Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Když je příplatková výbava dražší než nové auto aneb barva v ceně Fabie...

Zejména u luxusních značek je docela snadné vyšroubovat cenu auta pomocí příplatkových prvků na dvojnásobek té výchozí. Třeba takový lak za cenu fabie, nekupte to.
Zpět na článek
Avatar - Londonbridge
8. 11. 2016 14:52
Re: Pobouření se nekoná
Na vsetko sa najde kupec... Ak beres napr. ceny 2 izbovych bytov v Londyne mimo centra v 3 zone napr. okolie Wimbledonu nieco tam mozno najdes za Ł 800 000 a v centre za to iste len garaz ... >:D
8. 11. 2016 14:51
Ono neni treba chodit tak daleko
Nedavny test BMW 440i M performace je taky trochu z jineho sveta - cena auta 1.3M CZK, cena s priplatky - 2.3M CZK. Takze priplatky vyhnaly cenu nahoru o milion, to je v podstate zakladni cena dalsiho kupe od BMW :-)
8. 11. 2016 14:04
Pobouření se nekoná
Při počtu multimilionářů a miliardářů na téhle planetě mě to nějak nechává klidným. Za něco se ty peníze utratit musí a do hrobu si je člověk nevezme. A určitě je hodně lidí, kteří prostě při výběru auta zatrhnou všechno a "detaily" neřeší.

Nedávno byl někde článek, jak si někdo v Praze v baráku dokoupil krb za 2,5 mega. Logikou článku můžu dopsat, že mě stejnou částku stál celý barák :-! :-!
Avatar - Bubáq
8. 11. 2016 14:14
A3
Fascinovala mě informace z testu Audi A3 v posledním vydání Auto7: základní cena: 699 kKč, cena testovaného vozu: 1.289 kKč. Zdvojnásobní ceny kvůli příplatkům u vozu nižší střední třídy?! To mi přijde opravdu přehnané. Více přehnané, než u v článku popisovaného případu....
9. 11. 2016 07:28
Re: celkom vtipné prirovnania
Noo ty zminovane hodinky v clanku jaou takove "obycejne" ... proste zadny chronometr.
Avatar - beibej
8. 11. 2016 22:49
Mě ty příplatky zas tak velký nepřijdou
Co to je 200 tisíc když kupuju auto za cca 10 mega?
8. 11. 2016 17:10
Re: A3
To je otázka rozsahu výbavy. Třeba čalounění stropu alcantarou by mělo být v menším autě o něco levnější, ale infotainment bude stát stejně, pokud má mít stejné funkce. U řady systémů je úplně jedno, jak je to auto velké, jedinou alternativou je použít levnější komponenty. V nižších třídách to pak usnadňují slabší základní výbavy a levnější konstrukce jako taková.
8. 11. 2016 16:27
celkom vtipné prirovnania
je to samozrejme normálne a pre niekoho má taška správnej značky väčšiu hodnotu ako tvingo, ale na niektorých veciach vidno, že už neví co by roupama, tak hodinky (žiadny chronometer, obyčajné hodinky) za sumu kuúpovaného auta, teda nie tvinga sú komické, ale keď niekto tie prachy má, môže si s nimi robiť čo chce. A komické sú aj tie pr argumenty, že ručná práca a koža, to ako keď niekto povie že si suv kupuje pre vyšší posaz.
8. 11. 2016 15:50
Kdo si může koupit
Berlinettu,toho těch pár drobných za golfovou tašku nezabije.Já BYCH si raději připlatil za něco jiného,protože golf je sport,který mě opravdu vůbec nezajímá.
Avatar - Barry Lyndon
8. 11. 2016 15:08
Re: Ono neni treba chodit tak daleko
a o tom to je... Kdyby nebyly příplatky tak vysoké, nemohla by být základní cena tak nízká.
Avatar - Barry Lyndon
8. 11. 2016 14:42
Breitling Mulliner Tourbillon do kabiny
a V8 TDI pod kapotu. Nějak se na ty hodinky ušetřit našetřit musí >:D
Avatar - Panamira
8. 11. 2016 13:10
Asi tak.
Výhodou při takových volbách je solventnost, v opačném případě si nekoupíš ani jízdní kolo v základu.