Novinky
U nás tu Činu ještě někteří nepochopili a opět zaspime a svět nás předběhne ...
v čem přesně nás Čína zatím nepředběhla? 😉
Špatně pochopeno. V Německu nebo USA se řeší obchod, u nás se řeší politika. Dobře, oddělme obchod od politiky. Čína je dnes největší trh, a stavět se k němu zády je nesmysl. Nikdo jiný to nedělá.
Německo i USA řeší jak zabránit skupování technologických firem Číňany i za cenu toho, že se obchod s Čínou zhorší, protože na rozdíl od nás už zjistili, že to s investicemi z čínské strany není zas tak slavné a naopak postavení jejich firem na čínském trhu se nijak nezlepšilo....
>😁 Technologie využije každý nový vlastník, ať už je to Číňan, Korejec či Saud. Takže Německo a USA to dělají spíše z důvodu, že na světovém poli je pro ně Čína politický a mocenský konkurent. Nehledě na to, že Čína je největším věřitelem USA.
Geely koupila Volvo od americké automobilky Ford za 1,8 miliardy USD (44 miliard Kč) před šesti lety.
To znamená, že jeden tunel v Praze stojí cca stejně jako celá automobilka VOLVO. Dovedete si představit tu frajeřinu, kdyby si ČR nepořídila 6km tunel pod Prahou, ale světoznámou automobilku?
Samozřejmě, že vím, že to není reálné. Náš stát je veden lháři a neschopnými hlupáky z nichž mnozí by nezvládli ani vedení pizzerie, natož automobilky, ale ta myšlenka "coby kdyby" se mi líbí.
To znamená, že jeden tunel v Praze stojí cca stejně jako celá automobilka VOLVO. Dovedete si představit tu frajeřinu, kdyby si ČR nepořídila 6km tunel pod Prahou, ale světoznámou automobilku?
Samozřejmě, že vím, že to není reálné. Náš stát je veden lháři a neschopnými hlupáky z nichž mnozí by nezvládli ani vedení pizzerie, natož automobilky, ale ta myšlenka "coby kdyby" se mi líbí.
Samotná kupní cena nevypovídá o ničem..jaké byly dluhy, neuhrazená ztráta z předchozích let, celková kondice společnosti atd.?
Když kolaboval SAAB byl za ještě nižší cenu a zájemci se zrovna nehrnuli, jakkoliv byla ve hře neméně světoznámá značka.
Když kolaboval SAAB byl za ještě nižší cenu a zájemci se zrovna nehrnuli, jakkoliv byla ve hře neméně světoznámá značka.
Výroba mimo zemi původu je vždycky pro automobilku risk a hrozí, že ohrozí renomé původní značky, zejména pokud se objeví problémy s kvalitou, viz. některé japonské značky vyrábějící auta v jižní Evropě.
A u auta vyrobeného v Číně může být ten psychologický dopad velký i bez problémů s kvalitou, protože už to nebude evropská značka vlastněná Číňany vyrábějící v Evropě, ale čínské auto vyrobeno v Číně 😒
A u auta vyrobeného v Číně může být ten psychologický dopad velký i bez problémů s kvalitou, protože už to nebude evropská značka vlastněná Číňany vyrábějící v Evropě, ale čínské auto vyrobeno v Číně 😒
nova Q5 ( vystavena v Parizi ) sa uz napriklad vyraba v mexiku ... a to aj pre europsky trh ( len neviem ci pre cely alebo len nejake vybrane staty ) .... a zeby to nejako Q5 ublizilo? no uvidime ale podla mna jej to neublizi..... na nejaku premiovost sa dnes uz nepozera .. montuje sa uz vsade.... ved v cz kupujete micry z indie... baleno je tiez tusim z inde... i20 je zase z turecka rovnako ako corolla alebo tipo .... no a L200 je tusim zase z thajska a vidis... pohoda... 😉 ... jednoducho objem vyroby u aut sa z roka na rok zvysuje a tak nemozes vyrabat vsetko uz len "doma" .. to nejde... a za nejake dva tri roky bude aj bmw uz vyrabat v mexiku... a landrover zase u nas na slovensku 😉
Do číny se přesouvá pouze výroba Volva S90.
Uvolňuje se místo v Belgii pro modernizaci jiného modelu. Proč zde není taková informace, ale o škodě zde čteme 5x denně PR články a jiné blbosti převzaté z jiných weblů??
Uvolňuje se místo v Belgii pro modernizaci jiného modelu. Proč zde není taková informace, ale o škodě zde čteme 5x denně PR články a jiné blbosti převzaté z jiných weblů??
Nejen S90, cituju z tiskový zprávy Volva😒br />
"The Swedish company also announced that existing and future 60-series medium-sized SPA-based cars will be built at its plant in Chengdu, Szechuan province, in Western China, while its planned 40 series smaller cars, based on its Compact Modular Architecture (CMA), will be made at a plant that is currently being built in Luqiao, 350km south of Shanghai."
[odkaz]
[odkaz]
Asi by se měli vrátit k produkci hranatých taxíků.. 😄
I když design jim zrovna konečně začal jít dost dobře...
..škoda , že kvalita , technika a motory jdou dolů..ale pro Čínu dobrý , ne?