Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Co všechno musel Ford změnit, aby mohl Mustang do Evropy

Ikonický Mustang Ford v šesté generaci prodává i na starém kontinentu. Jak se liší od americké specifikace?
Zpět na článek
10. 10. 2016 09:02
10. 10. 2016 09:11
10. 10. 2016 09:34
10. 10. 2016 09:56
10. 10. 2016 10:04
10. 10. 2016 10:20
10. 10. 2016 11:02
10. 10. 2016 11:29
10. 10. 2016 12:08
10. 10. 2016 13:22
10. 10. 2016 18:03
10. 10. 2016 22:21
10. 10. 2016 12:44
10. 10. 2016 13:23
10. 10. 2016 13:57
10. 10. 2016 14:05
10. 10. 2016 16:33
10. 10. 2016 18:06
10. 10. 2016 15:42
10. 10. 2016 15:58
10. 10. 2016 18:11
10. 10. 2016 19:02
10. 10. 2016 22:24
10. 10. 2016 22:40
11. 10. 2016 08:56
10. 10. 2016 09:02
TAK PRAVIL BŮH...
...takže mají jiná světla, jak neočekávané >:D a trochu jinou kapotu >:-[] Teda, že se museli kluci snažit žeo...

No takže místo autora přidáme třeba ještě jiná okna / kvůli tříštivosti /, jiné pásy, atp. prostě to, co má každý americký model jiný, než evropský... Z nadpisu jsem pomalu čekal, že udělali jiney interiér, podvozek... a ne to, co je vyžádáno rozdílnými regulemi...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 09:14
Re: TAK PRAVIL BŮH...
tch úprav bude víc, většina amerik zde ofiko prodávaných v evropské verzi měla krom světel i jiná zrcátka, RJ motoru, pružiny, rádio a pár dalších věcí
10. 10. 2016 10:47
Re: TAK PRAVIL BŮH...
... brzdový systém, ... a elektriku.
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 09:11
Stang
Ten článek je hodně neúplný a povrchní. Těch rozdílů je mnohem více. V EU jsou zakázané žraločí diody, což je asi největší minus. Chybí tam úplně kabeláž, takže je ani nejde "oživit". Další věcí je chybějící vzpěra v motoru, lze snadno dokoupit. Jinak je těch detailů ještě více..... hlavní ale je, že americké díly pasují i na evropskou verzi a Stanga si každý upraví podle svého. Výkon bych taky neřešil. Není problém se dostat k 500 koním.
Rozbalit vlákno
23
10. 10. 2016 09:34
Re: Stang
Myslím že brzdy taky měnili, jako snad u všech aut.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 09:56
Re: Stang
Co by na nich měnili? Jiný kotouče a destičky dávali asi těžko....na Alero což byla EU verze sem kupoval normálně přední kootouče a destičky z USA a normálně to pasovalo...
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 10:04
Re: Stang
V Evropě u 8 válce jsou jen 6 pístkové Brembo. V USA jsou za doplatek. To je výhoda Evropy. Na to je třeba dát si pozor u vozů z USA.
10. 10. 2016 10:20
Re: Stang
Jedině CAMARO. Ne tento lidový vůz
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 11:02
Re: Stang
Mi se líbí oba, Stang se mi ve většině generací líbil o kousek více. Camaro se u nás ofiko nedováží a chybí mu tedy i servisní podpora. Bohužel.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 11:29
Re: Stang
Camaro se zas má začít prodávat, ale nevím přesně od kdy
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 12:08
Re: Stang
A jde o to kým? Tedy jde o zázemí.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 13:22
Re: Stang
Union cars and services, co prodávaj Cadillac a Corvette a ještě má být někdo na Moravě
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 18:03
Re: Stang
Tak snad aspoň něco, ale je to málo. V tom má ford velkou výhodu....jednu z nejširších sítí. Ale díky za to...světlá výjimka v dnešní turbo malomotorové evropské éře.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 22:21
Re: Stang
Uvidíme no, jak to dopadne
10. 10. 2016 12:44
Re: Stang
jedine Challenger. ne homo Mustang ani cirkus Camaro
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 13:23
Re: Stang
Chally je daleko dražší, těžší a mnohem víc zastaralý, asi taky proto se ho z uvedené trojice prodá nejméně
10. 10. 2016 13:57
Re: Stang
jasne, pro me vzhledem z tehle tri jednoznacne nej. ale vim, ze kazdymu se libi neco jinyho.
btw mam pocit, ze jsem nekde cetl, ze by v roce 17 mela byt dalsi generace, nevis jestli to plati ?
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 14:05
Re: Stang
17 asi těžko, spíš tak 18-19 a má to být něco menšího snad už jenom s oturbenými V6

A je totázka co vůbec bude, neb FCA osobáky totálně zazdila, Dart se v září v tichosti přestal vyrábět, stjný osud ček během pár měsíců Viper a zřejmě i Chrysler 200. A tak z kdysi slavného výrobce sedanů a kupé a kabrioletů zbyde trojice 300,Charger a Cahllenger, tedy starý projekt Daimleru a vylepšeno Cerberusem. No u GM a Fordu si mnou ruce, jak jim ubyla konkurence >:D
10. 10. 2016 16:33
Re: Stang
konec Viperu na jednu stranu chapu, aby mel vetsi uspech, museli by do nej dat alespon automat a zmije by uz nebyla zmije.
na druhou stranu svet prijde o legendu ....

200 zazdili uplne, malo mista vzadu, strasnej automat .... a pritom me to auto celkem zajimalo, skoda
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 18:06
Re: Stang
Snad to nebude tak zlé, uvidíme. Zrovna po hellcatech je velká poptávka, třeba bude spolu s HEMI i v další generaci.
10. 10. 2016 15:42
Re: Stang
Myslíš ten musle car, co v poslední generaci dostal elektrickou parkovací brzdu? >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 15:58
Re: Stang
A čemu ti ta brzda vadí? K tomu aby to auto jezdilo bokem opravdu potřeba není >:D
10. 10. 2016 18:11
Re: Stang
O to ani tolik nejde, ale v musle caru pro opravdové chlapy a zároveň nadšené řidiče je parkovací tlačítko jak pěst na oko! Toto je od Chevroletu totální a neomluvitelný úlet, kterým se vůči božskému Mustangu výrazně znevýhodnil! >:D
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 19:02
Re: Stang
Chevy má blízko transformers >:D ... ale jinak nic proti nim. Všechny muscle jsou dnes zajímavá a v pseudoekologické Evropě výjimečná auta, dávající velkou radost za relativně slušný peníz.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 22:24
Re: Stang
Jaguar to měl už dávno a taky to všichni v XK(R) přežili
10. 10. 2016 22:40
Re: Stang
Odkdy Jaguar staví musle cars? >:D
Avatar - Barrichello
11. 10. 2016 08:56
Re: Stang
XK bylo taky dost auto pro chlapy nemyslíš? Zvlášt XKR či XKR-S, nemusí to být jen musle car
Avatar - KANKUNEN
10. 10. 2016 09:53
Takový článek bych napsal i mezi
utíráním na záchodě.
Rozbalit vlákno
2
10. 10. 2016 10:19
Re: Takový článek bych napsal i mezi
Tzv. Toilet Papers
Avatar - twistedTSD
10. 10. 2016 10:29
Re: Takový článek bych napsal i mezi
Hlavně to vypadá jako kopie/výcuc nedávného článku na Carthrottle, z nějž obvykle rozsáhle čerpá autoforum. Tam nicméně vždy uvádí i zdroj.
10. 10. 2016 10:53
Žespätné zrkadlá kvôli bezpečnosti ...
A to, že tu lietajú poršáky zo zadnými spojlermi ako gilotíny zjavne nikto nerieši!
Rozbalit vlákno
1
10. 10. 2016 11:56
Re: Žespätné zrkadlá kvôli bezpečnosti ...
A jak to souvisí? U zrcátek jde pravděpodobně o jiné požadavky na rozměry, což samozřejmě ovlivňuje výhled.
Avatar - Barry Lyndon
10. 10. 2016 16:48
asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá jako t
ale pořád lepší než nějaký dieselový jedomet ala 330d - v tom zase každý vypadá jako idiot.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 18:08
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
No já nevím, ale za každým mustangem se otočím, stejně jako mnozí za mnou. Setkávám se jen s pozitivními reakcemi a v té áplavě šedi Octávek, VW, Kií a Hujdajů každý takový vůz působí jako zjevení.
10. 10. 2016 18:29
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
to ale v podstate muzes vztahnout na vetsinu aut, jejichz vzhled ma pritahnout pozornost.
at je to treba Mercedes G, Camaro, nebo i Audi TT.

vsechna tato i nektera dalsi auta pusobi na nasich silnicich jako zjeveni.
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 19:04
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
Ale ani jedno z těch, co si vyjmenoval nemá zvuk jako Stang 5,0 V8 s třeba Ford racing Sport výfukovou soustavou ;-). A TT bych do toho nezařadil ;-) . To je Stang krapet jiné kafe.
10. 10. 2016 19:22
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
vsak ja se taky nebavim o zvuku, ale o vzhledu. a v tom pripade plati, co pisu.
Avatar - CHerokee
10. 10. 2016 19:46
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
Když myslíš ;-) . Ale jinak jo G se mi taky líbí. Ve své třídě poslední mohykán. Jen ty turbované benzínové motory pod klasickou hranatou kapotou působí trochu nepatřičně....
10. 10. 2016 20:17
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
:-)
Avatar - Barrichello
10. 10. 2016 22:26
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
Mě se lidi nejvíc ptali a zastavovali když sem měl XJ Super V8 a ani to nemusel být sporták, stačilo že to auto někteří viděli na vlastní oči poprvé v životě >:D
Avatar - Barrichello
11. 10. 2016 09:45
OT: Cadillac a Lincoln v Číně
Hlavně Lincoln má letos v číně obří nárůst a neustále otvírá nové autosalony, ještě líp se daří Cadillacu, který má přímo v Číně i továrnu. No FCA si zas může drbat kebuli, nebot žádnou luxusní americkou zančku nemá, nabídka Chrysleru je chudá a zastaralá a Imperial taky nevzkřísili, takže jim opět unikaj prodeje a zas tahaj za nejkratší provázek
Rozbalit vlákno
0