Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zákulisí bezpečnosti škodovek: Smyky s přívěsem a crash test na vlastní oči

Víte, co se stane, když při jízdě spustíte elektronickou parkovací brzdu? A víte s čím vším pomáhá asistent pro jízdu v pruzích? Na polygonu Škodovky jsme zjišťovali odpovědi na tyto otázky.
Zpět na článek
9. 10. 2016 13:57
9. 10. 2016 09:04
Trocha demagogie
"...Zatímco při zatažení „ručky“ by se automobil okamžitě stal neovladatelným ..."
Ručku jsem už za jízdy zatáhl hodněkrát s různými auty a nic takového co tvrdí autor článku se nikdy nestalo. Vždy to prostě jen zpomalovalo a normálně drželo směr (samozřejmě ne na sněhu)

Stejně tak je podivná i informace že se přívěs za autem velmi snadno dostane do smyku. Nemá to spíše souvislost s přiznáním autora že s přívěsem jel vůbec poprvé v životě ?
Rozbalit vlákno
16
9. 10. 2016 09:11
Re: Trocha demagogie
souhlasím - S tou ručkou, to jsou kecy, pokud se zatáhne ruční při jízdě, tak se v podstatě nic nestane - pokud neudělá řidič záměrně prudky pohyb volantem, potom jde auto do smyku. Ale já ruční elektronickou brzdu beru jako zlo a pro mě prvek právě nebezpečnosti, protože v zimě mě už kolikrát vytáhla ručka ze šlamastyky a bez ní bych auto nechtěl.Protože když se mi auto dostane do nějaké krizové situace, tak automaticky po ní šahám. U nás na valašsku, je to automaticé - tady se děti už učí řídit auto přes ruční brzdu >:D
9. 10. 2016 09:23
Re: Trocha demagogie
Souhlas, minimálně u auta bez ESP ručka v zimě dokáže určitě zachránit hodně, alespoň v nižších rychlostech
9. 10. 2016 10:05
Re: Trocha demagogie
ESP A ASR vypínám - asr je akorát na to, že když zrovna pořebuju, aby auto hrabalo a vytáhlo se, tak mi to ubere zrovna výkon, když to nepotřebuju a jsem v pytli a jdu ven a esp se mnou zase bojuje s volantem - při smyku jdu do kontru volantem a ono mi to začne cukat v kolech tahat volant - já doprava ono do leva a je to věčný boj a víc nebezpečné v mém případě - proto to vypínám, hold jsem ještě ze staré školy, raději si rozbiju hubu sám >:D . Ale chápu význam asistentů pro některé z nás, ale pak nikdo nebude umět řídit a všichni budou spoléhat na elektroniku a to teprve bude problém, bo ta taky neumí vše.
9. 10. 2016 10:41
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
jj
TA ZABRŽDĚNÁ AUTOMOBILKA stále PRODUKUJÍCÍ 1.000.000 kusů (MILIJÓN POPELNIC) dalších nových RAKOVINOMETŮ [odkaz] [odkaz] KAŽDÝ ROK (naštěstí 1/3tina odjíždí otravovat rejžáky) nema ale OPRAVDU NEMÁ !! s technologickým pokrokem co se týče:
1) LIDSKÉHO ZDRAVÍ [odkaz]
2) BEZPEČNOSTI OKOLÍ i POSÁDKY (hliník je pro ně drahý a neumějí zpracovávat)
3) KOMFORTU POSÁDKY (automatický stěrače jsou už dávno standart... ;-)

ZÁDNÉ VALNÉ VÝSLEDKY a na opradovou špičku v oboru americkou TESLA [odkaz] [odkaz] jen "pošilhává" ... a ted navíc se ještě konzervárensky uculuje aby dostala malou pokutu za DÍZL-LHANÍ a PODVODY [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
9. 10. 2016 12:54
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
>:D >:D >:D >:D Škoda Auto "zabržděná" automobilka? Vždyť ani svá auta nestíhají vyrábět, jaký je o ně zájem! >:D >:D >:D Měl by ses stavit u svého psychiatra, aby ti zvýšil dávky léků! >:-[] >:-[] >:-[]
9. 10. 2016 13:49
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
no samozřejmě že je to zabržděná a zaprodaná automobilka to ví přeci všichni to není žádná novinka >:D >:D >:D >:D Aby mohla "chrlit" musí vyrábět komerční fosilní *** s náhonem napředek občas haldex = to je lowend, odpad společnosti. Na Elektromobily nemá a všechno co vyrábí je jen DIKTÁT až po VW PASSÁTU ;-) >:D >:D >:D
Nemá ani samostatný rozhodování, všechno konzerva natož jít technologicky napřed nebo dokonce ukazovat tu správnou cestu!! Navíc si k prodeji pomáhala lhaním to ví taky už celý svět >:D >:D >:D
A k tý výrobě si musí dopomáhat zaměstnáváním ukrajinců slováků a všech mladých jednoduchýho myšlení sotva s vyučákem co vydrží na 3 směny od ledna 2017 i v sobotu tam na lince votročit ;-) >:D >:D >:D >:D
ŠÁDE není hochu žádný národní hrdina >:D >:D >:D >:D >:D
24. 10. 2016 10:38
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
Šáde možná není hrdina, zato ty seš naprostý blb, smajlíkový kovboji. Skákni si k psychiatrovi.
9. 10. 2016 14:25
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
Kharl: Tak Tesla je v otázce bezpečnosti určitě špička, tady o tom píšou podrobněji
[odkaz]
9. 10. 2016 14:56
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
musíš víc studovat abys pochopil a naučil se číst mezi řádky a nepapouškoval co ti propaganda naservíruje ;-) Autoforum je vyhlášená ropácka *** - propagandistický server fosílijí. Jakmile na něco narazí hned to rozmáznou ku prospěchu svému ;-) Ta tesla tam letěla asi 160kmh mezi vzrostlý stromy. Každá plechová oktávka by byla na***, ani ocelovohliníková tesla ten náraz nevydržela, možná až titanová kastle by ti pomohla [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D
9. 10. 2016 15:41
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
Ani titan není všemocný. Klidně bych se spolehnul na starou dobrou ocel, jen to chce trochu tlustější plech

