Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dlouhodobý test: Nissan Qashqai dCi 130 Xtronic (1.díl)

Do redakce Auto.cz dorazil další vůz na dlouhodobý test. Nissan Qashqai dCi 130 Xtronic u nás bude půl roku a nyní přišel čas se podělit o první dojmy.
Zpět na článek
19. 10. 2016 11:38
19. 10. 2016 11:46
19. 10. 2016 14:00
19. 10. 2016 14:21
19. 10. 2016 14:39
19. 10. 2016 15:17
19. 10. 2016 15:33
19. 10. 2016 16:53
19. 10. 2016 19:43
19. 10. 2016 20:06
19. 10. 2016 20:41
19. 10. 2016 15:41
19. 10. 2016 18:47
19. 10. 2016 19:39
19. 10. 2016 20:43
20. 10. 2016 11:15
20. 10. 2016 09:05
20. 10. 2016 11:19
21. 10. 2016 09:47
20. 10. 2016 12:12
19. 10. 2016 12:03
19. 10. 2016 12:13
19. 10. 2016 12:19
19. 10. 2016 12:36
19. 10. 2016 12:56
19. 10. 2016 13:58
19. 10. 2016 19:04
19. 10. 2016 15:40
19. 10. 2016 14:57
Avatar - Jenik3
19. 10. 2016 11:38
benzin
Proc jste si nevzali benzin? Jak 1.2 tak 1.6 jsou motory, ktere patri do mestskych aut typu QQ2.
Nafta nepatri do mesta!
Rozbalit vlákno
20
19. 10. 2016 11:46
Re: benzin
Máš pocit, že si tady v ČR kupuje většina lidí QQ jako auto do města?
19. 10. 2016 14:00
Re: benzin
a kam teda?
na dalnici??
znamej tuhle chybu udelal před cca 5 lety, kdy podlehl mode SUV.
za 3 mesice vzal srajtofli a pokorne se vratil ke klasice
Avatar - Emel
19. 10. 2016 14:21
Re: benzin
Jako plnohodnotné firemní nebo rodinné auto, tedy i na dálnici.
19. 10. 2016 14:39
Re: benzin
tobe by asi nevadilo, ze s SUV musíš vyjet o 1-2 hodiny dřív, aby jsi byl na miste stejne jako s klasikou, navíc s SUV s o polovinu vetsi spotřebou.
tohle ten znamej pochopil hned pro prvním vylete...
19. 10. 2016 15:17
Re: benzin
Hodinu nestratím ani cestou do Španielska. Známi to nemal brat s trojvalcom.
19. 10. 2016 15:33
Re: benzin
když mas dalnicni limit 130, tak ne, ale když ho mas 200+, tak to uz znat je.
zas tolik SUV co sou staveny na trvalych 200+ nejezdi
19. 10. 2016 16:53
Re: benzin
Na dlhšiu jazdu 200+ potrebuješ aspoň strednú triedu. Nie, 140 koňova dieslova octavka naozaj nie je koráb na rýchlosti cez 200. Aj keď ich možno vie prekročiť, ale cestovať tak ani za nič. No a keď už sa chystám vysoliť za auto viac tak nie je problém nájsť aj SUV ktoré vie udržať 200+. SUV sú módne a tým drahšie, okrem toho zo samotnej poctaty pri rovnakom výkone nebude mať rovnakú dynamiku ako nízke auto ma menších kolesách. Takže ak máš daný budged a chceš SUV, tak treba obetovať dynamiku. Ak nemáš daný strop a chceš dynamiku, tak treba priplatiť.
Ale hlavne miest kde vieš isť dlhodobo rýchlo je minimum. Jazdím často Nemecko s autom čo nemá problém isť 200+ ale aby som urobil priemer aspoň 140 tak musím isť v noci.
19. 10. 2016 19:43
Re: benzin
když budes jezdit po nemeckym autobahnu, tak si oktafku a navíc jeste chrochtavou k tomu neporidis, jestliže teda nebudes uplne chudej, nebo blazen ...
a když chces byt na miste rano, tak většinu cesty po autobahnu pojedes v době, kdy ještě takovej provoz není ...
19. 10. 2016 20:06
Re: benzin
Ale stále platí čo som napísal aj s SUV vieš isť rýchlo, ale nie je to za tie iste peniaze.
19. 10. 2016 20:41
Re: benzin
samozrejme
když vezmes standardni stredni tridu třeba za mega a vedle toho postavíš SUV v ty samy cene, tak vykonove (tim nemyslim primarne motor) budes dost jinde. o provozních nákladech, zejména při vyssich rychlostech ani nemluve
Avatar - Emel
19. 10. 2016 15:41
Re: benzin
Samozřejmě, SUV víc žere a míň jede, při shodné motorizaci - kvůli tomuto zjištění bych si ani nepotřeboval na tři měsíce koupit SUV :-) . Ale na to, abych jel po dálnici na tempomat je to jedno.
Avatar - woody-alien
19. 10. 2016 18:47
Re: benzin
Vyjíždět s SUV o 1-2 hodiny dříve než s klasikou....tak to je bonmot hodný našeho prezidenta. A dost mi to připomíná legendární diskusní 4 vteřinovou ztrátu turbomotoru s DSG, kdy 2 vteřiny převodovka neví co dát za kvalt a pak se turbo 2 vteřiny probouzí z dlouhého zimního spánku. :-)

Toptena lze snad uklidnit jedině tím, že jak na tý dálnici, tak ve městě se nakonec všichni (turba i atmošky, štíhlé "klasiky" i obtloustlá SUV) tak nějak bratrsky sejdeme. V zácpě. ;-)
19. 10. 2016 19:39
Re: benzin
když jedes na druhej konec nemecka neco dojednat a v 7 vecer musis bejt doma, protoze třeba jdes na hokej a za ten den ujedes 1500km, tak jen rozdil v prumerny rychlosti 120 vs 140 km/h dela hodinu a trictvrte na ceste, takze musíš vyjet o hodinu a tritvrte dřív, tedy zakrouhleno místo ve 4 rano uz ve 2 rano, takze se moc nevyspis
19. 10. 2016 20:43
Re: benzin
Tak ale to je klasicky usecase bezneho cloveka, dat si na otocku cez cele nemecko a o siedmej stihnut hokej:)))
20. 10. 2016 11:15
Re: benzin
konkretni clovek ma konkretni povinnosti, zajmy, konicky. místo hokeje třeba chces jesti stihnout bezky v zime nebo kolo v lete, divadlo, chces videt deti dřív nez pujdou spat...
taky sem kolikrat vyjizdel ve 2 rano jen abych se vratil ještě za svetla a moh třeba na to kolo.

a pak je jina kategorie lidi, kteri prijdou ve tri z kolbenky, lehnou na gauc před televizi a nez usnou, vypijou basicku piva...
Avatar - wakantanka
20. 10. 2016 09:05
Re: benzin
V takomto prípade by asi bolo vhodnejšie a aj ekologickejšie sadnúť do lietadla nie?
20. 10. 2016 11:19
Re: benzin
minimalne hodina na letiste + hodina rezerva.
a tam co?? taxik? když jedes na vic mist a z leiste to mas dalších 100km??
a když se ti to protahne a letadlo nazpátek nestihnes??
a když letadlo nemas zamluveny dlouho dopředu, tak se docela prohnes.
auto je kazdopadne daleko flexibilnejsi a na tuhle vzdalenost ještě uplne OK
Avatar - wakantanka
21. 10. 2016 09:47
Re: benzin
Mne o flexibilite auta nemusíš rozprávať, na dovolenku jazdím aj ďalej autom práve preto. >:D Ale jedna vec je dovolenka a druhá vec je biznis, to treba rozlišovať. A predpokladám, že človek čo ráno ide na druhý koniec nemecka a do večera chce (musí) byť doma tam ide práve za biznisom. Vtedy sa rád prehneš, lebo vieš že prídeš na miesto odpočinutý, vieš sa sústrediť na to na čo potrebuješ a večer si kliďo piďo zase relatívne odpočinutý doma na hokeji. Aj keby človek počítal dve hodiny pred odletom, hodinu na let a dve hodiny pred cestou späť tak to máš dokopy 6 hodín. Presun v nemecku sa dá poriešiť zase všelijako od taxíku až po hromadnú dopravu, či trebárs ťa vyzdvihne biznis partner >:D Palivo a prípadná amortizácia na cestu tam a späť tiež niečo stojí, otázka je čo je človeku prednejšie.
20. 10. 2016 12:12
Re: benzin
topten, s tou spotrebou máš pravdu. Hovoril som v Chorvátsku s chlapíkom, čo išiel na naftovom Kvašáku z Ostravy. A pretože viezol vnúčatá, tak sa krotil. A spotreba - 6.7 litra!
19. 10. 2016 12:03
Re: benzin
S 1.2 85 KW jsem jezdil a je to líné.Musí se pořád podřazovat.Ta naftová 1.6 96 KW je použitelnější.
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2016 11:44
Bílá a k tomu černé plasty, vypadá to jako
social line.
Rozbalit vlákno
5
19. 10. 2016 12:18
Re: Bílá a k tomu černé plasty, vypadá to jako
to ano, ostatne oplastovane modely napr scout alebo experience vyzeraju v bielej a plastmi skvostne :-)
19. 10. 2016 12:37
Re: Bílá a k tomu černé plasty, vypadá to jako
Jde to i jinak, lehce pohledněji ;-) A jelikož jsme na webu, kde je modla koncern, tak:

[odkaz]

[odkaz]

Nicméně oplastovaný design Kuškaje zase taková hrůza není
;-)
19. 10. 2016 13:10
Re: Bílá a k tomu černé plasty, vypadá to jako
Tiguan mi pride standart, aj kaska v standarte ma plastu menej a s passatom nesuhlasim ten vyzera teda tiez jak social.. >:D

kazdopadne netvrdim ze je to v tom plaste a bielej u kaskaja nadhera to vobec... ;-)
Avatar - Blue Sun
19. 10. 2016 14:19
Re: Bílá a k tomu černé plasty, vypadá to jako
Vypadají stejně sociálně, jako ten Qashqai...
Avatar - Emel
19. 10. 2016 14:26
Re: Bílá a k tomu černé plasty, vypadá to jako
Tradičně blbě vypadaj černý kola, navíc s designem, který mi k SUV moc nesedí... jinak mi to přijde v pohodě.
19. 10. 2016 12:13
cena
za předokolku, i když v naftě, s CVT a ve vyšší výbavě, se mi zdá cena necelých 800.000 Kč docela vysoká. Přibližuje se k hranici, kde se začínají nabízet auta s prostornější interiérem i zavazadlovým prostorem.

Ten "uskákaný" rozjezd je problém konkrétního kusu, nebo to tak mají všechny CVT od aliance? CVT má přeci vynikat hladkými rozjezdy, hm?
Rozbalit vlákno
6
19. 10. 2016 12:19
Re: cena
urcite je to dost, je to v plnej palbe, tam sa to u kazdeho modelu vie dostat ne dost neprijemne ciastky
Avatar - Honza Mička
19. 10. 2016 12:36
Re: cena
Dobrý den,

ta cena mi nepřijde špatná, pokud uvážím, že třeba Tiguan s dvoulitrem (85 kW), předním pohonem a manuálem začíná na 626.000 korunách. Jasně, u Qashqaie si nemůžete ani připlatit za spoustu modernějších prvků, ale to mi osobně moc nevadí. V QQ mi z výbavy v podsatě nic nechybí.

Převodovka se chová podobně i v nejsilnějším Juku a třeba i v Subaru Levorg, tam je to ale i řízením motoru. Rozjezd není uskákaný, ale hladký a plynulý od prvního metru také ne. Plynulost přichází až po překonání toho prvního cuknutí.
19. 10. 2016 12:56
Re: cena
Dobrý den,

díky za "rychlou reakci". :yes: Samozřejmě "cena od" je mnohdy zavádějící a takhle od stolu, bez předchozích prostudování akčních nabídek i nabídek skladových vozů jednak samotného "Kaškaje" i konkurence, není porovnání rovněž zcela korektní. Ovšem na první i druhý pohled se to zdá celkem dost, ve srovnání například s prostornější Hondou CR-V.

Co se týče rozjezdu popisovaného auta, tedy to prvotní cuknutí, které v testu zmiňujete, projevuje se kolizně při parkovacích manévrech, tedy např. při klasickém parkování mezi podélně "natěsno" zaparkovaná auta? Tedy v okamžiku, když na několikrát použijete R a D voleb převodovky?
Avatar - Honza Mička
19. 10. 2016 13:58
Re: cena
Právě při těchto manévrech je to nejprotivnější. Něco podobného jsem ale nedávno zažil také i Fiatu Fullback a ten má klasický měnič, takže bych to neklasifikoval jako chování typické pro CVT. V každém případě to ale trochu omezuje...
19. 10. 2016 19:04
Re: cena
To nezní moc pozitivně... Tento jev bych tedy u CVT nečekal ;-\ Tedy vůbec u současných převodovek ne. Díky za info.
19. 10. 2016 15:40
Re: cena
Máme Yaris s CVT (2012) a žádné cukání ani skákání se při rozjezdu nekoná. Možná má s tím co do činění ta funkce převodovky s virtuálními stupni....v každém případě by bylo zajímavé se s tou převodovkou jednou svézt... :-!
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2016 14:57
kaskaj
je nesktutocna trefa.... sice som v case prichodu prveho kaskaja kusok uz "plakal" za skoncenou almerou ale tento cross trend nissan vystihol dokonale... a vlastne bol to prave nissan ktory svojim kaskajom donutil drvivu vacsinu konkurencie prist na trh tiez uz s nejakym tym cross/SUVeckom ....

sucasny kaskaj je pekny... velkostne ideal... kasnou tiez moc nestarne... skratka dnes uz ozaj osvedceny bestseller ... za mna by som ale jednoznacne benzin a manual ... ta turbo verzia so 140kw je dokonala ... sice je len v dvojkolke tusim ale zase vzhladom na orientaciu vozu aj vykon a dalsie veci to vlastne ani nevadi... taky povedzme kusok kratsi soul tiez nema 4x4 a so 150kw turbom mu tiez 4kolka ani nechyba... ani v meste ani na dialnici.... tieto vozy uz dnes ozaj asi v terene moc neuvidime... co ale pride vhod u crossov je prave zvysena svetlost podvozka... male previsy... lepsi rozhlad... a celkova flexibilita... kedze su to defakto vsetko take akoby aj (polo)kombiky zaroven.... priznam sa ze v case prichodu kaskaja som ozaj neveril az v takyto boom ci uz samoneho kaskaja tak aj celkovo cross/SUVeciek neskor napriec roznymi znackami.... nissan otvoril nam oci a zaroven studnicu dalsich napadov.... ozaj bohvie kde by sme s crossovemi a SUV boli keby nissan miesto prveho kaskaja proste postavil len dalsiu novu almeru... mozno by dnes polovica konkurencnych znaciek zdaleka nemala v ponuke tolko SUV a crossov ako dnes
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2016 15:31
trefa do čierneho????
Problém je že kvalita zaostáva za pozlátkom... na Nissanfore by si už našiel pár bývalých majiteľov ktorý sa po 3. reklamácii celkom s potešením svojej trefy do čierneho vzdali a využili možnosť vrátiť auto.... Nissan je už len odlesk japonskej značky, je to tuctovka ktorú predáva obal...
Rozbalit vlákno
12
19. 10. 2016 15:45
Re: trefa do čierneho????
Jo, mám ale dojem, že se "naše" kašky v Japonsku nevyrábí...vyrábí se v Evropě....odtud ty problémy s kvalitou....
19. 10. 2016 15:47
Re: trefa do čierneho????
Som v Nissan klube cz vyse 8r pri tretej reklamaci coho ? cele auto na odpis jo? daj link nech to vidno... co vidim na fore su majitelia spokojni fatalne zavady co som videl bolo vinou krysy kt prekusala kabelaz... inak veci ze nejde radio a stacilo prehrat soft to mi nepride nic tragic...kasky tejto generacie je uz asi 2-3ti rok najpredavanejsim SUV v EU keby to bolo take zle tak za ten cas sa na to pride a predaje to ovplyvni

co je podla teba ta prava kvalita ? nemecka kvalita proslula? jo to vidno... by ma zaujimalo v com je ten kaskai taky odflaknuty napr 1 gen je drziak docela
19. 10. 2016 17:00
Re: trefa do čierneho????
no tak si to nájdi.... pravá kvalita? No pravá kvalita je keď plynová vzpera vydrží viac ako jeden rok... o nemcoch píšeš ty nie ja...jednoducho to dávno niesú autá ktoré vydržia, majú poctivé motorizácie.... QQ môže byť najpredávanejší, veď aj Golf je najpredávanejší a o čom to svedčí? Bola snáď Primera obchodný úspech? Nebola a pritom to bolo výborné auto.... predajnosť hovorí len o "chytrosti" kupujúcich a nič o kvalite auta....
19. 10. 2016 17:05
Re: trefa do čierneho????
sice s tym suhlasim, ale nesuhlasim s tym ze kaskai je len pozlatko a nekvalitne auto, v klube je vela spokojnych majitelov a asi 2-3 kt maju problemovy kus kde si bohuzial najviac toho odsrali kvoli servisom a ich neskutocnej ignoracii a amaterizmu, 80% z tych staznosti problemovych kusov je kvoli rieseniu servisov a ich pristupu k veci... to bohuzial najdes dnes vsade vid diskusie v klube kde to priznala vacsina, ze mali uz take problemy s autami a hlavne servismi aj u inych znaciek... taketo zalezitosti najdes vo fore kazdej jednej znacky, vseobecne z klubu vyplyva ze auta po 8/2015 uz maju vychytane takmer vsetko co pri prvych kusoch 2014 uplne neplatilo... co sa da robit nechcem si niejak nissan zastavat, ale s tvojim prvotnym prispevkom vzhladom na podobne problemy inych znaciek nemozem suhlasit
19. 10. 2016 17:10
Re: trefa do čierneho????
Takže záver je že na autách je kopec nedostatkov, už ako nových, servisy pristupujú k riešeniu rezervovane ... takže pre mňa lacné drahé auto a Nissan ktorý sa zatiaľ vezie na modnej SUV vlne, ponúka nič extra za slušnú cenu a preto predáva. Ak to je dlhodobá strategia potom dobre. Nový Nissan by som si nekúpil, šiel by som do Japonca - začo považujem Mazdu a Toyotu...
19. 10. 2016 17:19
Re: trefa do čierneho????
je to tvoj nazor ja ti to nebudem vyhovarat, ja ti len hovorim to ze u toyky alebo mazdy /schvalne si pozri co riesia na fore s CX5 a co riesili s 2,2D-CAT + skyactiv D radsej ani necitaj/ kupis +- to iste co sa tyka kvality a nazor ze su na tom vyrazne lepsie vo vyzname nebe a dudy to je len tvoja naivna predstava
19. 10. 2016 17:22
Re: trefa do čierneho????
a este na zaver si dovolim citovat majitela kaskaia 2gen co prispel do tebou zverejnovanej disusie:

´´Fakt čučím co máte za problémy. Já a doufám, že podstatná část z nás majitelů je v klidu. Přeji ať vám to dobře dopadne. Já teď mám najeto 12.000 km a 3 měsíce do první garančky a zatím pohoda, až na tu "občasnou" ztrátu signálu rádia. Snad to vydrží.´´
19. 10. 2016 17:02
Re: trefa do čierneho????
richi099: podobne problemy ted uz 58000 km ale problemy od 27000 cca v zime musim mit zaplou klimu nebo otevrene okna . Dnes sem to dal do tretiho servisu autobon ostrava kvuli brzdam oranzova i cervena kontrolka! Nefunguje klima , dvere pri otvirani spadnou o cm dolu,5x geometrie za pul roku,tuha spojka i volant, auto na rovince porad taha doprava,chassis control system fault, hlucnost motoru a pri nizsi teplote umirani, dalsi chyby vrzajici plasty ve dverich , praskani v palubce, ktere resili v unicar zlin nalitim nejake hmoty ktera steka pres pedaly! 3 x spaleny zapalovac

Více na: [odkaz]
19. 10. 2016 17:07
Re: trefa do čierneho????
to je to co som pisal, su tam 2-3 problemove auta ktore totalne sprasili servisy v CZ a SK ... z resume celej diskusie o poruchach kaskaia 2gen ze je vacsina tych ludi spokojna a 2ja maju smolu... holt bohuzial
19. 10. 2016 17:12
Re: trefa do čierneho????
si ma pobavil.... 2 z 5 majú smolu.... ta dobre, oni to asi tiež vidia rovnako... a koľkí myslíš že nie sú na nissanfore?
19. 10. 2016 17:16
Re: trefa do čierneho????
bav sa o tom co mozes dokazat , sa tu odvolavas na nissan forum kde to je tak ako pisem, chces si dalsich 100 000 majitelov domysliet? nechapem o com tocis... ziadnym tvrdenim si tu nedokazal, ze vsetky vyrobene kaskaie 2gen su uplne sroty ako tvrdis to ti sem ako mam davat odkazy na fora o tiguane alebo hociakom inom produkte inej znacky ci sa najdu tragicke pripady ?
19. 10. 2016 17:06
Re: trefa do čierneho????
Z toho co píšete, je jasně vidět, že mají v automobilce naprosto nedostatečnou výstupní kontrolu a záleží jenom na těch, kteří auto montují na výrobním pásu. Mám výplně na obou stranách. Myslím si, že s odhlučněním vozu to zase až tak moc společného nemá. Vůz jsem koupil 04/15, ale např. číslo na plynových vzpěrách je 295/14 (typoval bych to na poslední Q roku 14)

Více na: [odkaz]
20. 10. 2016 06:21
QQ a překvapení
V létě jsem s QQ najel po rozbitých sicilských cestách cca 1500km a musím přehodnotit svůj pohled na podvozek. Zřejmě muselo dojít k ladění, neboť na základních hliníkových kolech auto poskytovalo velmi slušnou dávku komfortu, rušeného jen boucháním zadní nápravy na větších dírách. To bylo v rozporu s první jízdou krátce po představení nového modelu, kdy auto bylo rozbředlé a přesto uskákané. Řízení sice zůstalo zoufale umělé, ale ještě ve snesitelné úrovni.
Naopak nevidím vůbec problém s místem vzadu, které je příjemnější než většina stejně velkých HB na trhu. Nijak oslnivý byl motor 1,5dci 110, který poskytuje snesitelnou dynamiku do 100kph, následně z hlediska výkonu už nemá absolutně co nabídnout. Slušné řazení pak už nepomáhá a osádka se na dálniční rychlost dostává dosti pozvolně.
Odvděčí se však spotřebou, která i při častějším jezdění po horských silničkách, či městech nepřesáhla celkově 5,5 l/100km.
Za cenu kolem 0,5-0,6mio a silnějším motorem QQ může fungovat.
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2016 08:41
Nissan CVT nebrat!!!
Tedy alespon do doby nez se alespon jednou generaci prokaze, ze uz se je naucili delat a hlavne servisovat. Minula generace CVT od Nissanu byla katastrofa. Mizerna zivotnost nasobena faktem, ze se prevodovka dodavala jako "factory sealed". Odeslo vam treba i jenom cidlo teploty naplne, auto nahlasilo chybu, odmitlo ject, po presunu do Nissan servisu vam rekli, ze jedina moznost je vymena prevodovky za 180.000 Kc. Bezne se delo i pred 100.000 najetymi kilometry. V USA musel Nissan prodlouzit zaruku nad prumernou zivotnost prevodovky a menit poskozene CVT jak na bezicim pasu za vlastni penize, protoze mu hrozila class action. V Evrope takovou vymozenost nemame, takze u nas se prodlouzeni zaruky nekonalo. Diky tomu se stala z Nissanu Murano, ktery jinou prevodovku v nabidce nemel, naprosto neprodejna ojetina.
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2016 12:15
Páni redaktori ...
"Za necelého tři čtvrtě milionu korun šlo o opravdu výhodnou koupi."
To akože fakt?
A nabudúce sa povozte aj na zadných sedadlách, nech počujete tie údery a hluk od zadnej nápravy!
Rozbalit vlákno
0
25. 10. 2016 19:35
Na čo?
Zvonka veľké - nevhodné do mesta.
Zvnútra malé - nevhodné pre rodinu.
Len predný náhon - nevhodné mimo cestu.
Tvrdé, nepohodlné - nevhodné pre kohokoľvek.
Malý kufor - nevhodné pre rodinu, nevhodné na dovolenku.
Malé okná a mizerný výhľad - nevhodné pre ženy, aj pre rodinu s malými deťmi.
Žravý motor - nevhodné do mesta aj pre rodinný rozpočet.
Pridrahé - nevhodné pre väčšinu našincov.

Prečo vôbec testujete auto nevhodné pre nikoho? >:D
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku