Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Problémy s korozí budou Toyotu stát 85 miliard

10 komentářů

Avatar - stanleysparrow
stanleysparrow
Bohuzel kvalita materialu se netýka jen americkych modelu.Takovy Auris ci Corrolla z r. 2010 s rezivelymi brzd trubickami na zadni naprave a zadni naprava a zadni nosniky nic neobvykleho.Toyota uz davno neni "best built car in the world". Šetří se i u nich.
pargi
Taky taťkova RAV4 (r.v. tuším 200😄, po 2 letech podvozek rezavý jak liška. Teď měnil prorezlý výfuk (o.k., 8 let, nemálo krátkých jízd), k tomu na mé starší stále jezdící corolle (r.v. 1999) zatím nedošlo, výfuk pořád origo. Já zatím nový auris a vlastně ani nevím, jak na tom podvozek je, za 2,5 roku jsem se na něj ještě nepodíval 😄
ryccardo
Tomu se říká zefektivňování výrobního procesu. A Toyota v tom není rozhodně sama. Ta holt hnije. VW to řeší snižující se kvalitou motorů. Ve finále to dopadá tak, že nový auta jsou horší než ty starý, ale co narve se do toho rádio s velkým displejem udělá se tomu pěkná reklama a ono se to prodá.
Avatar - CommonUser
CommonUser
VW tiez hnije. Passaty (strech, ram okolo predneho okna!), aj Golfy u nas uplne bezne.
Avensis v pohode. Verso je na tom horsie.
ryccardo
Jo to já nechci VW nijak obhajovat. Na to jaký dělaly odolný kastle před 10-20 lety je to teď ostuda. Pořád to asi není taková bída jako Toyota nebo Mazda, ale zřejmě je chtějí v téhle podprůměrnosti taky dohonit.
pargi
Na druhou stranu, motor vyměníš snadno (i když ne levně). Vše ostatní kolem motoru nevyměníš ani snadno a už tuplem ne levně 😄
kyklop
v prípade, že máš bežné auto, ktorého sa predáva na tony, tak aj jazdený motor zoženieš za zmysluplné peniaze 😉
Camry
Tak mě na Ravce vydržel výfuk taky 8 let. Na Camry mi vydržel 10 let a při prodeji byl jen lehce orezlý. Na Aurisu (Jap.výroba) je po 10 letech stále OK. Uvidím co vydrží na novém Aurisu TS (6/2016).
pargi
Já ho na svém aurisu TS (04/2014) už měnil. Nebyl zrezlý, ale děsně hlučný, a to už od počátku. Snažil jsem na to upozornit během prvních 2 servisních prohlídek, ale prý je to tak v cajku. Na potřetí v jiném autorizáku už to ale šlo, prý se v něm uvolnila nějaká přepážka.
Th0r
Auto je dneska spotřební zboží. Není potřeba a smysl aby ho zdědil syn a pak ještě jeho vnuk, jako ve vašem mládí. Ani by ho nechtěl. To je pryč, stejně jako smysl týhle filozofie. Kdy si myslíte, že všechno vydrží navěky. Taky se nekoukáte na deset starou televizi. A ty co jo, tak je lituju.

Chlapi, to chcete žít věčně?
Fridrich II. Veliký

>😁