Bmw a Life, Arthur tussik a přeji příjemnou podívanou. Jinak ten člověk patří mezi opravdu šikovné lidi s vysokou řemeslnou zručností. Není patrné, že by svou práci odflákl. S takto opraveného auta bych měl jednu obavu, a tou je vnitřní koroze dílů, kde svařováním odchází tovární povrchová úprava ať již je to fosfátování, zinkování, elektroforéza, kataforéza a jiné různé povrchové úpravy. Ze zkušenosti vím, že je to obtížné nahradit.
typickej článek...hele viděl jsem to na youtube,napíšu k tomu nějaký bláboly a mám vykázanou činnost....přesně tak je to Litva..Docela mě zarazila oprava na passatu kdy i zmuchlanej kus plechu kterej by se dal vyříznout z jinýho auta rovnal a dovařoval
hlavní prvek ohnutý "A" sloupek nebyl vyměněný!!! = popraskaný lak = koroze. A dále nabylo poznat s videa čí střecha obsahuje všechny bezpečnostní a nosné prvky, například příčku vedenou středem střechy, napříč. Pak stačí blbé převrácení např. když v zimě auto sjede do příkopu v nízké rychlosti a a může to dopadnout blbě. Dále bych se bál hluku, vrzání , atď. dále, nosná karoserie znamená, že i střecha je důležitá a je prvkem v tuhosti celého auta.
Souhlas. Říkám v podstatě totéž, jen obecně. Nebo to koupí již po opravě, ale bude seznámen, že proběhlo poškození a oprava, v jakém rozsahu, jakým způsobem a za použití jakých technologií. (Všichni tušíme, že to bývá v 99,9% jen holá teorie.) Nezbývá, než mít oči na stopkách.
Autoopraváři nejsou Červenej kříž ani u nás, natož v Rusku.
Přímo z VIN to poznat samozřejmě nejde. Kód VIN však určuje jedinečnou a přesnou specifikaci každého vozu, včetně jeho výbavy, barvy, použitého motoru, čalounění, převodovky a všeho. Je potřeba k tomu program v počítači, některé jsou i volně dostupné. Možná ochotnější osoba ve značkovém místě (servis, prodejna) specifikaci auta podle VIN vytiskne.
(Více konkrétně k BMW třeba zde [odkaz] )
Nikomu neprajem nic zle, ale ak tu opravu predavajuci nepriznal, karma by sa mala postatat aby zazil buracku v takomto voze. Bawo muselo mat zaujimavy osud, americka verzia bastlena v Rusku, este aj podla jedneho zaberu s uz opravovanym pravym prednym blatnikom, jednoducho vonafka!
Otázka je jestli to někdo třeba koupil jako bouraný, takže ví co s tím je a nechal si to opravit. Pak je to ideální. Ovšem jestli to někdo bouraný opravil a deklaruje to při prodeji jako nebouraný včetně patřičný ceny, tak je to bordel.
No kdyby byly buchlý důležitý nosný prvky, hlavně zepředu auta, tak bych do toho taky nešel, ale tady o nic nejde. Důležitý je, aby to bylo pořádně udělaný včetně ochranných nátěrů atd, pak to bude klidně 10 let jezdit. ;-)
Celkem souhlas, rovnání aut se zbořenými deformačními zónami nebo svařování kastle z více kusů aut to je ta pravá prasárna. Tady jen na tom videu moc není vidět rovnání sloupků, resp. nosné části střechy, tam bych se bál jednak kvůli bezpečnosti, jak vypadá vnitřní struktura sloupků po té bouračce nevíš, taky nemusí úplně sedět rámy dveří, okna, může tam foukat, netěsnit, nebo jen zvýšený hluk apod.
Podle mého je v takovém případě hlavní, jestli případný kupec ví, jak to auto vypadalo před opravou, rozhodnutí je pak na něm. Pokud to jde do prodeje jako voňafka po důchodci, pak je to sviňárna.
Auto sloužit může jistě dobře. Je otázka, bude-li oprava korektně přiznána nebo ne. Od těchto okolností by měla být stanovena i cena. Jistě nikdo nepochybuje, že jakákoliv podobná oprava karoserie hodnotu auta o něco snižuje. Ať je sebepečlivější.
Dík.
Ok, možná málokdo. Ale jsem přesvědčen, že při pečlivější prohlídce nějaké podezřelé signály najít půjdou. Třeba omačkaný lak šroubů, upevňující víko kufru a porušená kontinuita laku jejich podložek nebo varovat může i ten důlek uprostřed kapoty, nesouměrná mi přišla i spára mezi střechou a horní hranou čelního okna. Potom už by kontrolu specifikace podle VIN raději měli udělat i laxnější kupci.
Proč bych si dělal *? Důležitý nosný prvky zůstaly nepoškozený a vyměněná střecha ničemu nevadí. Podle videa je vidět, že si s tím dal práci, aby všechno sedělo jak má. To se opravují mnohem horší bouračky. Tátu takhle nabrali zezadu až k sedačkám a oprava v autorizáku čítala navaření novýho zadku auta. To mě přijde jako větší zásah do karoserie než vyměněná střecha se zachováním všech sloupků. Já bych se tohodle auta fakt nebál.
Jedna technická, garáž, v který se to opravuje, není v Rusku, ale v Litvě (tedy v EU).
A když už jsme u toho, na Proseku je frajer, co umí úplně to stejný.
No tak vrak auta vypadá jinak kufr ani nepočítám a lehce plácnutá střecha, kterou navíc velice pečlivě vyměnil není žádná tragédie. Vůbec bych se nebál takový auto koupit pokud bych si byl jistý, že absolvovalo jen takovou drobnou havárii a bylo takhle solidně opraveno.