Novinky
King
0
Přesně tak, byla by to zajímavá alternativa k S-Maxu. Ale to by ještě museli pod kapotu dostat i-DTEC. Zajímalo by mě, kam se bude Honda v Evropě s MPV ubírat. Shuttla zařízla již dávno, Streama zabila absence dieselu, FR-V uspořádání 3+3. Co bude dál? Asi nejlépe by udělali, kdyby se vrátili k Civicu Aerodeck...
Přejít do diskuze
Tak můj ázor je ten, že tohle auto vypadá hodně dobře. Na to co je to za karoserii, tak je to vydařené.
s tym dementom so to nepobral honda prave svoje modely neunifikuje a nesnazi sa mat jazz, ktory vyzera ako maly legend 😄
ale s motormi to predas nebudem pisat v kazdom prispevku nie? Ich myslineka V6 miesto V8 a I4 miesto V6 je sice fajn a dlho celkom fungovala, ale ako prisla turbo moda, tak nemaju ziadnu sancu.
a ze spustu dobrych motorov co maju sem nedodavaju a okrem legendu je v europe fakt len same I4 je na zaplakanie hlavne od najvacsieho vyrobcu motorov sveta 😄
pozri si inak tento test, edmunds vzdy ACURA pekne nakladala, ale toto je zaujimave (az tak, ze tomu neverim) 😄 [odkaz] S4 a 335i na m-ku dostat na * od tak velkeho auta???
ale s motormi to predas nebudem pisat v kazdom prispevku nie? Ich myslineka V6 miesto V8 a I4 miesto V6 je sice fajn a dlho celkom fungovala, ale ako prisla turbo moda, tak nemaju ziadnu sancu.
a ze spustu dobrych motorov co maju sem nedodavaju a okrem legendu je v europe fakt len same I4 je na zaplakanie hlavne od najvacsieho vyrobcu motorov sveta 😄
pozri si inak tento test, edmunds vzdy ACURA pekne nakladala, ale toto je zaujimave (az tak, ze tomu neverim) 😄 [odkaz] S4 a 335i na m-ku dostat na * od tak velkeho auta???
Hele neokecávej to, klidně napiš, že všechny auta tohodle typu u všech značek maj ty předky, jako výraz dementa. Když myslim všechny, tak se ti pod to podepíšu. >😁 >😁 >😁 JJ, ta Honda ty motory fláká, ale v US je to snad jiný... Jsme čtyřválcovej světadíl :yes:
inak predna maska sa ACCORDU naozaj nepodoba 😄 Je 6uholnikova, co uz maju vsetky hondy, az na ACCO a LEGEND, ktore su ale vlastne ACURA a maju 5 uholnikovu masku, takze honda premia (aj ked povedzme si otvorene, pre europana predsa len tak este subpremia, aj ked novy acco na to nejde zle, ale V6 chyba moc a moc).
OK, já to kdysi zaregistroval u V12, ale nějak to utichlo. Ten 4válec mě trochu zaskočil...
Týká se to 6-válce, kde systém podle (ne)zatížení plynule deaktivuje-aktivuje 2-3 válce (specifikace EX-L a Touring). Jak a jestli se dělá šetření na menších motorech, to nevím, třeba nám to řeknou hoši z klubu.
Tajemství zodpoví fotka 23 se zeleným tlačítkem, stejnou kytičkou a nápisem "Econ", čiliže "Úspor.". Jelikož Odyssey má vychytaný systém vypínání nepotřebných válců (VCM) při jízdě po rovince, z kopce atd., řekl bych, že Econ tlačítko spíná tenhle systém nebo minimálně slouží jako hlídač. A to proto, že Odyssey má nálepku ULEV, ultranízkoemisnívozidlo, kterou tak zbožňuje Arnold a jeho Kaliforňané. Jojo, to jsou věci. Pro zábavu masitý odkaz na americkou základnu: [odkaz]
s tym odpadom zas opatrne 😄, ale je pravda, ze par sikovnych modelov sem nevozia, japoncici jedny 😒
no to drevo je tam fakt hrozne.
ale ze to nevlacia do EU, kde MPV zaziva slusny rozmach... tak to moc nechapem
ale ze to nevlacia do EU, kde MPV zaziva slusny rozmach... tak to moc nechapem
marně jsem doufal, že by se nová generace Odyssey mohla prodávat i u nás... Odyssey je pro mě jedna z vůbec nejhezčích Hond a vždycky si říkám, že třeba ta příští generace dorazí i k nám... bohužel zase marně... Nechápu politiku japonskejch značek, kdy pěkný modely končej na domácim trhu, v Austrálii, nebo v USA a do Evropy je dostává je "odpad"... :no: