Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Proč mají holky rády SUV?

49 komentářů

Avatar - Bully_
Bully_
Zalezi na definici. "Vlastni auto" je casto dost vagni pojem, stejne tak jako pri nasem pribyvajicim veku "mlada baba" 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
+ sa im do toho častokrát lepšie nastupuje a majú pocit, že majú lepší prehľad o dianí okolo. >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
tak zrovna "penále" za velikost by na rozdíl od těch tabulkových emisí dávalo aspoň trochu smysl. S velkým autem zabíráš mnohem více veřejného prostoru, na větší auta nejsou navrženy ani silnice, ani parkovací místa.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tohle pojetí bezpečnosti á la "budu se cítit bezpečně, akorát budu nebezpečím pro všechny okolo" vážně nemusím...

Jinak, SUV mor se začíná šířit i po ženské části mé rodiny. 😐 Dosud však naštěstí žádné nemáme.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To je inak celkom paradox ako tu Únia lobuje za ekológiu a zároveň narastajúci trend SUV jej zjavne nijak neprekáža.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ano, proto začíná být trendem vyrábět MPV, které vypadá jak SUV. Ženy totiž skutečně hledají MPV, zatímco skutečně chtějí SUV. Výsledkem je právě nový Espace, (Grand) Scénic, 3008, 5008. No a koncern VAG to pochopí tak za dalších 10 let >😁 >😒]
pargi
Abys mohl dělat chytrého do statistik, potřebuješ ve firmě alespoň 10 mladých bab 😉
Ondris
Čtyři z deseti žen si pořídily první vůz do 25. narozenin, zatímco do 30 let si auto pořídily téměř tři čtvrtiny žen.

Wait wut?
Nevím, kdy, kde a koho se v Kie ptali, ale vyšly jim krávoviny. Holek mezi 25 a 30 znám kvanta v Praze i mimo ni a jestli má auto jedna z deseti, tak je to moc. Zbytek patří přítelům, rodičům nebo firmám.
topten
- vysoky teziste tedy horsi jizdni vlastnosti
- vysoky teziste = vetsi sance na prevraceni, který je navic u vysokyho auta pro posadku horsi diky nižší pevnosti karoserie
- horsi jizdni vlastnosti = horsi bezpečnost
- vysoka tezka koza = horsi dynamicky vlastnosti, horsi komfort, vyssi spotřeba, delší dojezdovy casy, vetsi naklady na servis
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak jestli jsou hezký, tak si ty káry obstarat umí i v 18ti >😁 Spíš se zeptej těch ošklivejch >😒]
Nonsens
Ich to nezaujíma, pre nich ide o pocit bezpečia a sily ako kompenzáciu vlastnej subtilnosti a šoférskej ťarbavosti. Okrem toho majú pocit, že je to veľké, tak sa do toho aj veľa zmestí.
Avatar - Bully_
Bully_
Asi by ta Unie mela vydat zase nejake kvoty na velikost aut, aby bylo komu nadavat a tim si takhle v patek vecer ulevit 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
To je také nečakané, že veľké auto je flexibilné. >😁 Zase sme sa z tvojich jedenástich riadkov dozvedeli kopu samozrejmostí.

Asi máme na flexibilitu iné nároky, ale ja ju práve oceňujem u podstatne menších áut. Robiť veľké mohutné, pseudoluxusné krabice, to mi nepríde moc rafinované.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
tak ono je to hlavně smýšlení totálně egocentrické. Ostatní mají normální auta, tak si koupím SUV, protože je větší, vyšší těžší... Až budou mít všichni SUV, tak si koupím truck... Až budou mít všichni truck, tak si asi koupím pandura...

Přitom právě tyhle SUV škatule v rukách méněschopných řidiček (a řidičů) naopak zvyšují pro všechny riziko v provozu. Jsou velké, není přes ně vidět, snadněji ztratí stabilitu a pro chodce jsou větší hrozbou.Vypouštějí více emisí a zaberou více místa na parkovištích. A proč? Prootže někteří potřebují mít pocit, že mají víc než ti ostatní 8-s 8-s
Ondris
Když se srazíš s Rangem, tak dostaneš nárazníkem přímo mezi oči.
Je to sice bezpečnost ve smyslu "jednou za 14 dní musím umejt zbytky ostatních aut z podběhů", ale budiž.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
je, že ženy se odvolávají na pocit bezpečnosti, vyšší posez, lepší přehled, vyšší praktičnost a více prostoru. Tedy na přesně ty vlastnosti, které jim nabídne ... MPV >😁 >😁 >😒]

Odvoávají se na SUV s tím, že by vyžadovaly pohon 4x4? Vyžadují SUV kvůli vyšší světlé výšce? Vyšší průchodnosti? Ne.

