Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jízdní dojmy: Renault Mégane GrandCoupé – Jezdí lépe než hatch?

Do modelové řady mégane se vrací i tříprostorová verze, která nahrazuje dřívější fluence. V Polsku jsme zjišťovali, zda jezdí lépe než hatchback.
Zpět na článek
14. 10. 2016 12:41
14. 10. 2016 12:56
14. 10. 2016 13:32
14. 10. 2016 19:11
14. 10. 2016 13:55
14. 10. 2016 15:05
14. 10. 2016 15:33
14. 10. 2016 15:10
14. 10. 2016 15:24
14. 10. 2016 15:35
14. 10. 2016 15:15
14. 10. 2016 15:43
14. 10. 2016 17:24
14. 10. 2016 18:13
16. 10. 2016 09:25
neregistrovaný "SR20"
18. 8. 2018 21:28
Avatar - Blue Sun
14. 10. 2016 12:41
Jo
Samé dobré zprávy. :-)
Rozbalit vlákno
5
14. 10. 2016 12:56
Re: Jo
jaký, že rencek napleskal meganovi na * kufr a nazývá to GrandCoupé.
Bezva. Paráda. SUPER!
14. 10. 2016 12:58
Re: Jo
Ten název je divný, já když si četl grancoupé čekal jsem 3 dveřák, pojmenovat po tom sedan dát tam grand a ještě kupé je blbost, rovnou za tu střechu targa a za kola sport.
14. 10. 2016 15:22
Re: Jo
No čo chceš, je to proste kupé, prívlastok "Grand" znamená, že dostaneš k dobru pár dverí navyše... ;-) >:D
Avatar - Blue Sun
14. 10. 2016 19:11
Re: Jo
Jestli je to jediná vada toho auta, pak je vše přímo ideální. A že nějaký tupounek z ČR neumí překousnout název... na to se neumírá.
14. 10. 2016 12:53
hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
ať to byl Fokus, Astra nebo nedejbože Corsa (naštěstí u nás skoro nepotkáte) nebo ohavná Fabia sedan. Pokud se tomu začnou dávat jiný jména (Fluence, bora) hnus nezmizí.
Ale nazvat tenhle jezdící sr a nec honosným názvem Gran Coupé, to už je fakt k smíchu.

A kufrofky upletený z hatchů si vždycky kupujou paka.
Rozbalit vlákno
22
14. 10. 2016 12:57
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Focus sedan byl pěkný, ale přestával se prodávat. Astra classic, jak se sedna teď jmenuje vypadá dobře i Tipo a Lancer nejsou špatné. Osobně se mi tyhle sedany n. střední docela líbí. I když liftbacky vypadají lépe. Naroubovaně vypadají pouze C4 sedan a Mazda 3 sedan.
14. 10. 2016 13:31
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Tak si nafecuj ten přilepenej kufr nějakýho toho nádhernýho sedanohatche tou svou kukuřicí a jeď do...Pelhřimova. >:D
14. 10. 2016 13:59
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Současná Ma3 sedan se mi zá úplně v cajku. Nejhorší jednoznačně C4 8-s
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 14:03
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Nejhorší byla Fabia sedan a Thalie >:D
14. 10. 2016 14:12
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Thalie byla levné auto, tam bych to tak neřešil, Fabií sedan jsem viděl nedávno zelenou a když to srovnám třeba s SX4 sedan nebo Rio sedan, tak zas tak špatná se mi nejeví. >:D
14. 10. 2016 14:32
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Fabia sedan hodně špatně, Thalia mi vlastně vůbec nevadí a jestli si úplně nepodříznu větev, tak u Thalie bych dokonce mluvil o jisté pohlednosti :-) Líbilo se mi hodně Clio, ze které vzešla a na to, že se jedná levný slepenec...vlastně majstrštyk, což se o C4 sedan říct nedá 8-s
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 14:34
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Mluvíme o první generaci Thalie,?? Ta druhá už byla o velký kus jinde :-)
14. 10. 2016 14:58
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Podle tvého tónu tuším, že si uříznu ostudu, ale nebudu mlžit a postavím se k tomu čelem: ano, mluvíme o první generaci Thalie :-)
14. 10. 2016 15:25
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Děsnej názor, ale za odvahu 1! >:D :yes:
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 17:42
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Za odvahu dávám :yes: >:-[] Ale proti gustu...
14. 10. 2016 15:26
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Královnou hnusu byla Honda City I. gen.
14. 10. 2016 17:35
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Máš naprostou pravdu, toto auto zbouralo veškeré žebříčky čtyřdveřového hnusu, brrrr >:-[]
14. 10. 2016 14:59
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Původní C4? To ano. Aktuální C4 se mi ale v sedanu líbí víc než hatchback :-)
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 13:14
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Fokus III sedan už celkem sedí,Astra posledních dvou generací také, Mazda 3 sedan taktéž ostudu neudělá a třeba Jetta byla povedená snad od 1. generace. Není to vždy katastrofa.

Nepotřebovat kombik, tak si klidně tohle koupím, stejně tak jsme měli Jettu, která proti Golfu nabídla o pěknej kus větší kufr (v té době se nenabízel chvíli Kombik, navíc vypadala lépe) :-) Tak možná jsem pako, ale je tam nějakej důvod :-)
14. 10. 2016 13:26
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
No nevypadala. Tobě se víc líbila. Mě zas ne. To je subjektivní. Já ti to neberu.
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 13:33
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Tak i tak, v době koupě nebyl adekvátní Golf kombi vůbec nabízen :-)
Avatar - Emel
15. 10. 2016 10:15
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Jj, máš pravdu, hezky udělaný sedan působí jako o půl třídy větší auto než výchozí hatch... což platí i pro lift.

V první generaci Mazdy 3 byl sedan o pořádný kus hezčí než hatch...
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Kuski
14. 10. 2016 14:13
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Připadá mi, žes nečetl ani ten článek a už vůbec neotevřel ani jednu fotku, že tu bliješ takový *. Chápu, máš averzi na zn. Renault. Tvůj názor a tvůj problém. Ale snad proboha nechceš tvrdit, že tohle auto na na sobě přilepený kufr??? Když si tedy otevřeš aspoň jeden obrázek a na koukneš na něj, a kdybys zakryl přední část se světly, tak bys ani nepoznal, že auto vychází z Meganu. Boční silueta je nadmíru vydařená a velmi mi připomína siluetu Optimy(ta je stejně jako toto také vyvýjena od počátku jako sedan). Přestaň už tu zaplevelovat diskuzy nesmyslama. :-!
Avatar - _Karel_
14. 10. 2016 14:20
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Souhlas, tohle auto nemá s Thalií nebo Fabií sedan nic společného. Asi má hloupé jméno, ale vidím v tom klasický plnohodnotný sedan, žádný násilně přilepený kufr. :yes:
Avatar - Dinar
14. 10. 2016 14:31
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Ano, designově to není žádná hrůza, klasický levný sedan, nic proti. Jen ten název, zatím se označení grand coupe u žádného auta tak hrozně nemíjelo s realitou. ;-)
Avatar - _Karel_
14. 10. 2016 18:22
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
Jo, je to sedan jak vyšitej, ani zdání nějakého kupé, o tom žádná. Zajímalo by mě, jak k tomu přišli.
14. 10. 2016 20:38
Re: hatche s přilepeným kufrem byly vždycky hnus
A co říkáš na sedany Suzuki Swift třetí generace nebo Suzuki Liana? :-)
14. 10. 2016 12:58
A redaktor šílí
"Česká republika je jedním z mála šťastlivců..." že se to tu bude prodávat. Spolu se severní Afrkou a středním východem. No to je něco! Já se zbláznímradostí. Taková kára!

Proboha, už krzevá ty cílový trhy snad je schopnej osel dekódovat, co je to za plečku.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - NSA
14. 10. 2016 13:12
Re: A redaktor šílí
Sakra tebe to auto teda ale vzalo....tolik příspěvků. :-! Mimochodem :no: ti nedávám...
14. 10. 2016 13:30
Re: A redaktor šílí
No já nemám rád hatche s přilepeným kufrem a stojím si za tím, že se líběj pakům. A paka potom křičej v diskusích, že ne a že ty auta jsou krásný a ještě nám tady ty hromady hnoje pěkně vyjmenujou, abychom věděli, kam koukat na všechnu tu automobilovou krásu.
A nejhorší na tom střepu je ten název. To je šílený. Prostě žvást století. co je na tom Grand? A proboha co je na tom Coupé? Božeeeee!!!!!!
btw čím víc :no: tím lepší příspěvek - pravidlo diskusí tady. Nejlepší jízda na webu. >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 13:37
Re: A redaktor šílí
A víš, že tohle není přilepený kufr, ale že to vyvíjeli současně? >:D Ja jen, kdo je tu pako ;)

p.s. moc těch :no: nemáš, kvalitka :D
14. 10. 2016 14:13
Re: A redaktor šílí
Počet palců nezáleží na karoserii, ale na pohonu, buď si poštveš petrolheady nebo dieselovou úderku, popř. Khárla.
Avatar - pumpkin
14. 10. 2016 14:35
Re: A redaktor šílí
počkaj, hneď mu jeden pridám...
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 13:19
Re: A redaktor šílí
Proč plečka? Že to není fajnové zboží, tudíž to nemá u oslů žádnou image znamená, že je to plečka? Ve výsledku pak s tím atmo motorem ujede třeba i 3x tolik, co zápďák s fajnovým zbožíčkem >:D Neodsuzoval bych to primárně, jako zlé auto, spíš je škoda, že se to montuje v Turecku a docela povedený interiér Megane tak deklasuje o třídu níž v kvalitě :/
14. 10. 2016 13:25
Re: A redaktor šílí
Neujede twl. Ale to je fuk.
Celý je to divný. renault honil image (třeba i v F1) a pak vyrábí takovýhle skořápky.
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 13:36
Re: A redaktor šílí
Neujede? No, já bych si tak jistý nebyl a jistě bychom našli v každé dekádě u nějaké prémiové značky vs nějaký levnější mainstream modely, kdy tomu tak bylo :-)

Mne je Renault sympatický vzhledem, někdy je to extravagantní, ale poslední dobou si drží docela linii a co jsem zkoušel Talismana i Megana, tak jsem byl mile překvapen. Mínus ve vyšších třídách jsou chybějící motorizace a místo na zadních sedadlech. Přitom už kdysi má Laguna II byla vzadu snad i prostornější, než Talisman ... zvláštní.
Avatar - Dinar
14. 10. 2016 13:38
Re: A redaktor šílí
>:D >:D Náhodou, je to radost, zas bude čím se nechat odvézt do klubu. Stačí kývnout na Alberta...
14. 10. 2016 15:30
Re: A redaktor šílí
>:D :yes: Ta reklama byla fakt povedená! :-) :yes:
14. 10. 2016 14:00
Re: A redaktor šílí
Když si vemeš, jak dobře se zde prodával Fluence...
Avatar - Emel
15. 10. 2016 10:16
Re: A redaktor šílí
Celkem dobře, jo... a tohle je o kousek hezčí auto než Fluence.
14. 10. 2016 13:49
Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Zase jedno podpásové namydlení schodů hned na ůvod, když je kůň z nesprávné stáje. Proč na ně ten pán co seděl za volantem neukázal prstem a nevyfotili ? Pochybuju, že tohle je způsobeno místem výroby, já na fotkách žádnou lacinost, nebo odlišnost oproti 5 dveřovému Meganu, nevidím. Nojo, samozřejmě jemňoučký volantek pro jemňoučké ručičky novinářů, to těžko posoudím a těžko vyvrátím neměřitelný parametr.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 13:52
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Fluence byl taky krapet horší, než Megane z Evropy... tohle je nástupce Fluence, jen s lépe napasovaným kufrem, mne se to líbí, ale musí nabídnout i odpovídající cenu :-) Proti Rapidu určitě nebude ostudou, Oktávka bude umět nabídnout více... :-)
14. 10. 2016 14:02
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Zase, horší, v čem konkrétně a čeho víc s praktickým významem nabídne Oktávka, zase konkrétně ?
Avatar - Ozzman
14. 10. 2016 14:06
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Horší? Sedni si tam, prostě a jednoduše to působí trochu levněji, než Megane (je fakt, že jsem vždy srovnával s vyššími specifikacemi Méganů). A co Oktávka nabídne? Tak třeba daleko větší možnosti motorizací a konfigurací...
Avatar - Emel
14. 10. 2016 14:29
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Říkalo se (já to až tak nezkoumal, říkali to fandové Renaultu), že v minulé generaci v Turecku vyráběná auta (tj. Megane Generation a Fluence) byla hůře zpracovaná - horší sváry, horší kvalita lakování, horší zpracování detailů, lícování dílů apod. - ve srovnání se standardním Megane.
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2016 19:16
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Stačí si vedle sebe otevřít fotky obyč. Mégane a Generation, jasně jsou vidět méně kvalitní sváry kryté lištami a podobně. Taky tam myslím chyběly nějaké kryty na podvozku, a tak dále. Zkrátka turecká verze byla vyrobená mnohem laciněji.
14. 10. 2016 15:07
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Oktávka toho víc s praktickým významem nabídne docela slušnou hromadu, namátkou třeba:
- výkonnější benzínové motory, 110, 132, 162, 169 kW
- výkonnější naftové motory, 110, 135 kW
- čtyřkolku
- samosvorný diferenciál
- zvýšenou verzi podvozku
- verzi na zemní plyn
- adaptivní podvozek
- nezávislé přídavné topení
- praktičtější zadní část typu liftback
- vyšší povolenou hmotnost přívěsu
14. 10. 2016 17:56
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
To je opsáno z manuálu prodejních argumentů prodejce ? Naprostou většinu položek nikdo nepotřebuje, ani nekupuje.
14. 10. 2016 18:26
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Jasně, nikdo nepotřebuje a nekupuje a proto je 2.0 TDI nejprodávanější motor v Octavii a proto 4x4 tvoří 13% prodejů a verze RS také 13% prodejů v ČR, a třeba ve Švýcarsku je 4x4 v 45% Octavii.
14. 10. 2016 18:35
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Tak mně zkus vysvětlit, proč je třeba u aut do stáří 3 let v nabídce víc Octávek 1.6 TDI?
1.6 TDI - 809 ks
2.0 TDI - 506 ks
Avatar - Emel
14. 10. 2016 18:49
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Třeba se ty 1.6TDI víc točí formou operativních leasingů na dva roky a 2.0TDI se kupují na delší dobu... těžko říct, počet aut na jednom inzertním serveru nemusí být úplně vypovídající. Ale tím netvrdím, že je u nás stoprocentně víc 2.0, to co vidím kolem sebe taky nemusí platit pro celou ČR.
14. 10. 2016 18:53
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Zkoušel jsem dát i 2012, 2010. Je to pořád stejné.
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2016 19:23
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Mladé ojetiny se od nás ve velkém vyváží za hranice, takže si nejsem jistý spolehlivostí tvé metody.
14. 10. 2016 19:08
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
jednoduše, o 1.6 TDI velký zájem v ojetinách není, o 2.0 TDI je zájem u ojetin naopak enormní, takže se v nabídce prakticky neohřejí nebo se dokonce ani nedostanou do inzerce (typická situace ve firmě, kde je takový prodej už zamluven zaměstnanci a přes bazar to jde pouze pro formu). Ale nevidím důvod spekulovat nad ojetinami když se stačí podívat do loňského autotipu, kde Škodovka uvedla přesné počty prodejů podle motorizací, barev, 4x4 vs 4x2, kombi vs lift etc. Typická Octa v prodejích ČR je bílý kombajn, 2.0 TDI 110 kW.
Avatar - Emel
14. 10. 2016 20:35
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
To by mě zajímalo, jsou ta čísla někde k nahlédnutí?
14. 10. 2016 21:12
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Bylo to některé číslo Autotipu 2015 kolem prázdnin nebo těsně po nich. Z hlavy si pamatuji pořadí barev 1. bílá, 2. stříbrná, 3. šedivé, lift vs kombi bylo někde 49/51 nebo 48/52 a motorizace 1. 2.0 TDI 110 kW, 2. 1.6 TDI, 3. 2.0 TDI 135kW, v benzínech 1. 1.4 TSI 2. 1.2 TSI 3. 2.0 TSI 4. 1.8 TSI. A 4x4 i verze RS (diesel i benal) podíl 13%. Víc si nepamatuji, byl tam i podíl scoutů a dsg vs manuál, ale to už mi vypadlo.
Avatar - _Karel_
14. 10. 2016 18:32
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Jestli ty jsi "nikdo", pak ok. Jinak jsi napsal děsnou kravinu. Já věřím, že téměř nikdo nekupuje max bufíka.
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2016 19:21
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
>:D >:D Tak jistě, a proto jsou silnice samé eReSo a oktávky 4x4/Scout člověk potkává pomalu denně i ve městě. Tuhle argumentaci fakt miluji...
15. 10. 2016 09:34
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Ano, většinu položek nepotřebuje. Ale jednu z nich třeba ano a i proto je Oktávka na jednom z předních míst prodejů v rámci Evropy. Tisíc kusů do fleetu s dieselem, klimatizací a tempomatem? Čtyřkolku se standardní výškou podvozku? Dvoukolku se zvýšeným podvozkem? Výkonnou verzi s nestandardním lakem? Zemní plyn? Prodejce Škody na vše může říct ano. Prodejce Renaultu často jen pokrčí rameny.
14. 10. 2016 15:00
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
To bych netvrdil. Octavie bude na trzích, pro které je tento Mégane určen, levnější. A taky bude i levněji působit.
Avatar - Emel
14. 10. 2016 15:46
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Pokud je vrchol 1.2TCe (pouze s automatem) a 1.6dCi 96kW (pouze s manuálem, ten Renault se nepoučí), tak se těžko můžeme vůbec bavit o nějakém srovnání ceníků s Octavií.
14. 10. 2016 16:13
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Ty když si jdeš koupit třeba 130 k benzín, tak se díváš kolik stojí 200k 4x4 v naftě? V normálních verzích je Octavia levné auto a na mnoha trzích je levnější než Mégane sedan. Přesto tady z Octávky nikdo lowend nedělá. Třeba v Turecku, kde se kompaktních sedanů prodává nejvíc, je Mégane dražší než Octavia a má i lepší nabídku motorizací. Octavia tam končí na 1.6 TDI 110k a 1.4 TSI.
Avatar - Emel
14. 10. 2016 16:36
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Já když si jdu koupit auto, tak si jdu koupit 200k benzín... ale nejprodávanější je podle mě 150k nafta, dost možná v kombíku. To je v nějaké střední výbavě auto +-650 ceník... a ne, jinde není levnější.

