Ekonomika
Proč by měla být cena nižší??? Tohle je nástupce Fluence jen v modelévé řadě. F byl původně určen jen pro východní trhy a pár evropských, proto byl levnej. Tohle je plnohodnotný Megane s kufrem...
Cena mi přijde naprosto v pohodě. Vzhledem k výbavě dokonce výborná.
Cena mi přijde naprosto v pohodě. Vzhledem k výbavě dokonce výborná.
Ja vám neviem, chlapi, mňa nejako ten renolťácky dizajn palubky neoslovuje. Možno je praktický a ergonomický, neviem, ale furt keď ho vidím, si vravím - čo to má byť? a mám pri tom tak pokrčený nos a zdvihnuté obočie. Neide o použité materiály, k tým som sa nedostal, ide o tvary a výzor, rozmiestnenie. Chápete, otvorím dvere na golf, pozriem dnu, poviem si celkom dobre, vleziem na sedadlo a potom - fuha, materiály nicmoc. Na renaulte som otvoril dvere, pozrel dnu povedal si - fuha, to neni dobre, to čo má byť?!. K materiálom som sa ani nedostal.
Ale zvonku megane sedan vyzerá skvele, radosť pozrieť, tam je ten správny Wow efekt.
Ale zvonku megane sedan vyzerá skvele, radosť pozrieť, tam je ten správny Wow efekt.
Ta matná plocha kolem displeje se upatlává příšerně, navíc i divně vypadá. Za mě největší fail interiéru.
Doba Thalií a Mégane Generation už bohudík skončila a Renault se v ČR vrátil k tomu, co dřív fungovalo. Nižší ceny k větším prodejům nevedly. Stalo se to, co jsem kritizoval už od začátku této prodejní strategie Renaultu ČR. Pár krátkodobě prodaných aut navíc ohrozilo prodeje na mnoho let budoucích.
To je, bohužel pro zákazníky, pravda. Renault po výměně modelů vyhlásil, že končí s nízkýma cenama, a že raději menší prodeje s marží. Přeci jen, českej trh byl v tomhle u Renaultu výjimečnej. A slevy už moc taky ukecat nejdou... Ale zas Renault šel kvalitou a spolehlivostí hodně nahoru, tak proč ne. Kdo chce, koupí, kdo ne, má možnost jít třeba do škodovky pro levnější. 😄
Pokud je to tak jak říkáš a je to kvalitně lepší než Fluence, tak ta cena celkem ujde. I když u Renaultu byly dřív ceny podstatně lepší než dnes. Už se nepodbízejí cenou jako kdysi.
Neboj, to já vím. 😄 Ale kdyby nabídli to malý turbo, pak bych se nad tím nepodivil. Na dálnici to není, ale do města, proč ne...
Ani Mégane HB nemá 0.9 TCe. TCe 100 v Méganu je 1.2 TCe. U kompaktu je dle mě lepší podladěný čtyřválec než vyhoněný tříválec.
Přesně. Kdyby nasadili 0,9Tce, to by bylo povyku. Nic takovýho není, a nikdo Renault za to setrvání u čtyřhrnků, dokonce i atmosférických, nepochválí. >😁 Vždyť jde zas jen o znak na kapotě. >😁
Na druhou stranu, já čekal, jestli jako základní turbo nebude u modelový řady Megane 0,9TCe. Jako motor pro manželku do města a okresku by stačil.
Na druhou stranu, já čekal, jestli jako základní turbo nebude u modelový řady Megane 0,9TCe. Jako motor pro manželku do města a okresku by stačil.
Když se dívám do ceníku, vidím, že TCe130 je ve výbavě i s manuálem, a to ve verzi Zen, Intens i Bose, a TCe100 v Zen a Intens. [odkaz]
Takže ako u debilov je to jen na ACZ... Chtělo by to někdy si ověřit info, co se tady objevujou. Dřív, než začneš nadávat.
Takže ako u debilov je to jen na ACZ... Chtělo by to někdy si ověřit info, co se tady objevujou. Dřív, než začneš nadávat.
Renault tu českou přezíravost nějak přežije. Aktuální růst světových prodejů je 16%. V tomto článku je toho špatně trošku víc. Třeba ten název GrandCoupé není pro Evropu, ale jen pro Polsko a trhy, které pod něj patří. Jinde je název Mégane Sedan.
Z venku se mi líbí moc. Teda zadek je kapku divnej něco jako starší Laguny nebo to odporný BMW (snad 5 GT nebo co to je za paskvil) Ale ten tablet uvnitř se mi hnusil už při zkušební jízdě při uvedení HB. Budíky uprostřed - hnus. Zlatej předminulej Fluence a dnešní přístrojovka v Daciích. proč furt měnit něco, co funguje 100 let parádně ? Cenu zvedli tak o 70 tisíc oproti ukončenýmu Fluencovi, holt si to asi můžou dovolit. Suma sumárum, rád budu tyhle auta potkávat ale sedět uvnitř bych nechtěl.
Nejdřív z redakce uděláš bandu pitomců a pak sem hodíš odkaz na Grandtour..
Jenže článek je o Grandcoupe a tam je skutečně v benzinu jen atmo 1,6 s pětikvaltem a TCe 130 s EDC.
Jenže článek je o Grandcoupe a tam je skutečně v benzinu jen atmo 1,6 s pětikvaltem a TCe 130 s EDC.
Budiky uprostred je nejvetsi chyba. Je to neosobni, zrak oci se prilis odchyli od smeru roviny ven, od vozovky Dekuji nechci. Renault to delal u nekterych aut uz driv, jeste se nepoucil.
Cenu jsem očekával nižší, pokud je teda toto nástupcem FLUENCE. Ta kombinace převodovek se mi taky nezdá. Podobně jako u FIATU TIPO s 1,6 jen v automatu. Holt RENAULT jde proti proudu. Diesely jen 1,6 mi taky hlava nebrala.
Slusna cena za tak vybavene auto, ale kto vymyslal tie prevodovky? Benzin len s 5kvaltom alebo automatom, ako u debilov, tym si ln zuzia okruh zakaznikov.
Není to špatné, jediné co bych vytknul jsou budíky uprostřed. JInak interiér celkově na levnější auto nepůsobí špatně, matná plocha kolem displeje nebude mít tendenci se upatlat a házet prasátka, což plno lidí nedokáže ocenit. Velmi dobrý je i boční profil a přechod zadní části u víka kufru, na tuto třídu je to auto designově povedené.
Tak u jiných značek aby člověk sám pohledal...
Jinak auto vypadá velice dobře, na interier si člověk rychle zvykne a zorientuje se.
Mně se líbí.