Ekonomika
nebezpecnavosa
0
Na nějakou "samostatnost" mohou zapomenout, to se jedincům tahajícím za kratší provaz stává a skočí přitom z bláta do louže.
Keď sa tak pozerám na prvú desiatku, tak automobilky, ktoré sa tam dostali len vďaka vlastným predajom sú: Toyota, Honda a Suzuki, tie ostatné si k súčasnej pozícii dopomohli nákupom iných automobiliek. Som zvedavý, ako dlho sa udrží samostatnou napr. taká Honda.
Budúcnosť je jasná: rok 2018 sa rýchlo blíži, ak chce byť vw podľa plánu svetovou jednotkou, tak bude musieť kúpiť Fiat. 😄
Budúcnosť je jasná: rok 2018 sa rýchlo blíži, ak chce byť vw podľa plánu svetovou jednotkou, tak bude musieť kúpiť Fiat. 😄
Hinda zůstane samostatná, protože je dostatečně velká podobně jako Ford. Navíc Honda nemá problém s technologiemi, protože je to jedna podle mne nejlepší japonská automobilka a navíc nemá problém s prodejem jak lux., osobních tak i hybridních aut, jedna z mála automobilek mající dobrý diesel a také výrobce motorek a vlastně největší výrobce motorů na světě. Fúzí by si nepomohla, Suzuki má podobné prodeje, ale je to automobilka prodávající levná auta a který děla spíše jednodušší auta než konkurence.
Slušná slátanina.
Jestli má někdo pocit, že je na tom Honda jinde než Suzuki, tak >😁 >😁 >😁
Jestli má někdo pocit, že je na tom Honda jinde než Suzuki, tak >😁 >😁 >😁
Dalsi odborik co pocitat prilis nevie. Za 8 mesiacov Honda 3,1M aut, Suzuki 1,8M aut. okrem toho Suzuki cenami konci tam kde Honda zacina. Len na predajoch CR-v spravila Honda podobne trzby ako Suzuki na vsetkych modeloch.
No Toyota by mohla to samé udělat i s PSA, když už spolu dělejí miniauta a dodávky. Suzuki by s mohlo pomoci s mini třídou a to by byl panečku "koncern" >😁