Na kterých trzích konkrétně je Octavia levnější... a vůbec, ty už jsi snad ten ceník sedanu viděl?
14. 10. 2016 16:54
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Turecko: oboje základní verze
Octavia:
1.6 TDI 110 - 74 900 TL
1.6 TDI 110 DSG - 83 300 TL
Mégane Sedan (oproti Mégane HB je tam příplatek cca 10 000,- Kč):
1.5 dCi 90 - 77 950 TL
1.5 dCi 110 EDC - 85 150 TL

Díval jsem se i na Rumunsko a i tam je Mégane Sedan dražší než Octávka. Mimochodem se tam také jmenuje Mégane Sedan. V Bulharsku je to také Mégane Sedan a je také dražší než Octavia. Musím se podívat, kde má ten slavný názem GrandCoupé

Rumusko:
Octavia:
1.6 TDI 90 - 15 575,-
1.0 TSI 115 - 14 575,-
Mégane:
1.5 dCi 90 - 16 400,-
1.6 Sce 115- 14 800,-
Avatar - Emel
14. 10. 2016 17:57
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Ok, máš bod :-)

PS: ale nic to nemění na mém pohledu, pokud bys srovnal průměrnou cenu prodaného auta tak to bude vypadat jinak, než cena základní - ale čísla k tomu nemám.
14. 10. 2016 23:11
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
1.2 bude i s 6st. manuálem, všude jinde to píšou, akorát tutok nee ;-)
Avatar - Emel
15. 10. 2016 10:17
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
To by bylo logické :-)
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2016 19:10
Re: Kde konkrétně jsou ty "laciné plasty" ?
Mno to bude asi tím, že autor textu v tom autě seděl a interiér si osahal, zatímco ty hodnotíš materiály z fotek.
Avatar - miromen
14. 10. 2016 13:55
Název
Pokud je to opravdu nastupce Fluence , jak z textu vyplyva , pak nechapu proč ten hustopřisny nazev. Klidně mohl renault zustat u toho puvodniho. Nebo měl snad Fluence špatne prodejni vysledky ?
Rozbalit vlákno
5
14. 10. 2016 15:05
Re: Název
Osobně si myslím, že se Renault chce v evropě zbavit nálepky levných aut aby jednoznačně oddělili Dacii a Renault. Dacia tak může více růst (aniž by lezla Renaultu do zelí) stejně jako Renault, který jistě touží být spíš na vrcholu mainstreamu než na jeho spodní části. Souhlasím ale, že GrandCoupe je poněkud přehnaný název >:D
Avatar - miromen
14. 10. 2016 15:33
Re: Název
Jo to by davalo smysl , jen se mělo s tim nazvvem zustat trochu při zemi , ale proč ne.
A s tim , že Renault touži , to je dobre. >:D
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2016 15:10
Re: Název
Fluence je nálepkou třetí cenové. Fluence byl levný sedan pro východní trhy. Nové Mégane GC míří evidentně mnohem výš a i když na východních trzích zřejmě bude muset zastát i tuto roli, má čistý rejstřík.

Ano, název je poněkud jak z hodně divokých snů a Mégane sedan by mě nijak neuráželo. Ale co co už, hlavně že výsledek vypadá výtečně a je celkově evidentně zdařilý.
14. 10. 2016 15:24
Re: Název
Třeba v Turecku se jmenuje Mégane Sedan. Ten název bude asi sen nějakého regionálního zástupce.
Avatar - miromen
14. 10. 2016 15:35
Re: Název
Jo mnohem vyše , takže zřejmě do druhe cenove.
14. 10. 2016 13:57
najkrajší sedan dneška
tento dizajn meganu najviac sluší vo verzii sedan,mne osobne.aj to vnútro je parádne.interier kodiaku sa má ešte čo učiť zo školy dizajnu interiéru.pre mňa :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jenik3
14. 10. 2016 15:06
Re: najkrajší sedan dneška
Kolik jsi ochoten za to auto realne zaplatit?
Renault ten sedan vyrabi, kvuli tomu, ze za nej zakaznik je ochoten zaplatit. Lajkovani je pro decka.
Avatar - nalimer
14. 10. 2016 15:10
Re: najkrajší sedan dneška
Jj, fluence zreálnil cenu auta. Ak nedajú na to podobnú cenovku, nik sa oň nešuchne.
Avatar - Jenik3
14. 10. 2016 18:12
Re: najkrajší sedan dneška
Cena je vzdy dulezity parametr.
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2016 16:27
Re: najkrajší sedan dneška
mne sa velmi paci nova elantra.. ale je pravda ze tento megane gc som nazivo este nevidel takze uvidime.... ale elantra je moc pekna elegantna stihla... posobi ozaj velmi smrncovo a sviezo... v nejakej svetlej bezovej je elantra za mna stale elegan c.1 svojho segmentu :yes:
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2016 15:15
Návrat
Mégane sedan vrací kategorii kompaktních sedanů zašlý lesk. Design, praktičnost, vyváženost. To vše Mégane GC zvládá bez zaváhání.

Řeči o podobnosti s Talismanem jsou sotva z říše nevidomých. GC je jasně odlišitelný hned na první pohled. Samozřejmě, že markanty mají společné, ale Mégane je výrazně méně okázalý, postrádá určitou dávku noblesnosti. Naopak přidává dynamiku a svěžest.

Velmi příjemné oživení tohoto segmentu :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2016 15:43
Elegantní, ale...
Nový Mégane sedan je určitě elegantní auto, ale bohužel má 2 zásadní nevýhody: k motoru 1.2 TCe/96 kW nabízí POUZE automat (proboha proč?!) a při rozvoru 2,71 m bych určitě čekal víc místa pro nohy zadních cestujících (na obdobnou, ne-li větší vnitřní prostornost potřebuje Tipo sedan jen 2,63 m). Jinak měkčí nastavení podvozku u takového auta chápu, ale brutálně přeposilované řízení (kterým trpěl už Fluence) je fakt hnus! :'-(
P.S. V Česku o prodejích stejně rozhodne pouze cena. Pokud základ bude stát přes 300, max. 320 000 Kč, bude zle.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
14. 10. 2016 15:55
Re: Elegantní, ale...
Jo, s tím motorem je to tak... stejný příběh jako u Clia, člověk by řekl že už to pochopili...

