Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Volkswagen Golf GTI – etalon třídy pošesté

196 komentářů

Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tisíc asi ne, ale 70 příspěvků by tady do 2 dnů být mohlo ... >😁
Navtech
Už sis ho koupil?
GTI
>😁 Reakce kvartálu. Tohle je zásah fakt přímo na komoru... a pancéřovkou >😁 :yes: :yes:
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Navtech
Jojo, na tyhle prognózy se dá udělat šablona 😉
GTI
Koukám, že tě ta pumelice od Navtecha dost rozhodila, co? >😁 Totiž ta pikantnost té reakce spočívá v tom, že jejím obsahem byla dokonale (v negaci) odtušená tvá nejbližší realita... Ale to je na tebe evidentně příliš složitá úvaha 😄

P.S. Bravo plejstejšn...
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Navtech
>😁 :yes:
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Navtech
Pro někoho jsou ty další dveře zásadní.
Avatar - Pierro
Pierro
Navtechu třeba pro mě jsou dveře jednou z nejzásadnějších věcí... >😒]
Avatar - T613
T613
pro mě každodenní >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tramvaje >😒] >😁
Navtech
Pro mě je nejdůležitější, jak v tom vypadám. Nejradši mam, když nejsem vůbec vidět >😁
GTI
>😁
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 :yes:
GTI
Postav si je vedle sebe do řady. Před více jak tříceti lety udělali toho prvního pro drzky, kterým je dnes přes šedesát. Toho v pořadí šestého, dělají pro tebe, kterému je dnes pětadvacet, tak se alespoň jednou za život odvaž, nehledej náplasti v podobě bazarovejch vraků a kup si jedno nový, nadržený, horkokrevný getei. Nebudeš mu stačit.

BRAVWO :yes:
Uprimne receno mne se nejvic libil Golf IV s 2,3 V5- jedno z aut na ktere nazapomenu- dokonale souzneni vzhledu a techniky- zadny jiny Golf se teto kombinaci ani nepriblizil
Avatar - Pierro
Pierro
Tak já tedy preferoval stejně tak čtvrtou generaci (kterou mimochodem i po příchodu té poslední šesté) kterou pokládám za nejpovedenější. Nevím jak pětihrnek, ale GTI jezdilo bezvadně. 😉
Kdo nezkusil V5 nevi co je podle mne nejlepsi atmosfera od VW ( no mozna s vyjimkou W8 - ted jsem jednoho videl na prodej a kdybych byl sberatel mimoradnych aut tak si ho koupim ( stejne jako Kappu Coupe, S70R, XKR 1. Gen, XJ 220, 9-3 Coupe) 😉 )
Avatar - Pierro
Pierro
Já to zkusil v minulém Toledu a nějak na větvi jsem z toho motoru teda nebyl... 😐
Ony byly dve verze 110 kw a 125kw
Avatar - Pierro
Pierro
Já jel tu silnější 125 kW...
Ja tu samou tedy v Golfu a byl jsem ji fakt unesen :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
No jelo to docela příjemně což o to, ale ta spotřeba mne nenadchla, stejně jako dynamika. Vysoká byla i cena. Čekal jsem přece jen o trochu víc...
GTI
Golf IV. byl (a stále je) fantastickej. Svou dokonalou zádí, zejména kompozicí zadních světel možná časem přebije i G5. Nádherná je i dvojka, koneckonců trojka založila vizuální linii pro G4 až G6... a jednička... no, to je přece fantastické autíčko.
Avatar - Pierro
Pierro
Máš pravdu brácho. Čtyřka se velmi povedla. Technicky, vizuelně, spolehlivostí i oblibou u řidičů. Dvojka byla také velice pohledná (sám jsem kdysi vlastnil Golfa G60). Pak bych řadil trojku, přelomový model v historii Golfů a v roce vzniku - 1991 opravdový průkopník, který nastavil vysoké standardy kvality Golfů. Jednička - milé autíčko, jeden ze zakladatelů kategorie hatchbacků. Designově je nejméně povedená pětka, která připomíná tlustou Bertu a postrádá jakýkoliv sportovní rys. Šestku jsem si doposud pořádně neprohlédl (jen letmo na projíždějícím kamionu) a nechci tedy zatím hodnotit. Nicméně první dojem byl veskrze pozitivní. I když nejde o zcela nové auto, oproti předchozí generaci je to designově velký posun kupředu. 😉
GTI
Dobře jsi napsal :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
Pouze a jen pravdu jak to cítím. Ke Golfu mám svůj vztah. Až na poslední (tedy dnes už předposlední) generaci jsem je měl vždy rád. A s příchodem šestky se Golfík zase vrací tam kam vždy patřil na přední místa ve své třídě. 😉
Avatar - T613
T613
čtyřka pětku časem nepřebije. Ona už ji přebila! 1,2 a 4 jsou nejpovedenější, hlavně ta dvojka. Na ní se dá, se zalíbením, dívat i po těch dvaceti létech.
IV a II souhlas to jsou pro mne nejlepsi z Golfu :-! . Jinak zdar Tatro :-!
Avatar - Pierro
Pierro
Vadere a co víkend?? Nebyls v Opicích protáhnout Volvíčko na krátkym točenym?? 😄
Avatar - Pierro
Pierro
Anebo tě snad protáhla Verča?? 😄
Byl jsem ho tam protahnout- ale to neni auto na kratke a prudke 😉 a zena mne protahla taky 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Jaký jste měli v Opicíh počásko?? Já byl v Arnau u tchánovejch a krom soboty odpoledne bylo hnusně, mlha. Chtěl jsem jet do Polska za pakůpkami a nakonec jsem seděl v obýváku a chrupal s lahváčem u ruky pod dekou u televize... 😉
Pocasi se menilo jak o zivot ale prevazne slunecno. Jo u tchyne jsme taky byli- celkove to byla pohoda- ani mi tentokrat nikdo moc nenadaval nebo neco nenaznacoval :-!
Avatar - Pierro
Pierro
a co měl kdo naznačovat?? Máš snad zase máslo na hlavě ty jeden proutníku?? 😉
Ma tchyne obvykle miva plna usta kecu- jak co udelata a co jsme udelali spatne- obvykle to byva ze moc utracime a tak ...
Avatar - Pierro
Pierro
No vždyť ale paňmáma má pravdu. Utrácíte doopravdy hodně. Co to Volvo?? Co ten drahý hotel v římě?? Co ty dárečky pro Verču na usmířenou?? Děti v Biafře nemají co jíst a panáček utrácí, jak kdyby restituoval půl republiky!!.. >😒] Hladomor na Vás holoto... >😁
Avatar - T613
T613
seš zvědav jako stará Blažková! Žij si vlastní život >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
Počkej až tě ta stará Blažková vezme mokrym hadrem po hubě, on tě ten humor přejde... >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Vsadím se, že ty hadry fasuje vlevo za vrátnicí >😁
To je ale problem deti v Biafre kamo ne muj. 😉 . Nas rodinny rozpocet vede Veronika jako drobne prebytkovy a veskere vydaje v me rozpoctove kapitole jsem schopen obhajit i pred pracovnici bernaku v lanskroune coz je moje milovana tchyne. A nahodou tchyni se S80 libi rozhodne vic nez C30 :-!
Avatar - Pierro
Pierro
Bože, tchýně dělá na berňáku??? 😲 No potěš... ;-\
JJ :😉
Avatar - T613
T613
nedávno šel na Discovery pořad Masivní rychlost s Chrisem Barrie (Rimmer v Red Dwarf) a byl tam díl o Hot Hatch. Tak tam říkali historii GTI. GTI by měl radost >😁
Avatar - Pierro
Pierro
Já zas tůhle viděl pořad o korupci v českém soudnictví.... >😒]
Avatar - T613
T613
nejvíc stejně berou na pojišťovnách >😒]
Tam je meritekem uspechu jedno GTI ne 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Měřítkem mého úspěchu je německý prémiový sedan který sedlám. Na nějaký mrňavý hatch se můžu jen s blahosklonným pohledem usmát. Tyhle malé drzky nechávám teplákovým kovbojům... 😉
Avatar - T613
T613
měřítko úspěchu je tedy jeden Exeo :-!
Ale to je premiovy nemecky sedan opatreny vkusnym tovarnim spanelskym bodykitem 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Zásadně jezdim vozy bez jakýchkoliv úprav. Špnělský tovární tuzing mne tedy úspěšně míjí... 😉
Ja byt tebou kamo tak A4 rychle prodam aby ti totiz za chvilku drzci pred diskoskou netvrdili ze ten tvuj Seat ma nejaky divny tunig 😉
Avatar - T613
T613
>😒] :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
co mi nabídneš za novej kočárek??
9-3, S60 nebo X-Type 😉
Avatar - Pierro
Pierro
až na toho Saaba jde o samý starší auta... 😉 asi půjdu do Lancie Delty... 😉
Tak to je bezpochyby dobra volba 😉
Avatar - Pierro
Pierro
anebo do nové A4??? 😉
Avatar - Dinar
Dinar
To je docela rozptyl... >😁
Avatar - Pierro
Pierro
tak sakra mi někdo poraďte!!!! Jak ze mě múže bejt ten dyjamantovej kovboj??? 8-s
Ne ja bych do budouciho Seatu fakt nesel- ne vazne nova A4 mi nejak nesedi :no:
Avatar - Pierro
Pierro
a šel bys do Borhy??? >😒]
Avatar - T613
T613
do druhé generace Exea? :-!
Avatar - Pierro
Pierro
Apoštola na tebe... 8-s
Avatar - T613
T613
Já už snad brzy budu pod vlivem Deadlifta >😒]
Vsak taky nejsi pravnik kamo 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Naštěstí... 😉
😉 :yes:
Kvasoň
Etalon třídy? Pan redaktor asi neví, jaký je význam slova etalon... tohle vozidlo určitě "vzor" třídy není... 😐 >😒] 8-s Díky Bohu...
Avatar - Dinar
Dinar
Právěže pan redaktor ví. 😉
Avatar - miromen
miromen
Od roku 98 je to FOCUS to vi přece každy autonadšenec
Avatar - Dinar
Dinar
Za prvé, nezužuj kvality auta pouze na kategorii jízdní vlastnosti resp. podvozek, za druhé, článek je o golfu GTI, pokud vím, sportovní derivát Focusu, ST 170 se objevil až někdy v roce 2002, navíc to nebylo auto s nějakou ambicí zetalonovět, špičkový HH (extrémní RS za extrémní cenu nepočítám) postavil Ford až se současnou generací focusu.
Avatar - miromen
miromen
No tak v HH golf jistě neni etalonem
Jozki
A mohol by si napisat kto a preco je etalonom HH ?
Avatar - Pierro
Pierro
Jožki, etalónom v HH by mohol byť polský Maluch čo povieš?? >😒]
Jozki
Preco ? Povie mi niekto ze PRECO ? Vy tupci. 😉 😉
Avatar - Pierro
Pierro
prečo kupovať Áviu keď tu je Fábia so svojimi makčenými plastami v interiéri?? No prečo?? Odpovedzte hneď!! tupčekovia tupý!!! 8-s
Avatar - Dinar
Dinar
Vás, "hlásiče", mám fakt rád. Napíšeš tři slova aniž by sis přečetl o čem je článek nebo příspěvek, na který reaguješ, dostane se ti vysvětlení, a ty zas tři slova, takové biblické "tak řekl miromen". Jestli chceš reagovat na něco, co napíšu, buď to udělej, tzn. jestli něco tvrdíš, dej k tomu argumenty, tím nemyslím věty typu, "to je jasné, to ví každý" apod., myslím nějaká fakta případně zkušenosti. Jestli nemáš na nic jiného než jen na hlášky, "to ví každý", raději mlč a šoupej nohama. :-!
Avatar - Pierro
Pierro
Dinare ty seš přece tak chytrej kluk... já se vážně stydím. Tolik bych se toho od tebe měl učit, tolik bych si přál být tak zralý a moudrý jako ty... Vím že víš, ooo veliký a jen skromně šoupu nohama a prdim do křesla.... >😁
P.S. jak bylo o víkendu chlape?? Nepojezils v něčem zajímavém?
Avatar - Dinar
Dinar
Jo 1x1, zadní náhon (jedna volská síla)vpředu 16x20 R40 bantam, vzadu epesní řídítka, pozink kastle, málo jeté po důchodci. 😉
Jinak, seš bubej. >😁
Avatar - Pierro
Pierro
tys na mě zlý. Asi půjdu plakat do zasedačky. Tolik jsem se od tebe chtěl uči, makat na sobě, dřít jazyky a ty mne takhle odbydeš a ještě se chlubíš důchodeckým cyklozájezdem... 😒 Co já nešťastný budu dělat... nechci být navěky teplákovým kovbojem... 😢
Avatar - Dinar
Dinar
To bylo kolečko, woe! >😁
Avatar - Pierro
Pierro
já se snad hambou propadnu.... slzy a ruměnec mě zalily... 😢 😐 😉 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Ani na řemeslo se nehodíš, tak aspoň tu madurídu, máš? >😁
Avatar - Pierro
Pierro
vysvečéni ze sedmýčky... >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Troje, ne?! >😁
Avatar - Pierro
Pierro
dzyk si na přišel gádžo... no troje no... 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Jinak, bohužel, toho teplákovýho máš předplacenýho, teď už to nedoženeš ani kdyby ses dal na univerzitu třetího věku. 😉
Avatar - Pierro
Pierro
ale prečo?? povie mi někdo prečo?? prémie v garáži, borhy na plakátě, řetěz na krku, adibasky na kopytech, kšiltovka otočená... Cigánsky mluvim skoro jak česky a studoval jsem sedum roků na základce. Tak co ještě mám udělat?? 😲
Avatar - Dinar
Dinar
Zkus si to hodit, to by mohlo zabrat. 😉
Avatar - Pierro
Pierro
to by moje dzeci a manžélka měly hlad... 😉
Navtech
Jen si to hoď o manželku se ti postaráme v nějakym kombíku a děti dej babičce!
Avatar - Dinar
Dinar
Nekecej, stejně vás živí ona. 😉
Avatar - Pierro
Pierro
živy nás sociálka more... a pro podpóru jezdym audinou vole... >😒]
Navtech
Ale to ví přeci každý >😁
Avatar - Pierro
Pierro
navtechu, nechceš mě trochu vytáhnout z nevědomosti?? nechceš mi předat nějakou tu životní zkušenost?? připadám si tak nezralý až se mi chce plakat... >😒]
Navtech
Zatim oloupej 5 kilo brambor, pak budem pokračovat >😁
Avatar - Pierro
Pierro
a co cibulka?? Nemám nakrájet kilíčko a zasklít do zlatova?? 😉
Navtech
Ještě nemáš ty brambory a už se cpeš mezi prémiovou práci! 😉
Avatar - Pierro
Pierro
ano už škrábu pane ministře, tedyx ehm pane.. pane šéfřídící, pane vrchní kuchaři. Chtěl bych být jako Jamie Olivier anebo alespoň jako kluk v akci... >😒]
Navtech
Na brambory se vyprdni, teď slyšim optimistickýho Šarkózyho v TV, takže budeme žrát jen bifteky! Akčního kluka si najdeš taky... >😁
Avatar - Pierro
Pierro
copa nám ten maďarskej Napoleon hezkýho slibuje?? 😄
Navtech
Všechno je OK, akcie jdou nahoru a miliardy se pumpujou do ekonomiky! Bohužel nám zakážou neekonomický a neekologický žárovky
Avatar - Pierro
Pierro
mám pozvánku na zkušební jízdy s Mercem GLK. Nebyls také pozván? Uvažuju, že v sobotu si udělám SUV dopoledne s hvězdou na nose... 😉
Avatar - Dinar
Dinar
jsem trochu nevrlej, pondělí. 😉
GTI
:yes: :yes:
Avatar - miromen
miromen
No nic jineho jsem ani nečekal od vymaštěne trouby pečici ww babovku.
Avatar - miromen
miromen
Ja nevěděl že pravda tolik boli.Někdy stači napsat par pravdivych slov než puste nepravdive eseje.
Deadlift
Na sloveksu asi neznate Ford Escort XR3i nebo RS Turbo nebo Cosworth 😉 nebo Fiesta RS. To byly opravdu etaloni hothatchu. Ne slabe GTi.
vanos
Jestli mluvíš o HH, tak tam golf žádným etalonem není.HH jsou především o podvozku, ovladatelnsti a řvoucím motoru a ve všech těchto kategoriích hledalo alespoň minule gti kompromis.Tak vzniklo auto, které není ani sportvní, ani dostatečně komfortní.Takovej megane r26 by se před gti na okruhu rozsypal-smíchy. >😁
Mrkni občas do Autocaru, abys viděl skutečná fakta a mohl smeknout před skutečným králem třídy...a nejen třídy 😉

Vivat Mégane R26 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
kvasoni a obohať nás - co je tedy dle tebe etalónem třídy?? (teď nemyslím tvého lépe se učícího spolužáka Důfka ale auto...) 😉
Jestli kolega nemyslel Ethanol 😉
Avatar - Pierro
Pierro
pro mně navěky zůstane etalónem škodylak. Poctivej stodvaciášek. Když ho miluješ není co řešit... >😒]
figurka
Přidávám se k Pierrovi. Co je podle tebe etalonem třídy ??
GTI
To se nikdy nedozvíš... etalonem podle těchto diskutérů musí být něco pokud možno hodně vzdáleného, nedostižného, aby se nevystavovali otázce, proč tedy si to auto nekoupí, když je tak dobré. Já bych to tipoval na Nissan GTR, co na tom, že to není hothatch... v měřítku 1:82 to stejně bez brejlí nikdo nepozná... 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Brácho ale já vím velice dobře co je etalonem třídy... 😉
GTI
Vím, ten tvů škodylak... 😄
Avatar - Pierro
Pierro
ne ledajakej - poctivej opečovanej stodvaciášek! Silný karburátorový čtyřválec s frenetickým zvukovým projevem srovnatelným s osmiválci, zadní náhon, chlupatý volant, sportovní sedadla bez opěrek... zkrátka supersport za hubičku. Když ho miluješ, není co řešit. Za tvůj denní výdělek se ti dostane do rukou sedan, který ti nabídne tak upovídané řízení a čitelný podvozek, že i Lotus anebo 911 se budou tiše krčit v koutku. 😉
figurka
Ono zase pozor ! Hodně upovídané řízení než se vykecá, může být už pozdě..... >😁
Avatar - Pierro
Pierro
a což takhle tygří potahy?? 😉
figurka
Jsou hrozně agresivní a koušou a právě proto je takovej stodvaciášek nejostřejší.
Kvasoň
Pánové... a co takhle si přiznat, že prostě etalon třídy není? Hodně výrobců by si ho chtělo přiřknout, ale prostě dneska je to těžké... dobrých vozů hromada. Tečka. Prostě mě jen trochu udivují nadpisy některých článků na tomto serveru... 😐 Já tu klidně můžu pronést, že dle mého názoru je etalonem Fiat 126 a mám na to nárok... profesionální redaktor by si ale své etalony měl nechat k pivu a ne do nadpisu článku... :-!
GTI
No tos tomu dal...
Kvasoň
Došla slova?
Navtech
Počítám, že i celý redakci >😁
figurka
Je to marný, je to marný 8-s
Jak je známo, vzorem třídy je dítko továrny na sny v Dieppe...více snad už ani nemusím psát. Všichni víme na koho to padne... 😉
Avatar - T613
T613
[odkaz]
Navtech
Odvolává se ne interní zprávu... Hele, když s klukama ve fabrice stojíme ve frontě na jídlo, tak si kromě házení ešusama povídáme takový věci, že ani takovej plátek by tomu nevěřil.

Ale proč ne? Když je někdo ten "ethanol", tak na sobě musí makat! Špotáková toho taky musí naházet...
GTI
Jo, to by byl VW majstrštyk, udělat tenfle fantastickej lifting a za tři roky vypustit nového krakena... Myslím, že čtyři až pět let budeme čekat nejméně. Hodně záleží na tom jak veřejnost G6ku přijme. Jel jsem teď za ní (byly na kamionu) asi 10 km a kličkoval po čtyřproudý zprava doleva a odezíral tvary. Je to trefa - horizontální linie předku moc sluší a zadní blikry též.
Navtech
Tak to si byl ty v tý Hondě?
Avatar - Dinar
Dinar
Taky jsem viděl za nějakým kamionem motat se vytuněný
CTRko. >😁
GTI
>😁 To byl plačící King... >😁 😉
GTI
>😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
>😁 >😁 >😁
Avatar - Pierro
Pierro
jo jo. máme podobnou zkušenost. já je viděl zatím taky jen na kamioně, jedouc za ním. Ale musím říci, že šestka se mi vážně líbí. Golf ve své poslední inkarnaci výrazně prokoukl. 😉
marianek
Golf GTI jiz svou slavu videl. Sama automobilka mu zapichla nuz do zad predstavenim noveho Scirocca.
Od fenomenalniho GTI mkII Volkswagen nedokazal udrzet tu spravnou toninu. MkIII byl propadak, povedeny MkIV znovu nadzvedl povest, ale MkV je poznamenan setrenim v oblasti designu. Zadni cast automobilu je opticky prilis tezka ale s tim maji problemy vsechny modelove rady od Volkswagenu.
MkVI vsak prinasi neco noveho. Golf GTI mkVI silha. Svou snahou vytvorit agresivni "tvar" Volkswagen vytvoril silhajiciho tuntu. Prehral jsem si toto video nekolikrat a pokazde jsem se pri pohledu zpredu musel pousmat. Nemyslim, ze komedie byla cilem designeru, ale tento SILHAJICI TUNTA k smichu je.
Avatar - Dinar
Dinar
SILHAJICI TUNTA, tos jen viděl svého dvacetiletého syna v odlesku monitoru, mariánku, nebo že by to byl tvůj vlastní xichtík? Jinak, opět dobrý, posudek jako řemen. 😄 😉
Navtech
Tak jsem měl pravdu, že hulíš trávu! >😁 Už se těšim, až zažiješ první sex, to budou pecky, to bude smíchu >😁
marianek
Uz to nestihnes. Stalo se to v dobe, kdyz jsi s kamaradem objevoval vyhody Indulony. >😒]
Navtech
Já myslel s člověkem, Mariánku...
marianek
Znovu Navtechu, myslel jsi spatne.....
GTI
>😁 Ten šilhající ťuňťa (dodělávám háčky za tebe) ten musí do Zlatého ventilku. Budeme ti muset letos zřídit síň slávy... >😁 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
a co můj dyjamantovej ventyl??? 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Máš nominačku? Za co?
GTI
Má rád reklamy na auta, ty prej nikdy nelžou... 😄
Avatar - Pierro
Pierro
ty teda máš pamatováka dottore... 😉
Marianek, že sa tebe omylom prilepil magnet na ten model ešte neznamená, že má opticky ťažký zadok.
Avatar - Pierro
Pierro
já doma svítim petrolejkou... 😉
Navtech
Nojo, si machr, my máme zatim ohniště >😁
Avatar - Pierro
Pierro
negrilovals o víkendě náhodou? 😉
Navtech
Ne. Byl jsem v lese pro světlo >😁 Budu ve středu, přijede CNN a BBC, tak něco natočíme. Mám tady nějaký maso z Velký pardubický :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
koňská svíčková?? 😉
Navtech
Sixteen steak
Avatar - Pierro
Pierro
:yes: :yes: >😒] No nic chlape měj se. Mám padla a jdu dom. Hezkej zbytek dne. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Až bude Váňa na paprice, dej vědět, já mám rád prorostlý. 😉
Deadlift
210 koni je opravdu etalon ve tride, ale chvalim VW nekde vydolovali, alespon 10 koni proti stare generaci? Asi poradny tovarni VW chciptuning?

Bohuzel vkusne moderni duchodcovske sedaky usite ze starych gati pradeda firera zustaly. :yes😒br />
V me v garage urcite Etalon Adolf GTI rozhodne nenajde nove sudety! >😁
aha a 30 rocna specialna edicia GOLF GTI V na tu si asi zabudol, ze. a GOLF bude mat aj 270k verziu z TTS zrejme, obetuju len V6 - podla mna sa to este v ziadnom HATCH neosvedcilo.

mal by si sa liecit. Ked dotane aj GOLF VI ACC, Focus bude mat aj v podvozkoch co robit... Jedine ze by skusili ten meganepodarok z MONDEO, ale MONDEO na elektrickom podvozku, tak to bola fakt velka hanba :no:
Deadlift
Ty by si se mel lecit, pokud myslis ze Golfu k dobry jizdnim vlsnostem pomuze "ACC" = Adaptivní tempomat >😁

A ani CCD nedela dokonale jizdni vlasnosti ze spatneho podvozku, protoze upravuje jen chovani tlumicu. Ne podvozku jak celku.

Navic Mondeo ma IVDC ktere upravuje ovladatelnost, stabilitu to je schodne s VW a i výkon brzd to VW nema.
Výkonem, technikou i traťovými časy ho už leckterý konkurent překoná, ale charakterem mu pořád žádny nesahá ani po kotníky :yes:
Deadlift
Charakter u GTi >😁 >😁
Jak je známo, nejlepší auto třídy je (a jak nasvědčují jeho kvality) asi i nadále bude Mégane R26. O tom není pochyb. a to nepíšu jako Renaulťák, ale jako nestraník.
Deadlift
Atalon hot-hatchu byl, je a bude jen Ford Focus RS 😉
figurka
Nechci se hádat, každý má to svoje, ale.... Nejsou hot-hatche náhodou třídou dosti kompromisní ? Teď mám na mysli, jestli náhodou hot-hatch nemá být denně použitelný s přijatelným komfortem a možností sportovního svezení, s rozumnými náklady na provoz ( denní ježdění ) a rozumnou cenou ? VW s GTI tuto třídu před lety vlastně definovalo a GTI dnešních dní není ani podvozkově nejostřejší a ani výkonově nejvýše, ale jako celek bych řekl že společně s Focusem ST nejlépe odpovídá definici třídy HH. Jako alternativu bych k nim přidal ( pro příznivce splašených kobylek ) Type-R a jako více sportovně zaměřeného R26. Pak tady je ještě v podstatě okruhově splašené OPC, ale to je tak sportovní, až to bolí. Focus RS.... neřídil jsem, ale podle dostupných recenzí označován za nejlepší řidičskou předokolku, ale opět trochu utíká z té kompromisnosti třídy. Nové RS - uvidíme. Trochu se bojím toho výkonu na přední nápravě, ale na druhou stranu Jost Capito není žádný hlupák. Další a podstatnou otázkou bude cena - předběžne se proslýchá kolem 1M ?? Pak je otázka na jaké zákazníky Ford míří a kolik chce RS vůbec prodat. Nejsportovnější HH - pravděpodobně, ale ta sportovost může hodně "kompromisních" zákazníků odradit a ten kdo to myslí s ježděním vážně se blíží v rámci ceny za ne příliš přehnaný příplatek ke svaté dvojici 4x4
Avatar - Dinar
Dinar
😄 :yes:
GTI
GTI
:yes:
Deadlift
Budes se divit ale ta svata 4x4 dvojce ma na suchem okruhu podobne casi jako Focus RS1 se zavodnima pneu a dobrym ridicem >😁
Jestli myslíš tu starší generaci (ostatně, jakou jinou) tak ta je už delší dobu překonaná nadpozemským Méganem R26. Nový Focus RS bude jistě skvělé auto, ale bude mít co dělat, aby se dohnal Mégane R26R (Já vím, je to jen omezená série... 😉 )
Deadlift
Překonaná nadpozemským Méganem R26 ale jen vykonem motoru kvalitnou ostatniho na Focus RS Megan 26 nema.
S R26R nebude mit RS2 zadny problem 😉
R26R je nadpozemský hatch. S ním se nikdo nerovná. RS2 se bude moci rovnat s R26.
Avatar - Dinar
Dinar
Tedy, pro děti, které vnímají automobilový svět od ukončení své povinné školní docházky někdy koncem minulého století.
Etalonem je auto určující třídu, auto, které svými vlastnostmi danou třídu charakterizuje, a které pak konkurence, tvoříc svůj model v dané kategorii, používá k tzv. benchmarkingu, a tedy vůči kterému se samy automobilky vymezují, a se kterým své auto srovnávají. Třídu HH založil Golf a ve své páté inkarnaci ji opět, už po několikáté, aktuálně předefinoval. Nejen co do vlastností podobného auta, což v dané třídě v souč. době znamená výborně ovladatelnou předokolku s turbomotorem (s čestnou výjimkou CTR), ale také šíří své využitelnosti, a cenou. A jen pro úplnost připomínám např. tiskovou zprávu Fordu při příchodu focusu ST, která mluvila o výkonech překonávajících GTI (tedy vymezení se vůči etalonu) nebo snímky z testování imprezy WRX v pozadí s referenčním GTI.
GTI vzhledem ke své přináležitosti do koncernového modelového portfolia nemá své další deriváty s přídomkem S, R nebo RS, v rámci koncernu je nad ním několik modelů (Audi), které tento prostor vykrývají, a to nejen sportovní deriváty hatchbacků (S3), ale také kupé (TT) nebo aktuálně Scirocco, které ostrou variantu dostane. Značky jako Ford, Renault nebo Opel, které nemají v rámci svých koncernů značky s a priori sportovnějším zaměřením, a také nenabízejí malá kupé, tento prostor vykrývají právě ostřejšími variantami svých základních hot hatchů, proto ona RS nebo R26. Takže vše je třeba vidět perspektivou daného segmentu a cen. Pro Golf GTI jsou konkurenty Focus ST, Astra GTC 2,0T nebo Megane Sport. Cena přicházejícího GTI na bázi golfu VI bude kolem 650tis., takže sice můžu říct, že jej impreza STI (hatchback) roztrhá dynamicky na kusy, a podobně jistě i Focus RS, ale cena oproti impreze je prakticky poloviční a RS bude také stát kolem milionu. Renault je sice levná značka, takže i špičkové R26 se špérou nestojí mega, ale tady bych zase křiklounům doporučil se tím autem svézt, to není hatchback pro každý den, ale podvozkově nekompromisní (i k zadku řidiče) a velmi talentované auto na okruh (proto taky vzniklo odlehčené R), i když nevylučuji, že nějaký jedinec s masochistickými sklony bude tvrdit, že na nákup do Tesca nikdy ničím lepším nejel. Takže prosím, v podobných diskusích zachovávejte smysl pro proporce, kvality např. Lotusu Elise také těžko shazovat argumentem, že se mu Ferrari ztratí v první zatáčce, no co, vždyť obě jsou to ryze sportovní dvousedadlová auta.
😉
:yes:
figurka
Pár lidem to stejně nikdy nevysvětlíš. :yes:
Já se mezi ně počítám. Podotýkám, že hrdě.
Avatar - Dinar
Dinar
Yaroukh, hrdý vzor "hlásičů".
Cokoli.
Avatar - Dinar
Dinar
Nemáš-li.
Navtech
Redakce by z tvých mouder mohla udělat nějaký vlákno, jako "výklad pojmů". Pubescenti a olizovači plakátů v pokojíčku by ve svojí zoufalosti nemuseli do diskusí zapojovat svoje pocity z velký přestávky ve škole, když tahaj spolužačky za culíky, nebo s nima skáčou gumu na dvorečku. Bravo! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
:😉 😄
GTI
😄 :yes: :yes: BRAVO 😉 A "dětský koutek", ten nemůžeme nechat zapadnout, to se povedlo 😄 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
Dinare, to bylo moudré... 😉 Velké myšlenky velkého muže. Jak já bych chtěl uzrát do tvých výšin ooo veliký... 😉 Jinak naprostej souhlas, pod tuhle "velikou" myšlenku se s klidným svědomím podepíšu. :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Tak jen bacha, abys nepřezrál, pak totiž následuje pád, a ne každému se podaří spadnout na hlavu třeba Ňútnovi, většina shnije v zapomění. 😄 😉
Dianre, vobec tomu nerozumies. Proste Focus RS roztrha GTI na franforce a GTI je smejd a jeho 210k je smiesnych.... 😄 😄
Deadlift
:yes: :yes: Konecne jsi dosel pesne pravdy :yes: :yes😒br />
PS a kvuli tomu jsi psal ten clanek, skoda prace ne? >😁 >😁 >😁

GTi nebo Typer-R to je a bude tezke rozhodovani 😉 Jestli nudny prumer nebo extremni prumer >😁
jojo konecne som sa raz rano zobudil a doslo mi to vsetko 8-s 210k z 2.0 TFSI je bieda hrozna, za to 220 alebo 225k z T5 2.5 je dokonalost :-! :-!
GTI, TYPE-R, MEGANE R26 - vsetkym zastavit vyrobu, je tu umiesto len pre ford mazdu a volvo... >😁
Avatar - white label
white label
Pod Dinarův příspěvek pro dětský koutek se také rád podepíšu. Ale rozhodně nemohu souhlasit s hodnocením výše opěvované IV. generace. Nejen dle vlastních zkušeností, ale především podle motoristických časopisů českýh,ale především zahraničních jako AUTO-MOTO UND SPORT, AUTO ZEITUNG, GENTE MOTORI, AUTOCAR je ve srovnávacích testech z období své výroby právě IV. generace nejméně úspěšná a ke konci výrobního cyklu končila obvykle ve druhé polovině srovnávaných vozů své třídy. A to mám k dispozici například i srovnávaví test I. generece z AMuS tehdy ještě např. s Fiatem 128, Oplem Kadet apod. Golf IV. vycházel z III. gen.
nejen designově, ale i technicky, ale to co stačilo III. gen. na titul vůz roku, ale i na suveréní vitězství všech srovnávacích testů po dobu celé produkce (jen parametry motoru TDI v té době u konkurence nedostižné), už v době výroby IV. generace tak slavné nebylo. Golf IV. toho opravdu mnoho nového nepřinesl. Za přípomínku stojí príjemně měké plasty v interiéru i jeho celkově kvalitní zpracování. Jedinou podstatnou technickou změnou tak bylo zvětšení obvodu kol na úroveň Passatu. To sice částečně prospělo komfortu, ale velmi ublížilo vnitřnímu prostoru především na zadních sedadlech. Kdo nemá tuto zkušenost s golfem IV. ať si vzpomene na I. gen. Octavie, která ze golfu IV. vycházela a porovnejte ho s II. gen. Octavie, která vycházela z Golfu V. gen., který Golf IV. deklasoval nejen vnitřním prostorem, ale i technicky, předewvším podvozkem. Vrchol nesoudnosti je ale opěvování IV. generace GTI. Nejimpotentnější GTI Golfu, které poznal laik jen podle nápisu na masce, nebo pátých dveří a znalec podle designu originálních kol. Ani sebemenší náznak snahy odlišit ho od běžného golfu. Výběr barev i motorizací prakticky neomezený, aby si za nápis GTI mohl připlatit každý kupec Golfu. Dva benzínové a postupně pět výkonových variant 1.9 TDI: 110!!!, 115, 130 a 150 PS. Tady už jednoznačně vítězil marketing nad původním poslání GTI. Jediný vhodný motor byl 1.8 T. A prý úžasný V5, nenechte se vysmát, se slovem sportovní neměl nic společného o spotřebě nemluvě a charakterem hodně zaostával za V6. Takže pokud tady někdo tvrdí, že Golf IV. GTI V5 je nejlepší Golf GTI je to sním opravdu vážné. A nebo je pro něj prostě IV. generace poměrem stáří, najetými kilometry, stavem, ale především cenou nejdostupnější. Ale to, že něco momentálně vlastním, nebo jsem vlastnil, není důvod k tvrzení, že je to nejlepší. GTI IV. gen. nesahá GTI II. gen., ale ani V. generace ani po kotníky. To jsou dvě nejlepší generace GTI. TA II. dotáhla tu I. k dokonalosti a zejména s motorem 1.8 16V se stala klasikou. Ta V. dokázala GTI doslova reinkarnovat po úpadku III. a IV gen. GTI.
Velmi mne tady překvapil pán s se známým nickem "GTI", který v podstatě souhlasí s tím, že IV. geerace golfu byla ta nej. Moc dobře si toitž vzpomínám na jeho sice hezkou, ale místy až (záměrně) přehrávanou eufori po svezení s Golfem GTI V. generace.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
...řekla bych já (ale "líbit" se to asi moc nebude 😉 )
Já s vámi souhlasím jak s IV generací - zrovna dnes jsem tu někde opisovala tabulky poruchovosti GTÜ (řazeno dle kategorií vozů) a věru "nic/moc" :no:
věk do 3 let: 17. (z 18ti hodnocených)
věk do 5 let: 16.
věk do 7 let: 8. (z 15ti)
věk do a přes 9 let: 3. (z 12ti) - to jediné je "ok", resp. "odpovídající" renomé 😉
...tak se současnou VI. generací (neměla se spíše 5 1/2 jmenovat?), která mi příjde (i vzhledem k tomu že jde spíše o takový "důkladný facelift" - mechanika je přeci zcela stejná) tak nějak testy a novináři až poněkud "přechválena" - TAK "fenomenální" vůz to zase není .. (já bych třeba raději bmw 123d - než TD-Td-td-ííí, o 135i asi mluvit netřeba ..a "pocitů/zážitků" možná Lancer či Impreza nabídnou také "více")
Avatar - white label
white label
U Golfu VI jde určitě spíše o větší facelift než o úplně nový model. Např nárust vnější šířky vozu o 2cm způsobený použitím vystouplejších klik z Passatu, je přímo úsměvný a někteří motorističní novináři, zejména naši, trpí často určitou schyzofrenií, případně ztrátou paměti. Také nechápu když čtu testy Golfu VI. gen. a najednou se dovídám, že Golf V. gen. do teď všemi novináři vychvalovaný, byl vlastně o ničem, ale za to ta "nová" VI. generace je fakt dokonalá. Vzhledem k tomu, že jde o technicky v podstatě úplně stejná auta, tak je to také mírně řečeno úsměvné. Golf VI, ale není tak špatný jako Golf V, Golf VI je mnohem více stejně dobrý jako Golf V. Po stránce designu je hodnocení hodně subjektivní ale ani tady si dvě generace golfu nebyly nikdy tak podobné. stejná boční silueta identické zasklení stejný tvar střechy, zavazadlový prostor a v interiéru např úplně stejné osvětlení prostoru nad zadními sedadly atd. Přístrojová deska včetně volantu bude líbívější, hlavně u základního provedení, ale žádného "propastného" (dle novinářů) rozdílu v celkové kvalitě zpracování jsem si opravdu nevšiml. Možná mi chybí jejich pozorovací talent.
Jinak srovnání nového Golfu s jedničkovým BMW, není vůbec jednoduché a s Imprezou nebou Lancerem už postrádá smysl. Je to jako srovnávat jablko s hruškou.
BMW 1 je aspoň se stejného segmentu, ale má zadní náhon se všemi pro i proti a s vámi zmiňovanými nejvyššími motorizacemi nemá Golf VI shodné protějšky výkonově, ale ani cenově. Přesto při přibližně shodné motorizaci by v typicky německém racionálním testu v AMuS, nebo AUTO ZEITUNG vyhrál Golf (ne poprvé) a to zejména poměrem finančních nákladů, prostornosti
a praktičností auta pro "každý den". Navíc já osobně vidím subjektivně velký problém v designu jedničkového BMW. Připadá mi jako "vhodný pouze pro ženy" a i tak třeba vedle krásného trojkového kupé vypadá jako auto z Asie. A bohužel, ani to se prostorově nevyrovná Golfu V a VI se třemi dveřmi, což může být pro lidi vyšší než 190 cm (i můj případ) limitující. Škoda...
Ale jinak motory TDI pro šestou generaci jsou opravdu nesrovnatelně lepší a konečně nekonečný přechod se systému PD na CR je opravdu znát. Např. 2.0 TDI CR 170PS je výborný a snmese srovnání s těšmi nejlepšími ve své třídě.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Souhlasím, u 2.0 TDi CR jsem ale zmínky o trochu "problematické" spolehlivosti slyšela/četla i z jinak koncernově "nakloněných" zdrojů typu onoho AMuS apod.
Dvoulitr diesel bych asi spíše preferovali 20d od bmw (cenový rozdíl není až tak velký).. byť "raději" ono 23d.
Co se týče vaší výšky, kamarád si bmw 1 koupil, je už nějakou chvíli vcelku spokojeným uživatelem, a sice NEměří PŘES 190 cm, ale žádný drobeček věru NEní - téměř těch 190 centimetrů má (a přes 100 kg k tomu).
Marketing vw (a asi i "vliv" na média) tu byl, je ... a asi i bude - to se nedá nic dělat :no:
Myslím, že docela "zajímavý" konkurent (a zde podceňovaný) byla a je Mazda 3 (s motorem 1.6 HDi to byl pro mne takový "černý kůň" třídy).
Ono srovná s Lancerem, Imperezou atd. už není TAK "nesmyslné" kterak zdát se může, ono "časy" se mění a cenově jsou dnes naprosto "vyrovnané" - ale já bych jako "nej" pro "normální" řidiče možná onu mazdu 3 viděla ..
Avatar - white label
white label
Problematická spolehlivost koncernových TDI je známa u systému PD ve spojením s filtrem pevných částic a převážně městském typu provozu.
O problematické spolehlivosti nových TDI CR jsem nikde nic nečetl a vzhledem k relativně krátké době výroby dvoulitrových verzí by bylo nějaké hodnocení spolehlivosti asi předčasné. Nesrovnatelností Lanceru i Imprezy nebyla myšlena jen cena ale především typ karoserie, systém pohonu, kvalita zpracování a to zejména interiéru atd.
Parametr prostornosti není jen o tom jestli se vejdu na místo řidiče, ale kolik místa mi zbude nad hlavou vedle ramen, jestli se i za mnou slušně posadí třeba větší dítě, jestli dám lehce do kufru dětský kočárek apod. A tohle zvládá Golf V i VI, zejména na svou délku, výborně. A auta, která to umí ještě lépe jsou vždy o něco delší, vyšší nebo širší (vnějšími rozměry).
Mazda 3 je výborné auto, svým způsobem nedoceněné, ale na pohled trochu neosobní podobně jako třeba Corolla, i když svezení vás v tomto pocitu u Corolly spíš utvrdí u Mazdy je tomu naštěstí naopak.
A co se týče německých moto žurnalistů, jejich náklonost je spíše mírně orientovaná na původní německé značky Audi, BMW, Mercedes, Porsche a VW,
(a to jsem dnes už i já), ale že by pravidelně některou z nich protěžovali proti jiné z této skupiny je nesmysl. Spíš je někdy jejich srovnávání vozů vedeno až v příliš racionální rovině na rozdíl třeba od anglického AUTOCARU který to zase občas bere až moc "srdcem" a jeho obliba především značky Ford (částečně i BMW) je až příliš okatá.
Avatar - white label
white label