Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Sharan 2.0 TDI DSG 4Motion – Aktivní důchodce

Volkswagen Sharan už má svá léta. Má ještě zájemcům o skutečné rodinné auto co nabídnout?
Zpět na článek
14. 11. 2016 10:53
14. 11. 2016 14:11
14. 11. 2016 15:05
14. 11. 2016 11:07
14. 11. 2016 11:18
14. 11. 2016 11:24
14. 11. 2016 13:50
14. 11. 2016 15:51
14. 11. 2016 16:59
15. 11. 2016 19:49
14. 11. 2016 16:55
14. 11. 2016 19:08
14. 11. 2016 19:29
15. 11. 2016 04:43
15. 11. 2016 11:45
15. 11. 2016 12:17
15. 11. 2016 13:11
15. 11. 2016 13:13
15. 11. 2016 13:30
15. 11. 2016 13:40
15. 11. 2016 13:55
15. 11. 2016 15:57
16. 11. 2016 11:22
15. 11. 2016 08:34
14. 11. 2016 23:08
14. 11. 2016 23:21
15. 11. 2016 04:45
15. 11. 2016 07:46
15. 11. 2016 08:41
15. 11. 2016 19:48
15. 11. 2016 07:59
15. 11. 2016 08:41
15. 11. 2016 13:12
15. 11. 2016 13:15
15. 11. 2016 13:41
15. 11. 2016 15:56
15. 11. 2016 19:01
15. 11. 2016 20:57
15. 11. 2016 21:02
15. 11. 2016 21:34
15. 11. 2016 22:08
16. 11. 2016 11:12
16. 11. 2016 12:24
15. 11. 2016 11:47
22. 1. 2020 22:40
14. 11. 2016 10:53
kvalita?
ked ste na uvod napisali, ze auto uz ma svoje roky, tak som si povedal - nevadi, aspon budu chyby vychytane a kvalita velka.
Ale co som si precital mi u auta za vyse milion Kc vyraza dych.
Rozbalit vlákno
4
14. 11. 2016 14:11
Re: kvalita?
Jo měl jsem ho. Větší srajdu sem neviděl.Od VW už nic nechci.

[odkaz]
14. 11. 2016 15:05
Re: kvalita?
V tom článku se mi líbí, jak "na špatném výsledku VW se podílela dieselgate", kdežto "pád Nissanu téměř na dno" překvapil. A to ten Nissan je nad VW. Jde to napsat hezky, není liž pravda. >:D
16. 11. 2016 10:36
Re: TDI ?? IDEÁLNÍ FET JAK CHCÍPNOUT ;)
jj
FETOVAT SOUSEDA DÍZL SE VYPLATÍ ;-) [odkaz] [odkaz] >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
14. 11. 2016 17:03
Re: TDI ?? IDEÁLNÍ FET JAK CHCÍPNOUT ;)
vidis, ja ho mam prave 3 roky, nula zavad (zatim) a co se interieru tyce, tak chrasti v jedne poloze akorat hkavovka spolujezdce (trvalo, nez jsem to objevil - pak jsem ji ze zakladni polohy presiboval do jine a v aute je naprosty klid - a to jsem na vrzani pedant). takze kdo vi, v cem to vezi, ze maji rozvrzane auto).
Avatar - Dzakobo
14. 11. 2016 11:07
To jste se
posr... v kině, ne? Přesně to samé auto před chvílí ve srovnávacím testu redaktora Káni "vyhrálo" nad Fordem (i když většina diskutujících byla opačného názoru) a teď dostane jen 3 hvězdy?? ;-\

Místo duplicitních testů bych si radši přečetl něco o benzinové Giulii či A4, klidně v AWD a třeba Land Cruiseru V8 apod..
Rozbalit vlákno
3
14. 11. 2016 11:18
Re: To jste se
To je vůbec sranda test, interiér se rozpadá, tečka. Zas to stojí jenom nějakej ten mega a kousek.. Supr:)
14. 11. 2016 11:24
Re: To jste se
Promiň, já si nevšiml, žes už psal to samé. Tohle je výsměch...
Avatar - twistedTSD
14. 11. 2016 14:51
Re: To jste se
LC V8 se u nás již neprodává.
14. 11. 2016 11:23
To jako vážně???
4.11. přesně tohle auto porazilo Galaxy, a dnes má 3 hvězdy??? Nejde jen o to, že dokážete napsat na jedno auto dva testy, ale s naprosto rozdílným výsledkem.