S cenou bych to neviděl tak přísně, Megane vypadá dobře zvenku i zevnitř a v naftě si cenu bez problémů obhájí, klidně bych si to uměl představit jako levnější fleetové auto.
14. 10. 2016 16:06
Re: Elegantní, ale...
Tipo se slušnu výbavou a 70 kW začíná na 280 000 Kč... :-) :yes:
14. 10. 2016 16:27
Re: Elegantní, ale...
V tom případě by měl Mégane začínat na 330 000,-
Avatar - Emel
14. 10. 2016 16:42
Re: Elegantní, ale...
Tipo udělalo u sedanu stejnou chybu jako Renault, ale o stupeň horší. Megane má 1.6 atmo s manuálem a 1.2TCe s automatem. Tipo má 1.4 s manuálem a 1.6 s automatem. Ale tak třeba to mají spočítané, já nevím...
14. 10. 2016 16:09
Re: Elegantní, ale...
Levnější než co? Než klasické fleetové Octávky 1.2 TSI nebo 1.6 TDI. To snad ne.
Avatar - Emel
14. 10. 2016 16:27
Re: Elegantní, ale...
Fleety co znám já kupují zásadně 2.0TDI, 1.6TDI je tam z mého pohledu do počtu. Klasické plnohodnotné fleetové auto je pak Passat, u nás Superb.
14. 10. 2016 16:44
Re: Elegantní, ale...
Když si srovnám nabídku bazarů u naftových Octávek od r. 2014, tak vypadne 809 ks 1.6 TDI a 506 ks 2.0 TDI. Ta 1.6 TDI tam evidentně do počtu nebude. :-)
Avatar - Emel
14. 10. 2016 16:55
Re: Elegantní, ale...
Třeba na mobile.de je to 1.850 1.6TDI vs. 4.940 2.0TDI. Já nevím, já bych si prostě 1.6TDI nekoupil a vcelku chápu, že pro Superb už 1.6 není.
Avatar - Jenik3
14. 10. 2016 18:13
Re: Elegantní, ale...
Germani jsou prachci…1.6 je do poctu a ma psany nizky emise. Jako v Oktavii to jde, ale Sup ma jeste o nejaky kilo navic...
14. 10. 2016 18:18
Re: Elegantní, ale...
Německo bude asi jediný trh, kde je víc 2.0 TDI než 1.6 TDI. Vzhledem k jejich rychlostním limitům je to logické.
Avatar - Emel
14. 10. 2016 18:21
Re: Elegantní, ale...
Myslím, že to tak bude i na jiných bohatých trzích typu Švýcarsko... konkrétně u Octavie nemá 1.6TDI žádnou reálnou výhodu ve spotřebě a jede výrazně hůř, jediný argument je cena. Ve Švýcarsku jsem měl vůbec pocit, že je každá druhá Scout nebo RS.

PS: zajímavé ale je, jak ve Švýcarsku roste aktuálně Dacia.
PPS: Octavia byla za 1-6 ještě #1, teď už je za Golfem... a mohutně je dotahuje Tiguan.
14. 10. 2016 18:28
Re: Elegantní, ale...
Británie je taky bohatá a přitom na 300 Superbů 2.0 TDI je 100 Superbů 1.6 TDI. U Octávek je poměr skoro vyrovnaný. 1.6 TDI je jen o trochu víc.
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2016 19:31
Re: Elegantní, ale...
1.6 TDI je hlavně ve výhodě na trzích, kde se vybírá vysoké výpalné dle emisí, objemu nebo výkonu. Zvlášť Greenline jsou těmto trhům šité na míru.
Avatar - Emel
15. 10. 2016 10:21
Re: Elegantní, ale...
Británie je hodně pokroucená, úplně do toho trhu nevidím, ale co vím tak se tam i Fiesty kupují v naftě...
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2016 20:14
Re: Elegantní, ale...
už není ani zdaleka neznamená, že nebude
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2016 16:23
Re: Elegantní, ale...
tento novy megane je skutocne pekny.... aj tie zadne svetla mi k tejto kasni uz zrazu pasuju lepsie ako na hatcbacku ... aj tie kly vpredu uz su kusok znesitelnejsie ked to ma taketo vyvazenejsie tvary a dlhsiu kasnu....

