Paříž 2016
Přihlásit pro přidání komentáře
Kubis001
Z boku je to Peugeot 308, zepředu klon Citroenu a Kie Ceed.
Vzhled už teď vypadá spíše jako facelift Ceedu než nové auto. Dizajnerské centrum si po podivné i20 drží styl a pořádně tápe.. :no:
Vzhled už teď vypadá spíše jako facelift Ceedu než nové auto. Dizajnerské centrum si po podivné i20 drží styl a pořádně tápe.. :no:
narona
Najezdil jsem vloni 800 km s i30 z půjčovny po Chorvatsku, BiH, a CG. Docela se mi líbila až na dost slabej motor i když v porovnání s Astrou 1,4 se kterou jsem jezdil později ještě raketa. Jinak auto bylo pohodlný včetně podvozku a příjemně se řídilo, na kochací jízdy perfektní. I místa v něm je dost, zadní sedadla jsou supr což se třeba o oktávce říci nedá. Jestli nová generace bude stejná co do pohodlí a přidají nějaké živější motory tak proč nekoupit... A že nevydrží půl milionu nevadí, stejně jsou dneska všechna auta spotřební zboží.
Hittman
vypadá uvnitř lépe, i zvenku
z i30 sa pomaly ale isto stava taky azijsky golfik... uz moc vzhladovo nevytrca... a ani nicim neprekvapuje ... ale iste to bude kvalitne auto o uspechu ktoreho v eu a vo svete nepochybuje nikto
v cervenej sa mi paci.... a pochvala aj za zakladnu 1,4 atmo s 6st manualom.. u nas hodne oblubena verzia... je fajn teda ze este nie je za nutne ist do turba ak ozaj clovek potrebuje auto len na nejake to vozenie sa po meste a okoli... 😉
astra je krasna... dnes jasny kral nizsej strednej triedy ... ale i30 ma tiez nieco do seba..... napriklad astra ti v zaklade s 1,4 atmo neda 6st manual... a taktiez uvidime ako to bude v reale s priestrannostou a kufrom aj cenami... tu i30 moze este prekvapit... ved uz sucasny ceed/i30 je totiz stale jedno z najpriestrannejsich aut vo svojej triede ... navzdory mnohym novsim konkurentom.... ja len dufam ze ked pride novy ceed tak to nebude len nejaka pozmenena verzia i30 ... ale ze bude hodne odvaznejsi ako tato nova i30 ktora akoby uz chcela byt golfom... a skor takym nenapadnym autom.. tak uz len verit aby novy ceed bol opat tym odvaznejsim a zivocisnejsim z tejto dvojice znaciek.. ako doteraz :yes:
v cervenej sa mi paci.... a pochvala aj za zakladnu 1,4 atmo s 6st manualom.. u nas hodne oblubena verzia... je fajn teda ze este nie je za nutne ist do turba ak ozaj clovek potrebuje auto len na nejake to vozenie sa po meste a okoli... 😉
astra je krasna... dnes jasny kral nizsej strednej triedy ... ale i30 ma tiez nieco do seba..... napriklad astra ti v zaklade s 1,4 atmo neda 6st manual... a taktiez uvidime ako to bude v reale s priestrannostou a kufrom aj cenami... tu i30 moze este prekvapit... ved uz sucasny ceed/i30 je totiz stale jedno z najpriestrannejsich aut vo svojej triede ... navzdory mnohym novsim konkurentom.... ja len dufam ze ked pride novy ceed tak to nebude len nejaka pozmenena verzia i30 ... ale ze bude hodne odvaznejsi ako tato nova i30 ktora akoby uz chcela byt golfom... a skor takym nenapadnym autom.. tak uz len verit aby novy ceed bol opat tym odvaznejsim a zivocisnejsim z tejto dvojice znaciek.. ako doteraz :yes:
Za mne zvenku je akceptovatelné. Uvnitř. Co říct, prostě tragédie. Silně mi to i připomína Mazdu 626 z počátku devadesátých let.
adamzprahy
Fanda fluidního designu jsem nebyl, ale oproti tomhule to mělo aspoň nějakou identitu a nějaký směr. Tohle na mě působí tak jako, že se chce podobat snad všemu co v nižší střední třídě je. Zvenku jednoduché, takový trochu Golf, trochu P308 s rádoby decentním sportovním tuningem, zadek trochu ostřejší. Uvnitř změť plastů s provokativně "přilepeným" displejem, tunel s řadící pákou včetně přihrádky před ní je kopie VW ([odkaz] nebo [odkaz] - lepší foto od auto.cz jsem rychle nenašel), to se na mě prostě nezlobte 😊) A postižený nějakou VW manií fakt nejsem >😁 Mě spíš přijde, že Hyundaii VW leží až moc v žaludku a moc se proti nim snaží vyhranit.
Jak se Hyundai rychle s každým modelem posouval, tak tady úplně nevím, z fotek mě to dost zklamalo.
Jak se Hyundai rychle s každým modelem posouval, tak tady úplně nevím, z fotek mě to dost zklamalo.
ano. Jenže korejci si nejspíš dali dohromady, že takto prodají mnohem víc... Mě to dvakrát pochuti taky není, ale z druhé strany - nová i30 si vzala od ostatních to nejlepší.
Jenže u designu si nejsem jistý, zda funguje vzít si od ostatních to nejlepší.
Na reakci zákazníků jsem zvědavý, také záleží jak budou vypadat "czech edition" verze apod.
Jízdně a kvalitou věřím, že nějaký posun určitě nastal, ale to zatím nevíme.
Na reakci zákazníků jsem zvědavý, také záleží jak budou vypadat "czech edition" verze apod.
Jízdně a kvalitou věřím, že nějaký posun určitě nastal, ale to zatím nevíme.
Prostě jak sami říkají, navrhli auto pro všechny. Jinak kdybych měl design ohodnotit, dal bych mu známku 3. Je to dobré. Nic víc, nic míň.
Wolfsteen
Vzhled je individuální záležitost. Za mě exteriér takový nijaký. Malé páté dveře jsou pak i hodně nepraktické. Ovšem interiér se mi líbí moc. Oproti strohé nudě u Škody je tohle jiná liga.
Ozzman
Taky mi nová i30 žíly netrhá, ale autor to auto popisuje až s odpudivým zaujetím, jako kdyby si vytáhl nejkratší sirku, načež byl se smíchem kolegů vyslán ke stánku Há, kde ho ho zbil Vošický kšandou z Tucsonu a ještě ho přetáhl tím tvrdým plastem z palubky po hlavě.. .možná odtud pramení ta úchylka k lepší strukutře plastů u koncernu >😒]
Teď vážně, za mne je tohle určitě krok směrem k lepšímu, protože to zprohýbané nafouklé peklo, co byla nynější i30 zač vystřídal Golfoidní tvar hatchbacku nižší střední. I když mne spíše připomíná Mazdu 3, ale nedosahuje její elegance. Velký posun vidím i v interiéru, je zde odpustěno od překomplikovaných tvarů směrem k účelnějšímu a přehlednějšímu kokpitu. Nevidím, že by miniálně v Evropě byla nižší střední výrazně ohrožena, ale je to rozhodně posun k lepšímu. Zajímavý bude výběr motorizace, kdy zatím chybí něco silnějšího, než 100kw, to je trochu škoda.
Teď vážně, za mne je tohle určitě krok směrem k lepšímu, protože to zprohýbané nafouklé peklo, co byla nynější i30 zač vystřídal Golfoidní tvar hatchbacku nižší střední. I když mne spíše připomíná Mazdu 3, ale nedosahuje její elegance. Velký posun vidím i v interiéru, je zde odpustěno od překomplikovaných tvarů směrem k účelnějšímu a přehlednějšímu kokpitu. Nevidím, že by miniálně v Evropě byla nižší střední výrazně ohrožena, ale je to rozhodně posun k lepšímu. Zajímavý bude výběr motorizace, kdy zatím chybí něco silnějšího, než 100kw, to je trochu škoda.
ale ved 103kw 1,4 tgdi tam vidim v tabulke ... to moze mnohym uz bohate stacit v tejto triede ...
mna skor mrzi ze tu stale nevidim ziadnu hybridnu i30 ... v tomto je auris uz hodne vpredu
mna skor mrzi ze tu stale nevidim ziadnu hybridnu i30 ... v tomto je auris uz hodne vpredu
No vzdyt to píšu, že to končí na 100kw (i ta 1.6v naftě), jestli teda 103je takovej rozdíl, tak promiň >😒] Chybí mi tam třeba 1.6TGDI
a ten naslapany vyse 200 konovy zo ceedu si kupi v reale kolko zakaznikov z celkovych predajov i30? 1 percento zakaznikov alebo 2? aj to uz hodne prehanam ze jo 😉 ... ono drvivu vacsinu predajov bude tvorit prave 1,0tgdi 88kw a 1,4tgdi 103kw ... plus dizle do 100kw
a ano.. 103 je proste viac ako 100 ... alebo mas iny dojem?
