Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podívejte se na modernizovaný VW Golf. Je to nová půltá generace?

Volkswagen Golf v rámci faceliftu přijede s inovovaným designem a vylepšeným interiérem. Změny čekejme také pod kapotou.
Zpět na článek
11. 11. 2016 12:34
Re: problem Golfu
Když sem před 3 lety vybíral, tak golf vyhrál protože sem kladl důraz na dynamiku motoru a kvalitu interieru a v tom byl nejlepší ze třídy. Teď svého rozhodnutí nelituju a kdybych vybíral letos znovu tak asi vyhraje znova Golf, příští rok bych asi zahrnul do výběru Civic.
Co se týče TSI, tak nechápu proč se tu neustále opakuje mantra o jejich poruchovosti. V 7generaci jsou 1.2 i 1.4 (co mužu soudit podle diskusi na specializovaném foru, kde si lide vylévají srdíčka kvůli každé 3.14čovině) naprosto bez problémů.
Golf 7 obecně trpí na: problémy u sportovního sníženého podvozku, zamlžování bixenon světel, pronikání vlhkosti z klimy do kabiny v prvním ročníku výroby, reznutí kotoučů brzd.
10. 11. 2016 18:25
Re: Takto sa to robí
Jen se bude trochu tlouct s červenou linkou a červenými třmeny. Dá se to, ale červená - žlutá není zrovna ideální kombinace. Žlutá se dala koupit i před faceliftem, ale nevím, jestli jsem nějaký na živo viděl.
Avatar - Barry Lyndon
10. 11. 2016 14:04
Re: Brrr...
snad jedině vyměnit za nárazník z Golfu R (toho skutečného, ne tuzingový R-line paket)
Avatar - Barry Lyndon
10. 11. 2016 14:03
Re: Brrr...
mně to připadá jako z čínské plastové hračky z tržnice (ani nemůžu napsat z čínského auta). Jako udělat kryty světel ve stylu krytů chladičů Ferrari Testarosa s tím, že to snad má imitovat, že je to chlazení k brzdám, nebo co, tak to je pro mě naprostá tuzingová zhůvěřilost. Kdyby si dal na nárazník přes mlhovky někdo něco takového doma v garáži, tak bude za idiota...
Avatar - rokyta.p
10. 11. 2016 13:40
Re: problem Golfu
ale take nepoznají starého >:D Golf je nadčasové žihadlo :-! víc se bojím jejich TSI 8-s
10. 11. 2016 13:39
On/off
Není tam náhodou změna u zapínání větrání? Dřív tam bylo off, nyní je tam on, jestli dobře vidím. Smysl v tom nevidím.
Avatar - miromen
10. 11. 2016 13:27
Re: Takto sa to robí
No ja ti nevim, ale přijde mi, že ten novy předni naraznik vzhledu spiš ubližil a Golf s nim pusobi ještě vic žaboidně, než doteď, opticke rozšiřeni. Interier, ktery už sice nezamaskuje svuj věk, ale stale se mi hodně libi, dostal 2 "TV zobrazovače" a nějak to nejde dohromady, docela se to s tim letitějšim zbytkem bije.
Jinak tohle je v historii golfa, snad prvni facelift, pokud se nepletu....
Avatar - speedfred
10. 11. 2016 13:27
Re: problem Golfu
síce golfa som nikdy nemal,ale pre mňa by to bol jeden z dovodov ho kúpiť, aby to práve susedia nepoznali. načo kričať do sveta : mám nové auto,pozerajte.
Avatar - iudex
10. 11. 2016 13:20
Re: Tempomat
No podľa ofiko fotiek žiadna zmena, radar je na pôvodnom mieste.
Avatar - iudex
10. 11. 2016 13:18
Re: Brrr...
Plne Ťa chápem, mne sa tiež absolútne nepáčilo viečko palivovej nádrže n Lamborghini Aventador, byť krajšie tvarované, určite ho mám v garáži.
Avatar - iudex
10. 11. 2016 13:11
Re: problem Golfu
Uvidíme, ako to bude so základnými halogénmi, každopádne s tými full LED je ten rozdiel na prvý pohľad viditeľný. GTI model detto.
P.S. majiteľom to evidentne vyhovuje, inak by bol ťažko Golf dlhodobo najpredávanejším autom Európy.
Avatar - Emel
10. 11. 2016 13:08
Re: Takto sa to robí
Jo, rozhodně zajímavá barva, ostatně podobnou už VW na Golf dával (myslím GIV) a nedávno se v ní prezentoval Up!
10. 11. 2016 13:08
Re: vw v krizi
Tenhle předmět používá dokola, nehledě na téma.
Avatar - Emel
10. 11. 2016 13:07
Re: problem Golfu
Může být... pokud je tohle fakt největší problém, tak to vysvětluje ten obrovský náskok v tabulce :-)
Avatar - iudex
10. 11. 2016 13:07
Re: Takto sa to robí
Ad farba: usudzujúc z toho live streamu, tá žltá je mimoriadne podarená, vyslovene sa pýta na GTI alebo R.
Avatar - Emel
10. 11. 2016 13:05
Re: Tempomat
Pokud vím, měla Octavia adaptivní taky jen do 160.
Avatar - twistedTSD
10. 11. 2016 12:49
Re: vw v krizi
Tak to už je v krizi celkem dlouho, protože klasickým faceliftem neprošla ani jedna z předchozích šesti generací Golfu.
10. 11. 2016 12:48
problem Golfu
Nejvetsi problem Golfu stale zustava, ze sousedi nepoznaji, ze mate noveho Golfa.
10. 11. 2016 12:47
Re: Brrr...
Vetsi hloupost jsem snad neslysel.
Avatar - twistedTSD
10. 11. 2016 12:46
Re: Takto sa to robí
Pokud vím, Kabaň neměl s O2 FL nic společného a přišel k hotové věci. Jinak co se jeho hodnocení týká, taky mě šokovala jeho zbytečná radikálnost. Nicméně nové nárazníky, zadní světla a ve výsledku i ta přední auto velmi úspěšně zmodernizovala tak, že ani po 9 letech nepůsobilo v showroomu nepatřičně.

O3...Je možné, že základní verze s halogeny bude zepředu vypadat aktuálněji a drobná modernizace interiéru přišla vhod, asi i úpravy nárazníků autu prospěly...Ale zatím si nemohu pomoct, ten předek je fakt extrém.
10. 11. 2016 12:39
vw v krizi
změny nepozná ani zkušený golfista,to je facelfit který se musí hledat lupou ...
10. 11. 2016 12:03
Re: Tempomat
Rychlost s umístěním nesouvisí. Audi je u vyšších modelů dává tam, kde byly tradičně mlhovky, a zvládnou to do 250. U Octavie to myslím sjednotili se Superbem. Passat má myslím radar za znakem VW, takže by bylo logické, kdyby to také sjednotili. Uvidíme na fotkách. Jinak Golf měl před faceliftem myslím jen ten do 160, až u Passatu sis mohl připlatit za 210. Nevím, jak na tom byla Octavia.
10. 11. 2016 11:43
Re: Takto sa to robí
Pro již homologovaná auta je to až 2018.
Avatar - Wojta101
10. 11. 2016 11:36
Re: Takto sa to robí
Přiznám se, že nemám Golfa tak nakoukaného, že změny bez obrázku staré verze prostě nevidím.. prostě Golf. Co se mi ale líbí, že se objevují barvičky čím dál více, vč. mé oblíbené žluté. Tomu Golfu sekne.
A k Octavii: před pár dny jsem ji potkal u Peček a byl to bílý kombík a nebýt toho, že blikala vnitřním světlem, tak bych si ji nevšiml. Něco bylo jinak, proti tomu stádu ostatních. A upřímně, žádná revoluce se nekoná. Co jsem stačil zaregistrovat, tak nevypadá o moc jinak než stará verze... Neznalý člověk, to opravdu ani nezaregistruje.. Moje reakce byla: jéé hele nová oktávka.. bžuňk.. hmm nic moc novýho... >:D
Avatar - Barry Lyndon
10. 11. 2016 11:35
Re: U moderního
u dotykového displeje je to docela sporné...
Avatar - Well-being
10. 11. 2016 11:28
U moderního
auta bych předpokládal umístění hlavního displeje na vrchu palubky, nikoliv u kolena řidiče ;-)
10. 11. 2016 11:27
Re: Takto sa to robí
Co se tyce O3, fl znam samozrejme jen z obrazku, ale me se ta svetla libi cim dal vic. Hele Kaban vi.. vedel i u Fl O2.. ktere z jinak zastaraleho a okoukaneho designu udelalo neco, na co se da koukat jeste ted. Toto bude stejny pripad, jen jeste povedenejsi. Ono se z disk. for muze zdat, ze treba ten Fl o2 je vseobecne kritizovany, ale realita je trochu jina, spouste lidi se to libi. A tady na to je hodne pozitivnich reakci uz ted - nepocitaje zamindrakovane Skoda hatery.

O3 ma v podstate jen dve slabiny. Mlatici torzku a vyplne dveri. To druhe je spis vtip, jinak interier je ok - proste stridmy. Kdo chce ruzne krivky a kruhy, muze jit k Fordu. Materialy jsou uplne v pohode, zadny podprumer. A co se torzky tyce - z testu novejsich aut pripadne z diskuzi od lidi co maji zkusenost s novejsimi exemplari, je to pry ta tam. Takze fl o3 je urcite oziveni.. na tom zakladu neni co menit. Golf ted bude jeste usedlejsi a nudnejsi nez doted.

Zrovna Octa s vylepsenou torzkou je dost silny model, s paletou motoru a vybavy dost konkurenceschopny, diky karoserii a prostornosti sahajici az nekam do stredni tridy, prakticky bez slabin. Jestli neco VW umi, je to trefit se do vkusu zakazniku a auta prodat (v mainstreamu). Nemam strach, ze by pustili ven neco, co by bylo spatne.
Avatar - Barry Lyndon
10. 11. 2016 11:04
Brrr...
.... odporné infantilní kryty mlhovek GTI zůstaly? Nevěřím vlastním očím. To je taková hrůza, že je to samo o sobě důvod, proč GTI nekoupit...
10. 11. 2016 10:14
Re: Takto sa to robí
Halogenová verze má jednoduché LED denní svícení, to je docela viditelný rozdíl :-)
Avatar - Hittman
10. 11. 2016 09:59
Re: Takto sa to robí
Hlavně aby LED svítily a ne jen paberkovaly ...
Avatar - Emel
10. 11. 2016 09:57
Re: Takto sa to robí
GTI-P by mělo být 180kW, jako Octa RS245.

I na tu Octu si počkám naživo, souhlasím že ztratila svou přirozenost a tuhle vlastnost si dost cením, ale něco do sebe to má.

A ještě jedna připomínka společná pro oba sourozence - verze s LED fajn, tam nebyl problém ani před FL... důležitější je, jak bude vypadat auto bez nich, tam možná bude větší boj poznat G7 od G7.1.
Avatar - Emel
10. 11. 2016 09:54
Tempomat
Zajímavé je, že pokud to není jen opomenutí grafika, tak na rozdíl od Octavie zůstává radar adaptivního tempomatu dole v masce. Jsem zvědavý, jestli bude i tak schopný pracovat do 210km/h.

PS: přitom u VW si to logo přímo říká o to, aby se radar umístil tam... sice pak nebude tak hezky plastické, ale pořád to bude vypadat líp než u konkurence, včetně té prémiové (namátkou zdravíme Jaguar, Mercedes).
10. 11. 2016 09:53
Re: Takto sa to robí
nj, ale uz je to troska trapne s tymi "unikmi" par hodin pred premierou...
Avatar - Hittman
10. 11. 2016 09:49
Re: Takto sa to robí
Nepřijdou nové motory příští rok s euro 6b?
Avatar - iudex
10. 11. 2016 09:15
Takto sa to robí
Hoci na definitívne závery treba vidieť kvalitnejšie fotky, už teraz možno povedať, že dizajnéri odviedli dobrú prácu. Takto sa má robiť facelift úspešného auta, neopravovať, čo nie je pokazené, akurátne a decentné zmeny, dostatočné na to, aby sa na prvý pohľad dalo vidieť, že ide o faceliftované auto, ale nie radikálne, aby úplne zmenili výzor auta (nedajbože k horšiemu, ako sa to podarilo Škode s faceliftom Octavie).
Motorické zmeny sú zatiaľ otázne, nasadenie trojvalca určite neoceňujem; nová 1,5ka vyzerá síce zaujímavo, ale s ohľadom na komplikovanú techniku a minulosť TSI motorov zatiaľ treba počkať s hodnotením. U ostatných motorov možno čakať mierne zvýšenie výkonu, čo vždy poteší (som zvedavý hlavne na GTI). Interiérové zmeny sú tiež také zmiešané, virtuálna prístrojovka je fajn, pôsobí luxusne a moderne a znamená náskok pred konkurenciou, dotykový stredový panel je ale ergonomicky degres, na rozdiel od fyzických tlačidiel, ktoré sa dajú ovládať hmatom, virtuálne vyžadujú vždy sklopenie zraku (aspoň fyzické tlačidlo zvuku moli nechať).