Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 5008 naživo: Crossover s volantem z Formule 1

Z Peugeotu 5008 se v druhé generaci stal crossover. Vnitřní prostor je sice velký, kompromisy tu ale najdeme.
Zpět na článek
29. 9. 2016 09:58
29. 9. 2016 20:35
30. 9. 2016 05:16
29. 9. 2016 10:07
29. 9. 2016 10:55
29. 9. 2016 14:04
29. 9. 2016 14:29
29. 9. 2016 19:44
30. 9. 2016 07:44
30. 9. 2016 08:28
29. 9. 2016 11:11
29. 9. 2016 14:26
29. 9. 2016 15:00
29. 9. 2016 15:24
29. 9. 2016 09:58
5008
Pěkné :yes: ,kam se hrabe nudná Škoda :no:
Rozbalit vlákno
2
29. 9. 2016 20:35
Re: 5008
Přesně. Moje řeč. Lev si ho dá ke svačině. Žebráka
30. 9. 2016 05:16
Re: 5008
Hlavně ve verzi 4x4! Tam propracovaný 5008 natře i Defíka >:-[]
29. 9. 2016 10:07
Cherokee
Nějak jsem si při pohledu zezadu vzpomněl na současný Jeep Cherokee

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nezvykle tichý pozorovatel
Subjektivně
Vnější tvary hezké, důstojné, robustní. Při náznaku designové šílenosti se linky ihned zklidní a přejdou do konzervativního tvaru. Oproti minulé generaci skok kupředu – a bylo už načase.
Těžko hodnotit interiér, když nebyla možnost si osahat, vyzkoušet sedačky, nastavit zrcátka… Z fotografií prozatím působí jako opak exteriéru, z krátkého popisu těžko postavit základ nějakých dojmů. Nicméně si myslím, že se bude jednat o přímého konkurenta pro Kodiaq a bude rozhodovat především dojem z interiéru (a cena)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
29. 9. 2016 10:55
Priestor
Aktuálne pozerám po niečom, do čoho zbalím komplet dovolenkovú výbavu - kuframi pre štyroch počnúc, člnom končiac. MPV (Galaxy?) je stále v hre, ale 5008 s Kodiaqom sú zaujímavé voľby. Tieto Vianoce sa tuším posunú na jar 2017 :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
29. 9. 2016 14:04
Re: Priestor
Oproti většině mpv může dávat kodiaq smysl tím, že ho lze mít s awd, u tohohle peugeota a ostatních "suv" s výhradně pohonem předních kol nerozumím jejich výhodě oproti stejně velkému (rozměry) a podstatně prostornějšímu mpv. Design, drsná image, co v tom je? ;-)
Avatar - rohYpnol
29. 9. 2016 14:29
Re: Priestor
Stačí se podívat na výšku podlahy a středový tunel... >:-[] 5008 upřednostňuje praktičnost MPV. AWD možná přijde s hybridní verzí. Prostě SUV pro 21. století.
Avatar - Ondore
29. 9. 2016 19:44
Re: Priestor
Som zvedavý práve na tú priestrannosť. Aktuálna 5008 má vnútorné rozmery papierovo zaujímavé aj v porovnaní s MPV, ale nikdy ma nezaujala dostatočne, aby som dal čo i len skúšobnú jazdu. Toto ma podľa fotiek celkom chytilo a som zvedavý na živé stretnutie.

