Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Drahá Toyoto,
máš to marné. Tvé pokusy donutit člověka k vývoji stejnému, jakým během života prochází platýz při přesunu očí na jednu stranu hlavy, jsou marné. Navzdory tomu, že budeš přístrojový panel montovat ne před řidiče, nýbrž doprostřed palubní desky, se člověku oči na stranu nepřestěhují. Nanejvýš začne šilhat z toho, jak v neustálé obavě, aby místo 50 km/h nejel náhodou 51 km/h a nebyl za tento neslýchaný zločin na místě zastřelen chrabrou městskou policií, bude pořád vytřeštěně zírat bokem na tachometr. Nemluvě o tom, že kdyby se mu náhodou ty oči doprava přestěhovaly, co si počne chudák tehdy, až bude muset řídit Priuse v Anglii - když slavná okurky banány sjednocující Evropská unie nedokázala dodnes zařídit ani takovou banalitu, aby se v celé EU jezdilo vpravo 😉 ...
Člověk (celkem) symetrický
máš to marné. Tvé pokusy donutit člověka k vývoji stejnému, jakým během života prochází platýz při přesunu očí na jednu stranu hlavy, jsou marné. Navzdory tomu, že budeš přístrojový panel montovat ne před řidiče, nýbrž doprostřed palubní desky, se člověku oči na stranu nepřestěhují. Nanejvýš začne šilhat z toho, jak v neustálé obavě, aby místo 50 km/h nejel náhodou 51 km/h a nebyl za tento neslýchaný zločin na místě zastřelen chrabrou městskou policií, bude pořád vytřeštěně zírat bokem na tachometr. Nemluvě o tom, že kdyby se mu náhodou ty oči doprava přestěhovaly, co si počne chudák tehdy, až bude muset řídit Priuse v Anglii - když slavná okurky banány sjednocující Evropská unie nedokázala dodnes zařídit ani takovou banalitu, aby se v celé EU jezdilo vpravo 😉 ...
Člověk (celkem) symetrický
Rada nad zlato😒br />
Nech UK v klidu a zamet si pred vlastnim prahem s ODS a KSCM. 😉
Nech UK v klidu a zamet si pred vlastnim prahem s ODS a KSCM. 😉
a s CSSD a s SZ, KDU-CSL... chcipak vedle chcipaka. KSCM v prvni rade. CSSD v druhe - paktujou se s nima...
pristrojovy panel v strede je naozaj neskutocna hlupost, ale uz to skusalo viacej automobiliek... V nissane x-trail I som tiez najprv myslel, ze ma porazi, ale zas tak otrasne to nie je... ZE by som bol ale zastancom tohto riesenia, tak to v ziadnom pripade
Panel vpravo nad volantem je naprosto ekvivalentni reseni jako panel schovany dole pod volantem. Spise je panel vstredu o chloupek ergonomictejsi reseni. Jen ta sila zvyku je pro nekoho neprekonatelna.
nemela to i primera ? me se to celkem libilo ale to bylo ojedinele a extravagantni. ted uz to je pouze neprakticke...
jasne, primera to mala P12. Vsak aj tak skoncila... tiez nepochopitelne, ako sa da pochovat tak pekne auto (myslim tym predchodcov P10 a P11). Hlavne P11 GT bola podvozkovo neskutocne podarene auto
mno ja nevim panove, ale panel uprostred neni nic strasnyho.. nekterym ridicum neprekazi volant ve vyhledu na budiky, muze si jej nastavit mnohem lepe, navic pri zmene pohledu z vozovky na displeje se oci nemusi tolik namahat se zaostrovanim (zmena z divani se do dalky na blizko), coz snizuje unavu oci.. pokud to funguje jako v yarisovi 😄
a prius je naozaj dost hnusny