Fiat Tipo nebo i nový Renault Mégane by jistě nebyla špatná volba, ale jestli si nějaké auto z uvedeného výčtu opravdu vrchovatě zaslouží nový COTY, tak je to nová Giulia! :-):yes::yes::yes: Postavit takto řidičsky zaměřené auto do této hystericky pseudoekologické doby (a k tomu s nejvyšším historicky dosaženým hodnocením za bezpečnost v EURO NCAP) si určitě zasluhuje nejvyšší ocenění! :-):yes::yes::yes:
S ekologií bych moc nešermoval, Giulia toho není ušetřena... krom QV jsou tam samé čtyřválce (teda myslím, úplně to nesleduju).
Jinak bych ale volbu Giulie bral, taky ji vidím minimálně jako kandidáta na bednu.
Co by mi udělalo radost:
- Giulia, za sportovní naturel a design
- NSX, za návrat do sportovní kategorie
Co bych pochopil:
- Tipo, za návrat a price/value
- Megane, za design a komplexní auto
- Scenic, za design a velká kola
- F-Pace, za SUV přijatelné i pro odpůrce
Méně pravděpodobní:
- Mirai, Ioniq, Prius, protože zelená
- Ateca, za tak akorát SUV pro masy
- S90, za design
- Tiguan, za komplexnost a variabilitu
ja si pamatam ze len vcelku nedavno to vyhral elektricky nissan leaf.... takze podla mna ma teda sancu aj povedzme ioniq, niro alebo prius .... mirai je za mna stale moc "neznama" velicina v eu a malo rozsireny takze ten asi fakt uz nevyhra ale niro by mohlo prekvapit navyse v testoch ho moc chvalia a aj kasne typu crossoveru su dnes v mode... to auto teda ma vsetky "ingrediencie" k tomu aby mohlo prekvapit ;-) ... ale samozrejme nerobim si nejake iluzie... a ano... aj za mna to musi vyhrat f-pace... viem ze jag nie je lacny ani nejaky eko ani nejako megaprakticky ale ak to nevyhra on tak to bude zase len dalsi "cirkus" ako uz aj tych poslednych par rokov
No jo, ale víš jak se v posledních letech hlasuje. Já vidím jako hlavní kandidáty Teslu a Volvo, vzhledem k tomu, jak porota COTY v posledních letech uvažuje. Teslu, protože je elektrická a Volvo, pro jeho přístup k velkým autům, tzn. odhození víceválců a jejich nahrazení hybridy.
"Tohle jsou kandidáti na evropské Auto roku 2017. Vyhraje Giulia, Niro, nebo Megane?"
Proboha proč by měl vyhrát Koudyjágue (pokud se někdo pohoršuje, pak jméno komolím od doby, co se mistr Machala pokoušel vyslovit jméno Kadjar. Už se těším na video, jak se nastupuje do 3. řady sedadel ve škodovce. :-) )? Ale to bychom asi nebyli na ACZ... :-)
No a dle logickýho soudu by si to asi fakt zasloužila ta Giulia. To by byla dobrá volba.
Prius to je velky fesak....Ten disajner musel mat hodne tazky ukon vytvorit tak nadherny automobil....Zeleny asi ano ale uz to tu bolo a je to len kapanek vylepsene auto bohuzial aj po dizajnovej stranke...Vyhodou je ze nepoznat ci bolo havarovane alebo je to nove... >:D
na niro je v eu uz vyse 23 tisic objednavok.. a len do konca tohto roka by tych 15 tisic kuskov nira uz v eu mohlo jazdit ... to auto je trefa jak som ocakaval ... ludia dnes chcu uz kasnu typu cross a zaroven uz chcu aj nieco pohonom moderne ( hybrid alebo elektro ) ... a kia tieto dve veci zakaznikovi splni jednym jedinym autom ... navyse je niro aj razvorom 2700 mm aj dlzkou len okolo 4,35 m genialne posadene ... cize bude sikovne aj v meste ale zaroven uvezie aj 4 clennu rodinu ... genialny tah.... a ja som presvedceny ze o nire este budeme vela pocut a to uz coskoro.... len samozrejme musime ist inde ak o nom chceme vediet viac lebo tu budu mat kodiaq beetle octavka aj passat vzdy viac priestoru ako zvysok sveta .... a niro tu predpokladam otestuju asi najskor az niekedy na velku noc alebo az v lete ... ked uz bude po kodiaqomanii
F Pace je velky fesak len ak tam beru do uvahy cenu / value for money / , tak nemyslim ze vyhra Jag alebo MB , skor nieco zelene a viac ludove ako napr.......... >:D
Já věděl, že se ozveš ;-)
No, někdo ty auta musel přihlásit. Je ok, že si přihlásili Tipo.
Kodiaq (nenapadá mě, proč by měl vyhrát) je předělaný...Tiguan? Já měl za to, že je to svébytný model.
kodiaq je razvorom vlastne buduci tigi XL ;-) ktory by casom snad tiez mal prist do eu ... to mas ako s prvym superbom co bol zase predlzeny cinsky vw passat ;-) ....
Asi proto, že to bylo výhodnější, oboustranně. Nemyslím si, že by měl koncern FCA problém vyvinout dobře jezdící zadokolku. Nakonec, má jich několik v nabídce.
Hele, já si taky myslím, že by f124 neměl cenu COTY získat právě proto, že výrazně vychází z modelu, který už o tu cenu soutěžil. Ale na druhou stranu si zase myslím, že je to dostatečně svébytný model na to, aby do toho hlasování byl zařazenej.
Vždyť na tom autě není v podstatě nic nového ani revolučního. Je to jenom nový model koncernové automobilky, složený z toho, co už jinde funguje.Tvar karosérie, není žádná revoluce. Podle mého soudu revoluci předvádí třeba Peugeot se svou 3008 a 5008. Revolucí je už i takový nový Renault Megane.