ono bude este aj nejaka ta naslapana sportova N verzia.. 😉 neboj nic prides si aj ty na svoje kedze sucasna ponuka ta neoslovuje..... sice kusok to este potrva ale urcite sa dockas ... ved mozno uz v zeneve .. nejde to hned...
a ano.. 103 je proste viac ako 100 ... alebo mas iny dojem?
ono bude este aj nejaka ta naslapana sportova N verzia.. 😉 neboj nic prides si aj ty na svoje kedze sucasna ponuka ta neoslovuje..... sice kusok to este potrva ale urcite sa dockas ... ved mozno uz v zeneve .. nejde to hned...
Dobře tak se podívej ke konkurenci, ať už Golf či Octa nebo Focus a Astra. Vše je to dost prodávané třeba s naftovymi dvoulitry kolem 150 koni 😉 to byť sebelepsi stokilowatowa jednasestka nedožene.Stejně tak v benzínu je 100kW průměr 😉
mat cim silnejsi a vacsi dizel uz prestva byt moderne aj v o triedu vyssej ... teda v strednej triede... tych 100Kw je dobre predajnych aj vykonovo solidne posadenych ..... takze tu je to ok ... mna skor zaraza ze i30 este neponuka hybridnu verziu ... takze plakat nad tym ze nema 150 konovy dizel ozaj nebudem ... mna mrzi skor ( a ovela viac ) chybajuci hybridny i30 ... lebo tadial pojde cesta.. nie cez dizle...
Tenhle popis vozu je docela smutným obrazem vztahu auto.cz a fa Hyundai. To, že v něm seděla kompletní novinářská obec už v září, někteří v něm jezdili už o prázdninách...je něco, za co tohle auto asi nemůže.
Za mně pěkný počin a další posun dál.
Mimochodem, O3 v interéru je docela katastrofa, takže buďte prosím soudní!
Za mně pěkný počin a další posun dál.
Mimochodem, O3 v interéru je docela katastrofa, takže buďte prosím soudní!
a co je smutne je to ze O3 vyzera este horsie v kabine ako O2.... a to uz su casy davno minule s tou O2 ... takze nova i30 uz sucasnu octavku v tomto porazi rozdielom namornej mile :yes:
o3 v interieru katastrofa.. hmm.. vis ty co, nechme svych subjektivnich dojmu. najdi mi jeden dva testy ( zahranicni, v CR je preci vse zaplacene) kde kritizuji kvalitu interieru Octy.. nebo Supa.. jen upozornuju, ze moc snadne to nebude.. ty zavery jsou totiz vetsinou presne opacne 😄
pokud nekdo hodnoti ciste design.. tisic lidi, tisic chuti.. pokud kvalitu - materialy, jejich strukturu, spasovani, zpracovani.. krom VW budes hledat premozitele Skodovky hodne tezko. Neni 😄 V mainstreamu. A ano, i pres mantru vyplni dveri u Octavie 😄
pokud nekdo hodnoti ciste design.. tisic lidi, tisic chuti.. pokud kvalitu - materialy, jejich strukturu, spasovani, zpracovani.. krom VW budes hledat premozitele Skodovky hodne tezko. Neni 😄 V mainstreamu. A ano, i pres mantru vyplni dveri u Octavie 😄
No ja ti nevim , tyto realnějši fotky mě moc nepřesvědčuji. Hlavně interierier docela bida a třeba nova generace civiku vypada nadějněji. Motor bych taky uvital silnějši , ale věřim , že tato nabidka diky turbene 1.4 , uspokoji většinu potencionalnich zajemmcu.
kvalita plastu, resp. jejich dojem co delaji jde z lepsich fotek vetsinou vycist. Nemam duvod Mickovi neverit, ze H stale hraje v mainstreamu na ty nejlacinejsi housle. I Ford ma na lepsi a to je jinak dno, ale jeste zkousnutelne.
No já nevím, čekal jsem teda celkově víc 😒 Trošku jak scéna kdy Putin startoval tu Ladu a ono to nešlo ;-\
MariAchi
...o nejtrapnejsi tablet tohle Hyundai s velkym naskokem porazilo vsechny konkurenty. Ten tamansky bazmeg, prilepeny k palubni desce snad kreslilo nejake petilete dita, to je proste hnus, velebnosti :no:
No, ještě že nebude u každé výbavy 😉
jenda
jako automobilový fanoušek si podrobném zkoumání prvních fotek říkám hmmm auto. Myslím ale že většině lidí stačí mít prostě auto a toto nijak neurazí.
King of rain
Myslím že překvapena bude "některá" konkurence a to jak se to bude nebo nebude prodávat.A myslím že se to prodávat bude a že v prodejnosti se zase posunou a věřím že to auto bude jízdně na špičce.
Jinak Myčka, ať chce nebo nechce je oproti Hyundai zaujatý a ani to neskrývá, což je dobře.Aspoň víme, na čem jsme.Holt jsme jenom lidi a já taky mám k něčemu zaujatý odpor, aniž by byl zásadní důvod a umím si to přiznat.
Jinak Myčka, ať chce nebo nechce je oproti Hyundai zaujatý a ani to neskrývá, což je dobře.Aspoň víme, na čem jsme.Holt jsme jenom lidi a já taky mám k něčemu zaujatý odpor, aniž by byl zásadní důvod a umím si to přiznat.
Petrko
" Všichni víme, že je v dnešní době design karoserie snad ještě důležitější než užitná hodnota, přičemž právě tvary jsou z mého pohledu asi největším zklamáním." Napíše novinář na serveru kde se nás snaží léta přesvědčit že Škodovka je auto galaxie protože má nejlepší užitnou hodnotu. >😒]
Ano z tohoto pohledu je to směšné....na druhou stranu, oni to mají těžké, bez emocí popsat auto, tak sem nikdo nechodí. 😉
jistě, hlavně je potřeba mít ty správné koncernové emoce, že >😁 >😁
Tak většina těchto v zásadě xxteens testovačů, jsou ovlivněni co odmalička četli a co se stalo normou pro auta, vzhled,sofistikovaný průjezd zatáčkou s odporem na volantu,víceprvek,tuhost podvozku atd.... Nakonec místní "klaun" té doby GTI tady do toho neskutečně bušil a věděl co je dobrý design a co ne.(technice fakt nerozuměl vůbec)Tohle vše jsou pozůstatky a samozřejmě jde i o to, kdo platí "cesťáky" a na co se má tlačit.Lidé jsou ovce a dle toho plošně nakupují.Když koncern "vlastní" média, má defacto vyhráno.je ve finále smutné, že třeba ať Hyundai udělá cokoli, tak to pohaní...ale třeba u Fabie a Octávky že tluče podvozek, to je jen okrajová záležitost.Smutné...
saldy
Druhá generace snad nebylo kvalitní auto? Moje i30 první generace před fl, kterou jsem po 7 letech prodal měla lak jako nová a sloužila bez závad, byť měla svý mouchy. Hyu se po fluidních tvarech všech svých vozů předchozí generace potřebuje zas zklidnit, to je celé. TGDI 1,6 by mělo dostat, mimochodem byl už předtím u sportovní verze ale za nehorázný peníze.
a kolik si s ní najel?
asi 150, pravda není to moc, ale vím i o větších nájezdech co jsem sledoval. Dnes je z toho hrozná masovka, to už není nic pro mě.
Hele ja mam na i30 za 2,5 roku 100 tis. A zatial uplne vsetko ok. Jedina zavada bola reklamovana spojka - netesnilo gufero, vadna seria, vymena este pocas prveho roku. Inac auto pekne drzi, nevrze, jazdi😊 Je to Kombi, 1.6 benzin..
a ty si myslis ze ostatni auta se rozpadaji? ja mam v okoli dost Skodovek, behem par let s +- 300 tis km.. a hodne z nich neresilo nic, nez spotrebak. A takova je i moje zkusenost. To, ze koupis auto a jezdis a jezdis.. a nic neresis.. je proste standard.. vsude najdes vadne kusy.. a to jsou pak ti kriklouni v diskuzich ( a 90% z nich stejne ma jen zprostredkovane informace z diskuze nebo od kamarada znameho nebo znameho mechanika - tedy nic ). ja mam nejvetsi zkusenosti s koncernem - tedy tim nejproklinanejsim a nejmene spolehlivym..a vim, ze ty auta proste drzi a 250-300 tisic jsou teprv najezdy, kdy se neco zacne * a to furt nejsou zadne fatality. a pak prijde strejda do diskuze, ktery ma dvacet let starou Mazdu 6 a zacne te presvedcovat, ze to musi mit x te turbo a vstriky.. no.. ja myslim, ze tem autum to nastesti nikdo nerekl a tak se podle toho nechovaji 😄 150 tis km mam za dva roky.. ciste po meste. To fakt neni vubec nic.
