...takže mají jiná světla, jak neočekávané >:D a trochu jinou kapotu >:-[] Teda, že se museli kluci snažit žeo...
No takže místo autora přidáme třeba ještě jiná okna / kvůli tříštivosti /, jiné pásy, atp. prostě to, co má každý americký model jiný, než evropský... Z nadpisu jsem pomalu čekal, že udělali jiney interiér, podvozek... a ne to, co je vyžádáno rozdílnými regulemi...
tch úprav bude víc, většina amerik zde ofiko prodávaných v evropské verzi měla krom světel i jiná zrcátka, RJ motoru, pružiny, rádio a pár dalších věcí
Ten článek je hodně neúplný a povrchní. Těch rozdílů je mnohem více. V EU jsou zakázané žraločí diody, což je asi největší minus. Chybí tam úplně kabeláž, takže je ani nejde "oživit". Další věcí je chybějící vzpěra v motoru, lze snadno dokoupit. Jinak je těch detailů ještě více..... hlavní ale je, že americké díly pasují i na evropskou verzi a Stanga si každý upraví podle svého. Výkon bych taky neřešil. Není problém se dostat k 500 koním.
Co by na nich měnili? Jiný kotouče a destičky dávali asi těžko....na Alero což byla EU verze sem kupoval normálně přední kootouče a destičky z USA a normálně to pasovalo...
Tak snad aspoň něco, ale je to málo. V tom má ford velkou výhodu....jednu z nejširších sítí. Ale díky za to...světlá výjimka v dnešní turbo malomotorové evropské éře.
jasne, pro me vzhledem z tehle tri jednoznacne nej. ale vim, ze kazdymu se libi neco jinyho.
btw mam pocit, ze jsem nekde cetl, ze by v roce 17 mela byt dalsi generace, nevis jestli to plati ?
17 asi těžko, spíš tak 18-19 a má to být něco menšího snad už jenom s oturbenými V6
A je totázka co vůbec bude, neb FCA osobáky totálně zazdila, Dart se v září v tichosti přestal vyrábět, stjný osud ček během pár měsíců Viper a zřejmě i Chrysler 200. A tak z kdysi slavného výrobce sedanů a kupé a kabrioletů zbyde trojice 300,Charger a Cahllenger, tedy starý projekt Daimleru a vylepšeno Cerberusem. No u GM a Fordu si mnou ruce, jak jim ubyla konkurence >:D
konec Viperu na jednu stranu chapu, aby mel vetsi uspech, museli by do nej dat alespon automat a zmije by uz nebyla zmije.
na druhou stranu svet prijde o legendu ....
200 zazdili uplne, malo mista vzadu, strasnej automat .... a pritom me to auto celkem zajimalo, skoda
O to ani tolik nejde, ale v musle caru pro opravdové chlapy a zároveň nadšené řidiče je parkovací tlačítko jak pěst na oko! Toto je od Chevroletu totální a neomluvitelný úlet, kterým se vůči božskému Mustangu výrazně znevýhodnil! >:D
Chevy má blízko transformers >:D ... ale jinak nic proti nim. Všechny muscle jsou dnes zajímavá a v pseudoekologické Evropě výjimečná auta, dávající velkou radost za relativně slušný peníz.
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
No já nevím, ale za každým mustangem se otočím, stejně jako mnozí za mnou. Setkávám se jen s pozitivními reakcemi a v té áplavě šedi Octávek, VW, Kií a Hujdajů každý takový vůz působí jako zjevení.
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
Ale ani jedno z těch, co si vyjmenoval nemá zvuk jako Stang 5,0 V8 s třeba Ford racing Sport výfukovou soustavou ;-). A TT bych do toho nezařadil ;-) . To je Stang krapet jiné kafe.
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
Když myslíš ;-) . Ale jinak jo G se mi taky líbí. Ve své třídě poslední mohykán. Jen ty turbované benzínové motory pod klasickou hranatou kapotou působí trochu nepatřičně....
Re: asi toho změnili málo, když v tom stejně každý vypadá ja
Mě se lidi nejvíc ptali a zastavovali když sem měl XJ Super V8 a ani to nemusel být sporták, stačilo že to auto někteří viděli na vlastní oči poprvé v životě >:D
Hlavně Lincoln má letos v číně obří nárůst a neustále otvírá nové autosalony, ještě líp se daří Cadillacu, který má přímo v Číně i továrnu. No FCA si zas může drbat kebuli, nebot žádnou luxusní americkou zančku nemá, nabídka Chrysleru je chudá a zastaralá a Imperial taky nevzkřísili, takže jim opět unikaj prodeje a zas tahaj za nejkratší provázek