Novinky
Zajímavý článek, který obsahuje jednu velkou nepřesnost.
Projekt není jen společným projektem Dekry a Fakulty dopravní ČVUT v Praze. Hlavním řešitelem projektu byla společnost Pra***t, která navrhla základní koncept simulátoru, realizovala toliko v článku vyzdvihovaný pohybový systém a realizovala celé řízení kabiny včetně simulace sil ve volantu. V neposlední řadě byla firma Pra***t hlavním koordinátorem celého projektu a iniciátorem jednotlivých vývojových a realizačních kroků. Vývojová část projektu byla navíc podporována Technologickou agenturou ČR, kde platí striktní pravidla pro publicitu.
Prosím autora článku, aby si zjistil úplné informace o autorství projektu a článek v tomto smyslu poupravil.
Projekt není jen společným projektem Dekry a Fakulty dopravní ČVUT v Praze. Hlavním řešitelem projektu byla společnost Pra***t, která navrhla základní koncept simulátoru, realizovala toliko v článku vyzdvihovaný pohybový systém a realizovala celé řízení kabiny včetně simulace sil ve volantu. V neposlední řadě byla firma Pra***t hlavním koordinátorem celého projektu a iniciátorem jednotlivých vývojových a realizačních kroků. Vývojová část projektu byla navíc podporována Technologickou agenturou ČR, kde platí striktní pravidla pro publicitu.
Prosím autora článku, aby si zjistil úplné informace o autorství projektu a článek v tomto smyslu poupravil.
Škoda že tam šel takový zkušený řidič jako pan Jelínek. Docela by mě zajímalo, zda se na tom dá řadit s meziplynem, zda to umí simulovat převodovku bez synchronizace, automat jsme se dočetli ... Jak se to chová, když použijeme retardér na sněhu v zatáčce (hihi). Zda se dá měnit nastavení reakcí prázdné auto - přetížené auto. Zda to umí simulovat přípojné vozidlo a následný efekt svíracího nože při brzdění v namrzlé zatáčce. Couvání návěs - přívěs, tandem - točnicový vlek . Má to retardér nebo jen motorovka? Únava brzd při delším klesání ...spousta otázek je prosím nezodpovězená. 50 papírů nedám, ale těch 8 za celé odpoledne možná aj jo 😉