Testy
social line.
to ano, ostatne oplastovane modely napr scout alebo e😜erience vyzeraju v bielej a plastmi skvostne 😄
Jde to i jinak, lehce pohledněji 😉 A jelikož jsme na webu, kde je modla koncern, tak😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Nicméně oplastovaný design Kuškaje zase taková hrůza není
😉
[odkaz]
[odkaz]
Nicméně oplastovaný design Kuškaje zase taková hrůza není
😉
za předokolku, i když v naftě, s CVT a ve vyšší výbavě, se mi zdá cena necelých 800.000 Kč docela vysoká. Přibližuje se k hranici, kde se začínají nabízet auta s prostornější interiérem i zavazadlovým prostorem.
Ten "uskákaný" rozjezd je problém konkrétního kusu, nebo to tak mají všechny CVT od aliance? CVT má přeci vynikat hladkými rozjezdy, hm?
Ten "uskákaný" rozjezd je problém konkrétního kusu, nebo to tak mají všechny CVT od aliance? CVT má přeci vynikat hladkými rozjezdy, hm?
urcite je to dost, je to v plnej palbe, tam sa to u kazdeho modelu vie dostat ne dost neprijemne ciastky
Dobrý den,
ta cena mi nepřijde špatná, pokud uvážím, že třeba Tiguan s dvoulitrem (85 kW), předním pohonem a manuálem začíná na 626.000 korunách. Jasně, u Qashqaie si nemůžete ani připlatit za spoustu modernějších prvků, ale to mi osobně moc nevadí. V QQ mi z výbavy v podsatě nic nechybí.
Převodovka se chová podobně i v nejsilnějším Juku a třeba i v Subaru Levorg, tam je to ale i řízením motoru. Rozjezd není uskákaný, ale hladký a plynulý od prvního metru také ne. Plynulost přichází až po překonání toho prvního cuknutí.
ta cena mi nepřijde špatná, pokud uvážím, že třeba Tiguan s dvoulitrem (85 kW), předním pohonem a manuálem začíná na 626.000 korunách. Jasně, u Qashqaie si nemůžete ani připlatit za spoustu modernějších prvků, ale to mi osobně moc nevadí. V QQ mi z výbavy v podsatě nic nechybí.
Převodovka se chová podobně i v nejsilnějším Juku a třeba i v Subaru Levorg, tam je to ale i řízením motoru. Rozjezd není uskákaný, ale hladký a plynulý od prvního metru také ne. Plynulost přichází až po překonání toho prvního cuknutí.
Dobrý den,
díky za "rychlou reakci". :yes: Samozřejmě "cena od" je mnohdy zavádějící a takhle od stolu, bez předchozích prostudování akčních nabídek i nabídek skladových vozů jednak samotného "Kaškaje" i konkurence, není porovnání rovněž zcela korektní. Ovšem na první i druhý pohled se to zdá celkem dost, ve srovnání například s prostornější Hondou CR-V.
Co se týče rozjezdu popisovaného auta, tedy to prvotní cuknutí, které v testu zmiňujete, projevuje se kolizně při parkovacích manévrech, tedy např. při klasickém parkování mezi podélně "natěsno" zaparkovaná auta? Tedy v okamžiku, když na několikrát použijete R a D voleb převodovky?
díky za "rychlou reakci". :yes: Samozřejmě "cena od" je mnohdy zavádějící a takhle od stolu, bez předchozích prostudování akčních nabídek i nabídek skladových vozů jednak samotného "Kaškaje" i konkurence, není porovnání rovněž zcela korektní. Ovšem na první i druhý pohled se to zdá celkem dost, ve srovnání například s prostornější Hondou CR-V.
Co se týče rozjezdu popisovaného auta, tedy to prvotní cuknutí, které v testu zmiňujete, projevuje se kolizně při parkovacích manévrech, tedy např. při klasickém parkování mezi podélně "natěsno" zaparkovaná auta? Tedy v okamžiku, když na několikrát použijete R a D voleb převodovky?
Právě při těchto manévrech je to nejprotivnější. Něco podobného jsem ale nedávno zažil také i Fiatu Fullback a ten má klasický měnič, takže bych to neklasifikoval jako chování typické pro CVT. V každém případě to ale trochu omezuje...
je nesktutocna trefa.... sice som v case prichodu prveho kaskaja kusok uz "plakal" za skoncenou almerou ale tento cross trend nissan vystihol dokonale... a vlastne bol to prave nissan ktory svojim kaskajom donutil drvivu vacsinu konkurencie prist na trh tiez uz s nejakym tym cross/SUVeckom ....
sucasny kaskaj je pekny... velkostne ideal... kasnou tiez moc nestarne... skratka dnes uz ozaj osvedceny bestseller ... za mna by som ale jednoznacne benzin a manual ... ta turbo verzia so 140kw je dokonala ... sice je len v dvojkolke tusim ale zase vzhladom na orientaciu vozu aj vykon a dalsie veci to vlastne ani nevadi... taky povedzme kusok kratsi soul tiez nema 4x4 a so 150kw turbom mu tiez 4kolka ani nechyba... ani v meste ani na dialnici.... tieto vozy uz dnes ozaj asi v terene moc neuvidime... co ale pride vhod u crossov je prave zvysena svetlost podvozka... male previsy... lepsi rozhlad... a celkova flexibilita... kedze su to defakto vsetko take akoby aj (polo)kombiky zaroven.... priznam sa ze v case prichodu kaskaja som ozaj neveril az v takyto boom ci uz samoneho kaskaja tak aj celkovo cross/SUVeciek neskor napriec roznymi znackami.... nissan otvoril nam oci a zaroven studnicu dalsich napadov.... ozaj bohvie kde by sme s crossovemi a SUV boli keby nissan miesto prveho kaskaja proste postavil len dalsiu novu almeru... mozno by dnes polovica konkurencnych znaciek zdaleka nemala v ponuke tolko SUV a crossov ako dnes
sucasny kaskaj je pekny... velkostne ideal... kasnou tiez moc nestarne... skratka dnes uz ozaj osvedceny bestseller ... za mna by som ale jednoznacne benzin a manual ... ta turbo verzia so 140kw je dokonala ... sice je len v dvojkolke tusim ale zase vzhladom na orientaciu vozu aj vykon a dalsie veci to vlastne ani nevadi... taky povedzme kusok kratsi soul tiez nema 4x4 a so 150kw turbom mu tiez 4kolka ani nechyba... ani v meste ani na dialnici.... tieto vozy uz dnes ozaj asi v terene moc neuvidime... co ale pride vhod u crossov je prave zvysena svetlost podvozka... male previsy... lepsi rozhlad... a celkova flexibilita... kedze su to defakto vsetko take akoby aj (polo)kombiky zaroven.... priznam sa ze v case prichodu kaskaja som ozaj neveril az v takyto boom ci uz samoneho kaskaja tak aj celkovo cross/SUVeciek neskor napriec roznymi znackami.... nissan otvoril nam oci a zaroven studnicu dalsich napadov.... ozaj bohvie kde by sme s crossovemi a SUV boli keby nissan miesto prveho kaskaja proste postavil len dalsiu novu almeru... mozno by dnes polovica konkurencnych znaciek zdaleka nemala v ponuke tolko SUV a crossov ako dnes
Problém je že kvalita zaostáva za pozlátkom... na Nissanfore by si už našiel pár bývalých majiteľov ktorý sa po 3. reklamácii celkom s potešením svojej trefy do čierneho vzdali a využili možnosť vrátiť auto.... Nissan je už len odlesk japonskej značky, je to tuctovka ktorú predáva obal...
Jo, mám ale dojem, že se "naše" kašky v Japonsku nevyrábí...vyrábí se v Evropě....odtud ty problémy s kvalitou....