Tak ja som asi mal na skodovku smolu😊 Oktavka 1 - 1.4 benzin, po 150 tis mala geberalka motoru, 225 tis radsej predane, motor obcas stratil tah pri pridani... Oktavka 1 - 1.9 tdi, 325 tis - zadrel sa motor (bola pravidelne servisovana, prdlo lozisko na jednom valci)... a najme tabdieslova posledne dva roky zivota co stvrtrok to servis, postupne vsetko odchadzalo...
Inac, dat za dva roky 150 tis po meste, to si bud taxikar alebo sialenec😊
Inac, dat za dva roky 150 tis po meste, to si bud taxikar alebo sialenec😊
Stačí ti dva odkazy německých! médií, andy2210?
[odkaz]
Jo.. některá se rozpadají, doslova (rozpadlá převodovka - výměna nutná!!!) 😉
U jiných ''jen'' měníš turbo, u většiny majitelů po záruce. Takže na své chybě VW ještě vydělá!
[odkaz]
Kvalitě zdar
PS Ruku na srdce, opravdu ty škodovky 300 tisíc - jen spotřebák >😁 ? Možná záleží čemu říkáš spotřebák, převodovka, turbo.. 😄 ?
PPS Před tím než začnete palcovat dolů, tak si ty odkazy pročtěte! Jsou z nejčtenějších německých médií.
[odkaz]
Jo.. některá se rozpadají, doslova (rozpadlá převodovka - výměna nutná!!!) 😉
U jiných ''jen'' měníš turbo, u většiny majitelů po záruce. Takže na své chybě VW ještě vydělá!
[odkaz]
Kvalitě zdar
PS Ruku na srdce, opravdu ty škodovky 300 tisíc - jen spotřebák >😁 ? Možná záleží čemu říkáš spotřebák, převodovka, turbo.. 😄 ?
PPS Před tím než začnete palcovat dolů, tak si ty odkazy pročtěte! Jsou z nejčtenějších německých médií.
Josef 1
Neuvěřitelné, tablet překrývá ventilaci.
Th0r
Merit kvalitu plastu, podle toho jak moc a jestli vubec je mekcenej, je mantra ceskyho novinarskyho e😜erta.
Plasty na zbranich, vylucne z tvrdyho plastu, jsou tedy vrcholne nekvalitni. Kdyz plati rovnice, mekky plast, kvalitni plast. >😁
Plasty na zbranich, vylucne z tvrdyho plastu, jsou tedy vrcholne nekvalitni. Kdyz plati rovnice, mekky plast, kvalitni plast. >😁
CarlosOstrava
S tímto novým modelem jsem za minuláý týden najezdil asi 300km.
O designu asi nemá smysl moc psát, je to hodně subjektivní, ale existují lidi, kterým se líbí moc.
100km s 1,6 CRDi manuál - největší pozitivní překvapení byl podvozek. Tak jistý a zároveň komfortní jsem snad ještě nejel.(v této třídě) Motor starý známý, dostatečný, ale jinak nalazený (turbokopanec se nekoná, má krásně linearní zátah).
Funkce udržování v jízdním pruhu funguje výtečně.
200km s 1,4 TGDi manuál - motor má dostatečnou sílu, ale až od cca 2500 ot/min, spotřeba se nakonec zastavila na 6,9l i když jsem to nešetřil.
Více zatím nemohu prozradit 😄
O designu asi nemá smysl moc psát, je to hodně subjektivní, ale existují lidi, kterým se líbí moc.
100km s 1,6 CRDi manuál - největší pozitivní překvapení byl podvozek. Tak jistý a zároveň komfortní jsem snad ještě nejel.(v této třídě) Motor starý známý, dostatečný, ale jinak nalazený (turbokopanec se nekoná, má krásně linearní zátah).
Funkce udržování v jízdním pruhu funguje výtečně.
200km s 1,4 TGDi manuál - motor má dostatečnou sílu, ale až od cca 2500 ot/min, spotřeba se nakonec zastavila na 6,9l i když jsem to nešetřil.
Více zatím nemohu prozradit 😄
webpaja
Na Schreyerovi je vidět, že zcela jiná věc je udat směr na začátku a následovně se ho úspěšně držet. Nová i30 je krokem zpět, předchozí se nemusela líbit díky vlnobití všem, ale ve finále měla jakýsi švih, který se v přeneseném smyslu slova objevil na obou SUV a koneckonců ani i40 není ošklivým autem.
Teď nám ale Hyundai naservíroval trochu gumový rohlík s margarínem a zdobený zdeformovanou meruňkou ve formě nevkusně aplikovaných denních LED. Tucson a Santa Fe ano, tady se ale jaksi designový jazyk divně rozpatlal v divném retro připomínající první i30.
Komentáře Honzy mě naproti tomu přijde zbytečně kritické a jen dětsky se rochnící v nesmyslné divnoválce mezi ACZ a Hyundai ČR. Pardon, ale tohle je naprosto neprofesionální a k jiným automobilkám by si to nikdo z vás novinářů nedovolil! :-!
Teď nám ale Hyundai naservíroval trochu gumový rohlík s margarínem a zdobený zdeformovanou meruňkou ve formě nevkusně aplikovaných denních LED. Tucson a Santa Fe ano, tady se ale jaksi designový jazyk divně rozpatlal v divném retro připomínající první i30.
Komentáře Honzy mě naproti tomu přijde zbytečně kritické a jen dětsky se rochnící v nesmyslné divnoválce mezi ACZ a Hyundai ČR. Pardon, ale tohle je naprosto neprofesionální a k jiným automobilkám by si to nikdo z vás novinářů nedovolil! :-!
I30 je solidní auto za ty prachy, kolem 300 je dobré auto, i když se mi moc nelíbila, tak pořád měla minulá generace svůj styl a to je lepší než něco kopírovat, interiér v minulé generaci se mi moc nelíbil a ani tady to není hezké, na druhou stranu je to asi něco jako Fiat Tipo.
sargis
maska je z Audiny, neviem preco. Ked budem po ceste tukat do "tabletu" (alebo spolujazdez) a prudko zabrzdim, asi ho urvem...zadok je cista Azia...v tej cervenej je to humus. Ako autor clanku spravne poznamenal, Tuscon je dizajnovo pred tymto. Fialovomodru kozu ci potahy som este nevidel, musim zacat asi hulit :-! Kolesa sa stracaju pod plechmi, to dali na vystavu na 15"?
Krtek_no1
Nemůžu si pomoct ale z venku podělali co mohli. Zase je to nevýrazná i30ka jako byla 1. generace. Ta mi přapadala jako nepovedená kopie BMW1 (hlavně zadníma světlama). Současná byla zvenku konečně hezká, po FL opravdu moc. A teď to zase zabijou nevýraznym, skoro odpornym mravenečníkem (protáhlý sosáky a odpornej zjev Golfa napravila až 7. generace, 5ka a 6ka, taky stály za to...). Třeba zase pro změnu KIA vylepší Ceeda kterej se mi líbil v první generaci a současnej je pro mně hnusnej.
xanidil
Zepředu to s tím obrovským chladičem a světlomety do půlky blatníku vypadá hnusně. Zezadu ten fald je ještě hnusnější. Už verze i30, která se jakoby zlomila u zrcátka nevypadala elegantně. Přeji HMCZ ať se jim za estetická zrůda dobře prodává. Zatím co KIA vypadá stále lépe a lépe. ;-\ :no:
keby slo automobilkam dnes o historiu tak by take auta ako viper alebo Z4 urcite nezmizli zo sveta ... a neskoncil by ani trojdverovy megane ... ci trojdverovy golfik 😉
ved o uspechu novej i30 sa casom sam docitas. .. na to dnes uz netreba mat 100 rocnu historiu aby si mal uspechy a kvalitu alebo vhodnu techniku... ale ano golfik je historicky krasavec
Tím druhým odstavcem nevím, co chceš říct. 3dv. Golf se normálně dělá, nicméně nevidím důvod, proč by jej nebo 3dv. Mégane měli za každou cenu držet ve výrobě navzdory preferencím trhu. Viper je nerentabilní propadák, u kterého zkrátka zasáhla ruka účetního z Fiatu a Z4 pouze dočasně vypadla do představení produktu společného vývoje s Toyotou.