Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4 Picasso 1.6 BlueHDI 120 – Smíšené manželství

Od Citroënu bych čekal, že bude fungovat typicky francouzsky, ale je to pravda jen částečně, spíš jako kdyby to bylo auto spíš z Německa…
Zpět na článek
24. 10. 2016 11:13
24. 10. 2016 11:24
24. 10. 2016 11:43
24. 10. 2016 11:44
24. 10. 2016 12:00
24. 10. 2016 12:11
24. 10. 2016 17:40
24. 10. 2016 21:29
24. 10. 2016 12:17
24. 10. 2016 12:00
24. 10. 2016 12:09
24. 10. 2016 12:29
24. 10. 2016 13:19
24. 10. 2016 14:17
24. 10. 2016 14:09
24. 10. 2016 13:50
25. 10. 2016 13:57
24. 10. 2016 20:43
24. 10. 2016 12:14
24. 10. 2016 12:36
24. 10. 2016 13:09
24. 10. 2016 14:11
24. 10. 2016 13:06
24. 10. 2016 13:08
24. 10. 2016 16:33
24. 10. 2016 18:29
24. 10. 2016 14:26
24. 10. 2016 16:40
24. 10. 2016 16:59
24. 10. 2016 20:43
25. 10. 2016 08:55
25. 10. 2016 10:59
24. 10. 2016 10:39
Lze objednat jen s dieslem....
do ** proč????
Rozbalit vlákno
13
24. 10. 2016 10:48
Re: Lze objednat jen s dieslem....
V konfigurátoru je i 1.6 THP 165, ale jen se 6-kvaltovým automatem
24. 10. 2016 11:09
Re: Lze objednat jen s dieslem....
A to je ta "pilotovaná" nebo klasický HDM automat? S ním bych neviděl problém.
24. 10. 2016 11:29
Re: Lze objednat jen s dieslem....
EAT6, takže by to měl být ten nový HDM automat od Aisinu. V testech ho vesměs velmi chválí.
Avatar - Emel
24. 10. 2016 11:36
Re: Lze objednat jen s dieslem....
Když už, tak raději obráceně, benzín s MT a diesel s AT... ale lepší než nic.
24. 10. 2016 11:45
Re: Lze objednat jen s dieslem....
Do MPV? Tam ten aut beru naprosto v pohodě. ;-)
24. 10. 2016 11:45
Re: Lze objednat jen s dieslem....
za ten tedy :yes:
24. 10. 2016 15:01
Re: Lze objednat jen s dieslem....
aha, tak to je pro mě nová informace. když jsem řešil nový auto, tak myslím nešel.

sice by to chtělo nějaký i dostunější benzín (cca 130 koní), ale lepší než nic.
Re: Lze objednat jen s dieslem....
protože pod kapotu auta patří diesel! Co bys tam chtěl mít? Parní stroj?
24. 10. 2016 14:13
Re: Lze objednat jen s dieslem....
Diesel? Iba ak je na kapote napísané "Zetor" alebo "John Deere".
24. 10. 2016 11:09
Re: Lze objednat jen s dieslem....
asi preto, aby frantici tych smradlavych dyzlovych suntov predali co najviac predtym nez im normy utnu biznis 8-s 8-s 8-s
...rano som sa toho odporneho smradu z TDI v kolone nadychal statocne, aj cez vnutorny okruh to preslo...
24. 10. 2016 12:20
Re: Lze objednat jen s dieslem....
nekdy mi prijde, ze danovy a emisni zvyhodnovani rakovinotvornych a jedovatych dyzlu, je zamerna politika vetsiny statu EU proti premnozeni
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2016 20:37
Re: Lze objednat jen s dieslem....
on by tohle někdo koupil s benzinem?? Toho blázna bych chtěl vidět.
Avatar - Skipper
25. 10. 2016 13:15
Re: Lze objednat jen s dieslem....
A proč ne? Na vožení dětí na krátké trasy, +- jen po městě ten benzín smysl dává.
