Octavie RS si kupovali podnikatelé z rozmaru. Za tři roky se jich nabažili a vyslali je dál. Po nich vozy ničila pubertální mládež. Karel Liška své RS nikdy neprodal a ani se k tomu nechystá.
Chce se mi vždy brečet, když vidím místní retardované redaktory, jak nedokážou napsat značku nebo typ automobilu s VELKÝM písmenem na začátku. Vážení redaktoři. JDE * O NÁZEV VOZU. NA ZAČÁTKU ŠKODY, HONDY A DALŠÍCH SRAČEK JE VŽDY VELKÉ PÍSMENO!
Měl jsem OII RS a podobný zážitky. Jízda i brzdy ok, ale jen když to jelo, po 160 tis.km už stačilo....... Už bych to neriskoval. V následujícím autě najeto stejně a ani jedna porucha, oprava nebo něco mimo pravidelný servis....
Já RS měl. A jaký to bylo? Jelo skvěle a brzdilo taky, když to jelo. I když brzdy byly tak skvělý, že jsem je po třech okruzích v Mostě totálně uvařil. Nikdy více!!! Třikrát mě nechalo na silnici, vždy závada na zapalovací cívce, jelo to na tři válce. Utržená převodka řízení. Vylágrovaný ložisko předního kola a pár dalších drobností, to prosím v prvních 120k. Víc v servisu než na silnici. Dodnes z toho mám osipky a škodovku jsem od tý doby neměl.
Bohužel nepatřím mezi vyvolené, co to auto řídili , ale jezdil jsem 1.8T 110kW a ta brzdila jako normální Oktavky naprosto průměrně.. ale co tak říkali kluci v hospodě, tak Oktavky ftedeicku brzdi hodně dobre, prej jim stačí natřít bubny na cerveno a nalepit znak RS a hned je to poznat, dodnes je to občas má vesnici běžně vidět :-)
A je aspoň trochu pravdy na tom, že RS mám nadprůměrně účinné brzdy?
Nějak jsem nezaznamenal, že by v dobových testech na ně extra pěli chválu, nebo to vypíchli jako přednost.
Ja nevim jak ostatní a ani nemam Octavii RS, ale pokaždý, když brzdim a tuplem v provozu na dálnici, se dívám do zrcátka, vždyť to učí i v autoškole >:D
Tydlety hospodský povídačky.. bylo to jedno Tornado a jedna F-16, zas nepřeháněj.
Ale zpět k realitě, já jednou jel za vozem páně Lišky, samozřejmě jsem se držel dál, páč jsem se bál těch brzd, žejo. Bohužel jen ve vesnici, za cedulí na to šlápl a jen srolovanej asfalt připomínal přítomnost té sametové bestie, zované RS. Nicméně, k věci.. měl jsem otevřený okýnko, protože léto. No a kromě té andělské vůně, linoucí se z páně Liškova výfuku, si doma žena všimla toho, že mi rozmnožovadlo poporostlo o dobých osm centimetrů, a to prosím v klidu! Nemluvě o těch lanýžích, co mi vyrostly na střeše. Od té doby už smím jezdit jen za škoděnkama.
Jo, to je sranda... ono je teda větší sranda jak jsi to napsal ty než jak je to v článku, tam žádné porovnání těch aut není... ale tím si ten hezký vtip přece nebudeme kazit :-)
Jednou mi pan Liška u piva vyprávěl, jak se v roce 2014 nedopatřením připletl do konfliktu v Libyi a jak si jej Italské F-16 spletly s prchajícími libyjskými generály.
Naštěstí mu tehdy zrovna dosluhoval katalyzátor - jedním mohutným přidáním plynu vyhnal rozžhavené zbytky zařízení ven z výfuku, použil je co by klamné cíle k odlákání nepřátelských raket, následně palbu opětoval a v divokém manévrovém souboji obě F-16 zničil.
PS: Nemůžu se rozhodnout, jestli je větší maso fanatismus majitele anebo všechny ty názory ocitovat a udělat z nich článek >:-[]
Ale tak jenom zveřejnil rozhovor, to že se o tom diskutuje, byl přece záměr, ne?
Jinak borec je typický majitel RS - závodník.
Na mě (M2) se např. předevčírem pověsil v dědině borec s novou Fábií, pořád vykukoval (plná čára, přede mnou auta), až to nevydržel a říznul mě.
Pak jsem ho měl akorát celou dobu před sebou, ale skalp měl >:-[]
Máš naprostou pravdu. Vývoj úrovně kvality článků klesá a to nehovořím o výběru témat.
I když jsem nikdy Auto.cz neprožíval a bral jsem ho vždy jako "odpočinkový populárně naučný" informační kanál se zajímavou a veselou diskuzní skupinou, stále větší koncentrace úplných zvratků a sraček mě uráží a budí ve mě pocit studu, že sem chodím a tím se přiznávám, že ta h.o.v.n.a čtu.
No zrovna já mam 2x vyvložkovanou 2. díru pro svíčku na 2. válci v Nubiře. Doteď nevim jestli to prvně zvoral mechanik nebo byla blbá svíčka či co. Prvně vystřelila kolem 140 tisíc km a podruhý ve 105ti. Pkaždý mi to opravoval jinej mechanik a nikdo to nepovažoval za nějak exotickou vadu.
Tomu, te ma pan najezdeno 450t docela verim. O tech opravach jsem taky neco slysel.
Ale tu reklamu na Jarov a shell si mohli odpustit nebo napsat do hlavicky Product Placement (PP) a bylo by hotovo.
Při vší úctě k panu Vaculíkovi, kterého obvykle považuji za odborníka a alespoň po technické stránce k světlejším okamžikům auto.cz, tak se divím, že se odvážil přepsat "názory" pana Lišky a ještě to zveřejňovat.
stará dobrá xantia s 2,1 td :-) u xantie bylo plno jiných problémů, ale mechanika to nebývala a ten komfortní podvozek za to stál. Do dnes mě občas láká sehnat si nějaký poslední model v dobrém stavu :-)
Já měl kdysi Xantii 2,1TD a během 380t km jsem musel měnit akorát: orientačně co 80t přední brzdové destičky, co 150t zadní, co 200t přední brzdové kotouče. Pak jsem ještě musel měnit nějakou napínací kladku za cca 2000Kč, přepínač blinkrů a ostatního za 1600Kč a gumičky stěračů. Pneu ani žárovky si nepamatuji. Hydraulika: celkem 4 koule. 3x řemen. Olej jsem kupoval přesně dle návodu CF 10W/40 za cca 70-80 Kč/litr (většinou v Realu značky F1) a měnil co 30t.km. Motor a převodovka bez oprav. Nestalo se, že bych nedojel. Zkrátka, chudák Liška se škodivkou.
Ne, to jsem ještě velmi shovívavý. Z podobných článků je mi na zvracení a toho kdo to napsal, toho kdo uveřejnil bych bez pardonu nechal za 5min vyndat bordel ze šuplete a vyrazil.
heh, ja este ani teraz neviem zaspat!
fakt super clanok, take klasicke kecy z benzinky - ze pri brzdeni sa stale musi pozerat dozadu, aby mohol asi prerusit brzdenie, keby to niekto zozadu nezvadal??? :-!
Na starých motorkách je to běžné, u moderních aut je to na pováženou. Ale není to tak složité, horší je přetržená svíčka a nejlepší jsou zarostlé vstřikovače. Po 400tkm jej někdy vyndat není jen tak. U Grand Cherokee v pětiválcové naftě kvůli tomu musí dokonce motor ven, protože se na poslední vstřik se nedostaneš. To auto totiž někdo dělal opět hlavou a nenapadlo jej žeby se to někdy měnilo.
Sam jsem majitelem OII RS, ale tenhle clanek je opravdu hnus fialovej. Draha redakce, takto pouze zesmesnujete sebe i majitele Octavek. Jdu blejt. PS: Kolik zaplatio Auto Jarov za tuto inzerci?
Závity na svíčkách a zátkách olejových van patří mezi nejčastěji poškozované závity na autě. Buď jsi hodně mladý nebo jsi měl velké štěstí, že jsi o tomto problému ještě nikdy neslyšel. ;-)
Tak to jsem se pobavil. Super povídání toho závodníka, co sice už vyměnil všechno, co se dalo, ale furt nakope pr.el i M5. Jen bacha na zimu, aby se nedrolila ocel. >:D A ty brzdy! Málokterý auto tak zpomalí... >:D
Prostě mazec.
Lepší čtení na dobrou noc jsem si nemohl přát. >:D
To já, když jsem se honil v Německu po dálnici s Porsche 911, jel jsem dokonce podle GPS 197 :-) S Toyotou Auris :-) Já byl na pokraji sil, ale v tom Poršáku Helmut zrovna svačil :-)
.... už skončil? Že máte čas dávat sem takovéhle články.... :no: A ještě do rámečku označeného jako "PAŘÍŽSKÝ AUTOSALON 2016". Nojo...koho chleba jíš toho píseň zpívej... :no:
V octave a je jedno jake je od 150 nesnetitelnej hukot tak jak v ní je asi při 240 co pán tak rád jezdí. Bud je absolutně hluchej nebo nevim :-):-):-):-):-)
Odborníci budou oba. Jak Vaculík, tak pan Liška. >:-[]
....bylo -34 °C a ocel mrazem zkřehla....Tak to měl kliku, že mu nepopraskaly pružiny, pneumatiky, okna a že to auto vůbec našel vcelku. Ocel v - 34°C dramaticky mění strukturu a automaticky se rozpadá na prášek. >:D To ví přece každý.
Podepsat se hrdě pod tyhle zvratky, to už musí mít člověk sakra sebevědomí.... 8-s:no:
A jen chybí napsat, že ten německej trouba zastavil na nejbližším parkovišti a to ubohý BMW M5 vzteky polil benzínem a zapálil.
oni jsou majitele koncernovych aut pomerne rozumu mdleho. byl zde jeden takovej vosel co byl naprosto nadsen ze sveho pola a v moje auto mel napsano ze v 27 tis odeslo turbo v 60 druhe a v 70 komplet motor. me u megana sra*lo ze se mi zamlzovala zadni lampa a tenhle b*lb byl nadsen a ze si priste koupi zase folcvagn
Nejsou, octavie je přeci nadauto. Dřív se bralo jako hodně najeto když to mělo milion a ne 460k, který má kde jaký auto.
A to že se vysypala převodovka, vystřelila svíčka, odešel alternátor mi nepřijde jako naprosto bezproblémové auto. Ono bezproblémové auto neexistuje, jen si na to některá auta (nebo spíš někteří lidé) hrajou.
A pokud se chtějí na ACZ stále zabývat jediným autem, které se Skodovce tak nějak povedlo, tak ať. Já to číst nebudu ;-)