To je vážně výsměch.
Rozbalit vlákno
5
14. 11. 2016 12:10
Re: To jako vážně???
VW asi stopl sponzorskou smlouvu, teďka tu ma mě blikají reklamy od Fordu >:D
Avatar - Jaros71
14. 11. 2016 15:30
Re: To jako vážně???
Má ho kamarád po faceliftu něco přes rok a čvrt , najeto 40 tis km..nic se nerozpadá.. ;-)
Zatím je dost spokojený..uvidíme dál.
Asi je to zrovna pondělní kus...v testu byl páteční... >:D
Jako jedno z mála větších MPV má 4*4 ! SUPER.
Interier je i podle mne již za zenitem , nový VW Touran mu utíká o generaci..
Hlavně když vidím tu cenu?? :no:
Ke konci modelu by mělo auto být už o cca 150-200 tis levnější.
I když na něj fakticky dostanete slevu u prodejce kolem -15%.
15. 11. 2016 08:46
Re: To jako vážně???
15 percent sa nepodarilo a to ani pri verzii za viac ako 50k € ;-)
Avatar - Jaros71
16. 11. 2016 01:45
Re: To jako vážně???
V Česku by -15% nebyl problém.. :-) Větší obrat , lepší ceny..
Avatar - lamal
14. 11. 2016 15:40
Re: To jako vážně???
to je prve co ma napadlo >:D
Avatar - Ondore
14. 11. 2016 12:28
Musí to byť pravda...
Musí to byť pravda, bolo to na internete. Tiež som sa divil výsledku súboja s Galaxy, obe autá som skúsil a ani sekundu by som neváhal a volil Ford. Teda s drobnými výhradami, v tejto kategórii ľudia hľadajú komfort na dlhých cestách a tam to valcuje nová Pacifica, len tá sa tu nepredáva. Bude sa, máte niekto info?

@Michal Fokt - sánka dolu, šéfe, rešpekt!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
14. 11. 2016 15:26
Re: Musí to byť pravda...
Pan Fokt píše všechny testy více kriticky, celkem nic proti tomu... je důležitější se dozvědět negativa, byť třeba subjektivní, než jen číst, jak je všechno super.
14. 11. 2016 16:07
Re: Musí to byť pravda...
No ale co to je za negativum, "interiér se rozpadá".. Dyk to už je celkem vážný, tak ať to trochu popíše a ne odbyde jednou větou..
Avatar - Emel
14. 11. 2016 16:13
Re: Musí to byť pravda...
To tam přece popsané je:
Ne tak ale kvalita montáže, už dlouho jsem neřídil auto, které by tak moc skřípalo, drnčelo a povrzávalo. Zlobilo také elektrické dovírání posuvných bočních dveří, přeprat v takových situacích elektromotor není úplně snadné.

Je tam na to pár narážek i později, ale tahle věta je asi nejobsažnější.