Som v Nissan klube cz vyse 8r pri tretej reklamaci coho ? cele auto na odpis jo? daj link nech to vidno... co vidim na fore su majitelia spokojni fatalne zavady co som videl bolo vinou krysy kt prekusala kabelaz... inak veci ze nejde radio a stacilo prehrat soft to mi nepride nic tragic...kasky tejto generacie je uz asi 2-3ti rok najpredavanejsim SUV v EU keby to bolo take zle tak za ten cas sa na to pride a predaje to ovplyvni
co je podla teba ta prava kvalita ? nemecka kvalita proslula? jo to vidno... by ma zaujimalo v com je ten kaskai taky odflaknuty napr 1 gen je drziak docela
co je podla teba ta prava kvalita ? nemecka kvalita proslula? jo to vidno... by ma zaujimalo v com je ten kaskai taky odflaknuty napr 1 gen je drziak docela
no tak si to nájdi.... pravá kvalita? No pravá kvalita je keď plynová vzpera vydrží viac ako jeden rok... o nemcoch píšeš ty nie ja...jednoducho to dávno niesú autá ktoré vydržia, majú poctivé motorizácie.... QQ môže byť najpredávanejší, veď aj Golf je najpredávanejší a o čom to svedčí? Bola snáď Primera obchodný úspech? Nebola a pritom to bolo výborné auto.... predajnosť hovorí len o "chytrosti" kupujúcich a nič o kvalite auta....
sice s tym suhlasim, ale nesuhlasim s tym ze kaskai je len pozlatko a nekvalitne auto, v klube je vela spokojnych majitelov a asi 2-3 kt maju problemovy kus kde si bohuzial najviac toho odsrali kvoli servisom a ich neskutocnej ignoracii a amaterizmu, 80% z tych staznosti problemovych kusov je kvoli rieseniu servisov a ich pristupu k veci... to bohuzial najdes dnes vsade vid diskusie v klube kde to priznala vacsina, ze mali uz take problemy s autami a hlavne servismi aj u inych znaciek... taketo zalezitosti najdes vo fore kazdej jednej znacky, vseobecne z klubu vyplyva ze auta po 8/2015 uz maju vychytane takmer vsetko co pri prvych kusoch 2014 uplne neplatilo... co sa da robit nechcem si niejak nissan zastavat, ale s tvojim prvotnym prispevkom vzhladom na podobne problemy inych znaciek nemozem suhlasit
Takže záver je že na autách je kopec nedostatkov, už ako nových, servisy pristupujú k riešeniu rezervovane ... takže pre mňa lacné drahé auto a Nissan ktorý sa zatiaľ vezie na modnej SUV vlne, ponúka nič extra za slušnú cenu a preto predáva. Ak to je dlhodobá strategia potom dobre. Nový Nissan by som si nekúpil, šiel by som do Japonca - začo považujem Mazdu a Toyotu...
je to tvoj nazor ja ti to nebudem vyhovarat, ja ti len hovorim to ze u toyky alebo mazdy /schvalne si pozri co riesia na fore s CX5 a co riesili s 2,2D-CAT + skyactiv D radsej ani necitaj/ kupis +- to iste co sa tyka kvality a nazor ze su na tom vyrazne lepsie vo vyzname nebe a dudy to je len tvoja naivna predstava
a este na zaver si dovolim citovat majitela kaskaia 2gen co prispel do tebou zverejnovanej disusie😒br />
´´Fakt čučím co máte za problémy. Já a doufám, že podstatná část z nás majitelů je v klidu. Přeji ať vám to dobře dopadne. Já teď mám najeto 12.000 km a 3 měsíce do první garančky a zatím pohoda, až na tu "občasnou" ztrátu signálu rádia. Snad to vydrží.´´
´´Fakt čučím co máte za problémy. Já a doufám, že podstatná část z nás majitelů je v klidu. Přeji ať vám to dobře dopadne. Já teď mám najeto 12.000 km a 3 měsíce do první garančky a zatím pohoda, až na tu "občasnou" ztrátu signálu rádia. Snad to vydrží.´´
richi099: podobne problemy ted uz 58000 km ale problemy od 27000 cca v zime musim mit zaplou klimu nebo otevrene okna . Dnes sem to dal do tretiho servisu autobon ostrava kvuli brzdam oranzova i cervena kontrolka! Nefunguje klima , dvere pri otvirani spadnou o cm dolu,5x geometrie za pul roku,tuha spojka i volant, auto na rovince porad taha doprava,chassis control system fault, hlucnost motoru a pri nizsi teplote umirani, dalsi chyby vrzajici plasty ve dverich , praskani v palubce, ktere resili v unicar zlin nalitim nejake hmoty ktera steka pres pedaly! 3 x spaleny zapalovac
Více na: [odkaz]
Více na: [odkaz]
to je to co som pisal, su tam 2-3 problemove auta ktore totalne sprasili servisy v CZ a SK ... z resume celej diskusie o poruchach kaskaia 2gen ze je vacsina tych ludi spokojna a 2ja maju smolu... holt bohuzial
si ma pobavil.... 2 z 5 majú smolu.... ta dobre, oni to asi tiež vidia rovnako... a koľkí myslíš že nie sú na nissanfore?
bav sa o tom co mozes dokazat , sa tu odvolavas na nissan forum kde to je tak ako pisem, chces si dalsich 100 000 majitelov domysliet? nechapem o com tocis... ziadnym tvrdenim si tu nedokazal, ze vsetky vyrobene kaskaie 2gen su uplne sroty ako tvrdis to ti sem ako mam davat odkazy na fora o tiguane alebo hociakom inom produkte inej znacky ci sa najdu tragicke pripady ?
Z toho co píšete, je jasně vidět, že mají v automobilce naprosto nedostatečnou výstupní kontrolu a záleží jenom na těch, kteří auto montují na výrobním pásu. Mám výplně na obou stranách. Myslím si, že s odhlučněním vozu to zase až tak moc společného nemá. Vůz jsem koupil 04/15, ale např. číslo na plynových vzpěrách je 295/14 (typoval bych to na poslední Q roku 14)
Více na: [odkaz]
Více na: [odkaz]
V létě jsem s QQ najel po rozbitých sicilských cestách cca 1500km a musím přehodnotit svůj pohled na podvozek. Zřejmě muselo dojít k ladění, neboť na základních hliníkových kolech auto poskytovalo velmi slušnou dávku komfortu, rušeného jen boucháním zadní nápravy na větších dírách. To bylo v rozporu s první jízdou krátce po představení nového modelu, kdy auto bylo rozbředlé a přesto uskákané. Řízení sice zůstalo zoufale umělé, ale ještě ve snesitelné úrovni.
Naopak nevidím vůbec problém s místem vzadu, které je příjemnější než většina stejně velkých HB na trhu. Nijak oslnivý byl motor 1,5dci 110, který poskytuje snesitelnou dynamiku do 100kph, následně z hlediska výkonu už nemá absolutně co nabídnout. Slušné řazení pak už nepomáhá a osádka se na dálniční rychlost dostává dosti pozvolně.
Odvděčí se však spotřebou, která i při častějším jezdění po horských silničkách, či městech nepřesáhla celkově 5,5 l/100km.
Za cenu kolem 0,5-0,6mio a silnějším motorem QQ může fungovat.
Naopak nevidím vůbec problém s místem vzadu, které je příjemnější než většina stejně velkých HB na trhu. Nijak oslnivý byl motor 1,5dci 110, který poskytuje snesitelnou dynamiku do 100kph, následně z hlediska výkonu už nemá absolutně co nabídnout. Slušné řazení pak už nepomáhá a osádka se na dálniční rychlost dostává dosti pozvolně.
Odvděčí se však spotřebou, která i při častějším jezdění po horských silničkách, či městech nepřesáhla celkově 5,5 l/100km.
Za cenu kolem 0,5-0,6mio a silnějším motorem QQ může fungovat.
Tedy alespon do doby nez se alespon jednou generaci prokaze, ze uz se je naucili delat a hlavne servisovat. Minula generace CVT od Nissanu byla katastrofa. Mizerna zivotnost nasobena faktem, ze se prevodovka dodavala jako "factory sealed". Odeslo vam treba i jenom cidlo teploty naplne, auto nahlasilo chybu, odmitlo ject, po presunu do Nissan servisu vam rekli, ze jedina moznost je vymena prevodovky za 180.000 Kc. Bezne se delo i pred 100.000 najetymi kilometry. V USA musel Nissan prodlouzit zaruku nad prumernou zivotnost prevodovky a menit poskozene CVT jak na bezicim pasu za vlastni penize, protoze mu hrozila class action. V Evrope takovou vymozenost nemame, takze u nas se prodlouzeni zaruky nekonalo. Diky tomu se stala z Nissanu Murano, ktery jinou prevodovku v nabidce nemel, naprosto neprodejna ojetina.
"Za necelého tři čtvrtě milionu korun šlo o opravdu výhodnou koupi."
To akože fakt?
A nabudúce sa povozte aj na zadných sedadlách, nech počujete tie údery a hluk od zadnej nápravy!
To akože fakt?
A nabudúce sa povozte aj na zadných sedadlách, nech počujete tie údery a hluk od zadnej nápravy!
Zvonka veľké - nevhodné do mesta.
Zvnútra malé - nevhodné pre rodinu.
Len predný náhon - nevhodné mimo cestu.
Tvrdé, nepohodlné - nevhodné pre kohokoľvek.
Malý kufor - nevhodné pre rodinu, nevhodné na dovolenku.
Malé okná a mizerný výhľad - nevhodné pre ženy, aj pre rodinu s malými deťmi.
Žravý motor - nevhodné do mesta aj pre rodinný rozpočet.
Pridrahé - nevhodné pre väčšinu našincov.
Prečo vôbec testujete auto nevhodné pre nikoho? >😁
Zvnútra malé - nevhodné pre rodinu.
Len predný náhon - nevhodné mimo cestu.
Tvrdé, nepohodlné - nevhodné pre kohokoľvek.
Malý kufor - nevhodné pre rodinu, nevhodné na dovolenku.
Malé okná a mizerný výhľad - nevhodné pre ženy, aj pre rodinu s malými deťmi.
Žravý motor - nevhodné do mesta aj pre rodinný rozpočet.
Pridrahé - nevhodné pre väčšinu našincov.
Prečo vôbec testujete auto nevhodné pre nikoho? >😁
Nafta nepatri do mesta!
na dalnici??
znamej tuhle chybu udelal před cca 5 lety, kdy podlehl mode SUV.
za 3 mesice vzal srajtofli a pokorne se vratil ke klasice
tohle ten znamej pochopil hned pro prvním vylete...
zas tolik SUV co sou staveny na trvalych 200+ nejezdi
Ale hlavne miest kde vieš isť dlhodobo rýchlo je minimum. Jazdím často Nemecko s autom čo nemá problém isť 200+ ale aby som urobil priemer aspoň 140 tak musím isť v noci.
a když chces byt na miste rano, tak většinu cesty po autobahnu pojedes v době, kdy ještě takovej provoz není ...
když vezmes standardni stredni tridu třeba za mega a vedle toho postavíš SUV v ty samy cene, tak vykonove (tim nemyslim primarne motor) budes dost jinde. o provozních nákladech, zejména při vyssich rychlostech ani nemluve
Toptena lze snad uklidnit jedině tím, že jak na tý dálnici, tak ve městě se nakonec všichni (turba i atmošky, štíhlé "klasiky" i obtloustlá SUV) tak nějak bratrsky sejdeme. V zácpě. 😉
taky sem kolikrat vyjizdel ve 2 rano jen abych se vratil ještě za svetla a moh třeba na to kolo.
a pak je jina kategorie lidi, kteri prijdou ve tri z kolbenky, lehnou na gauc před televizi a nez usnou, vypijou basicku piva...
a tam co?? taxik? když jedes na vic mist a z leiste to mas dalších 100km??
a když se ti to protahne a letadlo nazpátek nestihnes??
a když letadlo nemas zamluveny dlouho dopředu, tak se docela prohnes.
auto je kazdopadne daleko flexibilnejsi a na tuhle vzdalenost ještě uplne OK