Ale že by ženy chtěly MPV? Zkrátka typické ženy. Neví, co chtějí a nedají pokoj, dokud to nedostanou >😒] >😒]
topten
vyssi bezpečnost SUV??
neblazni
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
pasivní svým způsobem ano. Když dojde ke střetu běžného vozidla a SUV stejné třídy, kdo na tom asi tak bude líp...
Nonsens
ja mám vo firme 4 mladé baby a všetky majú svoju káru. tak ako?
briza
A potom je tady otázka kdo kupuje do toho žensky vysněného SUV pohonné hmoty ...
Ondris
Ptali se šikovnejch holek, takovejch, co jezdí E-klasse a 5er
Freddka
Tady ctu, ze 29% ceskych ridicek vlastni sedan.
Neco tady nehraje.
Ale jinak je mi to celkem jasne - asi si mysli, ze Oktavka liftback je sedan, jine vysvetleni pro CR neexistuje...
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Ať si jezdí s čím chtějí, problém je spíš v tom, že většina s tou neohrabanou krabicí neumí zaparkovat (zvášť když je z toho výhled jak z tanku). Ty auta jsou neohrabaná, žravá, pomalá, nejsou s tím dělat žádné větší manévry, mnohdy to má malý kufr. Je to jako chodit v zimní bundě po bytě, samé nevýhody ale člověk si připadá jak robokop >😁 Vlastní auto má podle mě tak 30% 25 letých holek a 50% 30 letých ženských (to už nejsou holky ale ženské). Pod pojmem vlastní může být cokoliv, důležité je kdo má klíčky. A klíčky mívá ten, kdo má vagínu. Na placení nebo servisování jsou tu chlapi, firmy atd.
Avatar - praděda7
praděda7
Tož nevím, ale vše nasvědčuje tomu, že tu máme ženskou cenzora... >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
no, já myslím, že francouzské novinky by tohle vnímání mohly s aktuálními generacemi změnit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
to bych tak rezolutně netvrdil, záleží od SUV. Obecně ale ano, právě proto jsem psal "svým způsobem".
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Není to úplně černobílé, SUV je méně bezpečné např. při převrácení.
Avatar - jozephko
jozephko
Je to prirodzené. Holky majú radi pocit sucha, istoty a bezpečia... >😁
Avatar - pumpkin
pumpkin
Áno, väčšinou sa len prizerajú, že kto sa na čom inovatívnom popáli a ak nie, tak po niekoľkých rokoch rozhodovania prídu hrdo s tým istým konceptom. Ale čo tam po tom, keď im to ľudia žerú. 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Mám kolegyňu nižšieho vzrastu, ktorá sa podľa jej slov strácala v starej Fabii a preto moc ani nejazdila.
Raz sa zviezla Smartom Roadster a tak sa jej to zapáčilo, až si ho kúpila. Oceňuje, že auto je jej veľkosti a odkedy ho má, jazdí denne. Je to teda úplne opačné poňatie pocitu istoty či bezpečia, ktoré väčšina báb hľadá v SUV. Keď ale v tom Roadsteri vidíte v spätnom zrkadle na obchvate iba ŠPZ kamióna, ktorý sa rúti za vami, tak sa jej celkom aj čudujem. Ale hlavné, že je spokojná. 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ak tú štatistiku aplikujem na svoje okolie, tak to celkom sedí. Žiadna z nich ale nemá a čo viem, tak ani netúži po SUV.
Arese
Přesně tak! 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ano, a o tom to přesně je. "již svým charakterem" ... prostě čistě emocionální záležitost. MPV je přeci mamacar, zatímco SUV ne...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ale vždyť je to stále stejné. MPV začali výrazněji vyrábět v koncernu takřka až od nich začali ostatní upouštět.

