Novinky
RS
5
Spíš tu už všichni ví, že si Kankunen v minulém tisíciletí koupil 156ku, rozbila se mu, a stále nám to tu musí vyplakávat . 😄
Přejít do diskuze
No vida, teď ještě ten kombík a manuál... ne, dělám si legraci, ten benzín vypadá dobře :yes: . Verze na 16" bude asi peklo...
jak bude Alfa fungovat a teprve za tři roky kupovat. Riziko neustálých poruch je u Alfy vysoké.
Tento nadupaný dvoulitr bude ideální motorizace, ovšem až v okamžiku, když k benzinovým dvoulitrům nabídnou taky šestistupňový manuál. To teprve bude to pravé auto pro Alfisty! 😄 :yes:
Stelvio by malo byť SUV strednej triedy, t.j. konkurent pre X3/X4, ako Giulia pre BMW3. Aj zo spy fotiek sa auto nejaví, že by malo cieliť vyššie. Neskôr "by mal" pribudnúť sedan vyššej strednej triedy (Alfetta, plán predstavenia 201😄 a následne SUV od neho... V 2018 by mala prísť nová Giulietta, ktorá by mala byť aj vo verzii kombi. 2019 by mal byť predstavený Spider a 2020 Brera (názvy treba tiež vnímať orientačne 😄 ).
Všetko je to v rovine "mal/-o by byť", ťažko pri Alfe povedať, či reálne bude a či nebudú posuny v termínoch. Každopádne Veloce bolo avizované pre autosalón v Paríži, a bude. Aj keď sa jedná "len" o výbavový stupeň Giulie. Nutno podotknúť zaujímavá verzia, takmer ideálna, aj keď by bolo fajn mať ten výkon radšej zo 6-valca.
Všetko je to v rovine "mal/-o by byť", ťažko pri Alfe povedať, či reálne bude a či nebudú posuny v termínoch. Každopádne Veloce bolo avizované pre autosalón v Paríži, a bude. Aj keď sa jedná "len" o výbavový stupeň Giulie. Nutno podotknúť zaujímavá verzia, takmer ideálna, aj keď by bolo fajn mať ten výkon radšej zo 6-valca.
Toto Giulii chybalo, civilnejsia sport verzia. Nafta sice do takeho vozu nepatri, ale spravny tah s jej zaradenim, v Eu sa jej urcite (zial) preda viac, a AR musi mysliet aj na ekonomicku stranku veci, inak to ma spocitane.
Sport verze a přitom nestačí ani na 340i, to neni dobrý. Je vidět, že civilní Giulia zřejmě nedostane žádný V6.
Na druhou stranu, když se prožene dvoulitr, tak se určitě snáz zbaví úsad než šestiválec, který se bude pomaleji prohřívat (víme jak dopadal motor z 335i ;-\ ). Zkrátka v reáliích běžného provozování si myslím, že větší životnost bude mít R4 než V6, holt daň za přímý vstřik. Jinak u BMW bych stejně víc věřil R6. R4 je krám už z výroby.
Na druhou stranu, když se prožene dvoulitr, tak se určitě snáz zbaví úsad než šestiválec, který se bude pomaleji prohřívat (víme jak dopadal motor z 335i ;-\ ). Zkrátka v reáliích běžného provozování si myslím, že větší životnost bude mít R4 než V6, holt daň za přímý vstřik. Jinak u BMW bych stejně víc věřil R6. R4 je krám už z výroby.
Kurňa, klidně mě nazvěte bychařem, ale u Alfy argument s SUV neberu. Když chci dynamické řidičské kombi z Itálie, nenechám se uchlácholit "gazíkem".
Bavil jsem se s kolegou ve Švýcarsku a tam je to prý skoro národní sport, mít nějaké auto mezi prvními... 😄
To, čo píšeš, platí všeobecne, a dnes v autách plných elektroniky o to viac, pre všetky značky. Ideálne aspoň rok-dva počkať, ale niekto chce jazdiť novinku...
SUV stále rostou, o tom není pochyb, nicméně Giulia i celá AR se snaží cílit na movitější zákazníky a náročnější trhy, což je například Německo a Británie... v Německu se v této třídě prodá 80% kombíků. Postavit tak skvělé auto a ustřihnout mu křídla nesmyslným rozhodnutím, že kombík nebude je OPĚT docela tristní.
Navíc Stelvio se jeví jako o třídu výš než Giulia, takže jako plnohodnotnou náhradu kombíku ho příliš (nejen cenově) nevidím.
Navíc Stelvio se jeví jako o třídu výš než Giulia, takže jako plnohodnotnou náhradu kombíku ho příliš (nejen cenově) nevidím.
To asi stačí 95% uživatelů a výkonové parametry jsou lákavé, ale ten šestihrnek by byl super! 😉
Je dobrá pro Maserati, ale Alfa v tomto modrém kabátě vypadá divně. Kdyby alespoň tmavší modrá... Jinak Veloce vypadá jako skvělá varianta.
Nedal jsem mínus, bo to nestoí za to... ale je to děsná kravina.
Kazícíma se autama aspoň tři roky se proslavil německý koncern... takže tenhle výkřik je jen "dýmovnice".
Aby ten německej šlendrián nebyl tak vidět.
Kazícíma se autama aspoň tři roky se proslavil německý koncern... takže tenhle výkřik je jen "dýmovnice".
Aby ten německej šlendrián nebyl tak vidět.
Sakra ten kombík fakt chybí 😒
Čekal jsem na Giulii protože moje 159 už má 8 let a těšil jsem se na nástupce ale já prostě potřebuju kombi. Ač nerad, musím ke konkurenci 😢
Čekal jsem na Giulii protože moje 159 už má 8 let a těšil jsem se na nástupce ale já prostě potřebuju kombi. Ač nerad, musím ke konkurenci 😢
poznam i ja som sa rad nechal strhnut ale skor to bolo o sutazivosti ako o egu u mna... a o pozitku 😄
To nepopieram... A tak, zakomplexovane, to potom často vyzerá aj na tunajších cestách...kde si Lolek z Nitry dokazuje s Bolkom z Bratislavy, kto má väčšie...ego... ;-\
Veď to zrejme sám dobre poznáš...
Veď to zrejme sám dobre poznáš...
povedz to na rovinu, vo svajci je to preto ze na to maju a na slovensku si hasia komplexy, zeby narodny sport ? snad nie >😁
Kolesá robia auto, resp. výrazne vylepšujú celkový dojem z dizajnu. To je stará pravda a osobne by som asi v prípade Giulie nepodliezal pod 18", no o tom sme sa už v minulosti bavili, že pre strednú triedu je to v dnešnej dobe ideál. Ale zase profil 60 z 205-ky gumy nebude žiadna katastrofa. Nebude to podľa mňa vyzerať príliš balónovite. Nie je to zo šírky 255 nebodaj 305 😄 Ako príklad si vezmi, že donedávna boli (síce) v nižšej strednej triede štandardom gumy 205/55 R16. Giulia nemá prehnane veľké výrezy kolies a o 5% vyšší profil v nich nebude taký badateľný. Samozrejme keď človek vedľa postaví totožné auto na 18-kach/19-kach, tak tá balónovitosť viditeľná bude. Videl som už na nej implementovaný opačný extrém, kde borci použili ráfiky R20 a bočný profil gumy bol extrémne nízky...
Žijem prevažne v našom hlavnom meste, a mám pocit, že u nás sa to stalo už tiež národným športom 😄 Ľudia chcú byť "in", byť prví a videní. A ako ideálny prostriedok na to považujú práve auto. Na druhej strane, niekto nám tie novinky "odskúšať" musí... >😁
Každé auto potřebuje velká kola aby dobře vypadalo. u Giulie vidím naopak výhodu, že má velký rozchod kol a netrpí zapadlými kolečky jako například základní F30.
Žádný skvost to asi nebude, ale třeba překvapí... 😉
Žádný skvost to asi nebude, ale třeba překvapí... 😉
Dle poslední fotky to vypadá, že by ty eko-šestnáctky mohly mít téměř celoplošný retro vzhled. Něco jako toto [odkaz]
Nemuselo by to možná vypadat úplně špatně = lacině.
Nemuselo by to možná vypadat úplně špatně = lacině.
Prečo "bychařem"? To kombi by si želali viacerí, a európsky trh ako taký by ho prijal lepšie ako sedan, takže je to na škodu samotnej automobilky osekať ponuku modelovej rady na sedan a SUV. Staršie plány hovorili aj o kombi a kupé od Giulie. Teraz je ticho po pěšině.
Nojo, jenže... Alfa potřebuje ke svému designu velká kola, to zaprvé... a zadruhé, profil 60 je už docela hodně.
Beru dle příkladu Jaguaru...ačkoliv údajně XF kombík přijde, nemá šance dosáhnout prodejů F-Pace.