Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane GrandCoupé v Česku: Tři výbavy od 349.900 korun

Tomáš Dusil Tomáš Dusil 28. 10. 2016
155
26
Zobrazit náhledy (155)
renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh renault ceniky ceskytrh
Renault nahradil sedan Fluence mnohem honosněji nazvaným modelem GrandCoupé. Jak už jistě víte, o žádné kupé v pravém slova smyslu se nejedná. Přesto tvary vozu nepostrádají osobitost. Český zájemce má na výběr ze tří výbav a šesti pohonných jednotek.

Po Méganu hatchback a kombi Grandtour je třetí karosářskou variantou sedan, v Evropě pojmenovaný GrandCoupé. A právě v těchto dnech vůz vyráběný v turecké Burse vstupuje na český trh. Nejlevnější verze je ke koupi za částku od 349.900 korun. Naopak strop představuje cifra 529.900 korun. Cenově tak GrandCoupé odpovídá hatchbacku Mégane plus 10.000 korun.

Zájemce o něj může vybírat ze tří úrovní výbav a to Life, Zen a nejluxusnější Intens. Ač je novinka „k mání“ hned se šesti pohonnými jednotkami, jejich dostupnost se odvíjí právě od stupně výbavy. Základní Life tak lze mít pouze se dvěma motory a to zážehovou 1.6 pojmenovanou SCe 115 případně se slabší verzí patnáctistovky Energy dCi 90.

Prostřední výbava Zen je k dispozici se stejnými motory a převodovkami jako Life, ale navíc ještě s dvojicí agregátů Energy dCi 110 a Energy dCi 110 EDC. Druhý jmenovaný je stejným motorem, ovšem namísto šestistupňové manuální převodovky je spojen s dvouspojkovou samočinnou skříní rovněž o šesti „kvaltech“. Výkon zůstal stejný, avšak vrchol točivého momentu je u verze s EDC snížený o 10 N.m na konečných 250 N.m při 1750 otáčkách za minutu.

Překvapivě největší výběr má kupující nejvyšší verze Intense. V jeho případě Renault nenabízí nejslabší diesel dCi Energy 90, ale na druhou stranu jde o jedinou variantu, kterou můžete mít s motory Energy TCe 130 EDC a Energy dCi 130. Prvně uvedený přeplňovaný zážehový čtyřválec o objemu 1,2 litru s přímým vstřikováním benzinu je kombinovaný výhradně se samočinnou dvouspojkovou převodovkou, ovšem se sedmi převody. Naopak vrcholný diesel je k dispozic pro změnu jen s ručně řazeným šestikvaltem.

Co se týče výbavy, tak všechny Mégany GrandCoupé mají ve standardu klimatizaci. Verze Life a Zen manuální, Intens automatickou dvouzónovou. V případě Zen ji lze mít v tuto chvíli v rámci paketu „Klimatizace plus“ zdarma. Jinak se za něj připlácí 10.000 korun.

Zajímavé je, že třeba rozhraní Renault Multi-Sense umožňující konfigurovat vybrané systémy vozidla, je standardně dostupné pouze v nejvyšší výbavě Intens, ovšem s výjimkou motorizace SCe 115. U ostatních verzí jej nelze mít ani za příplatek.

Trochu překvapivě dva zážehové motory v nabídce jsou spojeny s převodovkami bez možnosti výběru. Slabší SCe 115 má jen pětistupňovou skříň. Naopak výkonnější přeplňovaný Energy TCe 130 EDC je k dispozici jen s dvouspojkovým automatem.

Renault Mégane GrandCoupé - Ceník
MotorEnergy dCi 90Energy dCi 110Energy dCi 110 EDCEnergy dCi 130SCe 115Energy TCe 130 EDC
Zdvihový objem [cm3]146114611461159815981198
Válce/ventily4/84/84/84/164/164/16
Největší výkon [kW/min]66/400081/400081/400096/400084/550097/5500
Točivý moment [N.m/min]220/1750260/1750250/1750320/1750156/4000205/2000
Převodovka6M6M6DA6M5M7DA
Max. rychlost [km/h]176190190201190200
Zrychlení z 0 na 100 km/h [s]13.711.612.510.511.810.9
Komb. spotřeba [l/100 km]3,7-3,93,7-3,93,7-3,84,06,3-6,45,4-5,5
Cena Life [Kč]409.900---349.900-
Cena Zen [Kč]429.900454.900494.900-369.900-
Cena Intense [Kč]-489.900529.900519.900404.900489.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Design
Krtek_no1
| 5. 11. 2016
Z venku se mi líbí moc. Teda zadek je kapku divnej něco jako starší Laguny nebo to odporný BMW (snad 5 GT nebo co to je za paskvil) Ale ten tablet uvnitř se mi hnusil už při zkušební jízdě při uvedení HB. Budíky uprostřed - hnus. Zlatej předminulej Fluence a dnešní přístrojovka v Daciích. proč furt měnit něco, co funguje 100 let parádně ? Cenu zvedli tak o 70 tisíc oproti ukončenýmu Fluencovi, holt si to asi můžou dovolit. Suma sumárum, rád budu tyhle auta potkávat ale sedět uvnitř bych nechtěl.
Prevodovky
frite
| 31. 10. 2016
Nejdřív z redakce uděláš bandu pitomců a pak sem hodíš odkaz na Grandtour..
Jenže článek je o Grandcoupe a tam je skutečně v benzinu jen atmo 1,6 s pětikvaltem a TCe 130 s EDC.
[odkaz]
Interiér
T.E.S.L.A už na ACZ serie
| 29. 10. 2016
Aké budíky myslíš?
budiky uprostred - chyba!
T.E.S.L.A už na ACZ serie
| 29. 10. 2016
Ešte keby si vedel čo pletieš... :-!
budiky uprostred - chyba!
jaroslavii
| 29. 10. 2016
Budiky uprostred je nejvetsi chyba. Je to neosobni, zrak oci se prilis odchyli od smeru roviny ven, od vozovky Dekuji nechci. Renault to delal u nekterych aut uz driv, jeste se nepoucil.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku