit, že pocit křivdy je to nejsilnější, s čím mnozí diskutéři na server přicházejí, ještě dřív, než si vůbec něco přečtou. Ten pocit jsi nemohl získat přečtením, protože v testu se Toledu rozhodně nekřivdí.
rohYpnol
Toledo v aktuální podobě vlastně reprezentuje současný Seat víc než si mnozí dokážou představit. Jméno se odvolává na tradici. A tradice Seatu zní licenčně vyráběné vozy jiných značek. A to zde platí na 120% jen s tím rozdílem, že španělské je na autě jen logo a název.
Nicméně Toledo je, stejně jako vlastně třeba Alhabra či Exeo, tím hezčím koncernovým sourozencem. Takže pro mě lepší volba než Rapid.
S ohledem na konkurenci jsme ale opět tak nějak napůl mezi vrcholem dokonalosti a propastí hrůzy. Z praktického hlediska není co vytýkat takřka pohledem středně-třídním, detaily a celé provedení, materiály, detaily ale odkazují na kategorii malých vozů...
Zkrátka Rapid se vším všudy. Tedy Toledo 😉 Jo, a víc jak 3* si opravdu nezaslouží.
Nicméně Toledo je, stejně jako vlastně třeba Alhabra či Exeo, tím hezčím koncernovým sourozencem. Takže pro mě lepší volba než Rapid.
S ohledem na konkurenci jsme ale opět tak nějak napůl mezi vrcholem dokonalosti a propastí hrůzy. Z praktického hlediska není co vytýkat takřka pohledem středně-třídním, detaily a celé provedení, materiály, detaily ale odkazují na kategorii malých vozů...
Zkrátka Rapid se vším všudy. Tedy Toledo 😉 Jo, a víc jak 3* si opravdu nezaslouží.
Vzhledem k tomu, že Toledo 1.2 TSI/81 kW se srovnatelnou výbavou je cenově hodně blízko stejně motorizovanému Leonu ST, o jeho koupi nemá smyl příliš uvažovat. Leda že by měl člověk garáž s hodně úzkými vraty... 😲
Krtek_no1
A ačkoliv se mi líbí i Rapid, Toledo považuju za podstatně hezčí. Pochybuju, že bude znatelně užší nebo jinak prostorově menší než Rapid. Rozhodně má hezčí zadek. Stačilo odstranit ty nesmyslný trojúhelníky vedle SPZ (který hyzdí všechny dnešní škodovky) a rázem je to paráda. Přístrojovka má konečně čísla normálně a né hlavou dolu a zbytek bych nerozeznal pokud bych neviděl logo na volantu.
Už delší dobu ceny nesleduju ale nikdy mi Toledo nepřišlo levnější než Rapid. Možná první ořezaná výbava, plácnu, za 280 tisíc, Rapid byl třeba o bůra dražší... Jenže další výbava byla od 350 vejš a mezi to u Rapida nacpali další 2 výbavy a 4 motorizace. Vždycky mi připadalo že ceny maji nastavený tak, aby se Toledo u nás neprodávalo. O akcích jsem nic neslyšel, kdežto škodovku mi vtloukaj do hlavy na každym rohu.
Už delší dobu ceny nesleduju ale nikdy mi Toledo nepřišlo levnější než Rapid. Možná první ořezaná výbava, plácnu, za 280 tisíc, Rapid byl třeba o bůra dražší... Jenže další výbava byla od 350 vejš a mezi to u Rapida nacpali další 2 výbavy a 4 motorizace. Vždycky mi připadalo že ceny maji nastavený tak, aby se Toledo u nás neprodávalo. O akcích jsem nic neslyšel, kdežto škodovku mi vtloukaj do hlavy na každym rohu.