AWD - samozrejme super vec, ale niekedy stačí vyšší podvozok a trochu odvahy. Alebo len blbosť šoféra, čudoval by si sa na aký kopec som s Passatom vyliezol (a nebola tam cesta) :-) Drsný image je to posledné, čo od auta očakávam ;-)
Avatar - Dinar
30. 9. 2016 07:44
Re: Priestor
Zajímavý pohled, moje oddůvodnění potřeby awd (obecně u auta) je z druhého konce, moc mě netrápí světlá výška, awd beru hlavně jako komfort pro zimní měsíce, prostě se nemusíš bát, že nevyjedeš. U primárně předokolek awd většinou vylepší i jízdní vlastnosti celkově, auto líp zatáčí. Naopak potřebu vyššího podvozku, takové to klišoidní testové zdůvodnění u módních fwd crossoverů, aby nevadily patníky městské džungle atp., necítím, asi nežiju v džungli, nebo legendární "cesty na chatu", kurňa kdo má k chatě cestu úvozem s půlmetrovými kolejemi? Jinými slovy nějaký awd sharan mi přijde mnohem logičtější (jdu-li po rodinném autě s max. prostorem), než pseudo suv typu 5008. Vím-li že potřebuju občas do terénu, pak prostě plnohodnotné suv, kombinace vyšší světlé výšky a awd.
Avatar - Ondore
30. 9. 2016 08:28
Re: Priestor
AWD - Tvoje argumenty pre AWD sú správne, ja som skôr písal dôvody prečo ho v 99,9 % nepotrebujem. Autá s jednou poháňanou nápravou dokážu pomerne dosť ak máš auto v ruke a nebojíš sa ;-)

Legendárna cesta na chatu s polmetrovými koľajami - neuveríš, ale presne takto to mám :-) Chata v chránenej oblasti, autom tam čoby vlastník nehnuteľnosti môžem, ale cca 12 km obchádzka aby som prešiel cez most, cesta končí kúsok za mostom a mňa čaká nejakých 5 km lesnej cesty. Tu žiaľ spevnenú cestu nikdy nespravia, to mám isté. A skúšal som ju o.i. prejsť aj na X5 (brnkačka), ale lak karosérie to neznášal moc dobre... Druhá možnosť je kratšia, len cca 800 m po poľnej ceste, ale na to by som najskôr musel prebrodiť meter hĺbky. Takže na cestu 1.) mi stačí vyšší podvozok, na cestu 2.) mi ani plnohodnotné SUV nepomôže, ledaže by som auto nakladal lesníkom na V3S, ktorí to brodia v pohode :-)
29. 9. 2016 11:11
5008
konecne! zaujimave auto, proti tomu je Kodiaq absolutna nuda.. z vonku je 5008 krasne.. z vnitra zaujimave:) Uz sa tesim, kde bude v CR k testu.. este by to chcelo cennik:)
Rozbalit vlákno
0
Už aby bola hlúpa móda SUV a crossoverov preč...
.. už sa mi tie ťažkopádne plechové obludy s tankovými priezormi namiesto okien hnusia. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LuCZiano
29. 9. 2016 12:25
Je to hezký auto
Povedlo se to, jen ten volant se mi moc nelíbí. Snad se ale bude držet stejně dobře, jako v 2008.
BTW současnou 5008 máme v rodině a maximální spokojenost.
Rozbalit vlákno
1
29. 9. 2016 21:57
Re: Je to hezký auto
Jsem na tom podobně, současná 5008 je pro rodinku ideální povoz za slušný peníze. Nová 5008 nevypadá z prvních fotek špatně, ale počkám si na realitu, jestli ho má smysl vyměnit ;-) Nicméně po 5 letech už je čas...
Avatar - rohYpnol
29. 9. 2016 14:26
100%
Tohle prostě chci!!! Bravo Peugeot :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
29. 9. 2016 15:00
Re: 100%
raz tento interier budu vsetci obkukavat ;-) ... je to zrejme len otazka casu.... mne v 208 ten maly volant prisiel genialny.... ak ho raz skusis... iny v rukach uz velmi nechces :yes:
Avatar - Stejsn
29. 9. 2016 15:09
Volant pod budíkama?
Díky, nechci, nashle. Ztracená generace Peugeotu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 21:03
Re: Volant pod budíkama?
:yes: :yes: :yes:
Když si sednu tak, abych viděl na budíky, vybuchne mi (v případě nehody) volant do hrudníku.
29. 9. 2016 22:13
Re: Volant pod budíkama?
Nato jste přišel sám, nebo Vám někdo podprahově pomáhal ? Například návodem odborníků ze Škodovky na správné sezení za volantem. Myslíte si, že jsou u Pežotů tak hloupí a nevyzkoušeli to ?
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 22:31
Re: Volant pod budíkama?
Na to, že při posezu "všechno vidím" mám volant na koulích, jsem přišel sám, posezem v i-cockpitu P308. Je samozřejmě možné, že volant má nějaké speciální čidlo, které z nastavené výšky sedačky, sloupku volantu a rozeznání mého obličeje, pozná, kam má směřovat výbuch airbagu. Ale já jsem trochu skeptickej.
Avatar - miromen
29. 9. 2016 15:24
5008
Ten volant ma byt co ? Frantici jsou opravdu mistři v nesmyslonostech.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
29. 9. 2016 17:04
interiér je alespoň zajímavý,
ale exteriér je pro mě ošklivý až odpudivý.
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2016 18:00
Peugeotí interiéry
Nový P5008 je pro mě zvenku zajímavé a co se týče prostoru (dle fotek a znalosti předchozí generace) praktické auto, to se mi líbí. Jenže ty Peugeotí interiéry... Nedávno jsem v autosalonu Peugeotu prolezl snad všechny modely co tam měli. Paradoxní je, že v interiéru jsem se nejlépe cítil ve dvojici Peugeot 3008 a 5008 - nejstarších a dá se říct i zastaralých modelech. Jenže je tam vidět takováta, řekněme oproti dnešku, "stará škola". Kvalitní měkčené plasty, konzervativnější ergonomie, výplně dveří, všechny možné úchyty dělají dojem že i něco vydrží atd. Ve výbavách Allure to pro mě byl docela rajc. Kdežto ty nové interiéry (208, 2008, 308), to je prostě něco co na produktových fotkách v top výbavách vypadá high-tech a cool, ale realita, obzvlášť v ne úplně top verzích, je fakt strašná. Tvrdé nebo ošklivé plasty v kombinaci s displeji a ten jejich rádoby kokpit s volantem pod budíky (kde také potvrzuji, že jsem nenašel 100% pozici). Prostě už je na tom vidět, že je to jen takové konzumní pozlátko, kterému hodnotu dělají jen moderní technologie skrz dotykové obrazovky a rádoby design.

