Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia I 1.9 TDI vs. Škoda Octavia III 1.6 TDI – Pokrok na všech na všech frontách?

Jak dlouhou cestu modelová řada Octavia urazila, to si nejlépe uvědomíte po přesednutí ze současného modelu do první generace. Má šanci zachovalé ojeté auto odejít z testu se ctí?
Zpět na článek
2. 10. 2016 08:43
2. 10. 2016 10:17
2. 10. 2016 10:25
2. 10. 2016 10:32
2. 10. 2016 11:06
2. 10. 2016 11:34
2. 10. 2016 11:29
2. 10. 2016 11:42
2. 10. 2016 11:53
2. 10. 2016 12:09
2. 10. 2016 12:30
2. 10. 2016 20:51
2. 10. 2016 21:10
2. 10. 2016 22:51
3. 10. 2016 09:19
3. 10. 2016 11:16
3. 10. 2016 12:28
3. 10. 2016 15:10
4. 10. 2016 10:42
2. 10. 2016 12:33
2. 10. 2016 13:48
2. 10. 2016 14:37
2. 10. 2016 14:38
2. 10. 2016 21:04
2. 10. 2016 10:46
2. 10. 2016 10:48
2. 10. 2016 11:08
2. 10. 2016 11:31
2. 10. 2016 11:40
2. 10. 2016 14:03
2. 10. 2016 12:53
2. 10. 2016 13:00
2. 10. 2016 13:12
2. 10. 2016 13:42
2. 10. 2016 18:08
2. 10. 2016 14:15
2. 10. 2016 15:21
2. 10. 2016 17:21
2. 10. 2016 13:40
2. 10. 2016 15:23
2. 10. 2016 17:08
2. 10. 2016 14:19
2. 10. 2016 15:19
2. 10. 2016 14:01
2. 10. 2016 23:22
2. 10. 2016 15:16
2. 10. 2016 17:02
2. 10. 2016 20:15
4. 10. 2016 20:56
2. 10. 2016 08:43
pokrok
Skelet golf.. motor golf sem tam nejaká vnitrni uprava od passatu opravdu pokrok .Škodovka favo,forman posledni česká auta.Jeste ,že jeste je dacia která je v dosti vecech stejná bo je nahrazuje :-)
Rozbalit vlákno
16
2. 10. 2016 10:04
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
jj
VLASTNIT v ČESKÝ RAKOVINOU [odkaz] PROLEZLÝ DÍŘE NĚJAKOU DÍZLPOPELNICI [odkaz] ŠÁDE [odkaz] je defakto NÁRODNÍ TRAGÉDIJE ne-li prasešina hodná DÍZLPRASÍKA made in CECHČIJE >:D To není jen tak soudruzi s tím šmejdem Bouleslavi otravovat z laufu na ulici malí děti ze školky rakovinou [odkaz] když jsou za ručičku s paní učitelkou na hřiště, pardon tedy vlastně po chodníku čuchat smlt ;-)
TO JE TOTÁNÍ NESCHOPNOST KONZERVY a ZAPRODANOST ŠÁDE ŽE TAKOVÝ KŘÁP NADÁLE v počtu 500.000 ks ročně 2016 CHRLÍ Z VÝROBNÍ FABRIKY:

BOULESLAV
a
KVÁSINY kde zaměstnávají samý zlósiny ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
2. 10. 2016 10:18
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Ha ha - nezklamal jsi.

Ale pokud bychom meli diesely nahradit elekrtinou, tak jen v CR by se muselo postavit dalich 5 Temelinu, takze tyhle ekokecy jsou skutecne kecy.
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Ako keby si ty kecy vycucané z prstu nepísal...
2. 10. 2016 11:12
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Jen 1,6 M tun benzinu prodaneho v CR za rok je cca. 60 PJ energie, nafty je 3x tolik. Temelin vyrobi 40 PJ za rok. Velmi priblizne 5 Temelinu. Ztraty v distirbuci, skladovani a ucinnost motoru a akumulatoru jsou samozdrejme dalsi vypocty.
Avatar - Blue Sun
2. 10. 2016 14:02
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Zapomínáš na jednu podstatnou věc, a tou je veškerá velkokapacitní doprava - vlaky, autobusy, nákladní auta. Tam je spousta nafty, kterou nikdo nahrazovat nechce, proč taky?
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Márna snaha, myslím si, rovnako Tvoja ako moja. Za nejaký čas tu bude iný článok na podobnú tému, a tí istí ľudia budú znovu vypisovať rovnaké blbiny.
2. 10. 2016 16:29
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Jake blbiny - pokud skutecne mluvime o ekologii, a ne jen o sikanovani ridicu osobnich aut, tak samozdrejme i velkokapacitni preprava musi opustit spalovaci motory. A je samozdrejme blbina, aby pri dnesnim stavu techniky jezdila nakladni auta na elektrinu. Tim chci ukazat, jaka blbina jsou osobni elektroauta - za soucasneho stavu techniky.
2. 10. 2016 15:32
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Pomalicky,ale iste uz aj tam sa chysta zmena.. [odkaz]
Avatar - Blue Sun
2. 10. 2016 17:15
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Vodík, panejo... ekologicky největší zvěrstvo.
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Ďalší blbec, čo operuje s tým, že zo dňa na deň pôjdu všetky spaľováky do šrotu a nahradia sa elektrickými autami. Kde na tie rozumy, vy mudrlanti, chodíte? Elektrina len tak ľahko nenahradí klasiku, ani keby sa za to pol planéty modlilo. Ale scenár, pri ktorom by sa nafta v osobných autách zrušila úplne, a osobné autá so spaľovacími motormi by nemali povolený vjazd do miest je v horizonte jedného-dvoch desaťročí vcelku reálny. Ak budú autá na elektrinu pribúdať, rozhodne to nebude nijak skokovo, ale prechod bude postupný, t.j. že postupne sa budú dopĺňať aj kapacity na výrobu el. energie. Keby podaktorí odporcovia tohto trendu používali mozog, tak by na to už dávno prišli a netrepali by také somariny jak ty. A pokiaľ považuješ veľké elektrárne a jadro za jediný možný zdroj elektriny, tak mi je tvojho obmedzeného rozhľadu ľúto. Tiež zabúdaš na to, že aj rafinérky pri výrobe palív spotrebujú kvantá elektriny - a táto spotreba bude s ubúdajúcim objemom výroby palív menšia. Ušetrená energia sa môže využívať na pohon áut, čo je podstatne rozumnejšie a ekologickejšie využitie ako na výrobu palív.
2. 10. 2016 16:34
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Ty ses skutecny cobol - skokove zakazeme vjezd do mest a postupne budou pribyvat realne nepouzitelan elektroauta - ha ha ha.