PS: já osobně tuhle zkušenost potvrdit nemůžu, máme ve firmě už staršího Sharana 4x4 TDI a ten je v tomhle ohledu bez problémů (elektrické dovírání ale myslím nemá).
PPS: když si od pana Fokta přečteš srovnávačku Golf R vs. Focus RS, kde oba HH dostaly svorně 3,5*, tak získáš dojem, že to jsou dvě hromady šrotu, o které by si soudný člověk kolo neopřel... ;-)
14. 11. 2016 17:34
Re: Musí to byť pravda...
Jo tak, na to jsem asi pouzil metodu selektivniho vytesneni:) Po osmi tisicich teda.. zvlastni.
Avatar - wakantanka
15. 11. 2016 12:14
Re: Musí to byť pravda...
Ono to bude asi aj tým, že tieto novinárske kusy dostávajú zabrať z každej strany. Ťakžko hodnotiť bez znalosti koľko to najazdilo, v akých podmienkach atď.
Na druhej strane prekvapuje nekonzistentnosť už vyššie spomenutá, nedávno tento kus bol super bomba špica - porazil Galaxy a teraz sa rozpadáva interiér?
15. 11. 2016 13:41
Re: Musí to byť pravda...
Je to jasný, protože Civic Type R strčí vše do kapsy ;-)
Avatar - Emel
15. 11. 2016 14:15
Re: Musí to byť pravda...
Hm, ne, já nevím... ten pocit jsem z toho úplně neměl, spíš na to použil nějakou metodiku a pak to tak vyšlo... Focus RS v samostatném testu dostal 4,5*
14. 11. 2016 13:50
nechapu
Pokud se dobre divam, tak podle RZ je to stejne auto, ktere porazilo Galaxy a tady se docitam, ze interier je jednak zastaraly a jeste spatne smontovany. Uvnitr je hluk od motoru a podvozek stoji za prd.
Chce nam opravdu redakce tvrdit, ze nove Galaxy je horsi nez tahle hruza na kolech ?
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2016 15:51
Teda...
...podla toho textu by som tipoval, ze ste testovali Logana! Vypada ako autobus, jazdi ako autobus, huci motor, hucia tlmice, hucia kolesa, karoseria sa kruti, vnutri to drnci a skripe.

Namojveru, to auto vyzera ako pekny srot! Ani si nepamatam, kedy ste nieco z produkcie VW takto zvozili!
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2016 16:22
Sharan x Galaxy
Je vám jasné, že přesně tohle konkrétní auto ve srovnávacím testu 4.11. porazilo Ford Galaxy? V tom případě je Galaxy nejhorší možný šrot?!
Rozbalit vlákno
2
14. 11. 2016 16:59
Re: Sharan x Galaxy
tyhle srovnavaci testy, kde se hleda vitez a porazeny, jsou vzdycky tosku nahlavu.
15. 11. 2016 19:49
Re: Sharan x Galaxy
Hlavně Galaxy je o jeden světelný rok dál :-) jen si to v tom textu nikdo nevšiml >:D (pardon..nechtěl a neměl všimnout) ..už když ty dvě auta stojí vedle sebe...tak je rozdíl obrovský.....natož po svezení :-)
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2016 16:53
Tohle je taková nešťastná velikost
Velké to je jak dodávka, ale furt se tam nedá nacpat více lidí a náklad na dovču. Proto asi vidím tolik V class, transportéry a tournea
Rozbalit vlákno
2
15. 11. 2016 08:47
Re: Tohle je taková nešťastná velikost
od dodávky , ktoré si vymenoval to má hodne ďaleko ;-)
15. 11. 2016 19:52
Re: Tohle je taková nešťastná velikost
tak tak..pro 5 dobry s velkým kufrem.....ale pro 7 male..pak uz se tam temer nic nevejde....jeste tak 2 dospely a 4 deti...ze zustane jedno sedlo v zadu sklopene.....To uz radeji S max nebo Escape...ty auta asponmaji smrnc.....a nebo pak tebou vyse zminene auta pro opravdu dost pasazeru a dost zavazadel
14. 11. 2016 16:55
zvlastni...
tohoto sharana mam, sice tedy je to 2,0 103kW, manual a verze pred fl, ale jinak +- vybavove to same (vc. 4x4). jedna vec, kterou bych na aute vyzdvihl, je pak jizdni komfort na dcc tlumicich a prikladne odhlucneny interier. vsechno, co jsem v mainstreamu dosud kdy mel tu cest vyzkouset, bylo v tomto ohledu bud horsi nebo v nejlepsim pripade porovnatelne. zejmena odhlucneni motoru je pak prikladne, pri normalni jizde od 90-ti vyse o motoru vubec nevim, natoz aby jeho zvuk byl v kabine neprijemny. tak tedy nevim, co slysel pan tester.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - m.z.
14. 11. 2016 19:08
Re: zvlastni...
Já u svého Sharana žádné takové hrůzy nepozoroval, odhlučnění bylo kvalitní (o motoru mimo akceleraci není slyšet), nic nevrzalo, jízdní vlastnosti příjemné, fungovalo dobře. Interiér kvalitně zpracovaný, měl jsem Highline. Podle mě, má autor k MPV absolutně nulový vztah a podle toho je i hodnotí.
14. 11. 2016 19:29
Re: zvlastni...
technicky vzato nejsem schopen rici, jestli nahodou pri fl neprisel sharan o izolacni hmoty (i kdyz si to nemyslim a duvod nevidim), ale je to tak pohodlne auto, ze ani d1 se z nej nejevi jako dalnice potrebujici opravu ;-). a jestli v necem to auto fakt vynika, tak je to vynikajici polikac dalnicnich kilometru - prijemny, vzprimeny a vyssi posaz, trochu nad veci temer jak v suv, tedy lepsi vyhled na situaci okolo, a to ticho a pohodlicko, prijemna cestovni rychlost tak 160 (a tok at si se svymi rychlostnimi limity polibi prd€l).
15. 11. 2016 04:43
Re: zvlastni...
" ale je to tak pohodlne auto, ze ani d1 se z nej nejevi jako dalnice potrebujici opravu ;-)."

Ty to střídáš s cestováním na trakaři? Jak jinak si vysvětlit, že objektivně nepříliš pohodlný a oproti Galaxy zybtečně tvrdý podvozek chválíš tak nekriticky, až to vypadá na ironii.
15. 11. 2016 11:45
Re: zvlastni...
Hele, člověk by si myslel, že ses v těch svých blábolech vyřádil už v té diskuzi pod srovnáním s tím zřejmě méně pohodlným Fordem Galaxy, ale ono houno...
15. 11. 2016 12:17
Re: zvlastni...
Já věděl, že jsi svůj úvodní příspěvek myslel jako podařenou ironii! :yes:

Připadlo mi, že nejsi člověk, co nevidí dál než ke vchodovým dveřím prodeje VW ;-)
15. 11. 2016 13:11
Re: zvlastni...
To ale není můj problém, že sis o mně udělal tuhle zcela mylnou představu.
15. 11. 2016 13:13
Re: zvlastni...
Těší mě, že se dokážeš podívat reálně do garáže a zamaskovat to pod tolik ironie ;-) :yes:
15. 11. 2016 13:30
Re: zvlastni...
Nevím, o co Ti jde, ale nebyl jsem to já, kdo v testu dal Sharana před Galaxy, naopak jsem to já, kdo zdrženlivě zastává postoj, že tyhle srovnávací testy mít vítěze nemají.
15. 11. 2016 13:40
Re: zvlastni...
Vždy je někdo v něčem lepší. Oponoval jsem v jediné věci a to je jízdní komfort, je to tak citelné, že je to v příkrém rozporu s výsledkem testu.
15. 11. 2016 13:55
Re: zvlastni...
No jo, tos psal, no. Tester měl zrovínka na toto opačný názor. Teď kde je pravda, že? ... Já tohoto konkrétního Galaxyho nemám projetého na to, abych se na něčí stranu postavil. Zcela objektivně ale mohu konstatovat, že jízdní pohodlí Sharana je jeho silná stránka, i když to tu dokola rozporuješ zejména tím, že mě označuješ za nedůvěryhodného fandu VW a vykládáš tu něco o "zbytečně tvrdém" podvozku.
15. 11. 2016 15:57
Re: zvlastni...
To co jsi napsal o D1 vs Sharan je silně nadnesené, toť vše. Musíš to vědět sám líp ;-)
Avatar - white label
15. 11. 2016 17:27
Re: zvlastni...
D1 jako dálnice, nebo něco z D3? >:-[]
16. 11. 2016 11:22
Re: zvlastni...
Podívej, doby, kdy mi ve stodvacítce na D1 málem vypadly zuby, jsou ty tam. I v současné Octavii je jízda na této silnici poměrně nepříjemná.
Párkrát jsem se vezl po D1 v Mercedesu na vzduchovém podvozku a byl jsem nadšen jak hezky to ty panely filtruje. Sharan s DCC v komfortním režimu se tomuto dojmu velmi blíží, je mnohem blíže tomu vzduchovému Mercedesu než třeba té Octavii, apod. (pomáhá tomu relativně dlouhý rozvor a měkké nastavení tlumičů) A samozřejmě že cítím ty různě vystouplé desky, vnímám rozdíl mezi levým a pravým pruhem a samozřejmě, že ta dálnice tu kompletní opravu potřebuje. Ale jet ji 160+ (pokud doprava dovolí a Ťokovi výpalníci zrovna buzerují někde jinde nějakého jiného chudáka) není absolutně žádný problém.
14. 11. 2016 21:12
Re: zvlastni...
No, nechci s tebou nesouhlasit, ale dnes je doba už jinde, a tohle je opravdu už konstrukčně starý auto. Taky jsem toho dost vyzkoušel, nejsem cílovka na velké MPV, ale poslední dobou mě strašně pozitivně překvapil nový Espace. To auto je v interieru širší, sedadla nesrovnatelný, o světelné roky modernější, a o hodně líp vypadá. Měl jsem 118kW, Initiale a naprosto fantazie. A 4x4 jsem opravdu nepotřeboval. Zato 4control byl velice příjemnej a užitečnej.

Sharan už potřebuje novou generaci jako sůl. Konkurence už mu bude jen utíkat.

Ale pokud se někomu Sharan líbí, pak ať si ho koupí.
15. 11. 2016 08:34
Re: zvlastni...
kuny tva zaliba v koncernu je znama, takze nelze od tebe cekat jiny nazor.
3. 12. 2016 17:57
Re: zvlastni...
Mohu souhlasit zde s uživatelem "kuny". Můj otec si loni pořídil Mk2 (2010) 2.0TDI 104kw 4Drive (není to VW, ale Seat Alhambra) a nemůžeme si víceméně stěžovat, ale pár neduhů , především praktických, to má. V porovnání s naším starým Sharanem Mk1 81kw postrádáme dělenou přední středovou pěrku a trochu větší rozměry kufru. Taktéž nemožnost vyjmutí sedaček, čímž model postrádá trochu z praktičnosti předchozí generace. Převodové poměry se lehce prodloužily, takže Mk2 už není tak "živé", ale to může být i vyšší hmotností a nová generace má elektrický posilovač řízení, se kterým se točí velmi snadno, ale postrádá cit.
Taky infotainment na to, že je to model 2010, je poměrně tupý. Nechápu proč to ty automobilky nedělají na platformě androidu s multitouch displayem a vymýšlí stupidní ovládání (tam přes touchpad, tam přes joystick atd).
Jo a taky dali hrdlo nádrže AdBlue do zavazadlového prostoru, což nás asi štve nejvíce a vždy, když doléváme, tak proklínáme toho inženýra, který to navrhl.
Avatar - vyroubal
14. 11. 2016 23:08
Feedback
Dovolil bych si pár poznámek k testu. Jsem 7 měsíců vlastníkem Sharana, 22 tis. km:

1. Vrzání a rozpadající se interiér: Nezaznamenal jsem, nic mi zatím nevrže, vše lícuje jak má, dveře sedí a dovírají spolehlivě. A to jezdím často po okreskách nevalné kvality. Zřejmě se Portugalcům jednoho pátečního odpoledne nechtělo moc dělat.

2. Motor - TDI mohu posoudit jen z cca 350 km projížďky, hlučný pravda byl, co mi připadlo horší, to bylo dunění a vibrace. Velmi nepříjemné. Proto jsem zvolil možná šílenou věc - 2,0 TSI 162 kW. Ano, bere o nějaké 2 litry víc, ale o vibracích, dunění, hluku prakticky nevím, ozve se jen při razantním předjíždějí. Ta spotřeba za to stojí - dynamit pod pedálem, komfortní přesuny napříč Evropou, kdy je slyšet jen hudba z rádia. Delší trasy za 8 litrů, krátké za 9,5. Žádné ad blue, žádné starosti o kvalitu nafty, okamžitě topí, nic neřeším. Jo a TDI 5,2 litru? To je Pohádka z mechu a kapradí. Realita je na úrovni 7,5-8 litrů!

3. Tlumiče: Mám také DCC, nastavené jen v režimu "Komfort", popisovaného neduhu jsem si nevšiml, a to často jezdím po okreskách, plných nerovností. Tlumí tak nějak pořád stejně, ať je zima nebo teplo. Ale možná to může být tím, že jsem raději zůstal na 17", i když ty 18" jsou fakt hezké.

4. Hluk z podběhů: Tak ani tohoto jsem si nevšiml, ale zkusím se na to zítra zaměřit. Pravda původní letní Continental jsou tvrdší a hlučnější, teď na zimních Conti TS 860 jak chůze po mechu.

No krasavec to zrovna není, stáří je na něm znát, ale pořád odvede kus práce. Kromě motoru měli zřejmě autoři testu smůlu na testovaný kus, nebo naopak já měl štěstí na ten zakoupený. Fakt nevím... ;-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Emel
14. 11. 2016 23:21
Re: Feedback
Ten rozdíl mezi TDI a TSI budou litry spíš 4 než 2... ale jinak proč ne :-)
15. 11. 2016 04:45
Re: Feedback
Jak si má člověk objektivně zhodnotit garáž, tak to většinou nezvládne ;-)
15. 11. 2016 08:41
Re: Feedback
Já si zkritizovat garáž umím až bezskrupulozně. ;-)
Avatar - vyroubal
15. 11. 2016 19:48
Re: Feedback
Jóóó, to jsem si myslel taky. Strašili mě s 12-ti litry apod. Realita je překvapivě jiná. S takovým tankem, automatem, 220k, jezdit i krátké cesty za 9,5 litru, smekám.

Ostatně chceš-li spotřebu mého Sharana sledovat, jdi na [odkaz] Zapisuji tam veškerá čerpání a kilometry.

Jen tak mimochodem: Dnes mi měnili olej a dali mi na tři hodiny náhradního Sharana 2,0 TDI (tachometr 5000km). 25km domů, 25km do servisu, průměr přesně 8 litrů. Žádné divočení, pohodová jízda. Když jsem pak přesedl do mého TSI, připadal jsem si, že jedu s autem o třídu výš. Ten komfort je neoddiskutovatelný a spotřeba to nepřebije. Od auta tohoto typu předpokládám hlavně komfort cestování. Sorry, ale ten je s TDI poněkud narušen...
Avatar - speedfred
15. 11. 2016 07:59
Re: Feedback
za 8-9l jazdím s Galaxy 1.5EB 118kW diaľnice 140-150km/ ,mám síce iba obyč podvozok,ale že by som o D1 nevedel.... D1 musíš cítiť snáď na každom aute,však pán "kuny"
15. 11. 2016 08:41
Re: Feedback
A to je Galaxy opravdu komfortní, kolegovo Mondeo na 17" ho zvládá líp než vzduchová Q7 na 20".
15. 11. 2016 13:12
Re: Feedback
Tak určitě... >:-[]
15. 11. 2016 13:15
Re: Feedback
Q7 používám na polovinu svých pracovních cest já, kolegové mají Mondea ;-) Bylo by zbytečné hanět jedno nebo druhé, pořád je to má garáž :-)

Btw: ani RRS V8, které jsem řešil jako výměnu "kvéčka" není diametrálně pohodlnější než Mondeo na 17". Z tohoto hlediska se podvozek povedl, na nejbližší konkurenci ale ztrácí řízením s gumovou charakteristikou.
15. 11. 2016 13:41
Re: Feedback
... Co se mi na současném Mondeu nelíbí, jsem Ti minule psal. Nebylo to o podvozku ani o pohodlí (bylo to o obestavěném prostoru v interiéru - zejména místo na nohy spolujezdce - schválně si tam sedni, je tam podlaha v úrovni pedálů u řidiče; pomalý systém od Mrkvosoftu a celkově se mně nelíbí fordí design ani uvnitř a ani venku, ale to jsem vždy okomentoval jako individuální hledisko). K podvozkům jsem Ti zcela jasně psal, že ty Fordí jsou akorát ověnčeny jistou fandovskou gloriolou, která nemá žádný technický základ, což je zase prostý fakt. Jsou to mainstreamové podvozky s plusy a mínusy jako kterékoliv jiné a vyznačují se jako každý pasivní funkční prvek nějakým kompromisem. No a teď to tady v podstatě potvrzuješ -libuješ si, jak je Mondeo pohodlné, přitom má horší řízení a gumovou odezvu - že by kompromis mezi komfortem a ovladatelností? Jak z tohodle můžeš ze mě udělat fandu VW, to fakt nepochopím. A jinak, tu "gumovatost" a "řízení" Mondea vztahuješ ke své Q7?
15. 11. 2016 15:56
Re: Feedback
Co je mainstreamový podvozek? Je to Talisman? Je to Insignia? Passat? Mezi těmito jsou rozdíly. Gumové řízení vztahuju třeba k Passatu, který je pocitově z hlediska nastavení posilovače a konzistence lepší. Moje Q7 má ještě hydrauliku a mnohem příjemněji reaguje při pohybu volantem.
15. 11. 2016 19:01
Re: Feedback
mainstreamovy podvozek pouzivam pro oznaceni nejtypictejsi lacine pasivni konstrukce v predu s pricnou zastavbou a s mcphersonem, vzadu bud vlecena naprava a nebo (vyrobce podezrivam z toho, ze dnes prakticky stejne lacina) viceprvkova naprava z prohybanych plechu. typickymi predstaviteli teto levne kompromisni konstrukce jsou volkswageny, fordy, atd...
15. 11. 2016 20:57
Re: Feedback
no zrovna Mondeo ma dost odlisnou zadni napravu nez ostatni mainstream :-) ..a potvrzuji velmi dobre komfortni naladeni u Mondea na ktere se ostatni nepremiovky nechytaji......a premie do minule generace A4 a MB C ...co se tyce komfortu...nestihaji taky :-)
Holt jedna vec je ty auta jezdit....a neco jineho jen blabolit :-)
15. 11. 2016 21:02
Re: Feedback
tak urcite >:-[]
Avatar - fOE
15. 11. 2016 21:34
Re: Feedback
Ted nerozumim, to je tva typicka odpoved kdyz dojdou argumenty? Jinak dalsi z tech co projeli passat, projeli mondeo a s klidem na dusi a s usmevem na rtech dali sve penize za mondeo, podvozkove je v souctu vlastnosti lepsi i za me.
15. 11. 2016 22:08
Re: Feedback
....no kdyz nekdo v MPV....v jakemkoli..nepozna, ze D1 potrebuje opravit....(pokud zrovna nejel po novem useku :D:D:D)...tak co k tomu dodat :-)
16. 11. 2016 11:12
Re: Feedback
No a jak chceš argumentovat na tvrzení typu: "dost odlišnou zadní nápravu" (jistěže je "dost odlišná", v každém jednom rozměrovém detailu je jiná než u kteréhokoliv jiného auta, na druhou stranu je "úplně stejná" jako kterýkoliv víceprvek tohoto typu - spodní příčné rameno s ukotveným tlumičem a pružinou, horní rameno a podélné rameno), nebo "nechytají" a "nestíhají" - co nestíhají? Snídani v Mekáči??? Vždyť jsou to obyčejné žvásty. Hlavní úloha zadní nápravy u aut této kategorie je její kompromisní! naladělní na proměnlivou zátěž zadku.

