Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda Odyssey: nový crossover pro domácí trh

18 komentářů

Avatar - King
King
Přesně tak, byla by to zajímavá alternativa k S-Maxu. Ale to by ještě museli pod kapotu dostat i-DTEC. Zajímalo by mě, kam se bude Honda v Evropě s MPV ubírat. Shuttla zařízla již dávno, Streama zabila absence dieselu, FR-V uspořádání 3+3. Co bude dál? Asi nejlépe by udělali, kdyby se vrátili k Civicu Aerodeck...
Myslis samotnu Odysseu? Ano, na MPV sa to celkom da 😄
turbosh
Tak můj ázor je ten, že tohle auto vypadá hodně dobře. Na to co je to za karoserii, tak je to vydařené.
s tym dementom so to nepobral honda prave svoje modely neunifikuje a nesnazi sa mat jazz, ktory vyzera ako maly legend 😄
ale s motormi to predas nebudem pisat v kazdom prispevku nie? Ich myslineka V6 miesto V8 a I4 miesto V6 je sice fajn a dlho celkom fungovala, ale ako prisla turbo moda, tak nemaju ziadnu sancu.
a ze spustu dobrych motorov co maju sem nedodavaju a okrem legendu je v europe fakt len same I4 je na zaplakanie hlavne od najvacsieho vyrobcu motorov sveta 😄

pozri si inak tento test, edmunds vzdy ACURA pekne nakladala, ale toto je zaujimave (az tak, ze tomu neverim) 😄 [odkaz] S4 a 335i na m-ku dostat na * od tak velkeho auta???
Navtech
Hele neokecávej to, klidně napiš, že všechny auta tohodle typu u všech značek maj ty předky, jako výraz dementa. Když myslim všechny, tak se ti pod to podepíšu. >😁 >😁 >😁 JJ, ta Honda ty motory fláká, ale v US je to snad jiný... Jsme čtyřválcovej světadíl :yes:
inak predna maska sa ACCORDU naozaj nepodoba 😄 Je 6uholnikova, co uz maju vsetky hondy, az na ACCO a LEGEND, ktore su ale vlastne ACURA a maju 5 uholnikovu masku, takze honda premia (aj ked povedzme si otvorene, pre europana predsa len tak este subpremia, aj ked novy acco na to nejde zle, ale V6 chyba moc a moc).
Navtech
OK, já to kdysi zaregistroval u V12, ale nějak to utichlo. Ten 4válec mě trochu zaskočil...
_patrik
Týká se to 6-válce, kde systém podle (ne)zatížení plynule deaktivuje-aktivuje 2-3 válce (specifikace EX-L a Touring). Jak a jestli se dělá šetření na menších motorech, to nevím, třeba nám to řeknou hoši z klubu.
Navtech
To chceš říct, že z těch 4 válců jede třeba jeden, nebo dva? 😲
_patrik
Tajemství zodpoví fotka 23 se zeleným tlačítkem, stejnou kytičkou a nápisem "Econ", čiliže "Úspor.". Jelikož Odyssey má vychytaný systém vypínání nepotřebných válců (VCM) při jízdě po rovince, z kopce atd., řekl bych, že Econ tlačítko spíná tenhle systém nebo minimálně slouží jako hlídač. A to proto, že Odyssey má nálepku ULEV, ultranízkoemisnívozidlo, kterou tak zbožňuje Arnold a jeho Kaliforňané. Jojo, to jsou věci. Pro zábavu masitý odkaz na americkou základnu: [odkaz]
Navtech
Ta se asi rozsvítí, když je manželka s 6 dětma spokojená při výletě na hrad Mírov >😁
Navtech
Sakra, to ta Honda nemá pořádnej motor?
coolio
Nevíte někdo na co je dole pod rychloměrem (1. fotka) zelená kontrolka ve tvaru "kytičky"?
Avatar - Pierro
Pierro
Mne by sa teda Odysea páčila a vedel by som si ju dobre predstaviť ako rodinné auto.
s tym odpadom zas opatrne 😄, ale je pravda, ze par sikovnych modelov sem nevozia, japoncici jedny 😒
no to drevo je tam fakt hrozne.
ale ze to nevlacia do EU, kde MPV zaziva slusny rozmach... tak to moc nechapem
Avatar - euro89
euro89
marně jsem doufal, že by se nová generace Odyssey mohla prodávat i u nás... Odyssey je pro mě jedna z vůbec nejhezčích Hond a vždycky si říkám, že třeba ta příští generace dorazí i k nám... bohužel zase marně... Nechápu politiku japonskejch značek, kdy pěkný modely končej na domácim trhu, v Austrálii, nebo v USA a do Evropy je dostává je "odpad"... :no:
Avatar - Pierro
Pierro
Pěkná hondice tahle odysea. Škoda, že se nevozí i do Evropy. Hlavně přední částí by se zařadila mezi nejpohlednější MPV. Interier je také zajímavý ovšem to dřevo, to je tedamasakr... 8-s