[odkaz]
9. 10. 2016 15:57
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
k čemu pak to téma zas zahejbáš >:D >:D >:D [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - rohYpnol
9. 10. 2016 13:54
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
jistě, doufám, že taky vytahuješ pojistky na posilovač brzd a servo, protože jedině tak budeš mít ten správný řidičský zážitek >:-[] >:D 8-s
9. 10. 2016 12:51
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
Zlatá slova! Ručka je pro schopného řidiče neocenitelný pomocník! Navíc dodává pracovišti řidiče tu správnou akční atmosféru! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
9. 10. 2016 13:52
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
Jasně, obzvláště pro diskusní driftery, že >:-[] 8-s 8-s
Možná 99% řidičů není schopno adekvátně reagovat na krizové situace, vč. mě. Nedělám si o svých řidičských schopnostech iluze. A to podotýkám, že za se bou mám mj. školu smyku. Jenže možná právě proto si uvědomuji, kde končí moje schopnosti.

Ono totiž uřídit auto v krizové situaci není o tom vědět co dělat, ale o tom mít přirozené podvědomé reakce. A ty lze mít jedině tehdy, pokud se do krizových situací člověk dostává pravidelně a své schopnosti si udržuje. Pro běžného řidiče tedy naprosto nereálné.

Jsem rád za ESP, jsem rád za podobné systémy. Tím spíš, že řidičák u nás bohužel získá opravdu každý :-! :-!
9. 10. 2016 14:37
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
Novidíš a já právě trénuju pravidelně, potažmo u nás na Valašsku trénují skoro všichni s příchodem sněhu , takže se toho nebojím,ale jak jsem psal výše, tak rozumím těm co s tím mají problém a systémy vužívají,takže jak já nesoudím tebe, tak nesuď ty mě, pro mě je prostě ruční brzda odjakživa bezpečnostní prvek! >:D >:D
Avatar - rohYpnol
10. 10. 2016 20:21
Re: Tak ŠÁDE ROZHODNĚ NENÍ ŠPIČKA POKROKU !!
Znovu - v běžném provozu nemáš šanci získat návyky na řešení krizových situací. Ani na Valašsku, ani nikde jinde. Jo, pokud každý druhý týden jezdíš někde na uzavřeným okruhu, tak to je možná o něčem jiném. Ale předpokládám, že tvé driftérské umění končí jako u těch 99% ostatních na parkovišti před lidlem >:-[]
Avatar - rokyta.p
9. 10. 2016 13:42
zajímavé oddělení s průměrnými výsledky
Docela zajímavé oddělení, tam by mne možná i bavilo pracovat ;-) výzkumy nooo, NASA bych v tom neviděl. Díky 40 letům izolace jsme zde neměli nic a automobily z RVHP by se dali označit za tristní. Proto nám teď připadá výborné, když je možnost si přičuchnout k metodám, které jsou běžné ve světě x desítek let. Současné výsledky lze proto označit za průměrné.

Zrovna toto mi připadá hloupý dotaz. Ručka má mnohdy dost co dělat, aby udržela stojící automobil v průměrném klesání. Takže při dynamické změně bude účinek zcela mírný. Když prdne brzdová trubička nebo hadička, tak je snad normální se snažit podřadit ze 2 stupně a pozvolna přidávat ručku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
9. 10. 2016 13:57
Memorandum?
No, pokud zjistí výzkumný tým v konkrétním případě nějaké skutečnosti, tak je snad ze zákona povinen tyto skutečnosti sdělit policii, ne?

Jedině že by uvedená data byla zpracovávána "anonymně". Jenže nehody jsou tak specifické, že stejně každý musí vědět, o kterou nehodu konkrétně šlo...
Rozbalit vlákno
0