Novinky
Jedu si v obci 50, za mnou kšiltovkář f passatu tédéí nalepený za mnou. V křižovatce mě předjede přes odbočovací pruhy, o 150 m dál stojí na přehledném místě stojí policejní hjondééé a kontroluj doklady u projíždějících vozů... Takže asi tolik k práci naší policie 8-s
A napadlo tě, že ty akce, kdy vidíš stát policajty někde na přehlednym místě, jsou plánovaný z prezídia HLAVNĚ kvůli tomu, aby byly hlídky vidět? A že ta hlídka, pokud zrovna nemá řidiče pod vlivem, nebo se zákazem řízení, se z toho místa nehne??? Že má jasně daný místo a čas, kde zrovna bude? To si fakt myslíš, že si každej policajt vezme ráno služební auto, a 12 hodin si dělá, co ho napadne, a jezdí, kde se mu zlíbí?
To asi ne... Tak jednoduchý to fakt není.
To asi ne... Tak jednoduchý to fakt není.
Jenže to by v terénu nesmělo být jedno auto na okrese, které stojí na přehledném místě a které kontroluje lékárničky 8-s 8-s
A to, že při ujíždění před policejním vozem vznikne nespočet rizikových situací, to snad není problém policie... To teda tu policii rovnou zrušíme. A pak nikdo nebude nikomu ujíždět, a tak bude na silnicích úplně bezpečno...
RohYpnole, většinou s tebou souhlasím, ale teď jsi napsal blbost... Například použití zastavovacích pásů má tolik podmínek, že třeba v Praze je použít skoro nejde. Jen pro příklad nesmí dojít k ohrožení zdraví ani života nezúčastněných osob, což znamená, že auto, které má propíchlá kola, a je neovladatelné, musí mít kolem sebe minimálně pole, nebo volný letiště... Takže hurá všichni na magistrálu, a budeme se těšit, že zrovna tam pojede ujíždějící vozidlo, a ta magistrála bude úplně prázdná. 😄
Ono by úplně stačilo mít v terénu více hlídek, které budou vzájemně spolupracovat. Když třeba na vesnici dám jednu hlídku na vjezd a druhou na výjezd, tak jestliže na vjezdu někdo začne ujíždět, nikdo nikoho nemusí honit a stačí, aby na výjezdu hlídka adekvátně zareagovala, že.