24. 10. 2016 11:13
Rodinné MPV
Nevybírám v této kategorii, ale pokud bych měl identifikovat základní požadavky na auto, coby manažer projektu pak by to byly:
- vnitřní prostor a variabilita
- jednoduchá údržba interiéru
- pohodlné sezení ve všech řadách s dikcí na delší cestování
- pohodlný podvozek
- hladká automatická převodovka
- pružný, tichý a výkonný motor s dobrou dynamikou i při plném obsazení

Pohodlný podvozek je pak nedílným základním kamenem a zrovna u francouzského auta nechápu snahu dělat to jinak.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2016 11:16
Re: Rodinné MPV
Nechápeš? Já jo. Nejsou moc daleko minulé doby, kdy všichni francouzskou měkkost a pohodlnost houfně kritizovali a za vzor dávali německé kostitřasy. A když se to změnilo, tak je zase vše špatně.
24. 10. 2016 11:24
Re: Rodinné MPV
Kdysi jsem měl P405 a bral jsem ho právě kvůli pohodlnému podvozku, přesto se nechoval jako kachna. Opravdu dobrý podvozek musí zajistit komfort a zároveň požadovanou jistotu. Co je na tom k nepochopení?
Z toho důvodu jsou pro mě třeba běžné verze OIII mimo zájem. Hlučná zadní náprava a naklepávání. Tady by tomu bylo stejně.
Minulý rok jsem na dovolené jezdil C3 Picasso. Celkově rozbředlé auto, ovšem s nesmyslně tvrdým podvozkem. Finální výsledek jsou nepřijatelné jízdní vlastnosti, kdy se na nerovnostech rozskáče a osádka trpí, nehledě na to, že ztrácí kontakt kol s vozovkou. A to nemluvím o nijak dynamické jízdě.
Znovu, od francouzských aut očekávám pohodlí, speciálně u těch rodinně laděných.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
24. 10. 2016 11:36
Re: Rodinné MPV
Zrovna P405 měla té jistoty na rozdávání. kdo v tom nejel, neví, jak dobré to bylo auto. Tak přesné řízení dnes už auta nemají. Kdysi jsme ho měli doma jako nové. Dodnes na něj vzpomínám jako na první auto s kterým jsem coby čerstvý absolvent autoškoly jel. Bylo to ale jen GRD, tedy nic moc výkon, ale i tak to bylo úžasné. S tou C4 Picasso jsem shodou okolností také víkend jezdil a dojmy takové smíšené. Nejvíc mi vadilo ovládání funkcí vozu přes rozhraní. Pokud vám odejde dotykáč (třeba zamrzne), v autě si ani nezatopíte. Fakt nechápu, proč to nemůže mít samostatná tlačítka. Aspoň toto. Jinak auto docela fajn. Příjemné.
24. 10. 2016 11:43
Re: Rodinné MPV
Měl jsem 1,6 se 65kw. V polovině 90-tých let výkon dostatečný, světle modrá metalíza a aftermarketová alu pavučinová kola 15". Řízení bylo pravým opakem řazením, ale po chvilce navyknutí se poddalo i to. Prostorný, pohodlný a jistý vůz! :yes:
Neumět si zatopit je absolutní fail, přitom třeba mercedsovské a prostorově úsporné ovládání digi klimy u sesterského P208 je naprostá dokonalost. ;-)
24. 10. 2016 11:39
Re: Rodinné MPV
No, měl jsem jednou na víkend půjčený C4 1.6HDI 120, i tady byl podvozek prapodivně odladěn. Na dobré silnici byl pravda příjemný a stabilní, ale jakmile byly na silnici nějaké nerovnosti nebo výtluky (a k tomu vždycky brzy došlo), byly rázy od kol značně nepříjemné, auto se zmítalo, jako kdyby mělo ve výfuku oloupanou cibuli. Podivné, neharmonické, ani tvrdé ani komfortní. Při dnešní konkurenci kompaktů fakt nevím, proč C4 zvolit, tedy kromě přátelské ceny. Picassem jsem nejel, nevím, jestli je odladění podobné, ale podle testu asi ano.
24. 10. 2016 11:44
Re: Rodinné MPV
To je to o čem mluvím, všichni tu nadávají třeba na Golf...ale ten je v základu naladěn naprosto úžasně a vůbec nejlíp se mi jezdilo s VI generací.
24. 10. 2016 11:54
Re: Rodinné MPV
Nevím, jel jsem kombíkový Golf VII 1.6TDI a tam to zase takové nadšení nebylo, definoval bych to ale jako "v pohodě", určitě mnohem lepší než C4.
24. 10. 2016 12:00
Re: Rodinné MPV
Kombíka jsem nejel, to si netroufnu říct. HB fungoval dobře a celkem dost jsem najezdil s G+ 2,0TDI, ten na 16" alu úplná nádhera. Pevný, ale pohodlný.
24. 10. 2016 12:07
Re: Rodinné MPV
Může být, manželka teď jezdí faceliftovou Octou II 2.0TDI CR a tam taky vůbec nemám, co bych podvozku při normální jízdě vytknul. Snad jen horší odhlučnění (ale až při vyšších rychlostech). Ani nevím, jestli tam jsou kola 16 nebo 17, řekl bych spíš 16". Mezigeneračně šla bohužel u Octy kvalita podvozku hlavně u nižších verzí značně dolů.
24. 10. 2016 12:11
Re: Rodinné MPV
Kolega jezdí už druhým novým Mondeem a tak nějak bych si paradoxně frantíka představoval. Ford zabalil Mondeo do vaty, už to není žádná modla (speciálně řízení), ale pohodlí/odhlučnění/jistota jsou úžasné.
24. 10. 2016 12:18
Re: Rodinné MPV
Jo, Mondeo by mě zajímalo. Teď jsem absolvoval 2x700 km posledním Passatem a taky dobré.
24. 10. 2016 17:40
Re: Rodinné MPV
Mondeo klame tim, jak ma pohodlne sedacky, ktere doslova pohlti telo. Podvozek je stale stejne vynikajici jako predchozi generace.
Avatar - guze
24. 10. 2016 21:29
Re: Rodinné MPV
Muzu jen souhlasit, ja jsem najezdil v lete 15 tkm v USA s Fusionem, naladeni bude mozna trosku jiny, mel jsem verzi Platinum (evropsky Vignale), na 19tkach, komfort byl skvelej a zatacky celkem sranda s tak velkym autem :-)
24. 10. 2016 12:17
Re: Rodinné MPV
me u O2 1.8tsi neco az nesnesitelne hucelo, tak sem do toho vzal znamyho, co ma nebo tehdy mel podobnou oct jestli be nevedel.
po nekolika minutach jizdy rika ze nic neslysi a ze je auto krasne tichy.
tak se znovu zaposlouchal, a jako ze neco slysi, ale ze ta jeho 2.0tdi dela mnohem vetsi ramus normalne.
nakonec to bylo lozisko...
Avatar - wikinko
24. 10. 2016 12:00
Re: Rodinné MPV
Dodnes mam G6 ako sukromne auto, najazdime na nom max 7tisic rocne, na zakl 15 plechacoch, nezda sa mi ten podvozok velmi isty v zakrutach ale asi to bude tymi balonmi. Ale pohodlne to fakt je.
24. 10. 2016 12:09
Re: Rodinné MPV
Zpátky k PSA, přesně tam bych viděl HW podvozku těchto aut. Jistota je spolupráce s Michelinem, kdykoliv to jde beru právě gumy od panďuláka. Pohodlí a jistota u dražších verzí je návyková.
24. 10. 2016 12:29
Re: Rodinné MPV
lepsie by som to sam nenapisal a OIII 100% suhlas tiez, jazdil som nie raz firemny kombik vzdy na 65kovom zimnom profile 1x 1.4tsi + 7dsg a 1x 2.0TDI 150 + 6manual... zakazdym nepochopitelny ramus od zadnej napravy, aj pri zatazenom aute to nechutne prenasa tvrde a ostre razy do kasne, v kufri nieco rezonuje a celkovo hluk a neistota, fakt sa cudujem, ze sa octavia tak predava aj ked chapem, ze fleetu je to sumak jak to jazdi, tak sa to preda... jednoznacne to je velky krok spat oproti OII na platforme Golfu 5 atd... asi to je diktat z koncernu, ale octaviu lutujem v tomto obmedzeni
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2016 12:47
Re: Rodinné MPV
Já jen napsal důvod, proč se tohle změnilo. Všichni chtěli, aby se francouzská auta poněmčila, a když se tomu tak stalo, je to špatné.
24. 10. 2016 13:19
Re: Rodinné MPV
Že by vývojáři PSA hledali inspiraci na diskuzích? Rozbředlý neznamená měkký...
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2016 14:01
Re: Rodinné MPV
Jen v diskusích? Vždyť to kritizovali novináři napříč spektrem a teď jen kritizují zase. Vždyť mají, co chtěli...
24. 10. 2016 14:17
Re: Rodinné MPV
Nic podobného jsem u P405, 605 nebo 306 nečetl. Kdepak, frantíci radši investovali do pozlátka než do železa pod kastlí. To je ten problém.
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2016 15:29
Re: Rodinné MPV
Zkus se z pravěku přenést více do současnosti a třeba k prvním řadám Mégane, k 307, první C3 a podobně... To bylo pláče nad francouzskou měkkostí a nesportovní jízdou.
24. 10. 2016 14:09
Re: Rodinné MPV
nie je to spravne, frantici okrem renaultu ten podvozok nevedia odladit tak aby ta zadna naprava netrieskala a neodskakovala, achylovka celeho PSA uz desatrocia... aj ked na P308 to aspon tak netrieska a je ticha, ale odskakuje furt jak prasa... to clio je na tom 1000x lepsie

takze by som povedal, ze to stale nevedia spravit tak aby to bolo tuhsie a ovladatelne ale aj komfortne a stabilne a nemci to uz myslim vedia ... ale to by muselo PSA konecne do svojej podvozkovej platformy a prevodoviek zainvestovat o tom by vacsie modely DS vedeli rozpravat
Avatar - wakantanka
24. 10. 2016 13:33
Re: Rodinné MPV
Tak u predch. gen. u Grand Picassa bol voliteľný hydropneu podvozok pokiaľ si dobre pamätám a dupľom preto nerozumiem tomu, prečo Citroen od tohto typu podvozku unblock upustil. Veď u Picassa či jeho Grand verzie, nástupcu C5 by našiel určite vhodné uplatnenie, kde by Citroen dostál svojej povesti, pohodlného kočiaru.
24. 10. 2016 13:50
Re: Rodinné MPV
Nebyl, hydro končilo u C5 ;-) . Sám Citroen s tradičním hydropneumatickým odpružením skončil.
25. 10. 2016 13:57
Re: Rodinné MPV
U C4GP nikdy hydroactive v nabídce nebyl.
Avatar - wakantanka
26. 10. 2016 08:29
Re: Rodinné MPV
o.k. žijem z informácií, ktoré odzneli pri uvádzaní modelu, teda celý ten čas žijem v blude >:D
28. 10. 2016 08:19
Re: Rodinné MPV
Nie tak úplne. Prvá generácia C4GP mohla mať pneumatické pruženie zadnej nápravy, ktoré udržovalo svetlú výšku nezávysle od zaťaženia. Hydropneumatika to ale myslím nebola...
Avatar - wakantanka
28. 10. 2016 19:18
Re: Rodinné MPV
aha, takže som to len poplietol >:D
24. 10. 2016 20:43
Re: Rodinné MPV
No...ja by som daval:
Navratnost investicie do vyvoja noveho auta a jeho umiestenia na trh...ale mne ide len on prachy, kdezto PSA sa snazi robit nalepsie auta na svete ktore si budu potom kupovat bohati stredoeuropania radsej ako demonizovane skodovky;)
Avatar - Dinar
24. 10. 2016 12:14
Hm,
příbuzný tuhle verzi C4ky má, se stejným motorem. Auto se mi po vizuální stránce velmi líbí, prostor uvnitř také, vypadá to na ideální rodinné MPV, jen ta jízda. Pokud se jede vyložené pijánko dělá dobrý dojem, je tiché a komfort ruší jen až přílišné rázy na příčných nerovnostech, ale to vem čert, žádné auto s torzkou tohle moc neumí. Zde cílovka C4ky končí, a je to tak v pořádku, běžnému ježdění C4 naprosto vyhoví.

Ale stačí trochu zatlačit a C4 se "rozpadá", náklony, nekonzistentní chování v zatáčce právě při přenosu váhy, naprosto jalové řízení, no, jestli v tomto autě cítí redaktor nějaký "dotyk Loeba", pak opravdu nevím, jak vážně jeho názory brát. :-!
Rozbalit vlákno
7
24. 10. 2016 12:36
Re: Hm,
neda sa uplne suhlasit, suzuki alebo renault ma uplne v pohode torzky, kt nerobia do velkej miery ani jedno, tlmia, neodskakuju ani moc nebuchaju... dokonca i dacia dokker 1.5dci nema nejaky strasny problem po Prahe, urcite lepsie ako Octavia III >:D
Avatar - Dinar
24. 10. 2016 13:09
Re: Hm,
Může být, že lépe než octavia, ale hůře než auto s multilinkem, jen to říkám.
24. 10. 2016 14:11
Re: Hm,
vo vseobecnosti ano s tym suhlasim... i ked cim dalej tym viac vychadzaju auta na torzke, ktore vedia jazdit fakt prijatelne... len sa to chce troska posnazit a investovat
24. 10. 2016 13:06
Re: Hm,
..no,pri bezne jizde C4 vyhovuje.A kdyz vezes 2,3 decka,jak chces jeste jinak jezdit?
Avatar - Dinar
24. 10. 2016 13:08
Re: Hm,
Ano, jasně říkám, že běžnému ježdění C4 naprosto vyhoví.
Co nechápu, jsou věty redaktora, který v jízdních vlastnostech C4 cítí wrc. >:D
Avatar - Michal Fokt
24. 10. 2016 16:33
Re: Hm,
Pokud tomu tak skutečně je, existují jen dvě možnosti.

Buď je jedno z těch ježděných aut nestandardní, ať už se jedná o "naladění pro média", respektive "páteční produkci" nebo moc tlačíte. Naladění nemusí vyhovovat vašemu jízdnímu stylu, od toho jsem tu já, abych se od takových věcí oprostil. :-!
Avatar - Dinar
24. 10. 2016 18:29
Re: Hm,
Možností je daleko více, bohužel žádná pro tebe, jako testéra, moc lichotivá. >:D
24. 10. 2016 14:26
sedadla
Pri sirke auta 182 cm nie je celkom fer tvrdit ze nejde o plnohodnotne sedadla. Pri beznom kompakte, kde traja dospeli v druhom rade budu tiez stiesneni, by ste to konstatovali tiez? Podla mna, na rozdiel od kompaktov, su to praveze plnohodnotne sedadla z pohladu funkcnosti. Ci sirka sedadla/auta niekomu vyhovuje alebo nie, si musi zvazit kazdy sam podla velkosti ludi, ktorych tam chce vozit.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Michal Fokt
24. 10. 2016 16:40
Re: sedadla
Však také při testech ostatních aut netvrdím, že jsou vzadu třímístná, to lze říci až u velkých MPV a minivanů. V této třídě jsou v tomto ohledu prostornější auta. Jak jsem uvedl, je spíše pro tři děti, než pro tři dospělé, popřípadě pro dva dospělé a dítě.
24. 10. 2016 16:59
Re: sedadla
Vsetky kompakty su oznacovane ako 5-miestne a v recenziach sa nezvykne pisat, ze by tomu tak nebolo. Ale myslim ze si rozumieme.
Co sa tyka triedy, ktore priestrannejsie auta mate na mysli v danej triede? Vy asi mate na mysli vnutorne rozmery, co neviem presne porovnat.
Mimochodom, ja si to delim podla sirky auta takto:
C-Max, Verso, Touran, C4 - sirka cca 180cm
Galaxy, Sharan, S-Max - sirka cca 190cm
Avatar - Verny_2013
24. 10. 2016 15:40
nechápu ty 4 hvězdy
Po přečtení článku bych mu dal max.3
Tvrdý podvozek, nepřesné řazení, necitlivé řízení, neplnohodnotná sedadla vzadu, nepohodlný posaz ve předu. Nejvíc mě pobavilo že auto jede dobře když jede rovně...Pozitivně byl hodnocen snad pouze vnitřní a vnější design.
Sám mám MPV - VW Sportsvan a kupoval jsem z následujících důvodů:
Velký vnitřní prostor a variabilita, komfortní cestování pro všechny cestující ve předu i vzadu. Jízdní vlastnosti s důrazem na komfort a bezpečnost. Pro řidiče dostatečně výkonný a úsporný motor, přesná manuální převodovka a precizní řízení se zpětnou vazbou, intuitivní a ergonomický kokpit. Až někde vzadu byl vnější design. Koupil ho proto že všechno výše uvedené Sportsvan splňoval. Sorry Ale C4 Picasso, nakolik je to krásné auto nesplňuje téměř nic co aspoň já od MPV požaduji.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2016 17:24
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Tak se zdá, že jsi moc nečetl, nebo neumíš pochopit psané. Picasso jede skvěle na hladkých silnicích, problém mu zjevně dělají naše záplatovačky. Jenže to skoro každému autu.
A co se týká prostoru, tvůj Sportsvan je uvnitř stejně velký, jako to Picasso, takže nechápu tvé nářky na neplnohodnotnost. Ani sezení není hodnocené jako nepohodlné, tak zase nelži.
Avatar - Verny_2013
24. 10. 2016 22:03
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Neboj četl jsem dost pozorně a ani mi nedělá problém to co si přečtu pochopit. takže budu z textu jen citovat:
1) Picasso jede skvěle - "Zbytečně tvrdé na rodinné auto, zbytečné na francouzské auto a ještě zbytečnější na citroën. "
2) Sedadla vzadu "Trojice sedadel se tváří plnohodnotně, ale nejsou. Na šířku je zde místo spíše pro děti, dospělí se budou cítit poněkud stísněně. Navíc jsou sedáky usazeny dost nízko a moc dobře nepodpírají stehna"
3) řazení "řazení šestistupňového manuálu je bohužel typicky citroëňácké – dráhy jsou dlouhé, kostrbaté, nepřesné a změnu kvaltů provází nepříjemný hluk"
4) Závěr "Méně už potěší tvrdé naladění pérování, neklid na nerovnostech, méně odkládacích prostor v interiéru a méně místa v příčném směru na zadních sedadlech, nepřesné řazení a trošku nepřehledný a pomalý infotainment"
Tak toto hodnocení podle mě na 4 hvězdy určitě není. A mimochodem kdybys jel někdy ve sportsvanu tak pochopíš,ten těmito neduhy totiž opravdu netrpí.
25. 10. 2016 09:02
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Sportsvan ma tri plnohodnotne sedacky ? A ze jsem si nevsiml.
Ohledne zadnich sedadel a vytky na podpirani kolen - je to rodinne MPV, takze vzadu jezdi primarne deti v autosedackach.
Tlumeni je ciste subjektivni zalezitost, to co jinemu pripada tvrde, muze jinemu pripadat v pohode. Me nesedi naladeni podovzku koncernu, pripadaji mi tupe.
Avatar - Blue Sun
25. 10. 2016 09:25
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Hm, fajn, a teď se jdi s tím Picassem projet. Hodnotit jedno auto z vlastní zkušenosti a druhé z novinářské, to je vcelku... na nic. Tvůj Sportsvan je vzadu asi stejně plnohodnotný, jako to Picasso, vzhledem k rozměrům. Stačí mi vidět zúžené prostřední sedadlo a mám jasno o "třech plnohodnotných místech". O jízdě jsem se tu už vyjadřoval, novináři nevědí, co vlastně chtějí. Je zajímavé, že s řazením u citroenů nemivám problémy, o to více mě prudí VW.
Avatar - Verny_2013
25. 10. 2016 09:50
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Taky že půjdu. Už minimálně proto že hodnocení v článku je mimořádně schizofrenní, na jednu stranu podvozek vynáší do nebes, na druhou kritizuje zdrcujícím způsobem. U Picassa jsem se jen pozastavoval nad tím schizofrenním hodnocením. Co se týká 3 míst vzadu u Sportsvana, tak jsem si nevšiml že bych o tom někdy psal. Pnohodnotná místa jsou pro 2 dospělé nebo 3 děti. Tři plnohodnotná sedadla pro dospělé mají až MPV o třídu výš. Co se týká řazení VW, tak u 7 golfu a jeho koncernových derivátů je hladké, bezproblémové, bez pazvuků které popisuje redaktor u picassa. Je ale pravda že Golf 5 i 6 měli řazení mechanicky robustnější.
Avatar - Blue Sun
25. 10. 2016 10:49
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Ale ale, už se nám vykrucuješ... to bylo rychlé.
Avatar - Verny_2013
25. 10. 2016 15:04
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Vykrucování - nechápu, jen jsem konzistentní ve svých názorech. Stojím si za tím že Picasso, nakolik je to designově povedené auto tak má dle popisu v článku tak na 3* z 5. Asrovnávám to s etalonem který velmi dobře znám. A protože je hodnocení článku mimořádně schizofrenní, chci se s tím projet abych si sám udělal objektivní reálný názor.
25. 10. 2016 15:47
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Ten etalon má bejt jako ten Sportsvan? Jako etalon kompaktních MPV? Je to vůbec MPV? Aha, tak to vysvětluje všechno...
24. 10. 2016 20:42
Re: nechápu ty 4 hvězdy
No já vnímám mpv jen jako dopravní prostřek. Prostě auto co má někam odvézt rodinu a spoustu harampadi. Řidiči co si jej koupí jsou s tím smíření a nějaké sportování po něm nevyžadují. Co mám tak nějak nejak vypozorované jsou řidiči těchto (obzvlášt francouzských) aut velmi rozvážní. A na takové pohodové cestování je C4 úplně v pohodě.
Rodiče jej mají a jsou spokojeni (1,6 hdi +robot. převodovka) . Já v tom jel asi 3 a nechtěl bych to ani zadarmo. Můj jízdní styl je jiný, ale klidnějším řidičům co neřeší rozvidleny lichobeznik, multilink plně vyhoví. :-)
25. 10. 2016 08:04
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Pochopili jsme tě. Máš VW a to by zde dostalo stejně šest hvězd z pěti možných. Takže se smiř s tím že citroš má čtyři.
Avatar - Emel
25. 10. 2016 08:57
Re: nechápu ty 4 hvězdy
Do jisté míry je to kritický styl pana Fokta... žádné auto není perfektní.
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2016 20:43
Svět MPV...
...svět frantíků. Nikdo nedělá lepší MPV :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
24. 10. 2016 20:56
Re: Svět MPV...
a co chrysler pacifica ;-) ... za mna tie najlepsie kusky su prave mimo europy... ( pacifica, sedona, odyssey, quest )
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2016 21:07
Re: Svět MPV...
beru to, co koupíš v běžně Evropě (mainstream).
Avatar - 3_diamanty
24. 10. 2016 21:13
Re: Svět MPV...
tak ano.. v eu je to kralovstvo scenicu a picassa ;-)

za mna skoda konca mpveciek ako mazda 5 ... mitsu grandis ... honda FRV a par dalsich japonskych kuskov ... takze teraz je to v eu ozaj uz len o francuzskych mpv
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2016 21:15
Re: Svět MPV...
Renault + PSA. Ostatní jen dobíhají. I když třeba takový Golf Plus se konečně docela povedl.
Avatar - 3_diamanty
24. 10. 2016 21:17
Re: Svět MPV...
lenze aj novy scenic uz je viac crossom ako mpv... tak neviem... pride mi ze u konkurencie dnes uz ani nie je cielom a ani nie je snaha dobiehat nieco co na trhu v eu stejne mizne ;-\ .... a nakoniec je mozno len otazkou casy kedy sa aj z picassa sa tiez stane nejaky ten dalsi cross ... ale nepredbiehajme... kazdopadne novy scenic aj espace uz naznacili ze klasicke mpv to maju teda aspon v eu ... uz vcelku nahnute..
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2016 22:39
Re: Svět MPV...
Osobně si myslím, že čistá MPV zůstanou jen na větších půdorysech. Ale ono to beztak vcelku dává smysl. Na základu kompaktu prostě 7-místné MPV nepostavíš a i ve střednětřídním rozměru je to víc znouzectnost než reálná nabídka.

A navíc i z druhé strany - většina lidí kupuje SUV právě kvůli vlastnostem MPV. Tak proč nejít naproti poptávce?
Avatar - Verny_2013
24. 10. 2016 22:57
Re: Svět MPV...
O malá MPV velikosti picassa se nebojím. Vždy tady bude cílová skupina pro které bude tento segment zajímavý. Dlouhání pro které je běžný kompakt malý, Manželky s dětmi, starší manželé či důchodci, nebo ti co preferují vnitřní prostor a variabilitu nad velikostí batohu vzadu. Oproti současným SUV jsou stále o 50- 100 000Kč levnější a nabízí větší praktičnost, variabilitu a nižší spotřebu. Nevýhoda je pouze styl. Takže se budou jen trochu víc tvářit jako SUV, přibude nějaký plastík který vylepší vzhled. Ukázkový příklad ne nový Scénic.
Avatar - Emel
25. 10. 2016 08:55
Re: Svět MPV...
Mno... za 1-8/2016 je ovšem první Touran a čtvrtý Sportsvan, takže monarchové to zase tak pevně v rukou nemají.
25. 10. 2016 10:59
kratke zvezenie
Zhodou okolnosti som prave vcera bol na kratkej jazde s vacsim Picassom s tymto motorom a automatom. Skusim zhodnotit, facelift co sa tyka exterieru mu prospel, mal som ho v takej zvlastnej pieskovo-bielej metalize na ktorej nebolo vidno vobec prach, exterier za mna super, interier hodne futuristicky ale mne ako mlademu cloveku by nevadil, tie displeje vyzaduju zvyk ale zvykol by som si, sedadla pohodlne ako kresla, len laktove opierky samostatne pre kazde sedadlo boli dost uzke kedze mam vacsie ruky ale zato bolo mezdi sedadlami obrovska schranka do ktorej som strcil ruku po laket (dost dlhu ruku), vzadu miesto aj za mnou (205cm) len sedadla dost uzke, v patmiestom usporiadanie velky kufor, co sa mi nepacilo v interieri bol volant, toto citroen fakt nevie, velky priemer, cudny tvar, tenky veniec a nejaky dekor na tom bol nic moc, volic prevodovky nad volantom dobry napad ale navrhoval ho asi niekto sfetovany inac si to nievim vysvetlit, je to len tenka plastova otrasna tycka ktora ma velmi nejasny chod a polohy PNRD su oznacene malickymi pismenami a blizko seba, keby som nepozeral na dotykac co tam mam zaradene ani neviem, co sa tyka motora 1.6-ku by som hodnotil ako dostatocnu ale len dostatocnu, v takom velkom aute v ktorom sa predpoklada vacsia hmotnost batoziny a posadky je to len tak tak.....na pohodovu jazdu staci len pri nalozeni neviem neviem, predbehnut kamion co ide 80-90 zabudnite, skusal som predtym 2.0 hdi s automatom a tam to bolo vyrazne lepsie ale aj ten bol skor dostatocny, svizny priemny ale velku rezervu nema, co ma potesilo bol automat, dvakrat som sa pytal mladej kocky ci je to HDM alebo robot nedala sa nachytat :-), je to HDM a je dobry, velmi dobry, sice sem tam trhne trosku z 1-2 a z 2-3 v nizsich rychlostiach ale oproti DSG je to nebe a dudy co sa komfortu tyka (v rychlosti sa samozrejme nechyta), co ma prekvapilo bol podvozok len sa neviem rozhodnut ci pozitivne alebo negativne, jednoznacne som cakal od francuza komfortnejsi podvozok, v tejto kategorii sa to myslim ziada, inac je skor tuhsi a trosku odskakuje ked je v zakrute nerovnost, ale naklony dost male a pekne drzi stopu ale proste prijal by som pri francuzkom MPV viac komfortu, aby som to zhodnotil je to pekne moderne MPV so zaujimavym interierom a exterierom, ktory nemusi vyhovovat kazdemu, s dobrymi jazdnymi vlastnostami trosku na ukor komfortu, s dobrym automatom len pri castejsom vacsom zatazeni by som radsej doplatil 2.0 hdi.....cenovo je trosku mimo moj dosah skoda zaujimave auto :yes:
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku