Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Hittman
Dle mého je to zbytečnost a dobré místo, kde ušetřit, stejně jako dnešní autosalony, které se stávají přežitkem..
twistedTSD
Trochu se obávám, jestli to s tou postdieselgatovou pokorou a šetřením nepřeženou a neudělají ze sebe zcela nezajimavý, nijaký a emocí prostý koncern. Jako člověk, který má k němu blízko, jsem od dieselgate neslyšel dosud téměř nic pozitivního, co by koncern v mých očích nějak pozvedlo...a ukončení aktivit v motorsportu, kde mají úctyhodné výsledky, tomu nepomůže.
Je potřeba něco podnikat v očích akcionářů. Čekám, kdy ještě začnou propouštět, omezování modelové řady se již děje. Ona i ta pokuta a i ty další dělají dohromady mastnou částku, teď jde o to, aby to VW vůbec přežil.
"zcela nezajimavý, nijaký a emocí prostý koncern"
jiste nemyslis dizajn ale jejich emisni a spolehlivostni problemy
jiste nemyslis dizajn ale jejich emisni a spolehlivostni problemy
Pár věcí přece. Například. tzv. rightsizing... A7 dostává podladěný 3.0TDI místo 2.0TDI 140kW, se stejným výkonem se představuje i 2.0TSI. To jsou věci s konkrétní hodnotou pro zákazníka. Motorsport je krásný a WRC je jednou z nejhezčích disciplín, ale zkrátka vyhrát po čtyřech sezónách i pátou už zřejmě není z pohledu vedení značky tak sexy... just another season.
Jinak ale rozumím co chceš říct... asi se v dohledné době toho RWD kupátka od VW ani Škody nedočkáme, u Porsche nebo Audi se ale něco najde.
Jinak ale rozumím co chceš říct... asi se v dohledné době toho RWD kupátka od VW ani Škody nedočkáme, u Porsche nebo Audi se ale něco najde.
Je ale dost divné odejít zrovna v době, kdy se do WRC vrací konkurence. Teď by to snad pro VW mohlo být zajímavější, než v sezónách, kdy tam byli skoro sami.
Primární důvod jsou podle mě peníze, které je potřeba šetřit.
Sekundární důvod je to, co si za ty peníze koupí. Jsou různé scénáře😒br />
1) Suverénně vyhrají další sezónu, Ogier jezdce a VW konstruktéry. Většina lidí pokrčí rameny a řekne si... nojo, zase Volkswagen, má nejlepší jezdce, ostatní ještě nevychytali mouchy, prostě nic extra se nestalo.
2) Po dramatickém souboji vyhrají - fanoušci WRC jako takového budou spokojení, ale opět se budou ozývat hlasy, že VW horko těžko vyhrál proti nováčkům a s výhodou lepších pilotů atd.
3) Dostanou nabucháno od někoho jiného, v nejhorším případě třeba od Hyundai. Hyundai bude na koni a VW za své peníze utrží ostudu.
Prostě po čtyřech vyhraných sezónách v řadě se už nedá o moc víc dosáhnout, ale dá se hodně ztratit... možná uvažují i takhle. A možná prostě jen potřebují vykázat úspory.
Sekundární důvod je to, co si za ty peníze koupí. Jsou různé scénáře😒br />
1) Suverénně vyhrají další sezónu, Ogier jezdce a VW konstruktéry. Většina lidí pokrčí rameny a řekne si... nojo, zase Volkswagen, má nejlepší jezdce, ostatní ještě nevychytali mouchy, prostě nic extra se nestalo.
2) Po dramatickém souboji vyhrají - fanoušci WRC jako takového budou spokojení, ale opět se budou ozývat hlasy, že VW horko těžko vyhrál proti nováčkům a s výhodou lepších pilotů atd.
3) Dostanou nabucháno od někoho jiného, v nejhorším případě třeba od Hyundai. Hyundai bude na koni a VW za své peníze utrží ostudu.
Prostě po čtyřech vyhraných sezónách v řadě se už nedá o moc víc dosáhnout, ale dá se hodně ztratit... možná uvažují i takhle. A možná prostě jen potřebují vykázat úspory.
Volkswagen ZVAŽUJE konec ve WRC po 14 měsících od provalení Dieselgate, po 12 od doby, kdy bylo jasné, že to bude hodně drahé a po cca 10, kdy už se víceméně vědělo, kolik to bude stát a že se bude muset sakra šetřit?
Jen jestli to nebude stejné, jako v případě Audi, která s nafťákem nestíhá v Le Mans. Mohutně zbrojící Toyota, Hyundai a chystaný návrat továrních Citroënů by mohly znamenat, že bude mít VW nějakou konkurenci. :-!
Tohle není úplně stejná situace, v jaké se aktuálně nachází VW. S jezdeckým týmem který má a slušným budgetem je jistě v silách VW zůstat na špičce. Otázka zní - mají ten budget?
Pokud by náhodou VW skončil, tak by Ogier mohl ještě rok nebo dva s pomocí nějakého soukromé týmu s novým Polem tituly v klidu vyhrát.