Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Hloupost
| 20. 10. 2016 18:18
Také si myslím. Škoda, že dnes nejsou v módě ty ručně odjímatelné střešní díly, bylo to lehké a rychle sundané. A pokud se nechala ta středová příčka spojující rám předního okna s tím zadním, tak ani tuhost karoserie netrpěla. Dnes to nabízí snad jen Corvette, dřív to bylo na Porche, spoustě Japonců i Amerik. Škoda.
Avatar - Bully_
Hloupost
| 20. 10. 2016 15:32
Urcite, pridavam se k tobe. Zvlast, kdyz je rucni manipulace se strechou u nove MX5 tak uzasne jednoducha.
Avatar - Dinar
Hloupost
| 20. 10. 2016 07:57
Nejsi, u mx5 je takové řešení nesmysl, celé auto je zaměřeno na lehkost, jak faktickou tak projevu, a pak tohle. Prostě čistě obchodní tah, verze pro us pozéry. ;-)
Avatar - Dinar
Geniální....
| 20. 10. 2016 07:55
Já nevím, že ty furt musíš těm dětem rozkopávat kyblíčky. >:D
Hloupost
| 20. 10. 2016 07:11
Jsem asi jediný, komu tohle připadne na lehkém sportovním autě jako naprostá blbost? Mechanismus zbytečně složitý a těžký. :no:
Lidstvo nyní bojuje s nadváhou, takže klasická ručně odnímatelná targa by se mohla Mazdou prezentovat jako vestavěné fitness centrum >:D
Avatar - white label
Geniální....
| 19. 10. 2016 22:55
[odkaz]
Avatar - lexi
Geniální....
| 19. 10. 2016 22:27
Tohle nemá chybu ...bravo...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku