FIA upravuje některé regule nejprestižnější závodní kategorie pro příští sezónu. Světová rada motoristického sportu zároveň schválila předběžný kalendář.
Prvnim impulzem mi bylo změněný počítání bodů, což nabouralo mnohaletý statistiky. Pak ten bzukot čmeláků místo zvuku motoru. A stejně mi vůbec nesedí ten boj za bezpečnost. Vždycky jsem rád sledoval závody protože to bylo start -> 1. šikana -> hormadná bouračka a bylo na co se dívat. Jakmile tohle přestalo, už to neni ono. A šetření... to v F1 nemá co dělat. Asi jako kdyby NASA řekla že na Mars by šlo lítat, peníze na to máme ale budeme šetřit tak poletíme zase jenom na Měsíc.
Souhlasím, žádná pozitivní změna. Furt to budou splašené 1600. A ty kraviny s těmi díly... do prkna, tak ať udělají ty formule jednodušší. Žádné kraviny jako DRS, nabíjední a hybridy. Atmosférické 8 válce, pořádné gumy, vrátit tankování. Bude to zajímavější a levnější.
Souhlas, od doby co se netankuje a místo motorů jsou tam motorky z vysavače, tak už to nesleduju, F1 se musí změnit od základu a o nějakým šetření nemůže být ani řeč, jinak už nebude co měnit.
formuli sleduju uz 16 let a je fakt, ze takoveto zelene politicke podhoubi (o kterem podle meho nazoru spravne mluvi klaus jako o novodobem neomarxismu) nehorazne prosakuje i do formule 1. namatkou vypichnu par absolutnich pitomosti: v prvnim zavode jezdec nedojede, protoze mu klekne motor (= je sam o sobe penalizovan uz jen tim nedojetim) a protoze mu nestaci motory do konce roku, bude muset nasadit jeste dalsi, za ktery znovu bude v dalsim zavode opet penalizovan. uprimne, prenaseni penalizaci za selhani techniky mezi zavody je zcela absurdni. omezeni tankovani a mnozstvi paliva na zavod vede k tomu, ze jezdci krouzi udrzbu a nedrti auta v kazdem kole na limitu = jsou z nich krouzici, nedopousteji se chyb, protoze nejedou na hrane. nejrychlejsi cesta do cile je odlisna od nejrychlejsiho kola. to jde ruku v ruce s pneumatikami, kterych si nemuzou na auto nazout, kolik chteji (tady bych vratil tankovani, zrusil limit na pneu a vubec ta saskarna s povinnosti pouzivat ruzne tvrde pneumatiky je absurdni).
takze zmena pravidel se odehrava v oblasti, ktera je mi uplne u zadku (sirsi gumy), ale neodehrava se v oblasti, kde by to ze zavodu delalo opet sprinty a ne vytvalostnimzavody.
Širší gumy trochu vrátí dobrý vzhled monopostů F1. Vozy budou rychlejší ale s ekoúpravami taky nesouhlasím. Nikdo si je od nich nežádal a přesto ekolobby a politický establishment tyto kraviny do F1 vnutily. Hanba jim. Těch pár litrů paliva opravdu svět nespasí.
Tam nejde o tých par litrov paliva,ale o nové technológie a tie si vyžiadali samotne automobilky.
Ja by som povedal,ze boli aj hodne nudnejsie roky v F1,ako su momentálne.
Zvuk vadí aj mne,ale iba ked som priamo na okruhu,v TV mi to je jedno.
doba, kdy se z f1 daly realne pouzivat nove technologie je nenavratne pryc. konkretne hybridni ustroji se do f1 dostalo naopak z venku. a samozrejme na zaklade "uzakoneni" v pravidlech, jinak by se to do f1 nikdy nedostalo >:-[]
nechapej me spatne, proti sirsim pneu nic nemam, ale ty samy o sobe neudelaji z vytrvalostniho sportu sprint. takze je to pouze kosmeticka uprava, ktera neresi principialni problem.