Výbavou a exteriéry tedy patří určitě novým Peugeotům palec nahoru. V současné době bych se ale lépe cítil ve výběhovém P3008. Takže já si u Peugeotu holt nevyberu :-(

Ještě co se týče nového P5008, nevím jak moc praktický bude ten volant.
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2016 18:28
Kodiaq vs 5008
Nechápem redakciu...napíše je to dobré riešenie, ale to je na tom zlé - skoro pri všetkých pochvalách je tam to "ale". Cítim, že redakcia nedopustí, aby bol francúz lepší ako Kodiaq.
Keď porovnám Kodiaq s 5008, tak vidím obrovskú výhodu v sedení vzadu, ktorú redakcia pocíti, keď si dozadu sadnú 3 ľudia - už len to, že sú samostatné 3 sedadlá a nieje tam stredový tunel. A to nehovorím o šírke.
Pohon 4x4 je individuálny, v rodine máme chatu v Nízkych Tatrách a za 10 rokov som necítil výraznú potrebu vlastniť štvrkolku - skôr ocením vyššiu svetlosť.
Rozbalit vlákno
2
29. 9. 2016 20:39
Re: Kodiaq vs 5008
Přesně. Je to banda
29. 9. 2016 22:17
Re: Kodiaq vs 5008
Naprosty souhlas.
Ale..Ale..Ale.. je krasnejsi, vic sexy a ma charakter oproti autum z koncernu VW
30. 9. 2016 05:21
Leštičí koulí...
...všech zemí, spojte se!

A frantík bude neustále trvat na tom, že si musí volantem leštit klín, ať to stojí co to stojí. Tenhle nesmysl nefunguje, vyfauluje spoustu lidí kvůli pozici, většině pak neumožní ideální řidičský posaz (leda v případě, ž by budíky zakryly výhled ven) a nemá pražádnou výhodu.

Způsob jak zprasit auto mají frantíci geniálně vymyšlený! :yes:
Rozbalit vlákno
0