Ekonomika
Teda ta výbava byla hodně odfláknutá. Že je v základu tempomat, na rozdíl od škodovek dálkovej centrál a jiné, o tom nic... Vlastně zmínka jen o klimatizaci. A před pár dny u článku o kodijákovi se autor rozplýval, jak za ty peníze je 5ti místnej interier, elektrický boční okna, tříramennej volant atd. super nabídka.
Tak u jiných značek aby člověk sám pohledal...
Jinak auto vypadá velice dobře, na interier si člověk rychle zvykne a zorientuje se.
Mně se líbí.
Tak u jiných značek aby člověk sám pohledal...
Jinak auto vypadá velice dobře, na interier si člověk rychle zvykne a zorientuje se.
Mně se líbí.
Slusna cena za tak vybavene auto, ale kto vymyslal tie prevodovky? Benzin len s 5kvaltom alebo automatom, ako u debilov, tym si ln zuzia okruh zakaznikov.
Když se dívám do ceníku, vidím, že TCe130 je ve výbavě i s manuálem, a to ve verzi Zen, Intens i Bose, a TCe100 v Zen a Intens. [odkaz]
Takže ako u debilov je to jen na ACZ... Chtělo by to někdy si ověřit info, co se tady objevujou. Dřív, než začneš nadávat.
Takže ako u debilov je to jen na ACZ... Chtělo by to někdy si ověřit info, co se tady objevujou. Dřív, než začneš nadávat.
Cenu jsem očekával nižší, pokud je teda toto nástupcem FLUENCE. Ta kombinace převodovek se mi taky nezdá. Podobně jako u FIATU TIPO s 1,6 jen v automatu. Holt RENAULT jde proti proudu. Diesely jen 1,6 mi taky hlava nebrala.
Máš pravdu. Renault jde proti proudu. Chybí tříválcové 1.0. 😄
Přesně. Kdyby nasadili 0,9Tce, to by bylo povyku. Nic takovýho není, a nikdo Renault za to setrvání u čtyřhrnků, dokonce i atmosférických, nepochválí. >😁 Vždyť jde zas jen o znak na kapotě. >😁
Na druhou stranu, já čekal, jestli jako základní turbo nebude u modelový řady Megane 0,9TCe. Jako motor pro manželku do města a okresku by stačil.
Na druhou stranu, já čekal, jestli jako základní turbo nebude u modelový řady Megane 0,9TCe. Jako motor pro manželku do města a okresku by stačil.
Proč by měla být cena nižší??? Tohle je nástupce Fluence jen v modelévé řadě. F byl původně určen jen pro východní trhy a pár evropských, proto byl levnej. Tohle je plnohodnotný Megane s kufrem...
Cena mi přijde naprosto v pohodě. Vzhledem k výbavě dokonce výborná.
Cena mi přijde naprosto v pohodě. Vzhledem k výbavě dokonce výborná.
Pokud je to tak jak říkáš a je to kvalitně lepší než Fluence, tak ta cena celkem ujde. I když u Renaultu byly dřív ceny podstatně lepší než dnes. Už se nepodbízejí cenou jako kdysi.
To je, bohužel pro zákazníky, pravda. Renault po výměně modelů vyhlásil, že končí s nízkýma cenama, a že raději menší prodeje s marží. Přeci jen, českej trh byl v tomhle u Renaultu výjimečnej. A slevy už moc taky ukecat nejdou... Ale zas Renault šel kvalitou a spolehlivostí hodně nahoru, tak proč ne. Kdo chce, koupí, kdo ne, má možnost jít třeba do škodovky pro levnější. 😄
Doba Thalií a Mégane Generation už bohudík skončila a Renault se v ČR vrátil k tomu, co dřív fungovalo. Nižší ceny k větším prodejům nevedly. Stalo se to, co jsem kritizoval už od začátku této prodejní strategie Renaultu ČR. Pár krátkodobě prodaných aut navíc ohrozilo prodeje na mnoho let budoucích.
Budiky uprostred je nejvetsi chyba. Je to neosobni, zrak oci se prilis odchyli od smeru roviny ven, od vozovky Dekuji nechci. Renault to delal u nekterych aut uz driv, jeste se nepoucil.
Z venku se mi líbí moc. Teda zadek je kapku divnej něco jako starší Laguny nebo to odporný BMW (snad 5 GT nebo co to je za paskvil) Ale ten tablet uvnitř se mi hnusil už při zkušební jízdě při uvedení HB. Budíky uprostřed - hnus. Zlatej předminulej Fluence a dnešní přístrojovka v Daciích. proč furt měnit něco, co funguje 100 let parádně ? Cenu zvedli tak o 70 tisíc oproti ukončenýmu Fluencovi, holt si to asi můžou dovolit. Suma sumárum, rád budu tyhle auta potkávat ale sedět uvnitř bych nechtěl.
Ale zvonku megane sedan vyzerá skvele, radosť pozrieť, tam je ten správny Wow efekt.