Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rakouští garážisté mají lepší akumulátory než Tesla

15 komentářů

kalousek
A nějaké konkrétní údaje o kolik jsou rakušáci lepší nemáme ?
150 kWh
Nepovedali.
Ted
myslim, ze ten sarkasmus v mem prispevku nepotreboval vysvetlivky...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nebude tou firmou nahodou Mercedes?
Avatar - petr164
petr164
Vychází to pro Evropu levněji i logisticky. Jinak patenty s mimimálním reálným přínosem...
milanSUV
Souhlasím, PR je jejich největší schopnost, ta druhá největší je stavba elektrických aut(a skutečně se jedná o auta, né nějaké splácané prototypy pro novináře).
Ted
zajimave, ze vetsina obdivovatelu tesly ktere znam zije s timto pocitem...
sami na to asi neprisli. PR je jejich nejvetsi dosud prokazana schopnost
Avatar - Pixla
Pixla
Proto sem tam napsal i Yeti. Čím větší baterie, tím se ten poměr zhoršuje, tedy žádná senzace se nekoná.
boondock66
Ono to PR číslo 4,1 kg/kWh je hodno oklieštené. Stačí pozrieť reálne nasadenie, napr. v Porsche Panamera, kde 85kWh battery pack s elektronikou (už nie netto hmotnosť) má 510kg a teda až 6 kg/kWh. Elektro výkon auta, ktorému baterky dávajú energiu, je 360kW a 770Nm. A sú to podľa info na stránke klasické 18650 články, teda ako v Tesle.

Napr. taký chorvátsky Rimac, ktorý tiež robí aj komplet elektro riešenia, má vo svojom športiaku Concept_One takéto parametre😒br />
kapacita 82kWh, váha celkovo battery packu aj s elektronikou je 420kg, čo je 5,12 kg/kWh. A dodáva šťavu viacerým elektromotorom s celk. výkonom 1200kW.
Ale robia rôzne typy battery packov, aj pre lode napr. Ono záleží na vlastnostiach, ktoré od toho zákazník požaduje a podľa toho je aj pomer váhy/výkonu/vlastností a pod.

Takže to marketingové číslo 4,1 kg/kWh je ozaj len do vzduchu a veľa to nevypovie 😄
Johnnn
Tesla nic takového netvrdí.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Aspoň si nevymýšľaj, keď už nevieš.
Flajzi
Kde jste vzal info, že Tesla vynalezla prulomové aku? Zatím v autech používá obyčejné články 18650, které si můžete koupit v krámu odnaproti...
Ale samozřejmě se snaží vyvíjet nové, o tom žádná...
IPace
tipnul bych spise VW, ono ty pocty EV beztak planuje vetsina automobilek
Avatar - Pixla
Pixla
Na stránkách uvádí 4.1 kg/kWh. Např. Yeti má 64 kWh baterii a komplet baterie s elektronikou váží 350 kg, tedy 5.5 kg/kWh.
Ted
Jak je to mozne? Vzdyt tesla prece Vynalezla prulomove aku?!
To slysim porad. A taky to, jak zachranujou planetu 😄