Navíc máme u auta ještě přední nápravu, která u předokolek má podstatně větší vliv na jízdní vlastnosti než ta zadní, přičemž prakticky všechny předokolky jsou principiálně slabé na předek a co má Mondeo vpředu? Zase na chlup stejnou srágoru jako většina ostatního mainstreamu.
Avatar - miromen
16. 11. 2016 12:24
Re: Feedback
Tvl, už zase pišeš ty stejne koniny. Tak mi znova vysvětli jak je možne, že pětkovy golf byl na stejnem podvozku, jako ten šestkovej, meně komfortni a ještě k tomu huře jezdil ?
A jak tu zmiňuješ ty dalnice. Tušim, že jsem ti psal, že focus ktery ma tužši nastaveni než golf, podstatně lepe pobira na te dalnici panelakovku, při stejne koncepci podvozku.
15. 11. 2016 11:47
Re: Feedback
Já jsem nepsal, že o ní nevím. Napsal jsem, že se nejeví jako dálnice potřebující opravu. Když už jsme u toho.
22. 1. 2020 22:40
Re: Feedback
Prosím můžete se se mnou podělit o zkušenosti co se tyče provozu vašeho Sharana 2,0 TSI od doby, kdy jste uváděl původní hodnocení? Jde mi především o to, jestli jste řešil nějaké poruchy na motoru tsi, jestli nemá motor zvýšenou spotřebu oleje, jaký mate nyní celkový nájezd km prip. cokoliv dalšího.

Děkuji.
15. 11. 2016 18:14
Pro koho tohle auto je ??
To fakt nevím . Za 1,4 milionu můžu mít Touarega a to je úplně jinej level. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
15. 11. 2016 22:16
Re: Pro koho tohle auto je ??
za 1,5mil môžem mať aj BMW M2 a to je tiež iný level
20. 11. 2016 11:57
este ze som siahol po Opel Zafira Tourer
Takže VW kašle na kvalitu...auto za 45.000 EUR, ktoré vŕzga...

Mám Opel Zafiru, 4/2016, 2.0TDI, 170k 400Nm, 6AT za 29000 EUR a nadávam na to, ako stredová opierka a sedačka (už vymenená) neskutočne vŕzgajú. Palubná doska, vlastne auto bolo poskladané asi v pondelok po riadne prežitom víkende. Niektoré veci stále doťahujem so servisom:
- vŕzgajúca stredová opierka (čím teplejšie, tým viac vŕzga), už po 2 opravách
- sedačka vodiča katastrofálne vŕzgala - po výmene fajn
- audio/navi systém - navi niekedy udá polohu 150/200m mimo reálnej polohy - "super" v mestách ako Praha či Budapešť, keď hľadáte nejakú ulicu v nahustenom centre
- bluetooth a prenos hlasu z telefńu katastrofa - už po 1 oprave (alebo chyba v novom iPhone?)
- systém mŕtvych uhlov - raz funguje, raz nie - 2x denne vypíše, že je nefunkčný
Inak vozenie fajn - super podvozok, do 150km/h hluk OK, motor silný, AT v pohode, spotreba 7-7,5L nafty.

Predstava, že zaplatím 45.000 EUR za nemecké auto, ktoré vŕzga...ešte že som siahol po Zafire...za vŕzgot som zaplatil o 16.000 EUR menej :'-( :'-( >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2016 22:53
Smysl tohoto auta za 1,2 mio?
Sharan nikdy nebylo spatne auto, ale je to rodinna krabice a opravdu draha rodinna krabice, ale stale jen osobni auto. Za 1,2mio uz clovek muze mit Multivana a to je auto o minimalne jeden level jinde s podobnymi jizdnimi vlastnostmi ale nesrovnatelnou variabilitou a prostornosti
Rozbalit vlákno
0