Novinky
To máš tak. Lidi ohrnou nos nad 100 kW, ale ve skutečnosti takový motor dostanou s bídou na 60% výkonu, když hodně. Že by ho hnali furt na podlaze vůbec nehrozí. Akorát pak řeknou, že 100 kW je málo. Z běžnýho osobního auta dělá 100 kW raketu kór v dnešním provozu, kde je jen málo míst kdy můžeš využít skutečný potenciál motoru na maximum.
... karosérie je skutečně děs, proto se nedivím, že auto nemělo úspěch. Považovat tohle za Porsche chce fakt silný žaludek nebo ztrátu soudnosti... 😄
Přesně tak, ten titulek jsem nepochopil, v článku píšou,
"...obě verze se díky koncepci s motorem před zadní nápravou mohly sice pochlubit skvělými jízdními vlastnostmi a na svou dobu slušnou dynamikou nebo atraktivním a zároveň praktickým odnímatelným střešním dílem..."
a v titulku zas o nejhorším sporťáku všech dob. Kdyby tam bylo "914, největší prodejní propadák Porsche", tak by to dávalo smysl. Je to bídná práce. ;-\
"...obě verze se díky koncepci s motorem před zadní nápravou mohly sice pochlubit skvělými jízdními vlastnostmi a na svou dobu slušnou dynamikou nebo atraktivním a zároveň praktickým odnímatelným střešním dílem..."
a v titulku zas o nejhorším sporťáku všech dob. Kdyby tam bylo "914, největší prodejní propadák Porsche", tak by to dávalo smysl. Je to bídná práce. ;-\
Přesně, auto mělo 940 kilo a s tím dvoulitrem zrychlovalo z nuly na sto za 8,7, což je i dnes pěkné
ACZ :no: