Novinky
Ten článek je hodně neúplný a povrchní. Těch rozdílů je mnohem více. V EU jsou zakázané žraločí diody, což je asi největší minus. Chybí tam úplně kabeláž, takže je ani nejde "oživit". Další věcí je chybějící vzpěra v motoru, lze snadno dokoupit. Jinak je těch detailů ještě více..... hlavní ale je, že americké díly pasují i na evropskou verzi a Stanga si každý upraví podle svého. Výkon bych taky neřešil. Není problém se dostat k 500 koním.
Myslím že brzdy taky měnili, jako snad u všech aut.
Co by na nich měnili? Jiný kotouče a destičky dávali asi těžko....na Alero což byla EU verze sem kupoval normálně přední kootouče a destičky z USA a normálně to pasovalo...
V Evropě u 8 válce jsou jen 6 pístkové Brembo. V USA jsou za doplatek. To je výhoda Evropy. Na to je třeba dát si pozor u vozů z USA.
Jedině CAMARO. Ne tento lidový vůz
Mi se líbí oba, Stang se mi ve většině generací líbil o kousek více. Camaro se u nás ofiko nedováží a chybí mu tedy i servisní podpora. Bohužel.
Camaro se zas má začít prodávat, ale nevím přesně od kdy
A jde o to kým? Tedy jde o zázemí.
Union cars and services, co prodávaj Cadillac a Corvette a ještě má být někdo na Moravě
jedine Challenger. ne homo Mustang ani cirkus Camaro
Chally je daleko dražší, těžší a mnohem víc zastaralý, asi taky proto se ho z uvedené trojice prodá nejméně
jasne, pro me vzhledem z tehle tri jednoznacne nej. ale vim, ze kazdymu se libi neco jinyho.
btw mam pocit, ze jsem nekde cetl, ze by v roce 17 mela byt dalsi generace, nevis jestli to plati ?
btw mam pocit, ze jsem nekde cetl, ze by v roce 17 mela byt dalsi generace, nevis jestli to plati ?
17 asi těžko, spíš tak 18-19 a má to být něco menšího snad už jenom s oturbenými V6
A je totázka co vůbec bude, neb FCA osobáky totálně zazdila, Dart se v září v tichosti přestal vyrábět, stjný osud ček během pár měsíců Viper a zřejmě i Chrysler 200. A tak z kdysi slavného výrobce sedanů a kupé a kabrioletů zbyde trojice 300,Charger a Cahllenger, tedy starý projekt Daimleru a vylepšeno Cerberusem. No u GM a Fordu si mnou ruce, jak jim ubyla konkurence >😁
A je totázka co vůbec bude, neb FCA osobáky totálně zazdila, Dart se v září v tichosti přestal vyrábět, stjný osud ček během pár měsíců Viper a zřejmě i Chrysler 200. A tak z kdysi slavného výrobce sedanů a kupé a kabrioletů zbyde trojice 300,Charger a Cahllenger, tedy starý projekt Daimleru a vylepšeno Cerberusem. No u GM a Fordu si mnou ruce, jak jim ubyla konkurence >😁
konec Viperu na jednu stranu chapu, aby mel vetsi uspech, museli by do nej dat alespon automat a zmije by uz nebyla zmije.
na druhou stranu svet prijde o legendu ....
200 zazdili uplne, malo mista vzadu, strasnej automat .... a pritom me to auto celkem zajimalo, skoda
na druhou stranu svet prijde o legendu ....
200 zazdili uplne, malo mista vzadu, strasnej automat .... a pritom me to auto celkem zajimalo, skoda
Myslíš ten musle car, co v poslední generaci dostal elektrickou parkovací brzdu? >😁 >😁 >😁
A čemu ti ta brzda vadí? K tomu aby to auto jezdilo bokem opravdu potřeba není >😁
O to ani tolik nejde, ale v musle caru pro opravdové chlapy a zároveň nadšené řidiče je parkovací tlačítko jak pěst na oko! Toto je od Chevroletu totální a neomluvitelný úlet, kterým se vůči božskému Mustangu výrazně znevýhodnil! >😁
Chevy má blízko transformers >😁 ... ale jinak nic proti nim. Všechny muscle jsou dnes zajímavá a v pseudoekologické Evropě výjimečná auta, dávající velkou radost za relativně slušný peníz.
utíráním na záchodě.
A to, že tu lietajú poršáky zo zadnými spojlermi ako gilotíny zjavne nikto nerieši!
ale pořád lepší než nějaký dieselový jedomet ala 330d - v tom zase každý vypadá jako ***.
No já nevím, ale za každým mustangem se otočím, stejně jako mnozí za mnou. Setkávám se jen s pozitivními reakcemi a v té áplavě šedi Octávek, VW, Kií a Hujdajů každý takový vůz působí jako zjevení.
to ale v podstate muzes vztahnout na vetsinu aut, jejichz vzhled ma pritahnout pozornost.
at je to treba Mercedes G, Camaro, nebo i Audi TT.
vsechna tato i nektera dalsi auta pusobi na nasich silnicich jako zjeveni.
at je to treba Mercedes G, Camaro, nebo i Audi TT.
vsechna tato i nektera dalsi auta pusobi na nasich silnicich jako zjeveni.
Ale ani jedno z těch, co si vyjmenoval nemá zvuk jako Stang 5,0 V8 s třeba Ford racing Sport výfukovou soustavou 😉. A TT bych do toho nezařadil 😉 . To je Stang krapet jiné kafe.
vsak ja se taky nebavim o zvuku, ale o vzhledu. a v tom pripade plati, co pisu.
Když myslíš 😉 . Ale jinak jo G se mi taky líbí. Ve své třídě poslední mohykán. Jen ty turbované benzínové motory pod klasickou hranatou kapotou působí trochu nepatřičně....
Hlavně Lincoln má letos v číně obří nárůst a neustále otvírá nové autosalony, ještě líp se daří Cadillacu, který má přímo v Číně i továrnu. No FCA si zas může drbat kebuli, nebot žádnou luxusní americkou zančku nemá, nabídka Chrysleru je chudá a zastaralá a Imperial taky nevzkřísili, takže jim opět unikaj prodeje a zas tahaj za nejkratší provázek
No takže místo autora přidáme třeba ještě jiná okna / kvůli tříštivosti /, jiné pásy, atp. prostě to, co má každý americký model jiný, než evropský... Z nadpisu jsem pomalu čekal, že udělali jiney interiér, podvozek... a ne to, co je vyžádáno rozdílnými regulemi...