cena rozhodne aj u vas aj u nas.... u nas ale napriklad mame este aj novu elantru ... a ta je hodne sikovna... aj cenou aj motoricky... tak uvidime komu sa u nas viac zadari ;-)
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2016 20:12
Re: Elegantní, ale...
cena nerozhodne naprosto o ničem. Jako služební se dál budou kupovat Octavie, rodiny dál budou kupovat i30 kombi >:-[] >:D
14. 10. 2016 17:24
ale jo
nevypada nejhur, a sem si docela jistej ze s faceliftem zbetsej ten centralni display >:D

kombik se me libil u Megana jak ten predeslej tak tento, vtipne na CR ceniku techto dvou aut je, ze zakladni cena bez slevy je u starsiho modelu postavena o 20k vejc a po rozkliknuti pak se slevou 40k je o 20k pod novym modelem >:D

jinak jsem docela rad ze se vraci atmosfericky motor 1.6
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
14. 10. 2016 18:13
Taxikárov sen
Aj napriek tomu, že naše krajiny budú medzi vyvolenými, kde sa bude Mégane sedan predávať, tak tento variant nie je zas taký hit. V každom prípade vyzerá dobre a pre taxikárov to bude zrejme zaujímavá voľba. Za rozumné peniaze (dúfajme) dostanú komfort, dobrú výbavu a reprezentatívne vyzerajúce auto. Nejaká rodinka si na sedan nepotrpí, ale taxikár áno.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
14. 10. 2016 19:25
Re: Taxikárov sen
Já bych si ho klidně jako rodinné auto koupil. Nestěhuju totiž domácnost sem a tam, nevozím denně ledničky, skříně a podobné hlouposti... Když budu chtít vézt kola, stejně je dám na střechu... Proč tedy se omezovat?
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2016 20:10
Re: Taxikárov sen
Proč se omezovat v přístupu do zavazadelníku... >:-[] ;-)
Avatar - Blue Sun
14. 10. 2016 20:13
Re: Taxikárov sen
Ale tak... zrovna my dva budeme slovíčkařit?
14. 10. 2016 20:30
Re: Taxikárov sen
Vidíš, ja som na tom opačne. Potrebujem o.i. veľký a prístupný kufor. Preto mám Kangoo. A preto ma nízke autá už toľko neberú, ak Renault, tak aspoň Scenic alebo Espace, prípadne Trafic. ;-)
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2016 21:27
Re: Taxikárov sen
Proč slovíčkařit? Jen jsem ti chtěl naznačit, že někdo jiný (resp. téměř všichni ostatní evropané >:-[] ) mají vnímání právě opačné ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2016 11:23
Re: Taxikárov sen
Naštěstí nemusím být stádní Evropan... ani má práce, ani mé ego to nevyžadují.
Avatar - idam.i
14. 10. 2016 21:04
Re: Taxikárov sen
Možno preto,že sedan je akustický lepší ako hatch.Verím,že aj tuhosť karoserie bude lepšia a niekomu sa môže aj páčiť. ;-)
neregistrovaný "SR20"
16. 10. 2016 09:25
Zhuleny marketing?
Čo vedie marketingové oddelenia vw, m-b, bmw, renaultu ... k názvom coupé pre štvor a päťdverové modely? Hulia?
A prečo im to aspoň novinári neotrepú o hlavy?
Rozbalit vlákno
1
16. 10. 2016 10:16
Re: Zhuleny marketing?
V případě Renaultu za ten název může asi nějaký Polák od dovozce Renaultu. Ten název je jen v zemích, které patří pod Polsko. Jinde je název Mégane Sedan.
18. 8. 2018 21:28
???
redaktor prosím chodte na vysetrenie k lekarovi.. najlepsie na psychiatriu! lebo tolko kritiky som este nevidel... pozrite si Vase testy "15 korunových" predrazených Rapidov a pochopíte preco psychiatrovi.. je to az smiesne.. opustam Vasu stranku.. vtipov a kydov..
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud