Kompaktní SUV Suzuki S-Cross v rámci faceliftu výrazně proměnilo svoji tvář. To však není ta hlavní změna – tu najdeme pod kapotou, kde se objevují nové turbomotory.
Swift se přiznám, že neznám, tak nevím. Obecně si ale myslím, že čím menší auto, tím méně nekvalitní plasty vadí. No a i kdyby takové vlastnosti neměli vliv na pazvuky, tak dát 500 tisíc za auto a každý den se pomalu bát dotknout jakéhokoliv plastu v interiéru by mě fakt nebavilo. Neříkám, že každé auto musí být nějaký luxus, ale např. na Fiatu 500X se mi nelíbil nekvalitní interiér, jenže to jsem ještě neznal S-Cross...obrovsky mě to zklamalo, bohužel.
no, nevim, byl bych prekvapen, plud by to bylo horsi jak ve swiftu. Ten ma kamarad uz asi tak 5-6 let a plasty v kabine naprosto v pohode. Nikde nic nevrze ani neodpadava. a ze se s tim autem opravdu "nemaze":-)
Len skoda ze ci japonci alebo korejci v EU zabijaju svoje auta motormi.
Niekedy mam dojem ze maju kartelovu dohodu s Europskymi vyrobcami ohladom motorizacii. Keby zacali do tych aut davat tie motory co maju vo zvysku sveta a za NIE EUROPSKE predrazene ceny, tak cely EU priemysel to moze zabalit.
co ix35-ka ale ten hnusny predchadzajuci Tiguan, na to sa nedalo a ani neda ani pozriet.
Vcera som mal cas trosku pred schodzkou a reku pojdem pozriet ten novy Tiguan. Idem kuknut kufor ... Pytam sa predajcu - toto je tych 600L ? A on mi na to ano, ale musite zobrat mensiu vybavu alebo vybrat rezervu a posunut zadne sedaky 20cm dopredu. Potom medzi sedakom a prednymi sedakmi ostalo asi tak 10cm.
Tak dobre som sa uz davno nepobavil >:D
jj, za tie prachy najlepsie SUV. Mal som ju ako pridelene firemne auto a vytahoval som s tym zo zavejov kopec inych renomovanych nemeckych znaciek.
Na azijske a japonske automobilky moze nadavat len ten, kto s nimi nema realne skusenosti.
Mam v zivej pamati predajcu Welt auto (ci ako sa to volalo) ked som v roku 2008 prisiel pozerat noveho golfa a ked som donho sadol a dotykali sme sa plecami, tak som len tak spomenul, ze som si nemyslel ze golf je vnutry taky maly. Povysenecky sa ma opytal, ze na com jazdim. Ja reku na firemnej kii ceed a toto by som chcel domov. Este vtedy moc nebehali tak sa isiel pozriet. A keby ste videli ako mu padla sanka ked si do nej sadol (bola to dieslova 1,6 automat v najvyssej vybave aj so sibrom). A nakoniec som si ju kupil aj domov za polovicu ceny. Spravil som na nej 260.000 tjm ked isla teraz v lete prec. Iba s pravidelnymi prehliadkami a klasickym spotrebakom ...
Facelift a motor 1.4 BoosterJet je za mě opravdu dobrý posun vpřed. Já k tomu autu mám ale obrovskou výhradu k interiéru a překvapuje mě, že se o tom nikdo nikde nezmiňuje: záplava laciných plastů v interiéru, u kterých bych byl hodně zvědavý jak rozehrají svojí symfonii po pár letech provozu... Tohle mě na S-Crossu a Suzuki obecně dost odpudilo, Vitara S to má už trochu lepší, ale v S-Crossu kde to není tak "došperkované" je to podle mě fakt bída. Schválně si zkuste promačkat palubní desku zeshora. Nevěřil jsem svým očím a smyslům jak se palubní deska prohne pod tlakem jediného prstu. Až jsem se bál tlačit víc abych to nové auto hned nerozbil... Tvrdé (a zjevně velmi nekvalitní) plasty jsou tam úplně všude.
Bohužel, S-Cross mě od počítače nadchnul, při osobním shledání ale přišlo zklamání.
Slušný motor, vyvážený podvozek, jednoduchý interiér, slušný prostor a cena. To beru jako klady...umění zabalit toto vše do karoserie, jejíž neslanost/nemastnost někdo musel řešit naroubování xichtu smutného tyranosaura je zbytečnou japonskou bizarností.
O to víc je to škoda, Suzuki je mi svou snahou o pečlivé naladění svých vozů sympatická, jen to občas dokáže zcela podupat tím, jak vůz vypadá.
Kde je designér Kizashi? Ten snad nic podobného navrhnout nemohl... ;-)
No tak Buh s nami... 8-s evropsky satnik... Suzuki po Vitare zarizlo designem dalsi model a na jejich auta se uz v podstate neda vubec divat. 9 z deseti lekaru doporucuje: po poziti jedovatych hub pozorujte Suzuki S Cross pro vyvolani zvraceni....
Osobne bych rekl, ze na zivo je jeste o kus odpornejsi nez na fotkach. Prohledl jsem si ji na Autoshow a nemohl jsem uverit, ze takovou zrudicku muze Suzuki vubec pustit na silnici. Za me katastrofa na kolech, ktera uspesne konkuruje v obludnosti vyse zminene iX35...
mne sa nazivo velmi paci.... a tiez som toho nazoru ze takto mal s-cross vyzerat proste hned uz od zaciatku..... kazdopadne velmi vydareny facelift ktory nie je len o novej maske a motore ... kedze auto ma este aj zvysenu svetlost.. takze razom je z toho seriozne SUV.... potesi aj fakt ze je to auto za solidne ceny a ponuka ozaj priestrannu prakticky riesenu kabinu... cize ako rodinne auto podla mna dnes velmi zaujimava volba... fakt pecka auto... a zaroven vcelku kompaktne aj do mesta ;-) ...
Predtim vypadal tak, jak to designeri vicemene zamysleli, s ohledem na asijskou designovou skolu. Ted je to bohuzel zas marketingovej knedlik s radoby drsnym vyrazem. Je to az kupodivu, ikdyz pominu ty komunisticky hemzy, jak s tebou nemuzu vubec v nicem souhlasit:)
S-Cross je pravým automobilovým rebelem, který provokuje. Neustále mě nutil o něm uvažovat a stále jsem přemýšlel, co mě na něm přitahuje a zároveň tak vadí.
Je to podle mě to, že takhle měl zkrátka vypadat už od prvopočátku!!! Jenže S-Cross přišel jako amorfní bezpohlavní žába (ano, na tu zelenou ve které jej propagovali na všech fotkách nejde zapomenout) s vystrašeným výrazem.
Teď naopak nabral sebevědomí a vypadá jak po návštěvě hodně kvalitního psychologa... Jenže vám prostě v hlavě zůstal ten původní obraz, ta vystrašená žabka, a současný výraz autu tak nějak ... nevěříte.
Pokud ale odsunu tohle, pak vidím třídního premianta. Vždy, když u nás vidím někoho se Suzuki tak zpozorním. Prostě člověk, který zná svoje hodnoty a přesně ví, co chce. Člověk, který nejde poslepu do nejbližšího salónu Škody, aby koupil Yetiho, protože se to tak u nás prostě dělá.
chlapci.. hlavne nazivo je to ok.... vizualne na fotkach to mozno nie je ziadny krasavec ale nazivo je to masivna zmena... masivny predok.. auto pre chlapa ako ma byt :yes:
kto vam da za 20 tisic vybavenu naslapanu stvorkolku s relativne slusnou svetlostou a priestrannou kabinou ... ved na tej cene zakladny sportage v dvojkolke fakticky len zacina .... zlate suzuki ... top rodinna volba v 4x4 za tie prachy :yes:
krasne auto ... vdaka za test.. konecne nieco zaujimave :yes:
Nezvyknem casto kritizovat design aut ved kazdemu sa paci nieco ine ale nech sa na mna nikto nehneva ten predok to je nieco hrozive s tymi svetlami vyzera ako tolstolobik po mozgovej mrtvici
Trefně to nazval Pelikoš - hobby tuning, ala Jeep po japonsku, to si musím zapamatovat. Ale ten 1,4 boosterJet 103 Kw asi nebude úplně marný motor pro tak relativně lehké auto.
...celkem pravidelne soutezi o nejhnusnejsi auto na Evropskem trhu. Po Hyundai iX35, coz je asi nejhusnejsi zrudicka, kterou jsem na ceste videl, ted prisla s obludkou znacka, od ktere bych to moc necekal. I kdyz pokud si vzpomenu na Lianu sedan, tak se prestavam divit...
Neporovnávám auto s Dacií, nepodsouvej mi to. Napsal jsem, že to byla cena, která konkurovala i Dacii, to je rozdíl.
Každopádně, nechtěl jsem rozpoutat nějaký flame na Suzuki, avšak předchozí generace se pohybovala v cenových vodách Dusteru, tzn. byla levná (aniž bych auta porovnával) a teď ta cena vystřelila někam ke stratosféře a otázka je, jestli to je dobře?... za mně určitě ne.
Vidiš a mne ten původní přišel skoro až odpudivý a facelift vítám i když bych to taky bral spíše jako okrajovou záležitost. Tohle už alespon vypadá trochu jako SUV :-)
do faceliftu to bol taký dizajnový mrzák..ale neurazil. teraz z neho spravili obludu. a pritom Suzuki to vie, Swift alebo nová Vitara. Spravili Vitaru v slušnom dizajne a predava sa ako rožky a pritom je to prakticky ta istá trieda ako SX4 cross.
Hm, to je také poviem topperovské porovnávať cenu končiaceho pomaly výpredajového modelu s v podstate novinkou, lebo FL a nové motory atď. Keď tento S-cross bude na konci životného cyklu vtedy by to porovnanie dávalo väčší zmysel aj keď je tento o triedu väčšie auto.
Nechápu proč porovnáváš s Dacii? To jsou buď pracovní auta a nebo auta pro chudý. Prostě kastle na kolech se základní výbavou. S-Cross je někde jinde. Dacia nemíří na zákazníky Suzuki. Od toho je Renault.
Tohle byla TOP nabídka: [odkaz]
dodnes mě mezí, že jsme to promeškal... SX4 4x4 pod 380tis, to je cena co konkuruje i Dacii. Tohle ne, jednak se mi to nelíbí (subjektivní) a jednak je to drahý
Když pomineš fakt, že litrový motor je blbost a tím pádem připadá v úvahu přeplňovaná 1,4 s výbavou premium a cenou 480 tis., tak to není špatnej kauf. Výbava je totiž velmi štědrá a není třeba vybírat další příplatky. Myslím, že v poměru cena/výkon S-Cross vítězí nad všemi konkurenty.
Za test. Já jsem teda sakra rád, že jezdim tim před-faceliftovanym, tadle nová maska mi přijde fujky. Motor bude určitě fajn, já bohužel musim mít diesel.
Jízdní vlastnosti.. mně přijde ta zadní náprava taková nejistá, v zatáčkách na nerovnostech subjektivně utíká víc, než by se mi líbilo. Jinak to jezdí prima.
Jinak z toho auta vyzařuje taková.. ne snad ani bytelnost (papírový dveře), ale tak nějak mám pocit, že si s tim můžu dělat co chci, a ono to vydrží. A zatim vydrželo:)