Tolik novinek ve třídě SUV ještě sezóna nezažila. Jako zatím poslední vytáhlo trumfy Volvo a my jsme v okolí Valencie zjišťovali, jak atraktivní novinka vlastně jezdí. Je XC60 víc než jen zmenšený klon XC90.
jenom jsem čekal ceny o něco níže,takhle bych za milion koupil radši Q5 s TFSI.Nicméně tohle auto je opravdu líbivé,není nesmyslně veliké,vyšší světlá výška by napovídala i o lepším chování v lehkém terénu ve srovnání s konkurencí.Svůj podíl z koláče si tohle Volvo určitě ukousne,i když konkurence je veliká,bylo by nefér nezmínit Kugu a Tigiho.Přesto za vyváženost vzhledu pro Volvo :yes:
Souhlasim s tebou, ani autora článku bych nehanil za teze o BMW, ale ty ceny se mi zdaj celkem sebevědomý. Vzhledem k celosvětovýmu bordelu si myslim, že půjdou dolu, ale to si myslim já a netvrdim to, jako některý místní odborníci přes autobusiness.
Chces krale imageovych kompaktnich SUV nemas na vyber - tva vlba je jasna XC60 v T6 - doufam ze chapes ze nafta auto jenom degraduje a vubec o ni nepremyslis. Co konkurence 0000 Q5 neni zle ale na T6 nema odpoved stejne jako LR Freelander2, BMW X3 je postarsi a MB GLK je zatim otazkou. Doufam ze v tehle tride jsi vubec nepremyslel na supersportovni Kugou, elegantnim Tiguanem, pracovnim Foresterem nebo atypickou CR-V - to neni pro tohle auto konkurence- tohle auto je kral sve tridy a ten kdo do nej pujde to vi a dokaze to ocenit. Pokud nedokazes ocenit XC60 T6 tak si kup supersportovni Kugu nebo parchanta 4007
Nejaké GLK som už vydel po Bratislave jazdiť takže sa asi zakrátko dozvieme či to je konkurencia alebo nie, ale nezabúdal by som v tejto cenovej hladine a segmente ani na Mazdu CX7 ;-)
Doufám, že si nemyslíš, že ti bude někdo oponovat?! Dneska něco mekneš a bez neprůstřelný vesty nemáš šanci! Každopádně ta utrápená nafta degraduje každý Volvo a klidně si vystřel! >:D
Stojí ti ten svatební dar za to? Na jedný straně si jezdíš v dobrý káře a na druhý přicházíš o to nejkrásnější a to je jídlo! >:D Sojovej biftek a vrhám...
Vadere, jak známo, láska neprochází ani tak pochvou jako žaludkem ;-) (píši žaludKem). Vegetariánka... to znamená že neuznává maso? S tím bych se těžce smiřoval. Řešení je jen dovolená na ostrově, sebou jedno divoký prase a manželku. Oba nechat vyhladovět. Kdo koho sní, to už musíš částečně ovlivnit ty. Držím palec.
Klid, pět let to vydržíš určitě. Prvních pět let je krásnejch, zejména v posteli. Pak se to všechno postupně přesouvá ke žvanci... >:D;-) Hele, co si myslí manželka o Volvu je šumafuk, důležité je, aby si právě především o jídle myslele to co ty. Když se vrátíš, sedřenej z celýho dne, musíš, prostě musíš najít na stole nějakou teplou prémiovku. Naklíčený bambusový výhonky ještě z nikoho Terminátora neudělaly... ;-)
P.S. Zlomit to, je těžký. Meboť, umanutost v jídle naznačuje umanutost i v jiných věcech života. Pozor na extrémy... a ještě něco - svatební dar od rodičů, který neplní než estetickou roli (obraz, váza atd), pokud tedy již vyděláváš, z tebe dělá věčného vazala, nevolníka, na to velký pozor. Držím palce, Vadere.
Existuje jenom jeden důstojný mechanismus - dokázat, že jako mladý něco dokážu. Hlavně, že dokážu stát na vlastních nohách a na vlastních... kolech. Totiž je rozdíl být svobodný a bydlet v rodině a něco jiného je být ženatý, tedy stát na nohách vlastních. Tehdy, jsi-li ženatý jsi to naopak ty, kdo má podporovat rodiče, a pokud na to zatím třeba nemáš, je podpora od rodičů nepřípustnou normou. S tím bych se nikdy jako syn nesmířil. Jak píši, věčný vazal. A pokud by ten dar (auto, vila atd) byl měl dokonce být od rodičů něvěsty... upaluj od toho, to je cesta jen do vlastní záhuby.
Neboť třeba na kolenou... přec svobodný. A jen o to jde.
jak říkám je to o mechanismech rodiny. Vazalem se nikdy nestanu darem, neboť mi dají o svobodné vůli něco co nepotřebuji nebo bych si mohl v lepším případě opatřit sám. Pokud mi vytrhnou trn z paty tak jim budu velice vděčen a mohou počítat s tím, že jim vypomohu seč mi budou síly stačit. Ale to je snad v rámci rodinných vztahů normální? Dary jsou o svobodné vůli obdarovaných, a tedy se já nebudu nikdy ničím zavázán straně darující. Pokud mi dají X6 nebo porcelánového jelena, tak jim budu zavázán stejně.
To jsi na velkém omylu. Už jen ten princip - proč jako by ti měli (ausgerechnet) rodiče dávat jako dospělému hmotné (zde ve významu nákladné) dary? Copak bys mohl jako dospělý a ženatý (!) přijmout od rodičů auto? Jako proč? Že na něho nemáš? Tak holt mít auto nebudeš...
Pomoci v nouzi, to ano, o tom ale nepíšeme. Dary dávej rodičům, tím (i tím) vyjadřuješ to, jak si vážíš, že tě řádně vychovali a třeba i ti poskytli možnost vzdělání... Od rodičů příjímej jako dospělý než projevy lásky. Na hmotné věci života si vydělej, nebo si kup v obi provaz. Mezi tím nic není...
jak říkám dary, resp.velikost darů, jsou o svobodné vůli strany obdarující. Být kvůli tomu zavázán jako obdarovaný? Co to je za nesmysl?
Tím vytrhnutím trnu z paty jsem nemyslel nouzi, ale běžný život, když potřebuji s něčím vypomoci. A tam si můžeš představit cokoliv. Každá rodina funguje jinak. Nic univerzálního není. To co ty bereš jako nepřístojnost, je jinde zcela běžné. A přes to ten dotyčný nemusí nikoho vyžírat. Neb to co pro tebe může být honosným darem obrovské hodnoty, může být někde pouhým darem. Auto nebo porcelánový jelen? Jaký je v tom rozdíl? Obé bylo koupeno se stejnou láskou
Dar (jeho hodnotu a z něho plynoucí vazalství) musíš vztahovat k obdarovanému, tedy zda se jedná o symboliku, pozornost, či zda ten dar má zajišťovat řekněme nějaký standard, kterého bys jinak nedosáhl. A o tom píši. Drobnosti, pozornosti, to jistě.
No napiš, přijal bys jako již ženatý syn od rodičů auto? Neplácej o mechanismech, o tělesně postiženejch atd... a odpověz - ano/ne. Za sebe ti dopředu píši, že bych se musel propadnout hanbou.
Nebojím. Od mých rodičů, bratrovi rodiny a rodiny z otcovi strany přijmu cokoliv, neb vím, že si mě nikdo nekupuje a ten dar má význam pouze toliko toho daru. Od rodiny ze strany mé matky nepřijímám naprosto žádné dary, neb by mi to bylo neustále připomínáno (zkušenost). Jak jsem psal níže FX_ pokud by si mě chtěl někdo zavázat darem není nic jednoduššího než ten dar mu vrátit. VYZKOUŠENO
GTI, tady z tebe mluví životní zkušenost a hlavně moudrost. :yes:
T613 je ještě mladý a neví o čem píšeš. Možná to jednou taky pochopí.
Ode mne se čekalo a vlastně čeká, že budu stát na vlastních nohách a stojím. Jo, jednoduché to není, ale co je, že?
Dostat darem něco opravdu hodnotného v řádu statisíců až milionů, toho obdarovaného zaváže naprosto neskutečným způsobem, který si neuvědomí jen ten, který buď sám nic nedovede, nebo je to takový balík, že mu to nedojde. Takový člověk nidky nebude svobodný. Nikdy se nevyrovná a nikdy nepřevýší.
Díky.. díky.. na vlastních nohách stojím pěkně dlouho a své rodiče dotuji stejnou dobu. Vím přesně o čem mluvím. Své švagrové jsem věnoval o víkendu své staré auto. Chci po ní něco? Vůbec nic. Potřebuje ho a vzala si ho. Zítra se to jen přepíše na dopravce. Je to jen o vnitřním mechanismu rodiny. Chceš zneužívat toho, že si někomu pomohl nebo připomínat své dárky? No milý zlatý tak si je vem a jdi do pryč. Nikdy jsem neměl problém tam někoho poslat. Ale být zavázán kvůli dárku? Bože kde to žijete
Hele GTI pokud se budu rozvadet- budu mit pro tebe praci- a vyslechnu si tve moudra o manzelstvi. Do te doby mi prosim ohledne meho manzelstvi nerad ano. Dekuji
To je pozdě, Vadere. Moudra o manželství má člověk vyslechnout v době před sňatkem. Do tvého manželství nemluvím, mluvím obecně. Ano, tvrdím, že každý dar od rodičů, který přesahuje rámec pozornosti, z člověka dělá (třeba jen vnitřního) vazala. Svobodný můžeš být jenom tehdy, když stojíš na svých nohách. Když dokážeš uživit rodinu. A naopak, syn má své rodiče podporovat. Od rodičů má člověk dostat výchovu a vzdělání. Nic více. To ostatní si má každý z nás vybojovávat sám. Jen to má "cenu".
Tak nebuď podrážděnej, GTI tě nijak neuráží, jeho slova jsou jak plyne život... Pak mi to připadá, jak ten hřebíček s hlavičkou, vždyť jde "jen" o ženský >:D
Sakra GTI, bambusovej terminátor..... díky za malé, zábavné odlehčení pracovního dne :yes: P.S. I když bych s tebou ne vždy souhlasil, resp. formuloval bych tvé argumety "trochu" jinak tak psát tedy sakra umíš a myslim, že kdo se umí trochu povznést nad "vážnost" diskuze, tak se dobře baví. :yes:
S těmi králi bych byl opatrnější, prostě to dneska tak nefunguje, sám víš, jak jsou auta ve třídách vyrovnaná, a prohlašovat něco za krále nebo královnu třídy je spíš znakem náklonnosti ke značce než obrazem faktické převahy daného modelu nad konkurencí. Na svezení s XC60 se těším, je to další, evidentně povedené Volvo, ale to co ty na něm vychvaluješ, já zrovna vidím jako slabinu. Ano, motory, pokud posílí 2,4D, dá se brát jako dobrý dýzlový základ, se kterým bude jezdit většina XC60tek. D5 pak začíná ztrácet smysl a silná dýzlová motorizace chybí. A v benzínu jen T6, nic moc dynamika (vzhledem k objemu a papírovým hodnotám), naopak vysoká reálná spotřeba. Proč nemá XC60 nejlogičtější benzín, tedy 2,5T, to je mi záhadou. Pokud jde o konkurenc, když vynechám, dle tebe postarší, X3, která ale motoricky tohle Volvo stále trhá na kusy, pak i další novinka Q5 nabízí lepší motorizace. I s tím 2,0 TFSI je rychlejší než T6, navíc reál rozdíl ve spotřebě bude tak dva litry, a má ještě dýzlové 3,0 TDI, které si T6 dá dynamicky k obědu a znova, rozdíl spotřeby tak 3 litry min. Takže, ano, XC60 je povedené, velmi stylové auto, ale T6 z něj krále neudělá. ;-)
Myslím, že motor není zdaleka tak důležitý faktor, podle kterého se kupci rozhodují..možná Hondaři :-) Ale co mě zaráží trochu víc je relativní stísněnost na zadních sedadlech, když se podívám na rozvor a vezmu v potaz fakt, že jde o SUV, přijde mi 178cm vysoký figurant sedící "za sebou" s koleny v sedačce jako docela problém u auta této třídy a rozměrů. Ne že bych se tomu nepodivoval i u Kugy.
Autor článku nám zatajij vzrůst, tipuj mu nadstandard někde nad 188... ;-) takže přední sedadlo bylo jistě až v mezní poloze. S odkazem na rozvor a pokud je na tom S60 hůře, a že tam je to opravdu vzadu o kolena, není obav ze sezení v této crossce.
:-! Autor článku si je vědom nereprezentativnosti své výšky (192 cm) a k vzorovému sezení krátkodobě využil kolegu (178 cm).
Nepohodlné to vzadu není, jen jsem se znažil co nejobjektivněji vystihnout pocit.
192, to je dobrá míra. Co dobrá, výborná :yes: Já jen musel udržet na řetězu možné interpretační představy, že má autor stojednašedesát, myslím vzrůst, a že XC60 je jen pro prcky... :-)
no prave aj to sedenie v zadu... Moj nazor je, na co V6 do kompaktneho SUV, ked to ma byt na ukor sedenia v zadu? Ja som v XC60 uz sedel a teda obavy zo sedenia v zadu by som celkom mal, co je dost neodpustitelne v tejto triede. Ze sa blbo v zadu sedi v TIGUANE, tak to este chapem...
Kde si viděl V6? V6 Volvo montovalo naposledy někdy začátkem devadesátých let. Když dáš do auta řadovej 6válec napříč, jako je tomu v případě T6, jakým způsobem může ovlivnit množství místa na zadních sedačkách? Pouze se ti zhorší rejd a tím poloměr otáčení. Takže ať je T6 jaká chce, množství místa na zadních sedačkách neovlivní - za tím bych hledal spíš Fordí podvozkovou platformu.
No ako to po sebe citam, nenapisal som to prave stastne... Myslel som vo vseob. 6valec do kompakt SUV. A potom malo miesta v zadu ako dosledok (trebars X3). Ford podvozkova platforma? Hm, v Kuge teda je mieta este menej, ale to je male auto... Ale napriklad Focus ma multilink, velky kufor aj dost miesta v zadu na svoju triedu...
Kde je potom zakopany pes v XC60, to netusim
X3 je zastarale auto. Bylo by dobre zamyslet se nad smyslem auta - SUV, zejmena od Volva, nejsou na zavodeni. Nebo snad potrebujete vsichni tak moc bezpecne predjizdet? Ja nevim, ale i s D5 v XC90 se da predjizdet uplne vpohode, akorat automat obcas zazmatkuje, coz vidim jako opravdu jedinou slabinu, co se vykonu tyce. Nechapu lidi, co musi mit strasne rychle SUV, ktere rozmeta kdejake sportovni auto v primce - k cemu je toto dobre? Spotreba u D5 se pohybuje po meste kolem 10 litru, coz bych povazoval za slabsi stranku, ale zase ne nijak vyrazne. Libi se mi naopak to, ze dost z bezpecnostni vybavy je v zakladu a ze obecne nema tak velky seznam priplatkove vybavy jako BMW. Porovnavat ho s Kugou mi prijde docela hloupe, protoze nema ani zdaleka takovy image, ikdyz cenove jsou si docela blizko. Jak exterier, tak interier, XC60 ma svuj styl, stejne jako ostatni volva, ktera se vyrazne lisi - a to je spolecne s bezpecim a pohodlim vyhodou. Kdo chce sportovat, tak si nekoupi SUV. Tyhle dve veci se vylucuji, takova je fyzika.
Myslim, ze XC60 si pravem vyzaduje pozornost. Rekl bych, ze rozhodne vetsi, nez prehnane agresivni Q5, bezcharakterni Kuga, ktera evidentne zaplnuje jen diru v segmentu, X3, Tiguan... Zadne z techto aut mi nedava smysl, jen XC60. CX7 nebo XC60, nic jineho! ;-)
No CX7 by sla, ale auto bude pre zenu a tej 260k do ruky nedam... Spotrebu nejak neriesim, ale preda len by to bolo tiez dost brutal.
Pre mna je to prave CRV a XC60.. Kuga je mala, Tigi super maly, Q5 strasne drahe a pri Q7 ma proste neoslovuje dizajnom, GLK sa mi vyslovene nepaci a interier je mozno este horsi ako v novej C-klasse, tam vidno, ze MB docasne setri. X3 sa mi tiez nepaci a je na mna drahe. Freelander - ten interier, musim sa smiat a po ceste to teda jazdi dost slabo. Novy Forester je skaredy a tiez sa strasne naklana, ja mam proste v zakrute blby pocit. A interier tiez vyzera otrasne
A asi chcem benzim, auto bude jazdit aj po meste a T6 je pre zenu asi zbytocne moc, ale vsak ono aj ta nafta by sla
Nepodcenuj zeny- moje ma X6 35i a zvlada ji s naprostou bravurou a pochvaluje si ze se v tom citi bezpecne nejen diky hmote ale i diky pruznosti motoru a dostatku vykonu ;-)
ako moja zena nejazdi zle, ale zatial jej v takomto aute fakt netreba nic nad 150k :-) Nad 200 urcite nie :-)
Zeny nepodcenujem, poznam par, ktore jazdia ako draci...
Rozlišuj mezi názorem k článku a reakcí na něčí příspěvek. To, že píšu Vaderovi, že T6 nedělá z XC60 krále a argumentuju dynamikou motorizací konkurence, nic neříká o mém názoru na SUV. Takže pokud reaguješ na mně, mělo by to být v intencích toho, o čem mluví první příspěvek vlákna. Ano, mě taky SUV v nejsilnějších verzích moc neoslovuje, a myslím, že k tomuto typu auta patří uvolněnost, proto také u XC60 rozumím motorizaci 2,4D a naopak nerozumím nepoužití 2,5T, které by onomu uvolněnému charakteru SUV, navíc v podání Volva, vyhovovalo více. Tedy chápu tvůj pohled na věc, bohužel, ale jen do posledního odstavce. Tím tak nějak ukazuješ, že se moc neorientuješ, mluvit o uvoněnosti, pohodlí a bezpečí, a jmenovat v jedné větě XC60 a CX7 (auto s manuálem a naprosto vyhraněnou orientací, zaujmout zájemce silným motorem a sportovními jízdními vlastnostmi) to je dost mimo. ;-)
No je pravda, ze jsem reagoval i na clanek i na puvodni tema a nijak jsem to neodlisil, stejne tak jsem mel asi rict, ze jedina dve auta v dane tride, ktera uznavam, jsou Volvo XC60 a CX7. Nechtel jsem, aby to vyznelo, ze CX7 je uvolnene auto, nahodou moc dobre vim o co jde! ;-) Je mozne, ze T5 volvo nemontuje z toho duvodu, ze neni tak kultivovany, jako T6, nebo ma spatne emise... Nevim.
