zase ušetřili na nesprávném místě ... to je takový problém mít vnitřní táhla odpojitelná, tj. s funkcí "deadlock"?
Takhle každá smažka, co udrží v ruce cihlu, vymlátí okno, sáhne po táhlu, otevře si a pohodlně si dovnitř sedne a tak si může cokoliv demontovat (airbagy, rádio, volant ... cokoliv po čem bude poptávka), vybrabčit kastlíky ... případně s diagnostikou nastartovat a odjet.
_MT_
1
Jednak Panameru nedělal "koncern," který samozřejmě tuhle funkci nabízí i u mnohem levnějších aut, a pak Panamera ji, pokud vím, měla. Nevím, jestli byla všude v základu, a někdo to nemá rád, takže to mohl vypnout.
Nemluvě o tom, že ten hák použil na Mercedes (všimni si dekoru a tlačítek, vypadá to jako předchozí generace C-Klasse). U Panamery šel přes zámek. A klasické mechanické zámky jsou prostě chabé, i běžnější bezpečnostní vložky domovních dveří překonáš během vteřin.
Brin
0
Podlé mého je stejně zbytečné auto zamykat. V autě nic nenechávám a pokud by ho chtěl někdo ukrást, tak prostě přijede s plaťákem a odveze si ho.
Takhle každá smažka, co udrží v ruce cihlu, vymlátí okno, sáhne po táhlu, otevře si a pohodlně si dovnitř sedne a tak si může cokoliv demontovat (airbagy, rádio, volant ... cokoliv po čem bude poptávka), vybrabčit kastlíky ... případně s diagnostikou nastartovat a odjet.
Nemluvě o tom, že ten hák použil na Mercedes (všimni si dekoru a tlačítek, vypadá to jako předchozí generace C-Klasse). U Panamery šel přes zámek. A klasické mechanické zámky jsou prostě chabé, i běžnější bezpečnostní vložky domovních dveří překonáš během vteřin.