Smart Gridy - asi ano v oblasti nn, tedy staelitu, ale pro vn to bude znamenat predelat kompletni rozvodnou soustavu.

Postupne doplnovani vyrobni kapacity el. energie - kolik let se budou budovat dalsi 4 Temeliny pro dobijeni aut v CR a kdo to zaplati? A jak cela Evropa?
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Bože, prečo si dal dušu do barana...
2. 10. 2016 17:21
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Jak pro berany - tak znovu: Kde se vezme a prepravi energie cca. 200 PJ / rok nutna pro automobily v CR pokud prestaneme dovazet ropu? Z vetrniku, ze solaru? Nahrada spalovacich motoru elektroauty do 20 let je tedy cista utopie a to i kdybychom ted meli akumulatory pro realny dojezd aut min. 500 km (a to i v tuhe zime nebo horkem letu) a jejich dobiti max. do 10 min. Nejsme vubec na elektroauta pripraveni.
Avatar - Blue Sun
2. 10. 2016 18:49
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
A proto raději ani nevyvineme snahu ten stav změnit. Takže namísto postupného vývoje prostě budeme dál slepě a tupě pálit drahocennou ropu, kterou neumíme ničím nahradit...
Ty nejsi beran... jsi mnohem horší.
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
Obávam sa, že akákoľvek reakcia je zbytočná. Naprogramovali ho natvrdo...
3. 10. 2016 08:55
Re: TOTÁLNÍ PRŮS DIZLPOPELNICE z BOULESLAVI
[odkaz]
2. 10. 2016 08:49
Prestiž s velkým pé
Diesel je zkrátka to, co udělalo tomuhle autu jméno. Tento skvělý motor a pěkný design udělal z Octavie velmi nadčasové auto.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
2. 10. 2016 14:03
Re: Prestiž s velkým pé
Když se na tu fotku zadívám, přemýšlím, kde je ta nadčasovost. První generace je i s faceliftem zkrátka totálně zastaralá, design je pravěký.
Re: Prestiž s velkým pé
Dizajn bol praveký už v čase uvedenia. Až primitívne jednoduché tvary, dlhokánske previsy a veľké balóny - to sa vtedy vo svete už pekných pár rokov nenosilo.
Avatar - cechblog
2. 10. 2016 08:53
TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY HORŠÍ
To je opravdu pokrok. Do toho pokroku je také nutné započítat změnu v nápravě, z tříramenné na jednoduchou. >:D >:D >:D Dokonce i použité plasty a čalunění bylo před 14 lety lepší, jediné co udělali, že to ***auto natáhli. >:D >:D >:D A ekokreténům s malými objemi dodává korunu vyšší spotřeba ve městě u dnešní verze. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Dylan McKay
2. 10. 2016 09:21
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Nic jiného než souhlas.
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 11:23
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Dylane, zdravím, už dlooouho jsi tu nebyl :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dylan McKay
2. 10. 2016 11:42
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Jo, brácho, Brenda má nějaký problémy a musím si o tom s někým promluvit.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2016 12:35
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Taky souhlas, a taky zdravím. :-)
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 14:40
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Že ségru pozdravuju, svýho času (ale to už je hodně dávno) jsem ji vočumoval před obrazovkou ;-) A že jí držím pěsti, ať to nevzdává. :yes:
2. 10. 2016 23:22
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Chudák, rakovina je svinstvo! :-O
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2016 10:40
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Největší rozdíl je v emisích. Naftové O1 jsou rakovinomety, které musely splňovat násobně benevolentnější limity, a to i proti soudobým benzíňákům. EU6 TDI v O3 patří k nejčistším dieselům na trhu.
2. 10. 2016 10:50
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Tak si ho pusť do kuchyně. Je to pračka na vzduch.
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2016 11:37
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Proč? Neřekl jsem, že je pračka na vzduch. Řekl jsem, že patří k nejčistějším nabízeným dieselům.
Avatar - Bazalt
3. 10. 2016 08:45
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Tak to vidíš, v podstatě jsi neřekl nic špatného, ale všichni se na tebe vrhli :-) mě tvůj příspěvek přijde naprosto srozumitelný a logický. Starou 120 se také dalo jezdit za 6 litrů, ovšem s porovnáním s moderním TSI z toho lítalo olovo... každý rozumný člověk ví, že i nový diesel smrdí a není zrovna zrovna eko... jenomže když občas jedu bráchovým Sharanem s prvním 1.9 TDI tak fakt nastartuju a jedu, protože ten smrad co z něj jde je šílený. Jo ale jede naložený po střechu za 6 že? :-)
2. 10. 2016 11:09
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Tak v tomhle s Tebou nesouhlasím. Sám moc dobře víš, že ty sr*čky vypouští i současné nafťáky a taky jsou to rakovinomety. U současných je jediný rozdíl v tom, že je to tišší zabiják. Tehdejší splodiny v pohodě spláchnul déšť. Ty současné přefiltrované ani ten déšť nespláchne. Takže sice je na oko lepší ovzduší, ale prašnost, která ti práší na plíce je paradoxně vyšší. Takže si můžeš vybrat, co je horší.
A daleko horší je, pokud někdo vykrádluje současný diesel, to je pak na úrovni hromadné vraždy.
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2016 11:47
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Nejsem zas takový expert na emise ani jejich působení na organismus. Faktem je, že když nechám naftovou O1 půl minuty stát, zamoří dieselovým smradem okolí 20 metrů, a asi do EU5 byly diesely výrazně ve výhodě proti benzínům, co se týče limitů.
2. 10. 2016 16:27
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
CO2 způsobuje skleníkový efekt (avšak osobní automobily dělají asi 1% celosvětových emisí CO2), pro lidský organismus není jedovatý. Benzín produkuje řádově o desítky procent více CO2 než diesel.

CO je jedovatý, diesel ho produkuje; benzín, pokud vím, ne.

Saze jsou rakovinotvorný sajrajt, který produkuje jen diesel.

NOxidy jsou pro člověka jedovaté, diesel jich produkuje násobně více, než benzín.

Takže co se dopadu na lidský organismus týká, je i ten nejzelenější diesel mnohem větší svinstvo než jakýkoli relativně moderní benzíňák.
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2016 17:51
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Ale já srovnávám diesel současný s dieselem 15 let starým, ne diesel s benzínem. Jen jsem podotkl, že jejich separátní euronormy se v posledních letech výrazně přiblížily, což je jednoznačný fakt, který si může každý ověřit. [odkaz] Emise NOx by dnes u dieselů měly být podobné, limit CO je dokonce nižší a pevné částice produkují moderní benzínové přímovstřiky taky.

Samozřejmě je otázkou, jak je to v reálném světě. V posledních letech se sice provedlo dost měření, ale drtivá většina pouze pro dieselové motory. A tam je to různé, většina se do limitů nevejde, někteří relativně o fous, někteří (Renault) je překračují mnohonásobně. Nicméně viděl jsem jednu tabulku naměřených emisí, kde na příklad Fordí 1.0 Ecoboost plnil snad jen Euro 1.
2. 10. 2016 20:57
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
CO je jedovaty od urcitych koncentraci, to znamena, ze pokud nejste v nevetrane garazi, nemusite to resit.

Saze vychyta filtr, pokud ho auto ma, neni se sazemi problem.

NOxidy jsou jedovate i v malych monzstvich a moderni diesely jich kvuli podvodnemu softwaru produkuji docela dost.

Takze, co se tyce dopadu na lidsky organismus, kdyby vyrobci nepodvadeli, nebyl by ten diesel az o tolik horsi.

Edit: Tak ty nanocastice filtr nevychyta :-(
4. 10. 2016 17:11
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
hoho že saze produkuje jen diesel? >:D skoro všechny současné benzinové motory maji přímý vtřik paliva a vypouští saze a není jich zase tak málo... za chvilku budou filtry pevných částic i na benzinových motorech a to si rozhodně necucám z prstu... :-!
2. 10. 2016 20:28
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
no, miniaturni pevne castice, co volne prochazeji skrz dpf - jejich dopad na zdravi asi nikdo uplne nezna, pricemz by bylo podle meho soudu rozumne byt v jejich pripade velmi opatrny. :yes:
Avatar - _Karel_
2. 10. 2016 11:46
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Že má dnešní základní motor 1,6TDI horší parametry než tehdejší vrchol 1,9TDI není snad nic tak moc zvláštního. Zkus ho srovnat s 2,0TDI 140kw, ke ktrému má objemem určitě blíž.
Plasty a čalounění- já bych tedy přednost původnímu interiéru určitě nedal.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2016 12:38
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
To jsem chtěl právě navrhnout, ať 1,6 TDI srovnají s dnešním základním 2,0 TDI - a zjistí, že 1,6 můžou klidně vypustit.
Avatar - _Karel_
2. 10. 2016 12:42
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Pokud se prodává, proč ho vypouštět? Já kdybych chtěl šetřit, koupil bych si do ní tedy raději 1,2TSI, ale někomu evidentně stačí i tohle. Třeba Áda by určitě raději 1,6TDI než TSI.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2016 15:03
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
2,0 TDI v základu má plus, mínus stejnou spotřebu jako 1,6, zbytek všech parametrů je lepší. Downsizing u benzínů ukazuje, že nějaký smysl směrem k úspoře /i přes všechny diskuse/ asi má, ale u dieselů se ukazuje jako z velké části kontraproduktivní.
Avatar - Emel
2. 10. 2016 14:34
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Naftový základ v OI byl 1.9SDI 51kW nebo něco takového... to by bylo pane srovnání :-) . Taky ho mohli tenkrát vypustit... ale prodával se.
Avatar - Blue Sun
2. 10. 2016 17:18
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
SDI se snad dělalo jen rok, pak přišla TDI s 66 kW. SDI si pamatuju jen ve Feliciích a pár snad ve Fabii.
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
SDI má v Octavii sused cez cestu. On je takto flegmoš, ale keď jazdí v tej Octavii, to je unikát. Akcelerácia z 0 na 50 tak za dve minúty a po dosiahnutí päťdesiatky uberá plyn, aby nemusel na ďalšom semafore ani brzdiť... Dokonale sa s charakterom toho auta zžil...
Avatar - Emel
3. 10. 2016 08:44
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
To si nemyslím. TDI bylo v nabídce od začátku, SDI se podle mě vyrábělo dýl... pokud bych věřil autoweek.nl tak 2/1997 - 10/2000.

[odkaz]
4. 10. 2016 13:37
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
Felicie nikdy SDI neměla, ta měla ještě starší verzi s nepřímým vstřikem, prostě jen 1.9D (výkonové parametry byly ale s SDI dost podobné, stejných 47kW měla i Fabie SDI s přímovstřikovou verzí). TDI bylo v nabídce hned ze startu, naopak SDI přišlo trochu později (na rozdíl od Fabie zde mělo 50 kW) a v nabídce bylo rozhodně docela dlouho, pokud se nepletu, tak až do konce standardní výroby.
Avatar - Emel
5. 10. 2016 08:44
Re: TO JE PR-D-EL, PO 14 LETECH VŠECHNY MOTOROVÉ PARAMETRY H
:yes:
2. 10. 2016 09:36
myslím, že Svět Motorů překonal svoji pověst
opravdu hustý, kde začít...už sehnat 14 let starou tdi se 160 tisíci muselo dát zabrat >:D
no pokračujeme zjištěním, nové je modernější (tohle by měli brát v Boleslavi jako urážku, přeci ani oni se celý čas neflákali!!!). Masakr je otočit horší ve výhodu, pomalejší je lepší, větší reálná spotřeba je super, obyčejná náprava je agilnější, sice to víc skáče, ale díky ESP !!! líp drží v zatáčkách... skutečné zlepšení jsou jen poznámky nebo zapomenuty, prostornější, bezpečnější a mnohem mnohem tišší. Jak píšu, tento brak SM posunul své hranice do největšího motoristického odpadu všech dob.
Rozbalit vlákno
7
2. 10. 2016 09:58
Re: myslím, že Svět Motorů překonal svoji pověst
Jezdil jsem se vsemi tremi generacemi Oct - ta Oct III byla z pohledu vykonu a jizdnich vlastnosti nejhorsi. Myslel jsem si, ze je to subjektivni vjem, ale ted ctu, ze je to pravda. 1,6 TDI jedem z nejhorsich motoru, s kterymi jsem jezdil, podvozek Oct III 1,6 TDI vylozene nebezpecny - na nerovnostech neocekavane odskakoval do stran. A ekoteroriste dosahli sveho - spotreba jde nahoru.
Avatar - Verny_2013
2. 10. 2016 12:41
Re: myslím, že Svět Motorů překonal svoji pověst
Doma mám octu I 1,9 TDi 66Kw s 320 000km na kontě. Pokud s ní nechce někdo závodit tak je to i po 15 letech skvělé auto. Dvojka 1,9 TDi 77 Kw byla ve všem o něco lepší - jízdní vlastnosti, interiér, sedadla, prostor pohodlí, jen ta hlučnost. S trojkou jsem v posledních měsících najezdil tak 5 000 Km. 1,6 TDi - tragický motor, jehož jedinou devizou je úspornost, Podvozek prkenný jak trakař ve všech jízdních režimech, vzadu hlučnější než octa 1. 2,0TDi kombi, ve všem o stupeň lepší než 1,6 TDi liftback, ale stále nedotažený podvozek, vzadu hluk od nápravy i aerodynamický, a při pomalé jízdě na nekvalitní silnici bouchající náprava, unylý interiér bez nápadu, sedadla horší než 2 octa, tak na úrovni 1 octy. Pro mě obrovské zklamání. Golf je složený ze stejných komponent ale ve všech směrech lepší. Dokonce i leona považuju za povedenější auto.
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2016 10:44
Re: myslím, že Svět Motorů překonal svoji pověst
Je snad jasné, že O3 má jistější jízdní vlastnosti než O1. Ta měla jednoduchou nápravu také (jedinou výjimkou bylo 4x4...kde byl zase zrádný samotný pohon všech kol), k tomu ovšem nepříliš vhodné proporce.
2. 10. 2016 11:10
Re: myslím, že Svět Motorů překonal svoji pověst
současná 1,6 tdi má taky jednoduchou nápravu.
2. 10. 2016 11:25
Re: myslím, že Svět Motorů překonal svoji pověst
Však napsal také.
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 11:24
Re: myslím, že Svět Motorů překonal svoji pověst
Kde to můžu podepsat? >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
2. 10. 2016 12:33
Re: myslím, že Svět Motorů překonal svoji pověst
Článek jen ukazuje na rozdíly, jaké jsou v rámci jednho modelu za 20 let vývoje. Nic víc v tom není. Pro mě třeba skvělý počin. K těm jízdním vlastostem. Opravdu to není jen v té zadní nápravě jak si každý myslí. Třeba korejská či japonská auta z 80. let mají víceprvky a že by jezdily nějak zářně? No to teda fakt ne. Nová Octavia jezdí skutečně o hodně lépe. Ale to platí skoro u každého modelu, byť si to mnozí nemyslí.
Avatar - Jenik3
2. 10. 2016 09:36
srovnatelna auta po 14 letech?
Jaky je zaver? Srovnavane automobily jezdi priblizne stejne, jen to nove vyjde na 10x krat vyssi cenu a to je pravdepodobne rozhodujici parametr.
Nevim, zda se delala octavie 1 se 4 airbagama? To by bylo lepsi nez obligatni dva pytle, z pohledu bezpecnosti.

Me osobne nafta do auta nesmi, to jen tak na okraj.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2016 10:47
Re: srovnatelna auta po 14 letech?
4 airbagy měla i Felicia.
2. 10. 2016 11:11
Re: srovnatelna auta po 14 letech?
dělala, dva přední airbagy a dva boční v sedadlech
Avatar - pumpkin
2. 10. 2016 11:57
Re: srovnatelna auta po 14 letech?
Áno, sused ju má. Ale so štyrmi asi až po facelifte.
2. 10. 2016 09:44
Auto.cz spíš Škoda.cz
Škodovce klesají prodeje a Auto.cz nemá na výplaty? Jinak nechápu, že kdykoliv omylem na tento autobulvár kouknu, tak je horem dolem prolezlý nesmysly o škodovce. Jako třeba exkluzivní porovnání modelů, které dělí 14 let. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 11:26
Re: Auto.cz spíš Škoda.cz
>:D >:D >:D Okurková sezona je letos nějaká dlooouhá >:D >:D >:D Pařížský autosalon v tomto směru moc nepomohl >:D >:D >:D Takže se máme v říjnu na co těšit >:D >:D >:D
Avatar - Plautus
2. 10. 2016 09:47
Blok "Parížsky autosalón" = 3x Octavia I
Škoda retrosalón :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
2. 10. 2016 10:04
Re: Blok "Parížsky autosalón" = 3x Octavia I
Koho chleba jíš ,toho píseň zpívej. Úkol zněl jasně, každý den článek o naší,, jediné '' automobilce. >:-[]
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 11:26
Re: Blok "Parížsky autosalón" = 3x Octavia I
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
2. 10. 2016 10:00
Nic nového
To není nic nového, že 1.6 TDI proti 1.9 TDI vůbec nejede. Myslím, že některé měření (60-100 na pětku) by nestíhal ani dnešní dvoulitr.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2016 10:17
Paříž?
V době, kdy probíhá autosalon v Paříži, a člověk by čekal nějakej report o každé automobilce, kteri tam vystavuje, už třetí den čtu o staré Octávce... To je fakt mazec. Bylo tady pár článků o VW, jeden o Renaultu (vlastně jen hanlivý článek o Talismanu na několik způsobů), možná pár dalších letmo o něčem, a pak Octávka, Octávka RS (super zábavné čtení), Octávka I vs. Octávka III. Sra.ky, sra.ky, sra.ky.

A co bude další? Redakce, omlouvám se, klidně mi dejte ban, ale vážně, běžte se už vy.rat. Tohle je fakt ubohá žumpa. Jízdní dojmy o novém Scénicu zmizely jak pára nad hrncem, kdežto Kabanos už na mě z hlavní strany kouká několik dní...

Objektivita zašlapaná do země...
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ronault.
2. 10. 2016 10:32
Re: Paříž?
Přesně tak!
Nějaká debilni Oktavie, kterou jela třičtvrtě národa a čtvrtina národa jí má doma se tu popisuje 10x na tisíc způsobů...kdo je řídí a vlastní je vidět na pánovi, co s verzí RS se jakože nahání s M5...ale aby se tu psalo něco informativniho o jiných znackach, to ne.
A onen článek Burese o Koleosu...to je snad vrchol odpadu auto.cz, evidentně z nesmeleho hosika, co sotva umi umí řídit vyrůstá velký odborník na stejný design u značek. Na webu jsou videa ze showroomu z GB nebo jiných států a on píše hovadiny místo aby zjistil paletu motorů, co bude v nabídce.

Vůbec mě to tady nebaví chodit a chodím tady už jen pro pár lidí z diskuze, kteří o autech ví více než celá redakce dohromady.

Úroveň klesla a klesá dál milé auto.cz a s novým šéfredaktorem ještě více, hlavně přidal wow titulky jak bulváru... :no: :no: :no:
Avatar - Skipper
2. 10. 2016 11:06
Re: Paříž?
Zdar kolego, naprostý souhlas. Taky jsem se dostal do fáze, že bláboly reakce ani nećtu, jen občas zabrouzdám do diskuse. A je to docela ostuda, pŕedtím to byl můj nejoblíbenější server o autech. WTF??? Kde se stala chyba?

Ad titulní fotka. To je fakt takový problém sehnat jedničkovou Octavii bez těch neuvěřitelně tuzerských ledek? Včera jsem zrovna jednu viděl, ve stavu nového auta a rozhodně musím říct, že vzhledově to auto pořád ostudu neudělá. ALE proč je stará octavia nacpaná v rámečku autosalon Paříž? Fakt jste se v redakci už pominuli?
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 11:34
Re: Paříž?
Mluvíš mi z duše, pan Machala svým neumětelstvím zašlapal Auto.cz do naprosté bulvární žumpy. Dá se vůbec ještě klesnout hloubějc? :no: :no: :no:

A já už ty redakční bláboly co se vydávají za články taky přestal číst a primárně se chodím dívat do diskuzí. To je hodně smutné, že milá redakce? :no: :no: :no:
2. 10. 2016 10:35
Re: Paříž?
Hlavně vyšlo něco nového - Peugeot 5008 a hned ho stihli v titulce poplivat. Hlavně se tady lije do hlavy Škoda. Za poslední měsíc víme o Škodě víc, než její zaměstnanci. Běžte se vys*at!!!
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 11:29
Re: Paříž?
Naprosto s tebou souhlasím. Milá redakce, běžte se s těma Škodovkama každý den několikrát fakt už vytentovat, jak píše Futurista. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
2. 10. 2016 11:42
Re: Paříž?
Přidávám se a souhlasím s vámi, pánové. Už se to fakt nedá.

Vtipné je, že poslední co jsem tu četl byly jízdní dojmy Scénicu. Bylo to parádně napsáno, vzpomínka na doby, kdy ACZ byl na českých internetech pojem. Diskuze pod článkem též perfektní, velmi přínosná. No a pak ten článek prostě zmizí a vystřídají ho články přesvědčující ovce, že Paříž je vlastně promoakce Škoda auto k dvacetiletému výročí O, plus pár dalších bezvýznamných automobilek lehce přicmrndává...

Alarmující pro redakci i PR oddělení Škodovky, které to patrně reálně řídí, je to, že v tomto vláknu se na tomtéž shodli lidé, kteří jsou skutečnými, reálnými kupci nových aut někde na pomezí C/D segmentu. Lidé, kteří patrně radí při koupi nového vozu i svému okolí. Řekl bych že lidé, kteří jsou pro automobilku 100x důležitější než přitakávajíci ovce, jež se tímto článkem opět utvrdila v tom, že její 15 let stará Okta ze tří áček s nájezdem 160 je bůh. (a aby bylo jasno, tímto ani náhodou nechci urazit majitele ojetých aut, ani ojetých Škodovek).

A co jsem zde zaznamenal, už to štve i drtivou většinu (resp. všechny rozumné) koncernistů... Neb pokud se to přežene, stává se z pozitivní propagandy (tragi)komedie - aneb Fábkou 1.0 na Ještěd...

Pro redakci a vydavatele, pokud neumí myslet v dlouhém horizontu, je asi důležitý primárně počet kliknutí. Ovšem pro automobilku, zadavatele reklamy, by mělo být ještě důležitější než počet to kdo kliká. Pokud tedy nejsem naivní jak motýl...
2. 10. 2016 12:09
Re: Paříž?
U té představy, jak to celé řídí Škoda, mám problém s tím, že bych od nich čekal mnohem lepší práci. I když nemohu moc kritizovat, protože jsem místní články dávno prakticky přestal číst. Když něco přečtu, tak je to většinou kvůli diskuzi. Nicméně bych neřekl, že by články o Škodě bývaly kvalitnější. Spíš mi přišlo, že je to prostě vděčné téma, které přiláká kliknutí.
2. 10. 2016 12:30
Re: Paříž?
Ironie inside ;-)

Na druhou stranu - o fungování PR oddělení Škodovky něco málo vím a z toho co vím je s podivem (pukud to řídí teda >:-[] ), že nějaký článek vůbec vyjde. Ono než absolvuješ všechny meetingy, brainstormingy atp, bude tady nová OIV.

Ale bez legrace - již před nějakou dobou jsem dospěl k závěru že hlavní inzerent do obsahu těchto stránek (a do procentuálního zastoupení článků o něm a do jejich vyznění) prostě zasahuje. Boubín, nelíbí.
2. 10. 2016 20:51
Re: Paříž?
Tak čekal bych, že když už se k něčemu rozhoupou, zvládnou si alespoň najít někoho schopného, kdo jim to napíše. I když pod tím pak bude třeba podepsaný nějaký ňouma z redakce. :-) Ale co já vím, jak schopný tým Škoda má. Mně to kolikrát přijde jako medvědí služba. Ani mi nepřijde jako největší inzerent. Nejvíc v mé paměti utkvěly reklamy Renaultu, protože mě otravovaly nejvíc (to už je nějaký pátek - ten druh, který se držel v obraze a blokoval mi část textu). A za Renaultem asi Audi, ty jsem zaregistroval opakovaně (něco jako výměna kol před zimou atp.). Lexus tu měl jednu pořádně otravnou reklamu, ale to byla chyba webu (galerie pak pořádně nefungovala). Já však od změny vzhledu na titulní stránku nechodím (vzdal jsem to po pár dnech, lezla mi na nervy), takže nemám ponětí, co se tam děje. A naštěstí se zdá, že se mi daří reklamy ignorovat. Maximálně mě pobaví, když mi například YT strká reklamy na věci, které jsem hledal v minulosti. Tomu se říká cílená reklama za všechny prachy. :-)
Avatar - boost.
2. 10. 2016 21:10
Re: Paříž?
Reklamy tady na ACZ jsou pěkně otravný a ani AdBlock (Plus) / Ublock nesebere všechno. Jeden den jednu reklamu zablokuju a další den tam smrdí znova.

Pravdou je, že už ani AdBlock není to, co býval. Jako články ACZ a diskuse pod nimi. Občas čumim, co to je tu za nevychovanou sebranku. :-!
2. 10. 2016 22:51
Re: Paříž?
Možná je to tím, že nestahuji všechno. Už si ani nepamatuji, kdy jsem tu měl naposledy otravnou reklamu. Teď, jak to tu píši, jsem se podíval a není načtená jedna jediná reklama (jen odkazy na články z jiných webů vydavatelství). Otravovalo mě, jak dlouho se to tu načítá.
3. 10. 2016 09:19
Re: Paříž?
Zajímavá teorie, pobavils, dík :-) Hele, musíme jim dopřát trochu času, přes nějakou renomovanou pracovní agenturu nějakého zneuctěného Gilgi... ehm pisálka najdou.

Reklamy mi vadí taky, stejně jako v Tvém případě mi jde primárně o jejich agresivitu a občasné chyby, kdy se někde "motají" a nejde to vypnout. Před pár lety bych uvítal placenou verzi stránek bez reklam, teď už bych za to tedy nic nedal...
3. 10. 2016 11:16
Re: Paříž?
:-) Tobě to jako medvědí služba nepřijde? Já bych za něco takového nezaplatil ani euro (už vůbec ne na malém trhu, kde mám dominantní postavení a znají mě pomalu i kojenci). Na druhou stranu, za blbce jsou redaktoři.
3. 10. 2016 12:28
Re: Paříž?
Jasně že to je medvědí služba, o tom žádná :-) Jak píši výše, štve to i drtivou většinu koncernistů, protože to už soudný člověk nedá. Stejně jako by mě nikdy nenapadlo koupit (a natož číst) Blesk, nebudu číst ani bulvár o autech. Asi se shodneme na tom, že tento postup ACZ a Škodovky se tak nějak vymyká našemu chápání.
Ale třeba jsme blbci my dva a typický čtenář (Auto)Blesku kupuje nové Oktávky a Superby jak housky na krámě...
Avatar - Skipper
2. 10. 2016 13:48
Re: Paříž?
Redakce by si méla rozmyslet, kdo je její cílová skupina. Pro mné jsou auta koníćkem, zajímají mně, jsem zvědavý na informace napříč značkami i segmenty. Měl bych být cílovkou já? Tak trochu si myslím, že jo... Jenže zdá se, že cílová skupina auto.cz je v dnešní době jiná. Vlastně se scvrkává na fandy koncernu, majitele TDi a lidi, co žerou vtíravou reklamu. Ale jo, tato cílovka nebude malá, jen by to možná chtělo změnit název servru... Zde jsou akorát bulvární nadpisy a informace o tom, která ,,celebrita,, čím jezdí. Who cares??? Vlastně děláte škodovce v mírnéjśí formě to, co Karl tady délá Tesle. Tesla bude určitě super auto, ale Karl se mi vytrvale snaží elektromobily znechutit jejich stupidní adorací a hanéním všeho ostatního. Podobnou službu déláte Vy Škodovce.
Co zbylo jeśté zajímavého, jsou techincké články, ale těch je moc moc málo. Chybí třeba ćlánky o starších autech (jeden za měsíc?) Občas néjaký ten pohled do automobilové historie. Do testů třeba přizvat někoho z cílové skupiny s nezávislým názorem (napr tátu 3 détí k testu MPV, malou blondýnu k testu velkého SUV, kadeŕníka k testu kabrioletu...). Prostě délat věci s lehkou nadsázkou a vtipem.
Naštěsti je tu konkurence a v dnešní době auto.cz vlastně už překonali asi všichni. Jediné, co tu stojí nékdy za to, je diskuse.
2. 10. 2016 14:37
Re: Paříž?
Tak tohle bych nechal tesat do žuly... :yes:
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 14:38
Re: Paříž?
Připojuji se :yes:
Re: Paříž?
Dobre napísané. Ale nečakajme zázrak, nikto z panákov ACZ sa v tejto diskusii neobjaví a nevyjadrí. Keby šlo o opravu nejakého čísla v článku, tak snáď, ale postaviť sa k objektívnej kritike čelom, to sa u ACZ nenosí.
2. 10. 2016 21:04
Re: Paříž?
Bohužel v těch technických bývají chyby, respektive věci, s kterými nesouhlasím (nakonec nejsem v tomhle směru žádná autorita), a nějak se poslední dobou necítím na vypisování nedostatků, takže se jim i vyhýbám. Jinak na veteran.auto.cz jsou články častěji než jednou za měsíc.
2. 10. 2016 12:07
Re: Paříž?
No dozvěděli jsme se, že Hyundai zklamal. >:D
2. 10. 2016 10:46
Omluva, ale...
...bezte s tema skodovkama uz do * 8-s .. proste do zadnice!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
2. 10. 2016 10:48
Ciste
Diesly jsou díky adblue, což o3 nema. Jinak je fakt, že Peugeot s citronem v poslední době dělají vojeb auta, dobrá byla 508. A i Astra je dle mého názoru (co jsem vyčetl) lepsi jak O, dokonce 118 kW v pružném zrychlení jak rs.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Skipper
2. 10. 2016 11:08
Milá redakce
Nikdy jsem neměl nic proti Škodě a kocnernu VW. Ale fakt existuje jen Škodovka? Ta adorace jednoho průměrného auta nižśí střední třídy je trapná. Asi si dám tu práci a spočítám články za poslední měsíc a procentuální podíl jednotlivých automobilek. Fajn, je to domácí automobilka, klidně jí tady věnujte prostor, ale zkuste psáti o jiných značkách! Mimochodem, kolik článků máme čekat o faceliftu Octavie?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 11:45
Re: Milá redakce
Máš naprostou pravdu. Taky nemám nic proti Škodovkám, ale současná adorace Oktávky už fakt překročila jakoukoli únosnou míru. V době konání autosalonu v Paříži je to už donebevolající. Pane Bože, vidíš to?!? Udělej s tím něco pls, to už se fakt nedá číst!!! :no: :no: :no:
Avatar - Blue Sun
2. 10. 2016 14:10
Re: Milá redakce
Tím spíš adorace něčeho tak (pod)průměrného, jako právě Octavia, zejména ve třetí generaci...
2. 10. 2016 11:31
Srovnání
Když už nemáte co dělat tak můžete srovnat BMW e39 530d vs F11 520d to by mi přišlo zajímavější... Ale on už vám asi nikdo nechce nic jiného jak koncern půjčit >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Skipper
2. 10. 2016 11:40
Re: Srovnání
Nejhorší na tom je, že je to vlastně geniální myšlenka! Udělat dvojtest staré a nové generace. Zjistit, jestli se skutečné někam posunula a zároveň jestli dokázala nová generace zachovat tu ,,esenci,,, nebo hlavní myšlenku původního auta. Co mě sere je to, že se toho u jiných značek prostě nedostáme, takže zase na***.
2. 10. 2016 14:03
Re: Srovnání
Tak v tom pripade te musel zaujmou i tento clanek, jelikoz zrovna u octavie je prvni generace milovana i nenavidena.
Re: Srovnání
Objavil si Ameriku... Keby ho z tohto pohľadu článok nezaujal, asi sa k tomu nevyjadrí, bože...
Tragické je, že točia stále len o Octavii a u iných značiek a modelov sa podobných materiálov zrejme len tak nedočkáme...
2. 10. 2016 12:06
Zadní náprava
Zapoměli jste napsat, že Octavia 3 má horší zadní "utlučenou" nápravu než O1.Tam byla krásně tichá a vůbec nebouchala. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - aproximus
2. 10. 2016 15:36
Re: Zadní náprava
krásně tichá a vůbec nebouchala. a taky pěkně plavala ...
2. 10. 2016 12:18
na homepage je malo clanku o skodovce aktualne jenom 5
"Tradiční bodové hodnocení tentokráte vynecháme," .... to da rozum, Skoda Octavie nemuze prohrat ani se Skodou Octavii. :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 12:35
Re: na homepage je malo clanku o skodovce aktualne jenom 5
>:D >:D >:D
2. 10. 2016 12:53
Gratulace
Velké blahopřání redakci, která našla odvahu konečně postavit Octavii III 1.6TDI do srovnávacího testu. Jistě by bylo zajímavé zjistit, kolik bezesných nocí hledali důstojného soupeře, vedle kterého by tuzemský bestseller nevypadal trapně. Konečně tedy nalezli 14 let starou první Oktávku a usoudili, že "to by šlo". Ale někde nastala chyba, ano, dozadu se konečně posadí i někdo jiný než měňavka, jízdní vlastnosti jsou i díky megabajtům elektroniky konečně bezpečné. Jenže co dál. Bohužel se ukazuje, že je 1.6 v kombinaci s pětikvaltem opravdu takový průšvih, jak to tvrdí nešťastníci, kteří měli tu čest tímto zázrakem jezdit. Dynamika mizerná, spotřeba nízká jen na papíře. Komfort taky nic moc, o hlučnosti se raději zmiňovat nebudeme,
Pokud to byl skrytý záměr, vyšlo to na 100%.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 13:00
Re: Gratulace
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
2. 10. 2016 12:53
Šodó ze Schody
Inu tak si dneska prosfištíme známá slovíčka.......Škodááá, škodááá, škodovkáááá..... Tak jsme se dostali na takovou trošinku bulvární úroveň, kdy se sadomasochisticky rochňáme v tom, že sice návštěvnost dobrá, ale jsme trošinku za zaprodance.
Co na tom, když 30 stříbrných tak krásně cinká do kasičky. Co na tom, že ztrácíme renomé kvalitního autoserveru.
Důležité je, že se kliká, že se píše a inzerenti jsou spokojeni. To je stěžejní.
Můžou si tu klávesnice uťukat se svými názory, leč co se počítá, je počet návštěv....
Inu již jsem si zvykl na to, jak moc škodovky tu je. Zvykl jsem si na to, že jiné značky jsou srovnávány a prohrávají o prsa korejské sprinterky kvalitou plastů či dojmem z bříška....
A chodím se, když hledám staré recenze a staré testy..... pár let staré.....škoda.....Takový dobrý server to byl.... Teď je to už jen škoda.net.comcomcík....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 12:54
Škoda vs. zbytek světa aneb Kolik kdo má článků na Auto.cz
Skipper mě v 11:08 inspiroval k jedné nedělní poobědové záležitosti, a to spočítat články jednotlivých značek na zdejším webu. On navrhoval za poslední měsíc, já to vzal za poslední tři měsíce, aby to pokrylo celou okurkovou sezonu. Zařadil jsem do přehledu jen ty významnější značky. V porovnání se Škodovkou se podívejte zejména na počty článků značek Citroën, Hyundai, Mazda, Renault a Seat. Úsudek nechť si každý z vás udělá sám...

Škoda...................76 článků za červenec-září 2016
--------------------------
Audi......................28
BMW.....................47
Citroën.................13
Dacia.....................5
Ferrari.................14
Fiat.......................25
Ford.....................38
Honda..................31
Hyundai...............12
Jaguar.................10
Kia.......................18
Lada.....................5
Lexus....................8
Mazda...................5
Mercedes-Benz...57
Mitsubishi..............8
Nissan.................13
Opel.....................22
Peugeot..............14
Porsche..............33
Seat.......................8
Subaru..................3
Suzuki.................10
Tesla...................21
Toyota.................21
Volkswagen.......76
Volvo...................15
Rozbalit vlákno
19
Avatar - rohYpnol
2. 10. 2016 13:03
Re: Škoda vs. zbytek světa aneb Kolik kdo má článků na Auto.
tak všichni váíme, že tohle je PR server Škody, že. A docela špatný :-!
2. 10. 2016 13:18
Re: Škoda vs. zbytek světa aneb Kolik kdo má článků na Auto.
Ty musíš mít fakt mizerný život, když si najdeš čas na tohle...
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 13:34
Re: Škoda vs. zbytek světa aneb Kolik kdo má článků na Auto.
Podle čeho soudíš? Motivovalo mě to, co navrhl Skipper, a chtěl jsem si to ověřit. Čísla nelžou...
2. 10. 2016 13:40
Re: Škoda vs. zbytek světa aneb Kolik kdo má článků na Auto.
Ikarlose neřeš, navaží se takto skoro vždycky....
Avatar - Floyd
2. 10. 2016 14:42
Re: Škoda vs. zbytek světa aneb Kolik kdo má článků na Auto.
ok :yes:
Avatar - _Karel_
2. 10. 2016 13:36
Re: Škoda vs. zbytek světa aneb Kolik kdo má článků na Auto.
Jediné, co je nad rámec, je Škoda a VW a Hyundai. Ostatní je neovlivněné, přirozené. Pokud se u Mazdy nebo Citroenu neděje nic nového, není o čem psát.