Bezpečnost
Docela zajímavé oddělení, tam by mne možná i bavilo pracovat 😉 výzkumy nooo, NASA bych v tom neviděl. Díky 40 letům izolace jsme zde neměli nic a automobily z RVHP by se dali označit za tristní. Proto nám teď připadá výborné, když je možnost si přičuchnout k metodám, které jsou běžné ve světě x desítek let. Současné výsledky lze proto označit za průměrné.
Zrovna toto mi připadá hloupý dotaz. Ručka má mnohdy dost co dělat, aby udržela stojící automobil v průměrném klesání. Takže při dynamické změně bude účinek zcela mírný. Když prdne brzdová trubička nebo hadička, tak je snad normální se snažit podřadit ze 2 stupně a pozvolna přidávat ručku.
Zrovna toto mi připadá hloupý dotaz. Ručka má mnohdy dost co dělat, aby udržela stojící automobil v průměrném klesání. Takže při dynamické změně bude účinek zcela mírný. Když prdne brzdová trubička nebo hadička, tak je snad normální se snažit podřadit ze 2 stupně a pozvolna přidávat ručku.
No, pokud zjistí výzkumný tým v konkrétním případě nějaké skutečnosti, tak je snad ze zákona povinen tyto skutečnosti sdělit policii, ne?
Jedině že by uvedená data byla zpracovávána "anonymně". Jenže nehody jsou tak specifické, že stejně každý musí vědět, o kterou nehodu konkrétně šlo...
Jedině že by uvedená data byla zpracovávána "anonymně". Jenže nehody jsou tak specifické, že stejně každý musí vědět, o kterou nehodu konkrétně šlo...
Ručku jsem už za jízdy zatáhl hodněkrát s různými auty a nic takového co tvrdí autor článku se nikdy nestalo. Vždy to prostě jen zpomalovalo a normálně drželo směr (samozřejmě ne na sněhu)
Stejně tak je podivná i informace že se přívěs za autem velmi snadno dostane do smyku. Nemá to spíše souvislost s přiznáním autora že s přívěsem jel vůbec poprvé v životě ?
TA ZABRŽDĚNÁ AUTOMOBILKA stále PRODUKUJÍCÍ 1.000.000 kusů (MILIJÓN POPELNIC) dalších nových RAKOVINOMETŮ [odkaz] [odkaz] KAŽDÝ ROK (naštěstí 1/3tina odjíždí otravovat rejžáky) nema ale OPRAVDU NEMÁ !! s technologickým pokrokem co se týče😒br /> 1) LIDSKÉHO ZDRAVÍ [odkaz]
2) BEZPEČNOSTI OKOLÍ i POSÁDKY (hliník je pro ně drahý a neumějí zpracovávat)
3) KOMFORTU POSÁDKY (automatický stěrače jsou už dávno standart... 😉
ZÁDNÉ VALNÉ VÝSLEDKY a na opradovou špičku v oboru americkou TESLA [odkaz] [odkaz] jen "pošilhává" ... a ted navíc se ještě konzervárensky uculuje aby dostala malou pokutu za DÍZL-LHANÍ a PODVODY [odkaz] 😉
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Nemá ani samostatný rozhodování, všechno konzerva natož jít technologicky napřed nebo dokonce ukazovat tu správnou cestu!! Navíc si k prodeji pomáhala lhaním to ví taky už celý svět >😁 >😁 >😁
A k tý výrobě si musí dopomáhat zaměstnáváním ukrajinců slováků a všech mladých jednoduchýho myšlení sotva s vyučákem co vydrží na 3 směny od ledna 2017 i v sobotu tam na lince votročit 😉 >😁 >😁 >😁 >😁
ŠÁDE není hochu žádný národní hrdina >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
Možná 99% řidičů není schopno adekvátně reagovat na krizové situace, vč. mě. Nedělám si o svých řidičských schopnostech iluze. A to podotýkám, že za se bou mám mj. školu smyku. Jenže možná právě proto si uvědomuji, kde končí moje schopnosti.
Ono totiž uřídit auto v krizové situaci není o tom vědět co dělat, ale o tom mít přirozené podvědomé reakce. A ty lze mít jedině tehdy, pokud se do krizových situací člověk dostává pravidelně a své schopnosti si udržuje. Pro běžného řidiče tedy naprosto nereálné.
Jsem rád za ESP, jsem rád za podobné systémy. Tím spíš, že řidičák u nás bohužel získá opravdu každý :-! :-!