Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - speedfred
pre mr. Kuny
speedfred
| 6. 11. 2016 17:42
nechcem rýpať,ale vysvetlíš mi prečo s najazdenými km klesala spotreba? (viz diskusia G vs S).
pre mr. Kuny
Varlamow25242
| 6. 11. 2016 19:17
Autu trvá, než se zajede
Avatar - speedfred
pre mr. Kuny
speedfred
| 6. 11. 2016 19:46
ja to viem.
Avatar - Well-being
Pěkné,
Well-being
| 6. 11. 2016 18:23
ale nepraktické auto ...
Avatar - Ada je zase tady
Pěkné,
Ada je zase tady
| 6. 11. 2016 19:20
Ani praktické, ani pěkné :-!
Avatar - pumpkin
Pěkné,
pumpkin
| 6. 11. 2016 22:38
To je ako ty. >:D
Pěkné,
T.E.S.L.A už na ACZ serie
| 6. 11. 2016 20:36
Čím je nepraktickejšie ako Golf alebo Astra?
Pěkné,
adamzprahy
| 6. 11. 2016 22:02
Jediné v čem je Megane nepraktičtější oproti G7 je schod při sklopených sedačkách a trochu méně místa na zadních sedadlech (ale ne o moc). Je to prostě klasický hatchback nižší střední.
Avatar - miromen
Pěkné,
miromen
| 7. 11. 2016 10:52
Tak ono to ma i vliv na manipulaci se sedačkami a pak take to, že ditě bude okopavat předni sedak. Prostě z tohoto pohledu je to meně praktičtějši. Takže zaleži jak bude auto využivano.
Pěkné,
Arese
| 7. 11. 2016 21:27
Zkus si nejdřív sednou do současného Golfu a pak do nového Méganu - za volant a pak za sebe. Garantuju ti, že v Méganu budeš mít pocit, jako bys seděl v o třídu menším autě a nízká boční okna u zadních cestujících vyvolávají dokonce klaustrofobické pocity. Tak to prostě bohužel je a přístup do kufru má Mégane taky výrazně horší... Na druhou stranu ale Mégane nabízí výraznější design, prohrává ale v rozsahu nabídky motorů (hlavně benzinových). :-!
Avatar - Ronault.
Pěkné,
Ronault.
| 7. 11. 2016 13:52
Ve všech generacích Meganu měl kombík prodloužený rozvor, tak to je a tak to i bude. Prostě Megane hatchback není rodinný vůz, pokud někdo chce rodinný vůz, má na výběr buď kombíka nebo ještě lépe Scénic.
Avatar - Emel
Pěkné,
Emel
| 7. 11. 2016 15:07
První generace měla shodně 2580 ve všech variantách, ne?
Pěkné,
Arese
| 7. 11. 2016 21:33
Ne, kombi první generace a sedan Fluence mělo rozvor prodloužený a to dokonce o 60 mm. U nové generace tento rozdíl už činí jen cca 40 mm, protože mezigeneračně narostl již rozvor hatchbacku (ačkoliv to na místě pro nohy zadních cestujících vůbec není znát). Faktem je, že nový Mégane Grandtour s rozvorem 2,7 m nabízí sotva stejný prostor pro nohy vzadu jako třeba Golf Variant. A u něj jde i při maximálním snížení předních sedaček pod ně zezadu zasunout chodidla, což je u Méganu bohužel vyloučené... :-O
Avatar - Emel
Pěkné,
Emel
| 7. 11. 2016 22:48
Tyjo... já měl za to, že sedan měl dokonce i stejné dveře... zkusím to pogooglit. Určitě se ale nejmenoval Fluence, aspoň u nás.
Pěkné,
Arese
| 8. 11. 2016 02:35
Jasně, u Fluence nemělo být kombi "první generace", ale kombi "minulé generace". Sorry.
Avatar - Emel
Pěkné,
Emel
| 8. 11. 2016 08:32
No že kombi poslední generace bylo větší vím, to mám ještě v živé paměti. Já ale reagoval na Ronaulta a mluvil fakt o první generaci.
Málo miesta.
MajoKE
| 6. 11. 2016 18:23
Na R Megane som čakal, mal to by môj 6 Renault. Sadol som si za seba a odišiel. Je to vzadu veľmi malé.

Najazdil som s nimi cca 450.000 km a bol som mimoriadne spokojný.
Avatar - Cuba66
Málo miesta.
Cuba66
| 6. 11. 2016 18:35
No stačí si sednou do Pulsara a člověk hned ví, že prostor se dá v pohodě vykouzlit ;-) Když nevadí motor Renault (ale ten je nakonec úplně v pohodě) tak Pulsar je volba rozumu. A podle mého totálně nedoceněný auto.
Málo miesta.
MajoKE
| 6. 11. 2016 20:41
Pulsar som skúsil, bol skvelý, mimoriadne tichý s 1.2 85 kw, pod prednou kapotou tapacirung, filc na vnútorných blatníkoch...priestor vzadu neuveriteľný. Pulsar mal obrovské cenové skoky medzi verziami.

Zobral som však i30 SW, 1.6 crdi 7dct
Avatar - Emel
Málo miesta.
Emel
| 7. 11. 2016 08:45
Za mě:
+ slušný motor s 6MT v základu
+ velký prostor vzadu i v kufru
+ někomu může vyhovovat vyšší posaz
+ zajímavé barvy - červená bez příplatku, krásná fialová metalíza
+ solidní design (i přes ne ideální proporce)
- dynamika té 1.2TCe trošku za očekáváním
- podvozek nic moc, ani pohodlné ani agilní... možná 15" by řešily ten komfort
- Visia opravdu hodně fádní, bez možnosti připlatit jednotlivé věci, a cenový skok k Accentě nebo jak se to jmenovalo dost velký

V součtu... zajímavá alternativa, s tím vyšším posezem to vidím jako takové pěkné důchodcovské auto. Cena slušná, ale zase nic co by konkurence neuměla.
Málo miesta.
adamzprahy
| 6. 11. 2016 22:15
Samozřejmě, že se to dá. Ale hatchback nižší středně prostě není dělaný pro zadní cestující, proto třeba Renault rozlišuje kombíka rozvorem. Já tuhle kategorii aut beru k tomu, aby tato auta byla kompaktní a praktická do města, ale zároveň už měla vyspělejší projev a výbavu.

Ty protáhlejší hatchbacky určitě můžou fungovat, nicméně lidi si Golfa nekupují podle toho zda se dozadu vejdou dvě vysoké osoby.
Málo miesta.
pogo26
| 7. 11. 2016 07:46
Prostor vzadu se dá zvětšit. Stačí dát horší sedačky, horší polohu za volantem a dát zadní sedačky níž. To nejsou kouzla, které by konstruktér nezvládl.U Renaultu dostal jiné zadání a redakroři teď musí jezdit Octávkou. Áček.
Avatar - Dinar
Málo miesta.
Dinar
| 7. 11. 2016 10:30
Klidně si můžeš lhát do kapsy, ale ani posaz ani sedačky v golfu nejsou horší, posaz za volantem naopak lepší, a přesto má vzadu víc místa na nohy než megane, a to i při výrazně menší celkové délce auta. Kdo umí, umí. ;-)
Málo miesta.
pogo26
| 7. 11. 2016 12:56
Kouzelníky z VW sem netahej. Na tu jejich magii normální smrtelníci nemají. VW žádné kompromisy dělat nemisejí. Na menším rozvoru mají lepší sedačky, lepší posaz za volantem a pohodlnější sezení vzadu. :-)
Avatar - Dinar
Málo miesta.
Dinar
| 7. 11. 2016 17:52
Je to k vzteku, co? >:D ...ale prostě fakt.
Málo miesta.
Arese
| 7. 11. 2016 21:37
Přesně tak, lépe bych to nenapsal! :-) A to ještě nový Mégane mezigeneračně výrazně přibral (přesné číslo nemám spočítané, ale jde o desítky kg..). Proto taky nová generace se stejnou motorizací má horší zrychlení, než stejně motorizovaný předchůdce. Smutné... :'-(
Málo miesta.
GeekStar
| 8. 11. 2016 21:51
Sedačky (přední) jsou lepší v Meganu, ale jinak souhlas. To místo vzadu je dealbreaker i u druhého auta do rodiny.
Avatar - miromen
Málo miesta.
miromen
| 7. 11. 2016 10:50
Ja sice v novem meganu ještě neseděl, ale věřim, že posaz bude vzadu pohodlnějši, než u koncernovych vozu vw v nižši středni. Tam je to opravdu bidnějši, podobne to bude i u nove astry. Jenže jak to tak čtu tak u renaultu na ty zadni mista uplně rezignovali. Horši nastupovani, malo mista pod přednimi sedaky a mala šiřka.
Avatar - Dinar
Málo miesta.
Dinar
| 7. 11. 2016 12:19
"ja sice v novem meganu ještě neseděl..." a s tímto vědomím sis měl komentář odpustit. Vím, že je to ve zdejších diskusích běžné, hodnotit něco, s čím nemá hodnotitel žádnou zkušenost, ale jak pak brát příspěvek, resp. autora vážně? :-!
Avatar - miromen
Málo miesta.
miromen
| 7. 11. 2016 13:13
Jasně, je to pouze muj usudek a jsem si toho vědem. Ale novy megan je na trhu, už nějaky ten patek a nějake postřehy včetně testu zde jsou. A pravě na zakladě toho a poznani jine konkurence si to z dovolenim myslim.
Málo miesta.
adamzprahy
| 7. 11. 2016 17:24
Já v něm seděl a aktuálně jezdím právě G7. Posez mi přijde podobný, jen opravdu trochu těsnější. Osobně mi to nevadí, protože měřím asi 175 cm. Jak jsem psal, pokud bych chtěl aby se vzadu cítili pohodlně lidé nad 180 cm, tak nehledám primárně mezi hatchbacky nižší střední.
Málo miesta.
Arese
| 7. 11. 2016 21:42
Tak to bys udělal velkou chybu. Já jezdím Leonem ST a při nijak extrémním rozvoru 2,63 m a mé výšce 1,88 m si udělám maximální pohodlí za volantem a pak si naprosto bez problémů a pohodlně usadím za sebe. A zadní sedadlo rozhodně není nekonfortní a chodidla si krásně zasunu pod přední sedačku i v nejnižší poloze a moje stehna jsou solidně podepřená sedákem. Holt kdo umí, umí, MQB je nejen tuhá a lehká, ale i prostorově geniální platforma. :-!
Avatar - miromen
Málo miesta.
miromen
| 8. 11. 2016 03:53
Člověče, tve osobni benchmarky si nechej pro sebe a nevydavej je diktatorsky ala rohypnol za obecne pravidla. To, že ty milostpan se někde nevlezeš ještě neznamena, že je auto šmejd, jak často pišeš, nebo to, že se ti nějaky model nelibi, proto by sis jej nekoupil a hned ho považuješ za hnus a ještě k tomu dodaš mistni brutalni smejl.
Navic se zde prsiš koncernovym otloukankem a ve spojeni s nim tu hažeš slovama jako pohodli či komfort, což je vcelku usměvne. Přitom jinde sekaš do golfa, ktereho by si nepořidil, protože si dovolil mit el. ručni brzdu.
Málo miesta.
Arese
| 8. 11. 2016 06:56
Ukaž mi, kde jsem psal, že je nějaké auto "šmejd"! A kde jsem tady použil nějaký "brutální emotikon"? Já právě většinou používám toho "pohodového pána s fajfkou", abych zdůraznil pohodový charakter svého příspěvku.
P.S. Ten "koncernový" otloukánek má nyní dobře nakročeno a začíná generovat slušné zisky. P.S. Nikdy jsem tu nepopíral, že modely VW jsou ve srovnání se Seatem komfortnější! :-!
Avatar - miromen
Málo miesta.
miromen
| 8. 11. 2016 04:20
Tak posaz podobny bude, to ne že ne, ale u koncerňaku knk golf a leon se mi pohodně prostě nesedi. Sedaky maji nizko, teměř pulku stehen nemam podepřenych a to mam taky pod 180cm, navic jsou sedaky na mě dost tvrde. To stejne v bleděmodrem bylo u předchoziho golfa, tam byl sedak navic ještě vic plochy. Znam rozhodně pohodlnějši posaz v nižši středni.
S tou prostornosti je to hodně individualni, někdo vyžaduje vic mista, někdo je v tomhle ohledu meně naročny. Navic u řidiče hodně zaleži jakou ma polohu za volantem. Ale osadka, kde maji všichni nad 180cm, už si v nižši středni moc hovět nebude.
Avatar - Emel
Málo miesta.
Emel
| 7. 11. 2016 10:46
Lidi si Golfa kupují ze spousty důvodů... a jsem si jistý, že pro nezanedbatelnou část z nich je i schopnost odvézt rozumně víc než dva dospělé důležitá.

Já nevím, je asi zbytečné to tu nějak pitvat, je to prostě jedna z vlastností toho (a každého) auta se kterou je potřeba počítat.
Avatar - miromen
Málo miesta.
miromen
| 7. 11. 2016 11:08
Přesně, na zakladě těch par cm vzadu navic se rozhodl jeden kluk koupit ve finale misto focuse, pravě golfa. Když si prošel vyběrem aut, tak mu ve finale zbyli pravě tito dva. Po svezeni, už byl rozhodnut pro focuse, jenže pak přišla na řadu druha polovička, ktera si vyzkoušela manipulaci sedačky, včetně posazeni ditěte a zde golf vyhověl vice. Tekže někdy opravdu stači par cm a miska vah se přikloni jinam.
Málo miesta.
Futurista
| 6. 11. 2016 18:52
Tohle by měl řešit grandtour. Sám jsem zvědavej. Měl bych mít tu možnost na víkend v nejbližších pár týdnech. ;-)
Avatar - Emel
Málo miesta.
Emel
| 7. 11. 2016 08:48
Jj, Grandtour si taky rád prohlédnu. Pro rodinu je to jasná volba, jak moc vadí málo místa v hatchi těžko říct... já bych šel tak či tak rovnou pro kombík, tak se do toho neumím úplně vcítit :-)
Avatar - Ronault.
Málo miesta.
Ronault.
| 7. 11. 2016 13:56
Od první generace bylo v hatchabku vzadu méně místa než v kombajnu, stačí se podívat na tu minulou a v druhé generaci to bylo ještě markantnější. Jak píšu výše, Renault rodinám nabízí jiná auta než Megana, však příplatech za Scénica není nikterak velký.
Avatar - miromen
Málo miesta.
miromen
| 7. 11. 2016 14:08
Jenže ne každy chce krabici a HB je pro něj to prave. Ale od toho je tu konkurence, jen nesmiš byt pohlcen jedinou značkou.
Málo miesta.
Arese
| 7. 11. 2016 21:35
Jenže ne každý chce pro rodinu MPV a ti kteří ano, tak těch rychle ubývá. :-!
Avatar - Ronault.
Málo miesta.
Ronault.
| 8. 11. 2016 13:31
Však píšu, že si koupí grandtoura. A pokud mu pro rodibu stačí hatchback, tak to pak má nějak mikro rodinu.
Že by nějak absolutně klesalo množství zájemců o mpv...no spíše ti, co chtěli vyšší posaz teď volí SUV, ale rodina s 3 dětmi moc jiných voleb do půl milionu nemá
Málo miesta.
Arese
| 8. 11. 2016 22:45
No, je prostě lepší nepodceňovat antikoncepci a udržet počet potomků na čísle 2. Pak je kombík nižší střední naprosto v pohodě. ;-)
Málo miesta.
adamzprahy
| 6. 11. 2016 22:08
Kolik měříš a s čím srovnáváš? Je asi pravda, že ten nepatrný rozdíl oproti např. Golfu může být rozdíl mezi komfortem a nekomfortem pro osoby cca nad 180 cm. Každopádně pokud někdo hledá komfort pro vysoké osoby v nižší střední, u jakého hatchbacku ho najde? Když si vezmu konkurenci: Golf, Astra, P308, i30, Ceed, C4, Mazda 3, Pulsar (tam ano), Civic...
Avatar - Emel
Málo miesta.
Emel
| 7. 11. 2016 08:37
Megane je menší než všichni uvedení.
Avatar - Ronault.
Málo miesta.
Ronault.
| 7. 11. 2016 13:54
To je kec... v novém Meganu je stejně místa jako bylo všech Meganech Hatchbacích dosud, takže jestli jsi byl spokojený s hatchbackem dosud, byl bys i nadále....
Avatar - Ada je zase tady
Douhodobý test?
Ada je zase tady
| 6. 11. 2016 19:19
Pod tímto pojmem si představuji min. 200 tis.km a 5 let provozu... toho ovšem tento rendlík není schopen a tak za dlouhodobý test redakce považuje jeho zkácení na 10%... :no:
Douhodobý test?
T.E.S.L.A už na ACZ serie
| 6. 11. 2016 20:37
Kokso, tak to som pokašlal. Mám Renault 6 rokov, 150 tis. km nabehaných a doteraz som ho nedokázal pokaziť...
Avatar - GM.rja
Douhodobý test?
GM.rja
| 6. 11. 2016 20:40
Dlouhodobý testy museli kvůli srovnávání s "etalonem" od xindlwagenu zkrátit, protože po 20 tis. km se vw potkávají tsi ;-)
Spotreba
pali.sk
| 6. 11. 2016 19:23
Aká je to verzia tej 1,2 TCe 130k? 6,2L je priemerná spotreba v redakcii? Konkurencia za koľko jazdí?
Spotreba
MOJE JMÉNO
| 7. 11. 2016 09:39
OCTA 1,2 TSI 77kW - průměr po 208.000km 5,8l/100km
Spotreba
T.E.S.L.A už na ACZ serie
| 7. 11. 2016 12:32
77 kW = 130 k?
Avatar - Emel
Spotreba
Emel
| 7. 11. 2016 13:19
Papírově mají ta auta srovnatelnou dynamiku, konkurenti to jsou... s vědomím toho, že místo 1.2TSI je tu už 1.0TSI.
Avatar - rohYpnol
Kde je soudnost?
rohYpnol
| 6. 11. 2016 20:56
Zobrazení dvou funkcí zobrazí malý výřez mapy?? Aha, ale u koncernu je vše ok, a to i když mají navi v zorném poli jen na maxidotu, že ... 8-s 8-s

Kočárek a je těsno? A ve kterém HB nižší střední těsno nebude??

To zas jsou hemzy 8-s 8-s :no: :no: :no:
Avatar - pumpkin
Kde je soudnost?
pumpkin
| 6. 11. 2016 22:38
A v šiestich sa s tým ide blbo na Sněžku. Ešteže majú v redakcii tú Octaviu...
Kde je soudnost?
Horst Fuchs
| 7. 11. 2016 07:57
No jo, no. To víš, čtyři chlapi se pohodlně vejdou jedině do Škody Cígo (tam mají dokonce ještě 5 cm místa před koleny). Spotřeba 5,9 u tříhrnku 1.0TSI je označena za velmi dobrou, 6,2 s 96 kW 1.2 je sotva průměrná.
To je to správné třídní vidění světa, jak o tom psali už vousatí klasikové.
priestor je ok
Nonsens
| 7. 11. 2016 10:25
podľa mňa je priestor vzadu ok pre ľdí do 180 cm (priemer). Ak niekto potrebuje viac, ide do pulsaru alebo pod. Megane pár cm obetoval dizajnu, to je ich voľba. Za mňa rozumne. Napr. ten pulsar zas vyzerá horšie, tak si každý môže zvoliť, čo uprednostní.
priestor je ok
Toky1
| 7. 11. 2016 10:49
Sedan od mégana má miesta vzadu viac a vyzerá hoooodne dobre. V pulsare sa mi zle sedelo, krojenie palubnej dosky je riešené tak nešťastne, že jedna jej hrana reže do kolena. Bavím sa o mieste vodiča.
Avatar - miromen
priestor je ok
miromen
| 7. 11. 2016 10:55
Když kouknu na bočni profil, tak megane mi přijde tvarově jako klasicky HB, možna ne tak přisně jako golf, ale žadne extremnějši vybočeni.
priestor je ok
Nonsens
| 7. 11. 2016 11:26
veď ani priestor vzadu nie je extrémne malý, iba o cenťáky
Avatar - miromen
priestor je ok
miromen
| 7. 11. 2016 11:31
Nejen v teto třidě kolikrat hraje každy cm roli, zde to neni o decimetrech.
Avatar - Ronault.
priestor je ok
Ronault.
| 7. 11. 2016 13:58
Nechu tě nijak podezírat, ale tím, že jsi se vrátil k Focusu teď budeš propagovat méně místa vzadu, protože je Focus vzadu stejěn stísněný jako Megane.
Avatar - miromen
priestor je ok
miromen
| 7. 11. 2016 14:06
No s tou propagaci by si byl docela vedle, ja jsem nikdy nebyl nahaněčem cm v nižši středni, ale chapu ty, co je vyžaduji. Osobně by mi nevadila ani menši šiřka, ale s tim mistem na chodidla, už by mohl byt problem.
priestor je ok
car
| 7. 11. 2016 11:00
..presne tak.Franc cesta je,ze hatch neni rodinne auto.Pro rodiny je Megane grand,Scenic.Maji delsi rozvor i kufr.Auto musi byt i shik..neco jako doplnek.
Avatar - Emel
priestor je ok
Emel
| 7. 11. 2016 11:03
Shik, to je takové zvláštní francouzsko-anglické slovo... >:-[]
Priemerná spotreba
Toky1
| 7. 11. 2016 10:29
priemerku 6,6l/100km mám na atmosférickej 1,6 v corolle. Ak sú tie turbobenzíny vymyslené na znižovanie spotreby tak to nejako nevyšlo.
Ten plast na fotce č. 10 a 11
Gvick2
| 7. 11. 2016 11:21
zlámal redaktor schválně nebo je to opravdu tak nekvalitní, že to nevydrží ani pár zabouchnutí kufru a u nového auta to praskne?
[odkaz]
Avatar - Emel
Ten plast na fotce č. 10 a 11
Emel
| 7. 11. 2016 11:23
"Plast na víku kufru lícuje příliš těsně a nemá dost velkou vůli na propružení, když ho prudčeji zabouchneme. Jeden už nám praskl, kufr raději zavíráme zlehka."
Ten plast na fotce č. 10 a 11
Gvick2
| 7. 11. 2016 11:27
Ahá díky, nevšiml jsem si textu pod fotkami, jsem zvyklý, že fotky jsou tady bez popisků, takže je nescrolluji dolů a v článku o tom nic není.
Ten plast na fotce č. 10 a 11
panekp
| 7. 11. 2016 15:08
Kde prosím najdu fotografie?
K fotkám
Futurista
| 7. 11. 2016 16:37
Ano, Megane HB je menší, ale je to normální HB nižší střední třídy. Prostor pro zadní cestující (když už někdo potřebuje jezdit nižší střední ve čtyřech dospělých) bude řešit kombík.

No a k fotkám:

ta mapa se samozřejmě zvětšit dá, zmenšit taky. A pokud by redahtor byl schopnej hodit fotku ve chvíli, kdy navigace zobrazuje nevigovanou cestu, pak je to samozřejmě úplně jiné zobrazení, o zobrazení vhodných jízdních pruhů tady není ani slovo. A to jsou fakt hezký obrázky. :-)

K funkcím jako směr foukání vzduchu, klima nebo intenzita foukání jen dodám, že tyto funkce mají tlačítko ve spodní liště. Tam stačí pak jen vybrat. O žádnym hledání přes několik funcí nemůže být řeč. Nesmysl.

Nafotit redaktora, kterej se souká dozadu s botama se špičkou od amerických kovbojů bych uměl taky. Tady to nebude o moc lepší nikde. Ono to sedadlo je totiž zrovna - asi náhodou, úplně vzadu. :-) To samé u dětské sedačky. Takhle mě okopávaly děti i v BMW 5... Stačilo se malinko posunout. Ale to by zas nevypadalo tak hrůzostrašně.

Kočárek v kufru: divím se, že se do HB vejde. Jen bych chtěl vidět, jak by se vešel do kufru Golfa. Tam se asi vejde pod plato. Haha. Autor si stěžuje na vysokou nakládací hranu více než 70cm... Leon má 76cm... A jen citace z testu Leona: "Při stěhování se navíc docela nadřete; náklad je potřeba zvednout 76 cm nad úroveň silnice (v Golfu jen 68 cm). Při testu jsme narazili na fakt, že s víkem bylo potřeba poměrně silně praštit, jinak se zavřelo jen na oko a monochromatický displej mezi budíky hlásil špatné zavření."

Neomlouvám hatchback, ale tohle divadlo je na ACZ hooodně úsměvný. Věřím, že kdybych to fotil já, vyjdou fotky s královským prosorem. >:D
Avatar - Emel
K fotkám
Emel
| 7. 11. 2016 17:12
S tou špičkou boty nejde ani tak o to kde je přední sedačka jako spíš o to, kolik místa je mezi zadní sedačkou a rámem zadních dveří... asi je potřeba to brát jako ilustrační foto.

Ad Leon - aspoň víš, kde se naučili s tím víkem třísknout... ale aspoň jsou ve své kritice konzistentní, ne ;-)?
K fotkám
pogo26
| 7. 11. 2016 18:05
A to má ještě redaktor možnost 3 domovských stránek mezi kterými se dá jednoduše přesouvat. Nevím, co by víc za jízdy ještě chtěl hledat.
Postřehy uživatele
brembo
| 8. 11. 2016 09:00
Dobrý den vespolek. S novým Mégane mám momentálně najeto cca 11 000 km a tak se pokusím napsat pár postřehů z mého uživatelského hlediska.. "Ve čtyřech těsno" - běžně jezdím v autě s manželkou, občas s dětmi. Takže dětská sedačka klasická, dětská sedačka vajíčko a dva lidé 180 a 170 cm. Všichni v pohodě. Žádné odsouvání sedačky při nakládání a podobné akce. Tedy pokud malej kope do sedadla před sebou tak je to nic moc... :-) Jinak jsem za sebou vzadu několikrát vezl otce (196 cm) a nikdy si nestěžoval - stačí? "Sebou hlavně svačinu" - kufr 380 l je plně dostačující. Opět - kočár s korbou dáte do auta v klidu (máme stejný jako na fotkách). Jen pro zajímavost: kočár jsem dal po demontáži dvou kol do DS3 včetně korby a ani nebylo poznat že je něco v kufru. Do Astry J když jsem dal kočár, tak byl kufr zaplněn tak z 80%. A to je rodinný kombík...Nejvíc jsem se ovšem pobavil nad hodnocením obsluhy... pokud má někdo problém používat jiný než tlačítkový telefon, kritiku chápu. Jinak to upřesním: obsluha čehokoli je přirozená, bez problémů a jen tak na okraj: pod volantem můžete ovládat poslepu: hlasitost, ladění rádia, telefon včetně seznamu atd... Nemám s tím problém, ale asi jsem technologický génius... :-) Jen hlasové ovládání je trošku pomalejší, to jo... Nebyl jsem fanda do Renaultu, přesedl jsem z Opelu Astra J a DS3... Ale je to povedené auto. Pokud někdo bude chtít, klidně pisněte - rád poradím... :-)
Postřehy uživatele
Toky1
| 8. 11. 2016 09:07
Mňa by zaujímala Tvoja spotreba s tým meganom. Teda ak máš 1,2TCe. Tá priemerná spotreba testerom vyšla 6,64, čo mi príde dosť veľa, i keď to vyzerá tak, že sa kilometrovým nábehom znižovala.
Postřehy uživatele
brembo
| 8. 11. 2016 09:14
Mám provedení GT - 151 kW a jezdím dlouhodobě za 7,7l. To je - dle mého celkem slušný... :-) Před 16 roky jsem jezdil s A3 1,6 cca 105 koní výkonu za to samý.
Postřehy uživatele
Futurista
| 8. 11. 2016 09:13
Tak od dob mistra Vwavwerky tady testy Renaultu uz nemuze brat nikdo vazne. Ja mel moznost vyzkouset novy Megane, Talisman i Espace,a ten system je za par minut jasne citelnej. Ta tlacitka tam jsou,a jestli se autor proklikava buh vi jak,pak je pako. ;-)
Postřehy uživatele
brembo
| 8. 11. 2016 09:16
No, trošku zacvičení to vyžaduje. ;-) Ale já si zvykám možná pomaleji. Nicméně problém to opravdu není.
hjjhjh
snper
| 8. 11. 2016 11:15
Mňa by zaujímala Tvoja spotreba s tým meganom. Teda ak máš 1,2TCe. Tá priemerná spotreba testerom vyšla 6,64, čo mi príde dosť veľa, i keď to vyzerá tak, že sa kilometrovým nábehom znižovala. [odkaz]
Německá anketa
Futurista
| 9. 11. 2016 16:31
Ten Megane musí bejt hroznej šunt, když v Německu dostal absolutně nejvíc bodů v anketě Das Goldene Lenkrad...

[odkaz]

PS: Ten Kadyják byl na podiu, jako třetí v kategorii SUV. A úsměvné je, jak zdůvodnili jeho opřítomnost. :-)