Včera som sa vozil na spomínanej XC60 s T6. Nemám nejaký veľký prehľad o motoroch a ich výkonoch, ale mne sa to zdalo celkom dosť na takéto vozítko. A ešte k hore spomínanej Kuge... Včera som mal možnosť presadať (a voziť sa) na oboch a tie autá sa proste nedajú porovnávať. To nie je iný vesmír, to sú dve úplne iné dimenzie.
Nu, počkejme na srovnávací test, vypadá to na nafrové motorizace.
A...i když k sobě tyhle verze oficiálně nikdy nepostavíme, dost by mě zajímal praktický průběh toho dynamického oběda 3.0 TDI v Q5 vesrus T6 v XC60. To, probůh, nehodnotím a nepřikláním se na jakoukoli stranu, jen by mě vážně osobně zajímal rozdíl v pocitu. Například papírových 6,5 vs. 7,5 s. ve sprintu 0-100 kmh je milých, ale...
Leč nepředbíhejme, jak se píše v salátových krvácích.
Přiznávám, nechal jsem se unést, možná tím králem třídy. :-);-) Jedinou praktickou zkušenost, kterou můžu dát k dobru, je T6 v S80, kterou jsem se snažil ujet A6 3,0tdi. Nevím, jaké jsou rozdíly ve vahách, snad váží nějak podobně, a stejné to bude i s XC60 a Q5. Faktem je, že bych si na A6 tdi nevsadil do chvíle, kdy jsem neviděl jak mi ujíždí, v jakémkoliv režimu zrychlení, vyjma nad 200km/h byla A6 s dýzlem rychlejší. Nad 200 zas Volvo. A to mluvíme o rozdílu přes 30kW i když krouťák má větší tdi. Podle mně je největší problém v převodovce, ale nepředpokládám, že XC60 dostalo nějaký zázrak, už jen z toho údaje o zrychlení usuzuju na starý (ne)dobrý geartronic. A ty tři čtyři litry tam budou, prostě dle mého T6 v tom autě nebude žádná výhra.
Tahle XC60 je králem... Volv. Vizuálně automobilka dotáhla své známé markanty k aktuální dokonalosti. Auto je sympatické, navíc pohledově velmi živé a v tomhle si podává ruku s rodným CC kupíčkem. Oceňme taktéž opravdu nedostižný (tradičně) vnitřek, který jedince s jistou estetickou nadstavbou chladným tedy rozhodně nenechá.
Volvo není v tomto segmentu králem všech, neb na to postrádá potřebnou motorizaci. Především kultivovanou prémiovou třílitrovou naftu.
Velmi silně a s potěšením registruji autorem článku odtušené jízdní vlastnosti a z literárního hlediska se mi v jízdních dojmech moc líbí "evropští králíci" :-)
Tedy problém... dvoulitrové benzínové, fantastické TSI v AUDI Q5 či vskutku prémiová třílitrová nafta, taktéž v Q5... k tomu QUATTRO, dvojspojka, no, srdce, estetika, to vše tam někde uvnitř mně se pere a velí mi sever, chladná technická úvaha mě otáčí směrem západ. Těžká volba. Když navíc ta qvépětka je také nádherná... a do toho se mi ještě stále motá hlava z fantastického GLK od Mercedesu. No, zítra ráno bych tedy nechtěl řešit nákup auta v tomto (báječném) segmentu.
Treba ti ulechci rozhodovani to, ze Volvo ma dvouspojku taky, ale zatim ji dodava jen k jedine motorizaci (2.0D myslim) a chysta se ji davat i do dalsich - staci si pockat! ;-)
Poznáš niečo také ako Freelander 2? Len raz som ho videl v tvojom prípsevku.
Ale k Volvu. Povedz mi, načo ti je dokonalý a VKUSNÝ interiér, to vkusný zdôrazňujem, to u Volva platí do posledného ťahu písmenka, načo Ti je, keď sa doň dospeláci nezmestia? Volvo sa mi fatk páči. Mattin mu dáva fakt pekný dizajn. S80 a XC90, to sú jedny z najkrajších aut v segmente. Na XC90 sa mi páči ten dôrazna chrakter kombi, Touring či Avant majú dôraz na šport. Len Volvo postavilo tak poctivo vyzerajúce kombi. Nehovorím, že BMW 5 a Audi A6 Avant poctivo nevyzrajú, aj sa mi viac páčia, len je videť ten odlišný pohľad na vec. S40 je pekné auto a XC90 je jedno z najkrajších SUV všetkých čias. No v prípade priestoru je XC60 slabé auto a u SUV je to dôležité. Tak ako patril medzi mojich favoritov, tak teraz oň namám záujem.
P.S.: VZKAZ VOLVU: Najprv ste mysleli prehnane pragmaticky, teraz to preháňte so štýlom. Raz ale ten superštýl nedopadne dobre.
První 2 XC60-ky jsou v Čechách, před 14 dny jsem byl na zkušební jízdě v Průhonocích s T6 a musím souhlasit s autorem - skvělá dynamika, odhlučnění, automat sázel ladně rychlosti, paráda. Já na tohle auto čekám od Ženevy, přesně splnilo mé očekávání a jdu do něj. Auto jsem chtěl měnit už loni, líbil se mi Tiguan i Kuga, ale když jsem u těhle fešáků otevřel kufr, tak jsem se zase otočil a šel domu - mám totiž 2 malé děti a zvláště u Kugy je kufr o ničem, byť se mi jinak líbí. Já osobně řadím volvo mezi prémiové značky a v porovnání s přímými konkurenty (Q5, X3, GLK) je v základu nejlevnější, takže podle mě je cena posazená v pořádku, bez překvapení. Výhrady jsem měl akorát 2, a to lokentní opěrka, která mě přišla moc utopená mezi sedačkama a já se na ní rozvaluju moc rád a pak, že zase není kam rozumně dát velké pití, ale to přežiju. Jinak je vidět, že autoři na interiéru zapracovali. Na konci října ještě zkusím D5, pak se definitivně rozhodnu pro motorizaci. Jak píše "játra", ani já nepatřím mezi ty, pro které je motor to nejdůležitější, ale chci zkusit oboje.
no ja o tom tiez vazne rozmyslam,ale uz mam pravidlo, ze prvy rok vyroby nebrat nic... A rok cakat asi nemozem. A strasne ma ako som minule pisal odraduje servis v BA, ale to nie je chyba Volva samotneho, skor importera, ze na to nedohliadne :-(
Bohužel, lokální servis dokáže hodně "znechutit" danou značku a nebývá to problém jen Volva, ale víceméně všech. Každopádně přeji šťastnou ruku při výběru.
je to fakt tak, co je skoda. Celkovo mne sa zda, ze Volvo trochu ide dole s kvalitou, kedysi to bol etalon a dnes uz... Ale je to nic oproti tomu desnenu servisu a vraj v Brne to nie je o nic lepsie :no:
Golf v Mistelbachu? Myslíš hřiště? Tak to tam není. Už jsem si myslel, že mi něco uniklo. Nejblíže je v Poysdorfu.
V Mistebachu jedině čtyřkolový Golf - Das Auto.
no ale to pohodlie - rano supnem do servisu, kolega po mna pride, alebo dokonca obcas ako dobry klient auto dostanem - to je neporovnatelne >:D . Zatial spravim co potebujem v robote, nezabijam cas, sef nema nervy... :-!
ale hej, on to chape, ale poznas to, zrovna ked sa tam vyberies, je niekde nejaky pruser, ktory treba hasit... zakon schvalnosti :-) n garancku raz do roka sa to da vydrzat, ale nemozem si pomoct, volva co vidim okolo seba v opslednej dobe do servisu chodia akosi castejsie :-(
V rodine mame XC90 D5 a za 5 let (byl to myslim 3. prodany kus v republice) temer bez problemu, akorat pred mesicem prasklo nekde tesneni a zacal kapat olej, coz stalo cca 12 000 v Brnenskem servisu - tam nejezdit ani s Volvem, ani s Mazdou, nedoporucuju! Nicmene - poruchy opravdu zadne. Volvo je prumer, co se tyce spolehlivosti. A s kvalitou materialu je, pokud vim, porad na spici. ;-)
XC90 malo problemov dost hodne... Ramena, loziska, turbo obcas... Ale ako vravim, to neznamena, ze to postihlo kazdy kus.
Interier - pre mna ma Volvo najkrasnejsi interier... obcas je mozno trochu neprehladny (napriklad C70), ale aj tak vyzera nadherne. A top verzie, tak to ani nevravim.
no teda... k tej omnii, co odtial poznam predajkyne, tak by som si radsej nechal rypat zeravym dratom v oku ako od niektorej z nich nieco kupit, preto obdivujem tvoje dobre vztahy ;-)(aj tak si zrejme hovoril o servisnom, nie o predajcoch) a TN... ta ista obohrata pesnicka dookola, CR-V a semtam refren v podobe Civic >:-[]
prdejkyna hlavna je svojska (po slovensky papuula), ale mi vsetko vybavujeme cez kolegu, ktory tam dohodil, alebo sam kupil uz pekne vela hond, takze na nas je ako med :-) A zas na druhej strane ale vybavi a zozenie vsetko ked je jedno, importer ma hlavu v smutku obcas :-)
myslel som ale naozaj skor prijimacich technikov, obaja sa vyznaju, da sa pokecat, poradia... super. A su tam aj dvaja fakt sikovni mechanici, to je problem znackovyhch servisov, ze vzdy maju tak max. dvoch mozno troch... a ostatni su taki ucni a nieco zlozitejsie ked riesia, tak sa nedivim, ze to nedopadne dobre :-)
Ja mam zas dobre vztahy v TOP Aute ked predpokladam ze myslis to a doteraz az na teba som vela staznosti nepocul ale tak vzdy sa najde niekdo v kazdom servise co kazi meno firmy ;)
no nemozem to tu pisat kazdy den, ale co kolegovi, co sedi oproti mne v robote predviedli s C70 bolo ako zo zleho sna a bolo to viacej ludi, nie jeden... A to bolo C70 T5 a v case nakupu stalo skoro 2 mega, tak sa k zakaznikovi fakt nesprava... A dalsia kolegyna C30... Mozete hadat, ci este niekedy volva kupia.
Inak na TOP Auto viacero ludi nadava a na Brno tiez... Pravda ale je, ze ked poznas par ludi, tak to vzdy hned ide lepsie. Celkovo je ale uroven znackovych servisov fakt chaba :no::no:
Chápu, že lidi maj strach kupovat nový modely.
Jenom pro zajímavost, já jsem měl zatím jen jedno jediné auto, které během prvních 2 let nemělo ani jednu sebemenší závadu. Byla to služební Ochcávka II., 1,6 benzín, byla vyrobená v prvních 14-ti dnech od startu výroby tohoto před 5 nebo 6-ti lety nového modelu. Třeba je to náhoda, ale je to tak, rozhodně už se tolik nebojím:-)
Psal jsem 5 nebo 6 let. Nepamatuju si to přesně, tak jsem to teď kvůli tobě musel najít, protože na tomto serveru samozřejmě nejsou nepřesnosti přípustné. Takže sorry, premiéru měla v Ženevě 2004, takže 4 roky a půl roku.
no ved to, nahoda. Stale vravim 25% chybovost po 3 rokoch u auta je hrozna statistika.... A stale musis mat dost smolu, ak sa ti nieco pokazi, vsak si len 1 z 4... :-)
No na základní denu moc nekoukej,pokud uvažuješ o T6,tak jsi o cca 200k výše,než Q5 s TFSI,který má podstatně lepší parametry i spotřebu,takže opravdu těžká volba.Jak psal kolega figurka,tak se asi nedá prohloupit,Volvo ztrácí motoricky,Q5 zase podvozkově,ale žádný rozdíl není výrazný.Babo raď. ;-)
To víš, tady jsme na (divokym)západě a peněz máme, jako šlupek >:D Fakt si to spočítal dobře? Nedovedu si představit, jak si jedu koupit káru do Čierný pričope :-O
jasne, uz to mas doma stare, zbytocne velke, zmesni trochu :-) D5 AWD Kinetik je u nas pri za 37 060 EURO... To je vyrazne menej, ako u Vas, pokial dobre vidim
No tie jazdne vlastnosti by ma ale fakt zaujimali... Nie ze by to pri SUV bolo dolezite a nie som za ziaden sport v SUV, ale zas zly pocit v zakrutach ako s Reanult Scenic I (ja viem, ina trieda, ale spominam na to fakt nerad) to tiez nemusim...
Ovladatelnost C30 nie je podla mna prave uzasna, ale zas sa tu XC 60 chvali... Cital som totiz spustu recenzii ako Freelander2 jazdi skoro ako X3 a o tom viac vydeseny som bol, ked som sa nim povozil... >:-[] X3? Ked mu otrhneme jednu napravu mozno :-)
Este tu napisem nieco, co ma viackrat napadlo ohladne tradicie. Dopredu oznamujem ze nie som skalny fanusik LEXU ani nepriatel Nemcov, ci Volva alebo nieco podobne... Skor ako vtip
Ale LEXUS nie je premium, nema teradiciu. AUDI je premium od kedy spravilo V8 v podstate... LEXUS ho uz ma ale tiez dost davno a nestraca ani 15 rokov... Teraz AUDI, VOLVO, MERCEDES v tejto triede robia nove auta. No ale na RAV4 alebo Frontieru 15 rokov stracaju, takze premium mame RAV4 nie? >:-[] >:-[] >:-[]
RAV, je matka vsetkych matiek, zakladatelka, jej rodokmen je siahlodlhy... vitaz mnohych testov. Proste chap, supersport Kuga to sice nie je, ale ten rodokmen, ja ho tam citim. Vy nie? >:D
Zatim se nestalo aby kterykoliv model znacky Volvo necim v konkurenci zaostaval. Naopak, Volvo je na uplne spici v mnoha oblastech.
XC60 se zda byt slozeno z toho nejlepsiho, co s davkou rozumu muze trh nabidnout. Velice ocenuji system City Safety. Neni dlouho tomu, kdy jsem mel na zadnim narazniku jednoho radobymanagera s telefonem u ucha. Zde verim, ze Volvo uda trend a tento system se rozsiri i ke konkurenci.
Interier je tradicne nejlepsi napric tridami. Zde Volvo konkurenci uteklo.
XC60 se bude bez debat prodavat. Jako jedineho konkurenta vidim GLK. Ten se vsak nemusi tolik libit neznejsi polovine zakazniku.
Tyhle evrgreeny kapitána automobilového průmyslu mně vždycky dojmou... >:D MaRRiánku, trochu to zrealističtěmě:
Vždycky se zatím stalo, že jakýkoliv model Volvo něčím za konkurencí zaostal. Aktuálně je to v motorizacích. Důsledkem toho, je že volvo je vnímáno jako subprémie. Akcent na rozšiřování modelové palety je žene vzhůru, leč absence velkého sedanu prostě na prémii nestačí.
Pojem rádoby manager neznám. Znám jen pojem MaRRiánek a manager. Až budeš jednou tím manageRRem, možná ten pojem naplníš i co se týká toho přívlastku. Zatím seď bezpečně v dětské sedačce a modli se, aby to do táty nenarval zezadu tahač Volvo.
V interiéru Volvo tímto modelem nikam konkurenci neuteklo, v interiérech je mnoho let (s příchodem S60) Volvo na špici.
Takže nakonec ti musím přitakat než v tvé závěrečné geniálně prognostické uváhově bechderoucí myšlénce, že totiž XC60 se bude bez debat prodávat. No, je vidět, proč je o tobě známo, že se zajímáš o světové automobilové trhy :yes:
Je to jako do zdi... :-) Vždycky se pokouším vcítit se do své puberty a marně v sobě hledám to maRRiánkovsky příznačné mudrlantství. To většinou končívá někde kolem pěti let věku, kdy dítě zná již mnoho slov, avšak neumí je mnohdy správně užívat. Tehdy je to samozřejmě kouzelné, pachuť trapnosti to dostává s příchodem vyššího věku. Jo, souhlas, je to fakt zbytečný :-)
To je jako když si dítě vymyslí nějakou výmluvu, perfektní konstrukce příběhu připadá jeho osmileté hlavě neprůstřelná, a hrozně se rozčiluje, že tobě je po první větě jasné, že kecá, vždyť to tak skvěle vymyslel. Většina lidí to už má ale v pubertě za sebou, mariánek se svými konstrukcemi, které jemu sedí, nedokáže pochopit, že je po té první větě průhlednej jako to osmileté děcko, a rozčiluje se úplně stejně. Ale aspoň je tu sranda. ;-)
To vedet nemohu. Lubrikanty pouzivam k necemu jinemu a hrozba dreni mi nehrozi.
S kamarady (sami se zde uvedli) jste si svou dospelost jiz radne "promazali". Tuto "zkousku dospelosti" rad vynecham. :-!
No pekne, pekne. Podarilo se to panum ze Svedska naramne. Elegantni a moderni vzhled, elegantne pusobici interier (ale prijde mi takovy trosku nesourody, zde podle me je Q5 lepsi) a podle toho testu i vyborne jizdni vlastnosti a siroka bezpecnostni vybava. I kdyz bych radsi bral Q5ku, tak Volvu tleskam :yes: Jeste by to chtelo ale nejake novejsi motory a hlavne vetsi pocet, aby to bylo jeste lepsi.
Dobré jízdní vlastnosti, špičkový interiér, podle mě nejhezčí desing z prémiových SUV, startovací cena pod úrovní Audi, BMW a Mercedesu. Tohle Volvo má na to, zamíchat trhem luxusních malých SUV.
Volvo XC 60 vyzerá v realite menšie než na fotkách. Je fakt podarené. Také mestské esúvečko. Proste Volvo sa rozhodlo urobiť takú S30 v triede SUV. Samozrejme konzervatívnejšie. No najpr nevzdelancom odporučím si doň sadnúť. Tak zúlaly priestor už ma dávno nesklamal. SUV nie je len o štýle. SVU má byť aj praktické, auto pre rodinu. Toto auto je leda pre mladé manželské páry s malými deťmi. Na cestovanie s rodinou na chatu s ním pokojne zabudnite. Skutočne úbohý priestor. Auto fakt pekné, ale ten trápny priestor úplne všetko anuluje-lebo auto je v podstate na nič. A ak mi argumentujete-ako často chodím s celou rodinou-JE TO JEDNO. Lebo SUV má byť aj pre rodinu.
Sám si veľmi dobre pamätám tú vetu predajcu: "Také malé. Až moc malé." Dôkaz, že netrepem. To auto má úplne absurdný interiér. A dizajn o Mattina to nezachráni, aj keby popukal.
Tak jsem prave na prochazce se psem uvidel poprve GLKcko. No, nevypada to zas tak smesne hranate, jak mi to prislo na fotkach, ale stejne mi to na takhle male auto prijde az moc, vypada to jako trosku dlouha krabice. Jinak vypada docela v pohode, ale Q5 a XC 60 se mi tedy libi mnohem vic, i kdyz jsem je zatim videl jen na fotkach (ale uz ty vytvorily velmi dobry dojem).