Všichni mají malé SUV, jen koncern VAG opět představí až za dalších spoustu let...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je az neuveritelne ako v koncerne cely ten SUV boom zaspali.... sportage ma uz 4 generaciu na svete kym tigi len druhu.... a SUV seat sa este doteraz na cestach ani neobjavilo a zacina este len svoje prve kilometre ... no ale hlavne ze maju "trhak" beetle a 10 dizlov v golfe ...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kto tu pise o maximalke... 😉
Niemand
A to som písal kde?
topten
podivej se na maximalku klasiky a obdobneho SUV se stejnym motorem a pak mudruj, kdo si da koho k obedu ...
Arese
>😁 >😁 >😁 :yes:
kalousek
A řekl jim vůbec někdo že SUV není terénní vůz ?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Kdysi kopírovali aspoň jiné články o autech, teď články o holkách , které jsou ještě mimo realitu.
Arese
Tak těch se ale těch ženských musím před tebou zastat. Já kdybych třeba musel nebo chtěl volit vyšší auto, tak taky jedině SUV a o MPV bych si neopřel ani kolo, protože se mi tyto "mirkobusy" protiví již svým charakternem. :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sportage je jazdecky lepsi snad aj ako ceed .... a urcite je oproti ceedu aj bezpecnejsi..... navyse neviem o tom zeby sa ludia na SUVeckach prevracali v zatackach a mali s tymto nejake problemy .... ale chapem tvoje obavy aj ja obcas hladam chyby kde nie su takze to poznam ... ale stale mas moznost nejake to SUV si skusit a zahnat tento strach 😉 ...
Niemand
SUV ti už moc svetlej výšky nedá, ale výrobcovia sa nejak rozhodli, že MPV budú postupne utlmovať a pridajú modely SUV, ktoré prebrali niektoré ich možnosti variability.
Niemand
Ty si ešte SUV asi z blízka nevidel. Toyota LC, alebo MB G nie sú SUV. Typické SUV je tak o 15cm vyššie ako kombik so svetlou výškou max 5 vyššou čo ti posuva ťažisko prázdneho auta vyššie o 7-8cm a v losom teste sa rýchlostne rozdieli počítajú na jednotky Km/h, oveľa viac ti spravia gumy. Bežný vodič pri jazdení čo umožňuje frekvencia dopravy sa na limity nikdy nedostane.
Pevnosť karosérie ovplyvnujú hlavne materiály a automobilky šetria až na kosť všade kde to nie je vidieť, takže ilúzie si nerobím.
U SUV je komfort pruženia vyšší, ale treba vybrať model, ktorý sa nehrá na šporťák.
Prečo ma 130 idúce SUV horší dojazdový čas ako 130idúce kombi? Spotrebu neriešim to by som hľadal chrochták. A servisné náklady sa líšia len kozmeticky.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
su dnes jasne dominantne.... vedia byt uz pohodlne na ceste ako sedany ... niektore odnesu aj 6 ludi ako MPV.... v praxi tiez su to v podstate aj kombiky .... k tomu vyssi posed... vacsi imidz... nie je o com... a to este zdaleka nie je koniec... su vlastne hodne flexibilne ... a vedia sa prisposobit takmer vsetkym potrebam uzivatela .. ja tomu vravim automobilovy chameleon... ak treba ozaj to SUV vie byt pohodlne ako limuzina.... ale zaroven v nom nalozite aj batozinu ako do kombika... a na dialnici si date k obedu aj nejeden sportovo sa tvariaci voz s nizkou kasnou ...

ono tych SUV este stale ani zdaleka tolko nemame ako ich bude za dalsich 5-6 rokov ... lebo bude ich ovela viac... prichadzaju nove SUV peugeoty .. seat.. skoda... SUV uz dokonca chystaju aj rydzo sportove automobilky ako lambo, lotus ( mame nove levante... chysta sa SUV od alfy ) ... alebo aj luxusny rolls... takze je jasne ze SUV su dnes kralovskym segmentom ktory ochviilu ostatne segmenty uplne zvalcuje.. je to zrejme len otazka casu
Niemand
Asi tak ja mam na dochádzanie do prace auto B segmentu a teraz pozerám po niečom väčšom co bude 90% času použivať manželka a zvyšok času to bude auto na dovolenky, kde potrebujem väčší kufor, ale hlavne polohovatelné zadné operadla, nech si deti na dlhých cestách môžu pospať.
Avatar - Dinar
Dinar
Jistě, velké SUV, což znamená auto rozměrově srovnatelné s mainstreamovým kombíkem střední třídy, nabízí díky vyšší stavbě uvnitř více prostoru i reálně větší kufr. Jako rodinné auto ideál, že ta auta chtějí ženy, také není nic k nepochopení, prostě ženský náhled na auta je mnohem praktičtější než mužský, jsou více orientovány na prostor i na bezpečnost, SUV jim z toho prostě vychází lépe. 😉
Niemand
Lenže SUV pri rovnakej dĺžke priestorovo väčšinou kombik deklasuje. Vnútorným priestorom je to často medzi kombi a MPV.
Ja o SUV uvažujem hlavne kôli tomu, že nepoznám kombik, kde by sa dal nastaviť sklon zadných operadiel a medzi MPV je stále slabší vyber.