Prvním čínským automobilem, který vstoupí na český trh, bude zřejmě Shuanghuan Ceo. S těmito vozy se mohli seznámit návštěvníci pražské Autoshow na stánku firmy Martin Motors.
veru, ktorý blb by vysolil také prachy za čínske suv, navyše zjavne kópiu
kľudne nech si to predávajú ale cena podľa mňa absolútne nezodpovedá kvalite..o takých 300tisíc menej a bola by to zaujímavá ponuka..zrejme sa chce predajca rýchlo nabaliť
Nerozpadává, ale nad tuto rychlost se automaticky mění v čínskou kopii ruského migu29(převzato z návodu tohoto vozu na straně 3, hned za automatickou roznětkou vystřelovacího sedadla, při aktivaci výstražných blikačů >:-[] )
Bankéři pana Martina, majitele firmy Motors, bude brzy docela horko, financovat podobně zoufalý podnikatelský záměr musí znamenat notnou dávku neorientace na automobilovém trhu. My ostatní můžeme prodejní cenu 777tis. za zgarb zvaný CEO brát jako pokus o vtip... no, ať se panu Martinovi v jeho podnikání daří. ;-)
Ziji v nadeji ze tento vuz nebudu na silnici vubec potkavat. Majitel tohoto vozu bude jediny clovek na ktereho se kvuli vlastnictvi nejake veci budu koukat pres prsty. :no::no::no:
Korejci začínali v nižší střední a postupně se vypracovávají. Čína jde do toho po hlavě. Aby si nezlomili vaz.
Tenhle nepodarek ale podrží silná ekonomika Číny.
Mají co učit? Tohle snad museli stlouct někde na kovadlině v garáži. Z boku to vypadá jak půl tuny surovýho plechu.Přístrojová deska jak z Fobie vybava super sociál a soudruzi za to chtějí 800set tyček, za takovejhle kus plechu. Kristovy banány myslel jsem že už mě nic nepřekvapí, ale před těma dvěma tejdnama, kdy to oznámily sem si fakt myslel, že si dělá Nova *, ale bohužel ne, nebo díky bohu...
777000Kc (31500e) za tento sunt? To by som musel byt teda riadne zhuleny! To si radsej kupim v Rakusku 2-rocnu jazdenku BMW-X3 2,0d, r.v. 2006, najazdene 29.000 km, za € 31.200...
No nevim... před pár lety si pamatuju, že byl každej hrdej na to, že má TV Philips a není to tudíž žádnej asijskej šmejd. Dneska každej datluje do čínskýho počítače a je mu to jedno. Spousty lidí jezdí dneska v korejskejch autech a říká tomu třeba Renault. Za Kia Ceed by tady kde kdo položil život a i když je tohle od pohledu "bída", tak za pár let si na to ani nevzpomene.
Takovej malej číňan je strašně učenlivej tvoreček a je podobnej těm, co se u nich oblíkáš v butiku a kupuješ ty bezejmený cigarety a rum. Tak bacha na mlíko!
Však ano, ale nejdřív je potřeba tu botu nazout. Já na vlastní oči žádnej tenhle "skvost" neviděl a v podstatě ani nechci. Na druhou stranu je spousta lidí a myslim, že hlavně kritiků, co vidí tenhle obrázek, maj hned jasno a vrátí se k montáži zásadního dílu na svýho dvacetiletýho "oře" v garáži. Pravda, že ta tyhle peníze si pomalu přivezeš skoro dva podobný, třeba od Dodge, ale to je jiná story :-)
Já jsem v něm ale seděl v sobotu na Autoshow. Interiér mě "nezklamal", kráčí přesně ve šlépějích zevnějšku. Tvrdé napastované plasty, nicneříkající ztvárnění palubky, ale docela hezký volant s logem Trabantu. >:D
To máš asi pravdu, ale pro začátek by po mě takovej týpek nesměl chtít za cíga balený ve sklepě víc než za Davidoffky. A tahle cena je úlet, při současných cenách CR-V, Outlanderu, Ravky, Grandiózní Vitary (tj. aut prověřenejch a technicky na výši) atd. by si to fakt koupil jenom blázen.
Inac zaujimavy prispevok ale ja by som ho trocha popravil, podla mna nejde o to kde sa auto vyraba ale ako sa vyraba. Teda nemozem povedat ze Mercedes je sit len preto ze sa vyraba v Cine... Proste je tam lacna pracovna sila... A nevravim ze Cinania nie su ucenlivy ale hocikde vidim prezentovane nejake cinske auto, tak pod nim je aj nazov auta od ktoreho bolo skopirovane... Nevadi ved mat taky vzhlad a taku cenu by bolo super, ale nemyslim ze Cinania kopiruju aj to co je pod kapotou...
Při psaní příspěvku se stala otřesná chyba, neb číňani si při překladu do latinky spletli čísla! avizovaná částka má být na našem trhu 222.000 kč ne 777.000! i tak je to cena nehorázná!
Prosím prvního pokusného králíka, aby po koupi tohoto super-auta ho následně přidal na mojeauto.cz! >:-[]
Je to přirozená redukce debi!ů, co si to koupí a už při banální srážce se srnou podlehnou težkým zranením, kromě toho, že nemají žádnou hrdost a vyhodí skoro 800k za tenhle čínskej paskvil do kanálu.
Pevne verím, ze toto a ani nijake ine auto z Ciny sa k nam tak skoro nedostane... Nejde len o ten vzhlad( mimochodom v Nemecku ho zakazali predavat, lebo ide o plagiat starej X5), nechcem sa bavit o kvalite ani o cene, ale staci si pozriet zopar videi a precitat zopar clankov( napr. porovnanie Opel Frontera a jeho cinsku napodobeninu v crash-testoch, clanky a hlavne fotky ako dopadli cinske pneumatiky v zatazovych testoch...). Mne to osobne za to nestoji aj keby to davali zadarmo. A dufam ze sa k tomu takto postavi aj vacsina ludi a nebudeme riskovat nase zivoty len aby sme usetrili nejake peniaze...
No a to je to, o čem píšu nahoře. Postaví se možná pár lidí, ale uvidíš že se jich najde dost, jako těch "moralistů", co nadávaj na vietnamce a přitom je jejich osobním krejčím. :yes:
Tento model jsem si prolezl čistě ze zvědavosti na letošní pražské Autoshow. Poté, co jsem si sedl dovnitř, už jsem měl v autě prodejce který se mě, zatím ještě s úsměvem, začal vyptávat jak se mi auto líbí.
Řekl jsem, že exteriér je zezadu kopie BMW X5 a zepředu Toyoty Landcruiser. To už se na mě dá se říct obořil a velice nepříjemným tónem mi začal vehementně oponovat, že já říkám "kopírujete", ale on říká "nekopírujeme". Následovalo zhruba toto:
ON - "Dneska je každé auto stejné. Podívejte se třeba na VW Passat CC. Stačí na něm vyměnit znaky za -Peugeot- a -407- a nepoznáte rozdíl."
JÁ - "To asi těžko. To je naprosto jiné auto, Peugeot je normální sedan, kdežto VW sportovní kupé-sedan. Když už, tak to přirovnejme spíše k Mercedesu CLS, ale Passat se netají tím, že se zde inspiroval. A taky je jiná věc mít některé designové prvky trochu podobné, jako je tomu v tomto případě, a jiná mít ty prvky úplně stejné, jako je tomu u vás."
ON - "Ale my nekopírujeme, máme vlastní designéry."
JÁ - "To přece neznamená, že nemohou kopírovat."
ON - (chvíli mlčí) "Podívejte se, já dělám v automobilovém designu už dlouho, tak mi věřte, my nekopírujeme! (to už říkal velice arogantně) Nic, jdeme na interiér. Co tomu říkáte?" (naštvaný tón)
JÁ - "Volant je 100% kopie volantu s předchozího trojkového BMW, a plasty hlavně u přepínačů na dveřích jsou dost nekvalitní."
ON - "Ty plasty jsou takové, protože to jsou ekoplasty které bude muset teď mít každé auto. Je to nové nařízení EU. Volant je náš design. Co máte ještě na srdci?" (arogantní a povýšený tón)
JÁ - "Radči už nic, od vás bych si nekoupil ani housku. Vy toho pane moc neprodáte s takovým přístupem."
Tak to je moje zkušenost s čísnkou plečkou a jejím prodejcem. Už to nechci ani vidět. >:D
Já tam byl ve čtvrtek a bylo vodevřený. Toto auto splnilo všechna moje očekávání.
- chemický zápach v interiéru
- nepřesné lícování úplně všeho
- palubní deska se při poklepu rozdrnčela
- vysoká cena: 780 000 za 2.0 / 92 kW. Za tuhle cenu máte Kiu Sorento dosahující evropských kvalit.
no vyzeráš ako ťažký morálny víťaz a predajca ako dementný chrapúň ale vezmi si čo ten človek musel v ten deň toho vypočuť..ak 100 takých mudrlantov ako ty..to by už tiekli nervy aj šaolinskému mníchovi..takže pomenši
auto je sra*čka ale predajca na autosalóne ho musí vychvaľovať, to je princíp
Tak jasný, to chápu že ho vychvaluje, ale to jsem nekritizoval. Mě spíš šlo to tu jeho aroganci. A to že je nas**nej, přece není zákazníkův problém. Ten to nesmí naopak vůbec pocítit, a když jo, tak je něco špatně.
Já kdybych šel na trh prezentovat novej model, o kterym navíc kolují negativní informace, tak se naopak snažím o co nelepší obrázek společnosti, ke kterýmu samozřejmě přispívají i příjemní prodejci...
Tož asi tak.
Výborný story fakt jsem se pobavil nad demencí některých lidí >:D >:D A tahle parodie na auto nesmí nikdy překročit mou příjezdovou cestu k domu >:-[]:no:
Trochu mi to připomíná, jak jsme s bráchou ve školce chtěli ze dřeva vyrobit rádio. Ale brzo nám došlo, že i když to vypadá jako rádio, není to rádio. Kdy to dojde soudruhům z Číny ?
Damy a panove, navrhuji po zverejneni mist, kde se budou vyskytovat koncesionari prodavajici vozy teto znacky, spojit sve sily a zalozit v jejich bezprostredni blizkosti sit pohrebnich ustavu. Myslim, ze by to mohl byt dobry obchod pro vsechny. Oni to klidne prodavaji za takovy penize, protoze vedi, ze pripadny reklamace se stejne nikdo nedozije, tak jakypak copak, ze jo. Docela me to i tesi, ze tady budou jezdit auta, kterych se nemusim pri srazce obavat. To je skoro jako Velorex. Ten kdyz narazi, tak u toho lesti :-) Kdyby byla ta cena o cca 300 tisic nizsi, tak bych rekl, ze je hodne sebevedoma, takhle je to spis cena do bezvedoma. Uz z fotek vyplyva, ze je to opravdu slusny srackoid a za ty penize se da koupit auto nesrovnatelne sofistikovanejsi. Je smutne, ze neokopirovali jen auto, ale i logo.
bo pochází z lidové číny čili PRCu? No nic no. Takže ad tohle auto - pokud mne paměť neklame, tak v Německu prodej tohoto skvostu zakázal soud, spolu s opatřením spočívajícím v likvidaci zásob. Podotýkám, že si nejsem jist, zda šlo o tento, či jiný čínský skvost, ale myslím, že tento. Ostatní pokusy soudruhů z Číny o auta pro evropany zatím končí spíše jako export rakví pro řidiče jezdící rychleji jak 40 km za hodinu, případně pro stojící řidiče, do nichž narazí účastník srazu trabantů, přičemž jejich vůz zdemoluje a sám bez poškození pokračuje v jízdě......
A teď vážně ...... protože se souzi z číny učí velmi - až děsivě - rychle. Nepochybuji o tom, že za dvacet až třicet let budeme frajeřit v jejich autech. Zatím se jim smějeme.... Zkuste si však zasurfovat - jen tak cvičně - a zjistit si kolik výrobků a pochází z PRCu a jak jim roste export. Btw - mám v autě už půl roku audio z prcu - 150 eur - 2din, TV, usb, sd slot, dvd, rádio, touchscreen. F jako ftip je v tom, že funguje(zatím-nedělám si iluze, ale zatím příjemně překvapuje). Další ftip je v tom, že obdobné exempláře sem putují pod značkami věhlasných značek, mnohem dráž. Takže pokud by tento automobil stál 150000 - klidně bych ho na poli otestoval...........
Tak teď nevím, jestli se zbláznili soudruzi z Číny anebo soudruzi z českého importu. Prodávat tenhle bastl za 777.000,- Kč mi přijde jako hodně velká drzost. Marně přemýšlým, jestli je pan Martin duševně v pořádku anebo zda ve své firmě Motors nehodlá pouze prát peníze... :-!
P.S. jsem toho názoru že za rok už si na tuhle čínskou srágoru nikdo ani nevzpomene a než zmizí z trhu je jen otázka měsíců.
Porad tu nekdo mudruje, jak nas zaplavi levny auta, protoze cinan dela za misku ryze a bude to prodavat na rohu ve stanku. Kdyz cinan doveze drahy auto, protoze si k misce ryze dal jeste karbanatek ze psa a lahev rybiho vina, tak se vam to taky nelibi. Navic impoter jiste vybuduje sit krasnych salonu s kvalitnim servisem, minimalne v kazdem krajskem meste. To se na cene proste musi projevit. Navic vam cinan splnil prani a nezaplavuje to tu levnyma autama. Tak co vlastne chcete? ;-) >:-[]:-! Ja osobne myslim, ze kdyz to cinan vezme za tenhle konec, tak dela jen dobre >:D
Na autoshow praha jsem ho viděl.Auto nevybadá špatně a interiér který má tvrdé plasty je docela podařený,ale já osobně bych si auto z číny nekoupil.Made in china v žádném případě. :no:
ehm, nechcem ta sklamat, ale u nas sa tato haraburda nepredava (chvalabohu!). A pochybujem ze by sme zacali k vam chodit na nakupnu turistiku zrovna koli tomuto autu...
Docela zábavnej je tachometr,když je v červeným poli od 160 do 200 km/h vždyť tolik to snad ani nejede >:D >:D Nebo že by se to v tom rozmezí rozsypalo ? >:D Kdo ví ? :-)