Ne spis CRX? I kdyz na ni "nova" CR-Z taky vzdalene svym designem navazuje.
Koncept hatchbacku s motorem uprostred mne prijde bud jako studie, nebo vyvoj cisteho zavodniho vozu pro nekterou z danych trid. Neumim si konkretne u Hyundai predstavit podobou ekonomickou sebevrazdu na dnesnim trhu.
Proč ekonomická sebevražda? Jestli to Hyundai myslí s divizí N vážně, neumím si představit lepšího imagemakera než vypustit jako pilotní model něco, co si u jiných mainstreamových automobilek v dnešní době neumíme ani představit... Jasně, mají rally, ale ta už podle mě netáhne tolik, jako dřív.
Hyundai na to finančně asi má, celkem se jim daří a zase tolik by mě nepřekvapilo, kdyby chtěli trošku nabourat image aut, které se kupují výhradně přes peněženku.
PS: sledujme, co Renault vymyslí s Alpine... to by mohlo být něco podobného, byť tady se teda mluví o 4x4
Ale vyrobit to klidne muze, psal jsem jenom to, ze MNE TO PRIJDE jako studie, nebo ze vznikne par kusu zavodnich specialu. Sportovneji vnimanemu image firmy by to urcite pomohlo i tak, i kdyz by jim PODLE ME daleko vic prospelo vyvinout skutecne konkurenceschopny HH za nizsi cenu nez ostatni. Treba jejich silnejsi zadokolka zadny trhak rozhodne nebyla.
Mozna ale vazne nasli diru na trhu, nabidnou totalne neprakticky dvoumistny sportovni hatch nesportovne vnimane znacky do bezneho prodeje a zaplati se jim to.