Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lada Niva žije dál. Dostala vylepšený podvozek

25 komentářů

Avatar - speedfred
speedfred
v inom svete nezachraňoval,či nepomáhal štát automobilkám?

Tu stačí pozitívne iba pozrieť na fotku ruského auta a ihneď si rusofil,boľševik,komunista a neviem čo ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
Ale prodává se to slušně, svoje zákazníky to pořád má a každá modernizace pomáhá k tomu aby jich bylo víc. Ono to za svojí cenu nemá moc konkurenci ani v tom co to projede. Pust si někdy Youtube a uvidíš
Avatar - Anonym
Anonym
ještě by to chtělo nový motor, tu 1,8ku z Vesty a Xray
Arese
Hlavně by to chtělo, aby už konečně obnovili její oficiální dovoz na český trh! 8-s
topten
ze tam v tom neni motor na naftu :yes😒br />
jinak docela zasnu, ze v 21. stoleti se u toho musi pravidelne seřizovat naboje prednich kol, a ze při brzdeni auto tahne do strany (predpokladam za doleva) >😁
Joab
Proč?
frite
Nejsou nějaké zprávy jestli zapracovali i na tom? Zkazky majitelů o tom jak auta hnila už druhý rok odrazují asi dostatek lidí..
gargamel1
Vysvetlí mi niekto, prečo je Niva považovaná za offroad, pterože podľa mňa to, že má uzávierku a redukciu z nej offroad nerobí, podľa mňa je to SUV. Totiž ani zámerom jej konštruktérov nebolo skonštruovať auto do ťažkého terénu
andy2214
spolehlivou? podle toho co jsem slysel, je to presne naopak.
frite
Ale shnije, jen pomaleji a ne plošně.. ;-\
Avatar - narona
narona
Nebo si ji dovézt ze Slovenska ;-\
Avatar - narona
narona
Šrotem bych ji fakt nenazýval, můj strýc na Balkáně ji má 4 roky a jezdí naprosto bez problému. Nechal teda hned vystříkat dutiny. Na drandění po těch místních kamenitých necestách, a do prudkých kopců je bezkonkurenční. Jediný co mi na ní trochu vadí je špatný těsnění pravých dveří, tak že na dálnici dovnitř profukuje. To je prostě ta ruská lajdácká montáž. I když ruská, i u vw caddy jsem měl stejný problém.
Avatar - Anonym
Anonym
neofiko je vozí Most z Německa a někteří další ze Slovenska a Německa
Avatar - Anonym
Anonym
Dej si nastříkat u nového auta dutiny a spodek a dělej to každé 3 roky. Nikdy ti to neshije >😁
Aneb Tectil rulezz >😁
comper
Hlavne by to chcelo poslat tento srot konecne do historie 😄
Avatar - cechblog
cechblog
jasně jinak by Lada byla v každé rodině >😁 >😁 >😁
Avatar - speedfred
speedfred
kopec osobných problémov,potreboval som sa iba vykecať.
Ďakujem za pozornosť,súdruhu.
Avatar - Anonym
Anonym
Stalinisto, ty auta se tu prodávaj i bez ofiko prodejce a toho nemaj proto, že CS Auto Lada a její vlastníci sídlící na Kypru udájně prováděli jisté finanční machinace a sou lidově řečeno před bankrotem...
Avatar - cechblog
cechblog
ne 20 let, co tam máš dál zoufalče
Avatar - cechblog
cechblog
Jak jsi na to bolševiku přišel? V ČR nemají ani oficiální dovoz, vzhledem k těm závratným prodejům. >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jednou shnije vše, i Rolls Royce
Avatar - Anonym
Anonym
Zaručené zprávy typu JPP, že. Co by se na tom asi kazilo, osvědčená 1,7 atmo? Navíc díly stojí 5,50. Ano rezne to, zvlášt pokud to jezdí dnes a denně v terénu, je potřeba ošetřit podvozek a dutiny ihned po koupi nového vozu. Navíc to auto má celouřadu vylešpešní a jsou velké rozdíly mezi jednotlivými roky výroby.
Avatar - chetoos
chetoos
Lada Niva je opravdu automobilová fosílie, ale stále nabízí nenáročnou a spolehlivou techniku a hlavně perfektní jízdní vlastnosti v terénu. Určitě by mohli zapracovat na protikorozní ochraně, ta je hodně bídná a po cca 2 letech už hnije. Přesto pokud se udělají včas dutiny a podvozek tak bude sloužit dlouhá léta. Je to zkrátka návrat do socialismu, kde bude potřeba každý rok pod auto lehnout a vše ošetřit a seřídit. Nic pro zhýčkané. Ale myslím, že se jedná o dobré auto a nástupce už nebude tak dobrý, zkrátka už koncepci novému modelu nikdo nezaplatí. Proto jen až se vyrábí...
Avatar - Anonym
Anonym
To by chtělo, ale pod CS Auto Lada to určitě nebude, co mam zprávy.
Avatar - cechblog
cechblog
bolševiku, tvé model Rusku to nepomůže, tato sr-a-čka co za dva roky začíná reznout má minimální prodeje a fabrika je několik let zachraňovaná státem před bankrotem