Novinky
topten
2
a před par lety porsche nemelo ani zdaleka tolik
Hotwire
0
"par"
Chemlon
0
No ale jaká byla váha vozu? 😄
wlken
0
Přesně, auto mělo 940 kilo a s tím dvoulitrem zrychlovalo z nuly na sto za 8,7, což je i dnes pěkné
Stejsn
0
Jenže vypadá fakt otřesně, ten zadek je neskutečný paskvil.
ryccardo
1
To máš tak. Lidi ohrnou nos nad 100 kW, ale ve skutečnosti takový motor dostanou s bídou na 60% výkonu, když hodně. Že by ho hnali furt na podlaze vůbec nehrozí. Akorát pak řeknou, že 100 kW je málo. Z běžnýho osobního auta dělá 100 kW raketu kór v dnešním provozu, kde je jen málo míst kdy můžeš využít skutečný potenciál motoru na maximum.
vůbec nesouvisí s článkem, neboť tam neuvadíte důvody, proč by 914 měla být "nejhorším sporťákem ever." To, ze prodejne byla neuspesna a nebyla prilis sexy? WTF?
ACZ :no:
ACZ :no:
Přesně tak, ten titulek jsem nepochopil, v článku píšou,
"...obě verze se díky koncepci s motorem před zadní nápravou mohly sice pochlubit skvělými jízdními vlastnostmi a na svou dobu slušnou dynamikou nebo atraktivním a zároveň praktickým odnímatelným střešním dílem..."
a v titulku zas o nejhorším sporťáku všech dob. Kdyby tam bylo "914, největší prodejní propadák Porsche", tak by to dávalo smysl. Je to bídná práce. ;-\
"...obě verze se díky koncepci s motorem před zadní nápravou mohly sice pochlubit skvělými jízdními vlastnostmi a na svou dobu slušnou dynamikou nebo atraktivním a zároveň praktickým odnímatelným střešním dílem..."
a v titulku zas o nejhorším sporťáku všech dob. Kdyby tam bylo "914, největší prodejní propadák Porsche", tak by to dávalo smysl. Je to bídná práce. ;-\
... karosérie je skutečně děs, proto se nedivím, že auto nemělo úspěch. Považovat tohle za Porsche chce fakt silný žaludek nebo ztrátu soudnosti... 😄