Novinky

Zpět na článek

Co všechno musel Ford změnit, aby mohl Mustang do Evropy

41 komentářů

DEVIL
...takže mají jiná světla, jak neočekávané >😁 a trochu jinou kapotu >😒] Teda, že se museli kluci snažit žeo...

No takže místo autora přidáme třeba ještě jiná okna / kvůli tříštivosti /, jiné pásy, atp. prostě to, co má každý americký model jiný, než evropský... Z nadpisu jsem pomalu čekal, že udělali jiney interiér, podvozek... a ne to, co je vyžádáno rozdílnými regulemi...
Avatar - Anonym
Anonym
tch úprav bude víc, většina amerik zde ofiko prodávaných v evropské verzi měla krom světel i jiná zrcátka, RJ motoru, pružiny, rádio a pár dalších věcí
jam2015
... brzdový systém, ... a elektriku.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ten článek je hodně neúplný a povrchní. Těch rozdílů je mnohem více. V EU jsou zakázané žraločí diody, což je asi největší minus. Chybí tam úplně kabeláž, takže je ani nejde "oživit". Další věcí je chybějící vzpěra v motoru, lze snadno dokoupit. Jinak je těch detailů ještě více..... hlavní ale je, že americké díly pasují i na evropskou verzi a Stanga si každý upraví podle svého. Výkon bych taky neřešil. Není problém se dostat k 500 koním.
Johnny_M
Myslím že brzdy taky měnili, jako snad u všech aut.
Avatar - Anonym
Anonym
Co by na nich měnili? Jiný kotouče a destičky dávali asi těžko....na Alero což byla EU verze sem kupoval normálně přední kootouče a destičky z USA a normálně to pasovalo...
Avatar - CHerokee
CHerokee
V Evropě u 8 válce jsou jen 6 pístkové Brembo. V USA jsou za doplatek. To je výhoda Evropy. Na to je třeba dát si pozor u vozů z USA.
V6last imil
Jedině CAMARO. Ne tento lidový vůz
Avatar - CHerokee
CHerokee
Mi se líbí oba, Stang se mi ve většině generací líbil o kousek více. Camaro se u nás ofiko nedováží a chybí mu tedy i servisní podpora. Bohužel.
Avatar - Anonym
Anonym
Camaro se zas má začít prodávat, ale nevím přesně od kdy
Avatar - CHerokee
CHerokee
A jde o to kým? Tedy jde o zázemí.
Avatar - Anonym
Anonym
Union cars and services, co prodávaj Cadillac a Corvette a ještě má být někdo na Moravě
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak snad aspoň něco, ale je to málo. V tom má ford velkou výhodu....jednu z nejširších sítí. Ale díky za to...světlá výjimka v dnešní turbo malomotorové evropské éře.
Avatar - Anonym
Anonym
Uvidíme no, jak to dopadne
HaroldKytka
jedine Challenger. ne homo Mustang ani cirkus Camaro
Avatar - Anonym
Anonym
Chally je daleko dražší, těžší a mnohem víc zastaralý, asi taky proto se ho z uvedené trojice prodá nejméně
HaroldKytka
jasne, pro me vzhledem z tehle tri jednoznacne nej. ale vim, ze kazdymu se libi neco jinyho.
btw mam pocit, ze jsem nekde cetl, ze by v roce 17 mela byt dalsi generace, nevis jestli to plati ?
Avatar - Anonym
Anonym
17 asi těžko, spíš tak 18-19 a má to být něco menšího snad už jenom s oturbenými V6

A je totázka co vůbec bude, neb FCA osobáky totálně zazdila, Dart se v září v tichosti přestal vyrábět, stjný osud ček během pár měsíců Viper a zřejmě i Chrysler 200. A tak z kdysi slavného výrobce sedanů a kupé a kabrioletů zbyde trojice 300,Charger a Cahllenger, tedy starý projekt Daimleru a vylepšeno Cerberusem. No u GM a Fordu si mnou ruce, jak jim ubyla konkurence >😁
HaroldKytka
konec Viperu na jednu stranu chapu, aby mel vetsi uspech, museli by do nej dat alespon automat a zmije by uz nebyla zmije.
na druhou stranu svet prijde o legendu ....

200 zazdili uplne, malo mista vzadu, strasnej automat .... a pritom me to auto celkem zajimalo, skoda
Avatar - CHerokee
CHerokee
Snad to nebude tak zlé, uvidíme. Zrovna po hellcatech je velká poptávka, třeba bude spolu s HEMI i v další generaci.
Arese
Myslíš ten musle car, co v poslední generaci dostal elektrickou parkovací brzdu? >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
A čemu ti ta brzda vadí? K tomu aby to auto jezdilo bokem opravdu potřeba není >😁
Arese
O to ani tolik nejde, ale v musle caru pro opravdové chlapy a zároveň nadšené řidiče je parkovací tlačítko jak pěst na oko! Toto je od Chevroletu totální a neomluvitelný úlet, kterým se vůči božskému Mustangu výrazně znevýhodnil! >😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
Chevy má blízko transformers >😁 ... ale jinak nic proti nim. Všechny muscle jsou dnes zajímavá a v pseudoekologické Evropě výjimečná auta, dávající velkou radost za relativně slušný peníz.
Avatar - Anonym
Anonym
Jaguar to měl už dávno a taky to všichni v XK(R) přežili
Arese
Odkdy Jaguar staví musle cars? >😁
Avatar - Anonym
Anonym
XK bylo taky dost auto pro chlapy nemyslíš? Zvlášt XKR či XKR-S, nemusí to být jen musle car
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
utíráním na záchodě.
V6last imil
Tzv. Toilet Papers
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Hlavně to vypadá jako kopie/výcuc nedávného článku na Carthrottle, z nějž obvykle rozsáhle čerpá autoforum. Tam nicméně vždy uvádí i zdroj.
jam2015
A to, že tu lietajú poršáky zo zadnými spojlermi ako gilotíny zjavne nikto nerieši!
_MT_
A jak to souvisí? U zrcátek jde pravděpodobně o jiné požadavky na rozměry, což samozřejmě ovlivňuje výhled.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
ale pořád lepší než nějaký dieselový jedomet ala 330d - v tom zase každý vypadá jako ***.
Avatar - CHerokee
CHerokee
No já nevím, ale za každým mustangem se otočím, stejně jako mnozí za mnou. Setkávám se jen s pozitivními reakcemi a v té áplavě šedi Octávek, VW, Kií a Hujdajů každý takový vůz působí jako zjevení.
HaroldKytka
to ale v podstate muzes vztahnout na vetsinu aut, jejichz vzhled ma pritahnout pozornost.
at je to treba Mercedes G, Camaro, nebo i Audi TT.

vsechna tato i nektera dalsi auta pusobi na nasich silnicich jako zjeveni.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ale ani jedno z těch, co si vyjmenoval nemá zvuk jako Stang 5,0 V8 s třeba Ford racing Sport výfukovou soustavou 😉. A TT bych do toho nezařadil 😉 . To je Stang krapet jiné kafe.
HaroldKytka
vsak ja se taky nebavim o zvuku, ale o vzhledu. a v tom pripade plati, co pisu.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Když myslíš 😉 . Ale jinak jo G se mi taky líbí. Ve své třídě poslední mohykán. Jen ty turbované benzínové motory pod klasickou hranatou kapotou působí trochu nepatřičně....
HaroldKytka
😄
Avatar - Anonym
Anonym
Mě se lidi nejvíc ptali a zastavovali když sem měl XJ Super V8 a ani to nemusel být sporták, stačilo že to auto někteří viděli na vlastní oči poprvé v životě >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Hlavně Lincoln má letos v číně obří nárůst a neustále otvírá nové autosalony, ještě líp se daří Cadillacu, který má přímo v Číně i továrnu. No FCA si zas může drbat kebuli, nebot žádnou luxusní americkou zančku nemá, nabídka Chrysleru je chudá a zastaralá a Imperial taky nevzkřísili, takže jim opět unikaj prodeje a zas tahaj za nejkratší provázek