Pařížský autosalon je sice v plném proudu, ale to nebrání japonské automobilce Mazda v ohlášení premiéry přepracované Mazdy 3 v provedení sedan na listopadový autosalon v Los Angeles.
Tak tohle může směle aspirovat na nejkrásnější japonské auto v nižší sřední. Je vidět, že Mazda umí. S touhle krasavicí bych si pořádnou jízdu nechal líbit... >:-[] Už se těším až si s Magdou někde před autosalonem napřesrok dohodnem randíčko... ;-)
Čo o to, auto je to pekné aj teraz,ale ja by som skôr uvítal nové motorizácie. Dnes si totiž po tejto stránke nemáš z čoho vybrať. Stará dychavičná 1.6 a dízel už je tiež trochu v rokoch. Chýba výkon aj sila. ;-\
Do M3 (sucasnej) sa montuju 1.4i(62kW), 1.6i(77kW), 2.0i(110kW). K tomu naftaky 1.6(66kW, 80kW) a 2.0(105kW). Myslim ze je z coho vybrat, a vykon na takto male auto uplne staci. Snad len daky benzin s vykonom 85-90kW by tam este pasoval...
Do tejto veľkosti auta min. 1,6. A tá v mazde nie je bohviečo. Dvojliter som nejazdil ale samotný predajca ho neodporúčal. Malý dizel pomerne hlučný a o tom vačšom som v trojke jakživ nepočul!
No podla mojich skúseností je 1,6-ka v Mazde dokonalý príklad toho, ze nominálne hodnoty sú jedna vec a realita druhá. 77 kW skutocne v dnesnej dobe nie je vela, ale subjektívny pocit je ovela lepsí. Paradoxne zvez sa v novom 308 1,6, co má 88 kW. Clovek by povedal, ze rozdiel 15 k bude stacit na zahrabanie Mazdy do prachu, ale realita je úplne iná. Subjektívny pocit je v lepsom prípade rovnaký ako u Mazdy, na niektorých rýchlostiach dokonca horsí. Tolko k porovnávaniu podla katalógových císel ;-)
Nič take netvrdím...a nie som si isty či 307 už HTP mala...len sa mi 1.6 v Mazde nezdala živšia. Mohlo to byť logicky nezabehnutým motorom, alebo tým že som na 307 mal najazdených už niekoľko tisíc, ale toť moj subjektívny dojem.
No fight :-) Len som chcel poukázat na skutocnost, ze porovnávanie motorizácií len podla nominálnych hodnot je bezpredmetné, naviac ak ide o párkilowatové rozdiely; jazdné pocity mozu byt diametrálne odlisné.
P.S. Nemyslel som THP (preplnovanú 1,6) ale HTP (1,2 z Fabie) :-)
Jsem zvědavý, kolik se tu zase objeví lidí, kterým se tohle auto takzvaně vůbec nebude líbit. ;-) Myslím si totiž, že mají Mazdí designéři vzácný talent udělat auto maximálně líbivé, což je i případ nové trojky. Za to. :yes: Co mě ale znepokojuje je, že jde vlastně jen o přičísnutou minulou generaci. Dostala lampy z šestky, někde nějaká ta hranka ubyla a jinde ji přidali; výsledkem ale je, že to auto vypadá asi tak nově, jako Golf 6 vedle Golfu 5. Navíc budou vznikat i situace, kdy se bude plást trojka se šestkou. Tak nevím, jestli to vzala Mazda za správný konec. :-|
Souhlas. Jenže vezmi si to takhle nová Mazda 6 je také dosti podobná své předchúdkyni. Navíc současná trojka rozhodně nepatří designově do starého železa a generační obměna je skoro až dost předčasná. Jak říkám, uvidíme na žio, z těhle fotek toho, krom přední partie nic moc vidět a poznat není. Navíc nám tu prezentují kofrovou verzi, mě by spíše zajímal hatch. ;-)
Tak prezentuji to, co zajima amiky, takze sedan :). Mno a teda nevim, ale jedine, co mi pripomina predchozi Mazdu3, tak je bocni partie oken :). Chtelo by to fotku primo zepredu, ten prostor, kde jsou umisteny mlhovky, mi prijde nejaky megalomansky. Dalsi vec je taky to, zda predek pro Evropu nebude trochu poupraven, prece jen, i Mazda6 vypada v US verzi trochu jinak nez v te Evropske.
Jo a jeste k te M6, exterierove se ti zdaji podobne? No nevim nevim :), v interieru ano, ale zvenci? ;)
Není to nijak výrazná podoba Majku, ale přeci jen se mi obě generace Mazdy 6 podobné zdají a nejen interiérem ale i zvenčí... ;-) Ten styl se prostě nezapře a je to tak dobře.
Samozřejmě, že když se auto jmenuje stejně jako předchozí generace, tak podobné trochu musí být, jinak by se ten nový model mohl jmenovat úplně jinak ;-)
Jo, není to vždy pravidlem, máš pravdu, taky jsem si pak vzpoměl třeba na Hondu Civik,ale něco podobného by tam vždy být mělo. U Golfu se mi to právě líbí že si takovou svoji linku drží pořád.
Mozna se ridi heslem: kdyz je neco tak uspesne, proc to radikalne menit? :-) - Nová Mazda3 spojuje dědictví Mazdy a zároveň to nejlepší ze současné Mazdy3. Od jejího uvedení na trh v roce 2003, se ve více než 100 zemích po celém světě prodalo asi 1,8 milionu vozů ...
Jo, s tím nelíbením, na to jsi káp´. Považuji aktuálně mazdu 6 za snad (zepředu) vůbec nejhorší možnou variantu auta s níž se lze na evropských silnicích v dané kategorii setkat. Tohle nepřebiješ ani novým Accordem. A že tam je toho zpředu také hodně k diskuzi. Oba víme, že ikonou stylu je dnes v té třídě (prémiový, samozřejmě) Mercedes C-klasse. To je auto. V mainstreamu stále kraluje Passat, nic jej dodnes (vizualitou) nepřebíjí. Mondeo ani laguna ani C5 (ten ovšem jen tak tak), M6, ani Accord Passata nesesadili z trůnu s erbem - nejkrásnější střední mainstream. Nyní se tedy čeká na novou Vectru, ale i ze snímků je zřejmé, že harmonii karoserie Passatu nepřebije.
Je mnoho veci v ktorom M6, Accord atď. Passat neprebije. Vlastne je ich viac než dosť. Ale že by vo vizaulite?! No nič, hodnotenie designu je asi ta najsubjektívnejšia vec na svete a tak vlastne sa Tvoje tvrdenie dá prijať s blahosklonným pochopením.
Presne tak: ako vyvátis subjektívny pocit, ze niekto povazuje urcité auto za najkrajsie? Tabulkami? Anketami? Sú síce ankety o najkrajse autá v jednotlivých triedach, napr. L´automobile piú bella del mondo, tam skutocne zvítazil v strednej triede M-B triedy C (pre GTI-ho: vo vyssej triede to bol - ó Boze - Japonec: Lexus!!!), ale inak uz nejaké to tisícrocie platí: de gustibus non est disputandum :-)
Taky ftip? Hlavne ten bocni vylis a kliky dveri, to je opravdu echt designerska prace, pan designer si asi pred tim, nez tu linku a ty kliky maloval, krapet prihnul >:D
Céčko všem (včetně AUDI) uteklo fantasticky, úchvatně. Možná jen nový BMW vystaví jistou hráz stylu.
Passat je objektivně v mainstreamu nejharmoničtější karoserie. Dodnes. Chápu však že se mohou objevit i jedinci, jimž dělá dobře pohled zpředu na M6 8-s:-);-)
Vidíš brácho a já když vidím ty oteklé přední světla, úděsnou chromovou masku a z bočního pohledu ohromné převisy, mohu jen skonstatovat, že Apoštol se v poslední své inkarnaci nepovedl a k harmonii předchozí generace má na míle daleko. Nicméně je to auto co neurazí. Mercedes je mercedes, tam jaksi není o čem a naopak třeba ten prolis se mi velice líbí. A Mazda 6 příp Honda Accord?? Ano líbí se mi jak z pohledu zepředu, tak i z boku. Holt co člověk, to názor... ;-) Líbí se mi i Volvo V70 ;-)
No accord se mi líbil více ten předchozí. V tom s tebou sohlasím. Příď toho současného je lehce přeplácaná. Ale Mazda6 i Mondeo, stejně jako třeba Insignia mi přijdou velmi pěkné. Na passatu mi vadí ta vlnka ve spodní části předních lamp (působí to dojmem pytlů pod očima staré Blažkové) a pak ta pouťově kýčovitá chromová maska. Ta je jedním slovem otřesná... Za jednoznačného favorita mainstreemové střední třídy pokládám Citroena C5...
No, ono to olepení vypadá jak nějaký bastl Milotecu, zvlášť efektní je to v nějaké světlé barvě, to auto v odkazu je v milosrdné barvě a navíc na osmnáctkách. Viděl jsem takto upravený accord ve stříbrné a na origo sedmnáctkách... a nevím jak to říct kulantně, prostě ne. Tmavá barva, bez plastových přídavků a kola s menším ET jsou pro accord, dle mého, to pravé.
Fakt netuším, co máš na mysli. Pochopil bych, že se ti třeba nebude líbit tenhle agresivní aerokit [odkaz] , ale co máš proti tomu decentnímu, zahrnujícímu jen prahy a lízátko (případně masku bez chromu), to nechápu. Ale taky se nemusíme shodnout ve všem. ;-)
mazda6 je splacana, predok a la lexus, svetla neladia s maskou, zo zadoboku vidiet, ako keby to nebolo auto, ale dve zlepene dokopy :-)
C5 - tak skor KOMBI. INSIGNIA sedan - brambora. MONDEO - to u znie je stredna, je to moc obrovske.
ACCORD - podla prave predok je spravne drzi a bocny profil ma uzasny, paradnu linku a nesmierne domyselne prechadza az na kufor. A v pohybe vyzera pekne. Skor vidim problem v zadku, je taky na americky styl (vsak ACCO europsky je aj prezlecena ACURA TSX) a k tomu prilis komplikovane svetla. ASi tie svetla mohli byt lepsie, na starom boli uzsne
babo tebe sa jeden v strednej nezavďačí.... vieš čo je pre mňa neustále etalónom strednej triedy?? Aj po dvaciatich piatich rokoch?? Škodylak. Poctivý stodvaciášok. Keď ho miluješ niet čo riešiť.. ;-)
Že se vám motám do diskuze, které evidentně nerozumím - tedy stylistická nadváda Evropy ve střední, ale: dle mého názoru naopak tentokrát konkurenci dost výrazně uteklo Audi A4. Na 3er už si nezvyknu a C vypadá bez sportkitu dost obyčejně. :-O
Ako sa napisalo vyssie, dizajn je subjektivny a naviac posudzovat dizajn podla fotiek sa neda... prave nova M6 je toho prikladom - na fotkach vyzera hlavne pohlad priamo zpredu dost nestravitelne... ale ked som ju uvidel nazivo a v tmavomodrej ci az ebenovej farbe, tak som neveril svojim ociam - jednym slovom NADHERA - nezamenitelne a uzasne... ale opakujem - na fotkach takmer GRC :*)
nuz a "apostol" - absolutne nevkusne opticky velmi dlhe a uzke auto... podla mna najskaredsi, alebo lepsie povedane "najnevyvazenejsi" az gycovity Passat vsetkych cias...
a rovnake sklamanie aj novy Mercedes C - fotky boli nezazivne a dufal som, ze nazivo to bude lepsie, ale ked som ho videl naozaj nazivo, tak som nemohol uverit, ze nieco take 8-s mohol Mercedes pustit do vyroby... skoda...
ale je dobre, ze kazdy ma iny vkus, ved keby sa napr. kazdemu muzovi pacil ten isty typ zien , tak ludstvo zdegeneruje a vymrie... :yes:
GTImu se bude vzdy libit vse od VW, popripade koncernu a na konci jeho zebricku pak bude zbytek nemecka (s vyjimkou opelu). nic jineho nepripada v uvahu. snad jen u C5 se trochu osmelil ale to jen proto, ze se citroen inspiroval designem v nemecku :-) (a udelal dobre, nova C5 je moc pekna)
nema smysl s nim diskutovat. bohuzel me vzdycky svym komentem tak nastve ze zas musim reagovat :-(
heh, GTI, ty me vzdycky dokazes zkazit radost, dneska uvedenim trojky a tvym komentarem. clovek, co tvrdi, ze je passat nejhezci auto ve tride, ten nemuze byt zdravej. temer vsechny auta v jeho tride (M6, Accord, C5, Insignia, dokonce i to mondeo) sou mnohem hezci nez passat. Passat je stalice, neurazi, nenadchne. Je to vuz s image manazera. Ale to je vse. Mazda 6 ho strci do kapsy levou zadni. Kdyby si potkal sestku nepriklad v noci a videl ty nadherny svetla svitit za tmy, tak ti spadne brada - krasou. Passat zije pouze povesti manazerskeho vozu. Manazer kouka co by koupil, nerozumi poradne autum a potrebuje neco co malo zere a v cem bude dobre vypadat. tak si poridi passat. Ten kdo o tom trochu premysli, sve auto ma rad nejen jako nastroj k preprave, musi vybrat srdcem (a logikou) neco jineho. A mazda 6 je v tomhle smeru skvelym kandidatem. Moderni design, spolehlivost a moderni motory. A jeste si v ni lip zajezdis... Ted si vybavuju typicky priklad. Vysoce postaveny clen v ceske sporitelne (opravdu hodne vysoko :-) ) prijel na schuzku passatem 2.0TDI v "plný". Ten pan je rozumnej chlap ale auto je pro nej spotrebni zalezitost. Nedokazu si ho predstavit v mazde 6. Ale nadruhou stranu bych vsadil ruku na to, ze ani nevi, jak je mazda dobra a ze je v mnoha smerech lepsi nez ten jeho passat. Z toho plyne to co sem uz psal. Passata si z 99% nekoupi "řidič" ale spíš "spotřebitel"... A toho jaksi nezajima pouzita technika v motorech, nastaveni podvozku apod ;-) Chce jen aby lidi vedeli ze ma passata a aby ho to dovezlo z bodu A do bodu B, nejlepe za 5 na sto... Ale jak chces GTI, bud dal timhle uzivatelskym autolaikem. Ja budu nadale volit pozitek z jizdy, kvalitu a spolehlivost mazdy. To ze se mi mnohonasobne vic libi design mazdy uz je jen malickost.
ale jak uz tu zase nekdo rekl. design je zalezitost subjektivni. to vsak neznamena, ze tu musis vydavat moudra, jak tvuj nazor je ten nejlepsi (passat ze je nejlepsi) a vsechno psat tak sebejiste. Mozna kdyby ses jednou naucil prijimat konkurenci (rozumnej japonskou konkurenci), byl by z tebe objektivni diskutujicí. Do te doby (podle me navzdy) si jen takovy maly nemecky fanatik...
Jo kategorie líbí/nelíbí ta se tu klidně může rozebírat, jen ať se to nehalí do vět o kvalitě designu, číst tu každý den zaklínadlo "design je čistě subjektivní záležitost", je už fakt vopruz.
Pro vyjádření hlavního rysu designu mazdy 3 jsi použil správné slovo, líbivost, není co dodat, prvoplánový efekt jako designová filozofie, zooom zooooom.
A jsem docela zvědav, co se teď dočtu od mazdafans jako obhajobu zjevné podobnosti mazdy 3 a mazdy 6, tolik kritizované např. u modelů Audi.
Já bych to nenazýval prvoplánovitostí. Mazdy jako takové nejsou hápány jako auta která by měla stavět nějaké designové milníky. Styl zoom zoom je reakcí na poptávku po novém svěžím designu, který bude aktuální do obměny modelové řady a pak se bude buďto dále rozvíjet anebo jej nahradí zase něčím jiným neokoukaným. Je fakt, že za dvacet, třicet let si na tyhle auta a jejich design nikdo moc nevzpomene, na stranu druhou však dnes svou roli se svým designem plní dobře. Líbí se a docelůa dobře i prodávají. A to je to hlavní. Prvoplánovost je Mazdě u zadku stejně jako čeští fans... ;-)
Víceméně jsi potvrdil, že je to prvolánový design ;-) , zároveň máš pravdu, že se nové Mazdy lidem hodně líbí, dokonce jsem viděl nějkou studii, podle níž si v posledních letech kupuje 75-80 % lidí. Číslo už nevím, vím ale, že to bylo fakt hodně.
Souhlas, ale já ani nemůžu říct, že bych tento způsob Mazdy nějak odsuzoval, jen mě prostě nebere a nepovažuju ho z hlediska automobilového designu za nějaký přínos nebo za hodna označení kvalitní design. Že plní svůj účel, vidím i z nadšených reakcí zdejších "kupců". :-);-)
Tu chybu a pitomost o faceliftu. Mazda3 ma zcela novy podvozek, ktery pozdeji dostane v mensi ci vetsi uprave novy Ford Focus, to uz se podle me za facelift povazovat neda, hm? ;-)
co mate s tymi podvozkami stale? Nijaka velky suvis medzi podvozkami Focus a Mazda by som nehladal... Staci si pozriet MONDEO a MAZDA 6. Lisia sa uz len v zaveseni - Mazda6 ma v predu double wishbones, kym MONDEO ma McPherson. Podobne sucasna mazda3 vs. Focus. Tam je zas v zadu ine zavesenie, mazda6 ma double wisbhones a Focus ma multilink...
No me se to taky nepozdava, ale udajne je to tak - (Nová Mazda3 bude postavena na kompletně novém podvozku připravované další generace Fordu Focus (tzv. C1 platforma). Pohonné jednotky budou takřka totožné se současnými, jen budou mírně přepracované (snížení spotřeby a CO2, mírné zvýšení výkonu) a všechny budou disponovat s novou šestistupňovou převodovkou. Vrcholnou nabídkou se kromě verze MPS stane 2.5l čtyřválec, který je momentálně v nabídce nové Mazdy6. Nová Mazda3 by měla poskytnout více vnitřního prostoru, který by měl být zároveň lépe využitelný. ).
nicemene, bude treba pockat az na ofiko info primo z Mazdy, ze :-)
pf, nova mazda3 mps 2.5 atmosfera z mazda6? No to nepokladam za prave dobry tah (aj ked premotorizovana m3 s 2.3 disi tiez nie)... 3-ka s tym bude tazka na cumak a vykon ten motor teda ohromujuci nema a celkovo je taky... dost mrtvy.
Ako platforma este moze byt podobna, pojde hlavne o sasi... ale dalsie komponenty uz mozu byt ine, to by este davalo zmysel
2.5 nebude v MPS. Citaj lepsie ;), je tam pisane okrem verzie MPS bude ve vrcholnej nabidke motor 2.5 (cize MPSka dostane podla mna iny motor). Inac o 2.5 pise aj autor clanku, a myslim si, ze s tymto motorom stejne v EU nebude dostupna, je to spis pre Amikov, tak ako 3.6 v M6 ;-)
tak pokud si nedozrál (a to jak řidičskými, duševními, tak i finančními schopnostmi) ke koupi focusu, máš jen jednu možnost, koupit tuhle krasavici. nebo se snad necháš opíjet šestkrát faceliftovaným saským rohlíkem, nebo spíše natvrdlým preclíkem ? ;-)
Tohle zavání GTIlovinou. Ale abych ti udělal radost:
Řidičsky jsem naštěstí nedozrál do Focusu, protože M3 je hravější, sponánnější a zábavnější.
Duševně jsem do Focusu také nedozrál, protože je nudný a ošklivý.
A finančně jsem také nedozrál - do stádia, kdy budu ochoten bezdůvodně vyhazovat prachy doufám hned tak nedospěju. To, co nabízí M3 mě totiž oslovuje mnohem víc než oferta Focusu. Jen to naladění řízení, kdyby Mazda měla...
pre mňa po stránke jazdných vlastností je asi ideálnym hothatchom Renault Mégane Sport R26. Spojuje v sebe základné vlastnosti čo by mal mať hothatch v tej najrýdzejšej podobe. Že sa mi inak nepáči je druhá vec. On sa mi nepáčil Mégane ani v civílnom prevedení. ;-)
Chlapci v RenaultSport su moc sikovny, to je fakt. Megane RS ma akurat desne riadenie a prevodovku a v R26 nie je ziaden vyrazny posun... ale podvozok, spera a motor, to je o inom :yes:
R26 sa ale v podstate neda zohnat (u nas sa ani nepredava) a standardnym RS si nie som az taky isty
za mna? Tazko povedat. Mozno CTR ale este 7G. 8G je predsa len tazsi a je to chyba s tou torzkou. Sice drzi, ale je zbytocne tvrde. Uvidime po F/L ako to bude (v bielej a s LSD by to slo).
ST - podla mna lepsi podvozok ma mozno aj GTI, CTR a Renault urcite.
ale bavime se to o bezne M3 a beznem focusu ne ? tak sem netahej STcko. STcko sice je lepsi ale normal focus ne. A to jak dusevne, tak ridicsky. Finacne na tom budou nastejno... Focus mozna o trochu levnejsi...
Jedním ze znaků osobní zralosti je používání vlastního stylu, chování, vystupování, oblíkání nebo psaní. S tebou to zatím vypadá, že dokážeš tak maximálně zplodit nějakou plastelínovou napodobeninu toho saského preclíku.
tak i já bych se mohl vyjádřit k tvému stylu, chování, vystupování, oblíkání nebo psaní, ale neb je to tu diskuse k článku o autě, neučíním tak, poněvadž nehodlám sestoupit na mrzkou úroveň danou tvým příspěvkem ;-)
Ty jsi ten bývalý manitou, co tu obdobnou prostituci provozoval již v minulosti, viď? Co to? Nedoléčený ses nyní zaregistroval?
P.S. Sakra asi mi unikla nějaká finta na diskuzích... ty by ses tu mohl vyjádřit k Dinarovu oblékání? No, vidím, že mám co dohánět, jdu si vzít čistou košili...
Až budeš mít "napříspěvkováno", tak můžeš ukazovat, co máš ve slipech. Zatím to jen vypadá, že sis ze zoufalství a neúspěchu musel navlíknout novej ksicht.
já mám napříspěvkováno až až ale stejně bych se neodvážil GTImu ukazovat obsah svých leopardích tang... >:-[] a to ani s maskou Paroubka na ksichtě... >:-[]
Čím to, že trojka od mazdy postráda v česku image? Šestka ne, ta je velmi oblíbená, v jistých kruzích i ceněná, ale trojka nikoliv. Focus, Golf, Astra, Civic, Bravo, to i na diskuzích zní jak vykovanej ingot, trojku však nedohledáš... přitom spřízněnost s fordem by mohla nahrávat ve prospěch mazdy. No, neděje se. Ví někdo proč? Můj odhad je, že mazda rozmělnila svůj tah na branku z devadesátých let. Pamatuje si někdo na zklamání z prvních snímků poslední mazdy3? To byl šok - tatam jakákoliv sportovnost, auto velmi slevilo z estetiky, nafouklé, krátké, do toho naroubovaný sedan, auto oblíbené zde především starší generací...
Tovj problém je niekedy v tom, že hoci máš pravdu, niekedy argumentuješ niečím s čím sa nedá súhlasiť a potom to vyzerá, že už ani s prvovotnou dobrou myšlienkou niekto nesúhlasí. Mazda 3 dnešnej generácie nie je auto s nudným dizanom a už vôbec nemá priemerný IMAGE kvôli dizajnu. Musím povedať, že nové Mazdy sú také slabé, že tie staré sú ako priam teplí manekíni. A aj bez provnania, minulá trojka sa celkom vydarila. Niekomu sa pozdávala, niekomu nie. Mne sa páči sa Focus a Golf takže mne až tak nesadla. No bola zajímavá a mala svoj štýl, ktorý rozhodne nebol na zahodenie. Tie zadné originálne svetlá a dynamický a ostrý dizajn. To bolo auto, ktoré malo vkus. A priemerná IMAGE-priemerné AUTO. Toto platilo u Mazdy 3 do bodky. To je ten dôvod, prečo jej chýba IMAGE. Máš nazoaj pravdu, že Mazdu si s jej dizajnom neviem predstaviť ako líra, lebo ten má proste iný dizajn. Mazda vyzerá ako pre mladých. Ale určite ten priemerný IMAGE nie je len od dizajne.
P.S.: Obľúbené staršou generáciou? Tak nehnevaj sa, ale to si môžeš dať do ZLATEHO VENTILKU. Mazda 3 je auto pre mladých, lebo tí starší, tí majú už vyššiu úroveň vkusu. A jazdia v Golfoch, Fokusoch, Octaviach. Proste elegánoch.
S tím, že mám pravdu problém nemám, a s tím, že je to auto oblíbené starší generací problém nemám taky. Jak je to u vás nevím, ale že by tu jezdili mladí lidé v kompaktech mazdou jsem si ještě nevšiml. Naopak, často vídám za volanty trojek právě starší, usedlé lidi (šedovlasé pány). Abys mi rozuměl, proti tomu žádná, já jen to uvedl na podporu toho nízkého image. Tedy - evropští drzci trojky milují jinde... ;-)
ja si obcas pripadam jako kdybych zil v jinym statu nez ty, GTI. nemuzu si vzpomenout, ze bych v trojce videl nejakeho starika. (a ano, vidam je ;) )
a musim souhlasit s tim co napsal 507-- a to byla ta veta o tom, jak mas v prvopocatku perfektni myslenku, sk terou souhlasi vetsina lidi ale pak to prebijes necim tak "subjektivne divnym", ze na tu hlavni myslenku vetsina lidi proste zapomene...
P.S.: trojky sou pekny jak na silnici, tak na ... :D
Já bych jedno měl. Zanedbaný marketing a slabá reklamní kampaň. Navíc se trojky proávaly i za poměrně dost peněz. Toť asi největší důvody, proč se výrazněji v čechách neprosadila... Nicméně co znám pár jejích najitelů, nemohou si na svá auta stěžovat. Jsou spolehlivá, neserou se, nezajímají zloděje atd...
Slabá reklamaná kampaň. Já tuším, že ak by sa Rolls-Royce zle predávali, tak ty by si arugmentoval(NA OBRANU): Málo luxusu, prestíže a tradície. :yes::yes::yes:
S tou reklamou, nevím, přijde mi, že v jakékoliv debatě o slabě se prodávajícím autě tohle někdo zmíní, a já pak otevřu noviny a vypadne na mně Mazda, Laguna, Croma...atd.
Máš štěstí, že novinama zatápím v krbu, hned bych ti obrázek Cromy poslal, zrovna nedávno mi po otočení stránky blesklo, co?... bravo už je v kombíku, a pak mi došlo, že je to croma. Tak prolítla komínem. ;-)
Ano, a do jisté míry je to paradoxně - čím menší prodeje, tím silnější masáž. Velcí hráči BMW, Mercedes, AUDI, VW se jen ukáží párkrát s novým modelem v TV a je vystaráno. A naopak:
Příklad - právě otevírám Hospodářské noviny:
str. 3 Lexus, prý vysoký výkon, čisté svědomí. Hmmm, asi předvolební kampaň hlávkovejch salátů,
str. 7 - Kia cee´d - 7 důvodů pro Kia... Hmmm, mně by stačil jeden...
str. 30 - FIAT - prý zavezte své pasažéry, kam jiní nemohou. Hmm, no, hlavně jde o to dojet...
>:D >:D Jo, zvlášť ten Lexus je teď všude, ale také už někde psali, že je ta reklama snad v šetření etické komise, technické údaje spotřeby a emisí prý nesouhlasí s realitou.
slaba reklama ? no to asi ne. spis neznalost a obava lidi z mensiho poctu servisu a malinko vyssi cena oproti focusu. Lidi proste radsi zvoli focus s tim, ze ikdyz je vetsi riziko ze se na nem neco pokazi, servis je v kazdym meste a tam se to pokusi opravit (z vlastni zkusenosti zamerne nepisu opraví). Mazda ma servisu min ale jejich vozy sou zase spolehlivejsi takze je vetsinou nepotrebujes.
To je myslim hlavni problem. Nadruhou stranu se za posledni dva roky silne rozrusta prodej mazd v ČR a s tim podle me prijde konecne i vetsi znalost lidi respektive ze padne ta obava z drahych nahradnich dilu a jinych nesmyslu...
Tak tomuto sa hovorí vkus. Tak toto je už iná trieda dizajnu. Kde taký úbožiak Mégane. A čo nudný Golf, ktorý oproti Mazde 3 s doslova intergaktickou filozofiou Nagare vyzerá ako chudý príbuzný z Rumunska oproti zákazníkovi Waldorf Astoria. A keď príde na scénu Alfa 147, svet padá na zadok, ktorý mechanik dokázal namalovať túto nezvhľadnú kysňu, ehm krabicu. DÁMI A PÁNI: PRIVÍTAJTE MAZDU 3!!! SME POCTENÍ!
len nedráždi hada bosou nohou, lebo sa do toho maličký oprie a potom ešte všetci uvidíme kto je tu králom kuchyňských driftov a kto vie najrýchlejšie rezať na trojkolke zátačky okolo pieskoviska... >:-[]
keď ideš z Prahy na Hradec Králové tak smerom na Poděbrady je dialnica taká hrbolatá, že ti chrastia aj tie najmekčenejšie plasty. Jednoznačne najhoršia dialnica (eRko) v čechách. Horšia už bola azda len v Srbsku pred Belehradom... :-!
Pozerám že som sa dostal do rečí...páni tak kôli Vám si nejakú tu čočoriedku nájdem. >:-[]
Inak cesta je to naozaj zábavná. Samý horizont a neprehľadná zákruta. Kto to tam ale pozná, tak potrápť kdejaké BMW nie je problém.
No to nude asi tým, ze slovencina nie je jeho materinský jazyk (Cecha mozno oklame, ale Slováka nepresvedcí castými prienikmi bohemizmov do jeho pokusov o slovencinu, nar. "já" namiesto ja, "chudý" namiesto chudobný atd). Ale bavme sa radsej o autách...