Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi Q2 1.4 TFSI (110 kW) – Je to vůbec Audi?

91 komentářů

Nonsens
vizuálne sa mi páči, nemám problém, pre cieľovku ok. Ale aby audi za 700 klackov, dunelo na 2 valce a zároveň malo smutnú spotrebu (tie 2 valce sú tam len na zoficiálnenie emisného podvodu?) buchotalo od nápravy a šetrilo tak, že autor musí napísať toperovskú klasiku prémia neexistuje, to nežerem. Audi evidentne vychádza z toho, že cieľovka to nerieši alebo nepozná, ale potom je cena neférová.
ornitus
Presne tak, súhlas. Tá cena je jednoducho na takéto auto príliš vysoká a môže sa tváriť ako prémia. Za 1,1 milióna (v test. výbave) sa pohybujem už v autách o 2 triedy vyššie... Ale proti gustu... Som zvedavý na predaje.
_MT_
A co čekáš, když tam někdo dá příplatky za půl milionu. A1 nebude daleko, když se takhle utrhneš. To samé Mini.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
VW ty dva válce vypíná ve špatnou dobu, v době kdy to auto málo žere. Kdyby dokázali vypnou válce při jízdě do kopce a při rozjezdu, to by šla spotřeba dolů. >:-[]
Avatar - Dinar
Dinar
A2 jsem pochopitelně nejel, ale ateca s tímto motorem a dsg na mně udělala výborný dojem, jede, neduní, vůbec zvuk motoru je slyšet jen velmi vzdáleně a vypínání válců není znát. Spotřeba 7,5 litrů u awd s at mi přijde na 150 koňové auto s kastlí suv jako velmi dobrá.
Takže bych řekl, že tady není problém v hnacím řetězci, ale jen v tom, že Audi u svého nejmenšího modelu prostě oje.balo odhlučnění.
Nonsens
keby sa to aspoň dalo priplatiť, ale blbé je, že leda v aftrmarkete jak u feldy
_MT_
Já jel tenhle motor (respektive jeho první verzi) kdysi v A1 Sportback a tenhle problém jsem nepozoroval. Q2 jsem také nejel.
kozoovečkin
No, jak se zdá, Audi toho u Q2 voje_balo víc. A3 má torzku u 1.6 TDi a u 1.2 TFSI s manuálem, tady se s tím nemazali a nacpali ji všude. Asi to ekonomicky funguje, trochu ušetří na odhlučnění, trochu na interiéru, trochu zadní nápravě a prodají to za stejnou cenu nebo dráž než A3. Přitom A3 (vyjma verzí s torzkou) dobře jezdí, je bytelně udělaná a tichá. Ale taková je asi doba ;-\ a pravidla stylovek. Mercedes a třeba i Mini (který teda jezdí dobře, ale v ostatních ohledech nic moc) jsou na tom stejně.
_MT_
Myslel jsem, že Q2 má být na úrovni A1. A A1 má klikovou nápravu všude, jen s Haldexem ji pochopitelně nemá. Q3 je crossover od A3. A3 Sportback je pak dražší než Q2, což jen potvrzuje, že je Q2 níž, zatímco Q3 je výrazně dražší.
kozoovečkin
No, to máš asi pravdu, technicky to má blíž k A1, vycházejí zřejmě z předpokladu, že to stejně málokdo pozná. Akorát ta A3 o tolik dražší není, v tom je ten problém.
_MT_
To není. Pokud někdo musí mít vyšší auto, tak holt musí platit.
kozoovečkin
:-)
kozoovečkin
Trochu mi to připomnělo BMW X4, kdy prakticky za cenu pětkový řady dostaneš něco, co nejezdí tak dobře (i když na poměry své kategorie to je asi bomba), i na relativně malých osmnáctkách kolech děsně drncá a už od stokilometrové rychlosti otravuje nepochopitelným aerodynamickým hlukem.
Nonsens
Do kopca sa nedá a z kopca to nemá zmysel, takže ide len o ďalšiu emisno katalógovú kľučku. Mňa vysoká cena nezaráža, je to "prémia", ale zaráža ma, že ponúka búchavú torzku a dunivý motor.
Avatar - Dinar
Dinar
Řekl bych, že Kankunen to myslel jako vtip. ;-)
Nonsens
tak zle na tom nie som, aby som nerozoznal smajla, ale to vypínanie dvojvalca v prémii ma vytáča, tak som sa potreboval vyprskať :-)
comper
Podla testu to auto skutocne nedava ziadny zmysel, ale vzhladom k spomenutemu zaujmu je pre cielovu skupinu ktorej staci znak na kapote. Auta nekupuju len nadsenci...
MariAchi
Nadsenci obecne nekupuji Audi.
Avatar - Emel
Emel
Zase tak úplně pravda to není. Jsou tam dvoulitry v benzínu i naftě, je tam volitelně 4x4 ke které je i víceprvek, jsou tam adaptivní tlumiče, LED světla, VC+HUD atd... s tím má mainstream problém i o třídu výš. Že by to možná sneslo ještě trošku odladit je věc jiná...
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
a objektivní kritiku se mi Q2 vcelku zamlouvá. Kdo dokoupí DCC+, určitě udělá jenom dobře. Jediné výraznější mínus vidím v absenci necukajícího automatu, zejména ve spojení se zážehovými motory. Ale konkurence má také své mouchy, u BMW/Mini 1,5l je tříválec a 2l může být zbytečně moc. M-B a jeho GLA je výrazně větší. Z neprémie CX-3 je malá, ale komu to nevadí, může pořídit dobře.

Těžký výběr >:D
simson33
U CX-3 je slovo "malá" ještě hodně eufemistické, mně to přijde jako mírně zvětšené dětské autíčko - zvláště posaz a výhled ze zadních sedaček.
MariAchi
Ono by asi bylo lepsi, kdyby se priste designeri Audi zase az tak moc neodvazovali.
Napoprve jsem na to kouknul a pomyslel si, ze to zase nejaky barvoslepy grafik s obrnou vsech koncetin udelal z A3 dodavku pro dobrovolne hasice. A ono ejhle - to je seriovka!
Je to hnusne zepredu, je to nehezke zboku, nad designove krasnou a cistou palubni deskou - presne nad dvema povedenymi kulatymi vydechy ventilace - trci hnusny a odporny hranaty tablet... Je tohle opravdu Audi..? 8-s
jossalito
Když hodnotíš z fotek, nedivím se tvému závěru. Sám jsem byl, po shlédnutí obrázků, velmi skeptický. Ale o to větší překvapení jsem zažil při přímé konfrontaci. Design se povedl, ač se to z fotek nezdá. ;-)
MariAchi
SOrry, ale ta barevna kombinace je priserna. a sedo-cerna, ktera se tu obcas vyskytne v reklame, je mnohem povedenejsi. ALe dal: Za mega sto auto se ctyrhrnkem, lesenovkou..?
jossalito
Vyjadřoval jsem se pouze k designu. Cenu nehodnotím, ta je mimo.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...a ani to nemá 12ti válec >:D >:D ;-) kdes byl?
Avatar - Dinar
Dinar
Mě se to líbí, viděl jsem žlutou, černý c sloupek, a musím říct, že z aktuálních audi je to nejživější design, a jako auto pro mladou koc do města dobrý. Akorát těch sedm set by to muselo stát už nacpaný výbavou. Na druhou stranu takový evoque je stejný případ leštěného prdu, a jak se za podobné ceny prodává. ;-)
MariAchi
No za sedmset nacpany vybavou by to bylo OK, samozrejme v jine barevne kombinaci, nez je ta testovana - jak pisu niz treba sedo-cerna: [odkaz]

Ale i tak tu mas auto za 1.16M, kde je pod kapotou maly ctyrhrnek, manual, vzadu lesenovka, a chybi spousta vybavy, to je asi nejvetsi cenovy ulet, co jsem tu za posledni rok videl.
Evoque mi proti tomuhle neprisel ani zdaleka tak orezany...
Avatar - Dinar
Dinar
S tím souhlas, i když, jak píšu níže, nechápu, kde vzali tu cenu 1,16mio.
Evoque bude asi líp odhlučněný, ale technicky i jízdním projevem je to mr.dka, překarosovaný starý freelander. Jenže skvěle vypadá, a to stačí. ;-)
simson33
Pokud jde o jízdní projev R-R Evoque, tak mám sice jen krátkou zkušenost, ale na rozbitých cestách to nebylo vůbec špatné. Komfort pérování určitě lepší než BMW X1 a sportovní jízdní projev mě u SUV nezajímá. S tím co se tady píše o Q2 bych to vůbec nesrovnával, R-R je úplně jinde... a to přesto, že se jedná podvozkově opravdu o skoro 20 let starý "bazmek" (základ je platforma Fordu Mondeo o 2 generace zpět).
Avatar - Dinar
Dinar
S tím, co se tu píše srovnávat nemůžeš, protože jsi Q2 nejel. Tak jsi u toho měl zůstat.
Tyhle řeči, jak je R-R jinde... R-R ano, ale evoque není pravý Range.

Co se podvozku, jízdních vlastností týká, celkově tj. vč. odpružení, pak aktuální X1 je na tom o mnoho lépe než evoque.
Pokud jsi srovnával s předchozí gen. X1, pak ano, to bylo relativně tvrdé auto, ovšem to jsou s evoquem dva světy, jedno je přizdvihnutý osobák, a druhé malé suv, a podle toho vypadá i jízdní projev, X1 se jako osobák (a velmi dobrý) řídila, evoque manýry (náklony, nedotáčivost) připomíná velká suv, i přes malé rozměry.
simson33
Svoji reálnou zkušenost s Evoque jsem srovnával s tím, co se tu píše o Q2, nevím, co ti na tom přijde divného...

Že kvalita podvozku současného X1 je bídná, to se navíc píše snad v každém německém testu "Nur das Federn muss er noch lernen." posílám jeden odkaz
[odkaz]

vzhledem k tomu, že Evoque je od svého uvedení stále nejprodávanější model rodiny Range-Rover, obávám se, že už neplatí ani tvrzení, že to vlastně Range není...

ano, je zastaralý a těžký, ale komfort jízdy nabízí proti X1 v obou jeho generacích, vyšší.
kozoovečkin
Mně přišel podvozek X1 v pohodě, bál jsem se právě drncání. V testech si většinou stěžují na komfort adaptivní verze. Vůbec, celá X1 se mi v rámci své kategorie docela líbila, i když na interiéru je vidět, že se šetřilo. Jinak prostor, jízdní vlastnosti, cena, vše OK. Na rozdíl třeba od Q3, které je uvnitř malé a jízdně neohrabané.
MariAchi
Predpokladam, ze pises o nove X1...
kozoovečkin
Jasně, starou jsem nezkoušel.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, svoji reálnou zkušenost s jedním autem porovnáváš se zkušeností někoho jiného s jiným autem. Jakou má mít takové srovnání vypovídací hodnotu?

Troufám si tvrdit, že jsem s evoque v jeho růz. variantách najel daleko víc než ty a ještě v růz. podmínkách, a jediné, kdy jeho podvozek funguje uspokojivě vzhledem k cenovce, je terén, jinak je to bída, podvozkově tak na úrovni hyundaie Tucson. Evoque range není, protože nejezdí na podvozku range, ale land roveru, s tím prodeje nemají co dělat. Pikantní je, že disco sport, které má podvozek stejný, je odladěno mnohem lépe, než tento prémiový range.
Každopádně, X1 je podvozkově výrazně lepší, jedno jestli hodnotím celek, nebo jednotlivé kategorie. Když řekneš, že kvalita podvozku x1 je mizerná, a podpoříš to větou, která se týká čistě odpružení, nevím, co si mám myslet. Účelovost, nebo kvalitu podvozku dělá jen odpružení? Tak nebo tak, je to tvrzení tvoje, já tvrdím něco jiného. A nejen já, také testy (vybral jsem schválně angl., protože ty nikdy přímé soupeře jejich aut nešetří) kvality podvozku jsou hodnoceny jako nejlepší ve třídě (autocar), kritika odpružení se nekoná. [odkaz] [odkaz]
MariAchi
S tim Tucsonem brzdi, zas tak spatnej Evoque neni, to mi ver - a Paja jiste potvrdi ;-)
Avatar - Emel
Emel
To mi bereš iluze, Tuscon se mi líbí... hele, nepřenášíš na něj jen svou nenávist k ix35 ;-) ?
MariAchi
Nene, ale je fakt, ze jizdne si muzou s ix35 podat poloosy... Je to bida.
Avatar - Dinar
Dinar
Evoque má lepší řízení, ale jinak jsou si podvozkově dost podobní, zdají se být v pohodě, do první zatáčky. ;-)
MariAchi
Chapu, ze jsi zvykly na neco lepsiho, ale ten Tucson je vazne o tolik horsi oproti Evoque, ze si to prirovnani RR nezaslouzi. I kdyz v meritkach premie je mozna na dne stejne, jako Tucson v mainstreamu.
_MT_
Za 700 (ceníkových) nemáš výbavou nacpanou ani A1. Tam jsi na 800 jen to fikne. U třídveřové A1. To samé Mini (alespoň pár let zpět, se silnější korunou). To je realita malé prémie. Slevy podle toho samozřejmě musí vypadat.
Avatar - fOE
fOE
Uff, tak to vidim presne naopak. Tohle je dnes jasne nejnepovedenejsi audi. Dam tomu cas, bo kdysi jsem takhle hodnotil i A1 a nakonec si u me sedla, ale u Q2 v to neverim. I takova Q7, rovnez designove velenepovedena, je proti tomuhle krasavavice. A mozna i to byl duvod, aby ten titul nejnepovedenejsiho premioveho SUV/Crossoveru uz dal nenesla Q7. :-)
Avatar - Dinar
Dinar
Proč ne, já na jednu Q7 čučím denně a dojem "krabice na boty" se nemění, z předchozí generace suv modelů nepobírám ještě Q3, to je takové disproporční nic s chromovaným rypáčkem.
Z novinek se mi líbí Q2 a Q5, ta je extrémně povedená. ;-)
Avatar - fOE
fOE
Q3 jsem nikdy designove neadoroval, ale vedle Q2 se mi furt pozdava vic. Teda, jeste lepsi byla predFL, sice bylo obloucka az beda, ale aspon byla sva. To umele zostreni priFL ji za me spis nepomohlo.
Souhlas s Q5, to je (zatim jen z fotek) dnes jasne nejhezci SUV od Audi.
Avatar - fOE
fOE
Design je problem, ale u me po precteni clanku ustoupil do pozadi. Auto za mic, nijak napechovane vybavou, a vzadu bouchajici torzka? Jestli se tu vedlo XYZ debat o nepremiovosti renault motoru v malych mercedesech, o nepremiovosti r3 v BMW, o nepremiovosti budouci FWD 1er, ale tohle je za me zatim jasne nejvetsi ulet. Ty motory a rekneme "nepuristickou FWD koncepci" cilovka ani nemusi poznat, resp. je jeste diky vetsimu prostoru pro posadku muze vzit jako plus, ale levny, spatne odhlucneny a mlatici podvozek? To je fail.

PS: a pritom tomu nerozumim, vzdyt rovnez koncernova octavia je i s torzkou vzadu "dokonale komfortni" svezeni. >:-[]
Avatar - Dinar
Dinar
Ta torzka vzadu, pokud chtějí za auto v základu 700k, je opravdu ostuda, premiová. ;-)
_MT_
S tímhle motorem je základ 650. ;-)
Avatar - fOE
fOE
Tak to meni vsechno. >:-[] >:D
[odkaz]
_MT_
;-)
Avatar - Dinar
Dinar
:-)
_MT_
Jo, s těmi navigacemi mě štvou. Využil jsem příležitosti a zeptal jsem se na to a prý to skoro nikdo nepoužívá a samozřejmě to stojí peníze a je to další věc, která se může rozbít, tak od toho upouští. Nevím, na kolik se jen vymlouvali, ale radost mi vůbec neudělali. A pak to mají jinak zakomponovat. Byl bych pro možnost vzdát se toho displaye úplně (za předpokladu, že místo něj nebude nějaký příšerný kryt) a mít jen VC, jako v TT.
MariAchi
A pritom Q2 snad VC vubec nenabizi...nebo ano..?
_MT_
Nabízí. I HUD. Kus s touhle cenovkou by měl mít oboje. Nebo nás autor tahá za fusekli.
Avatar - Hittman
Hittman
je to Audi pro "novou" generaci, která dá přednost před motorem a jízdními vlastnostmi připojením na internet a velkou dotykovou obrazovou... Nevím, dle mého co nemá V6 a je pod A4 nemá smysl kupovat, jelikož to už si mohu koupit golfa, passata a pod.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
To snad ne, asi jsi zapomněl na RS3 a TT RS.
_MT_
Pokud vím, dotyková není.
Avatar - Emel
Emel
Proč motor? 2.0TDI 140kW, 2.0TSI 140kW... to jde, ne?
kaiserlábus
Za 700 000,00 Kč. >:D
Avatar - Emel
Emel
Jo... jaká že je nejsilnější motorizace pro i20, 1.0TGDI? A ta cross-verze s ní stojí kolik, 440? Pak je asi cena 650 za 1.4TSI v Q2 celkem v pořádku :-)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aj za mna radsej Q2 za 700 ako povedzme beetle za 700 ...tu nie je o com.... vedla beetla zrazu aj Q2 posobi ako lacny a prakticky voz kupovany v prvom rade rozumom ;-)

nie ale vazne teraz.. Q2 ako taka sa mi paci a som rad za kusok odvaznejsi face aj celkovu vizaz... len mozno tie zadne svetla a la polo mohli byt viac audi ale nevadi... v principe je prave dizajn moc fajn na tomto aute .... no a dnes je to uz hlavne o dizajne kedze nudne vozy uz nechce nikto ...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nemám obecně nic proti dvoubarevnému lakování, ale tohle vypadá strašně.
Jestli to výrobci připomíná kupé, pak má asi něco s očima, je to stejně kupé jako je kupé Fabia.
Podiv a pláč nad tím, že tenhle prcek nemá na kvalitu svých větších sourozenců mi přijde úplně mimo, ale jen dokud se nepodívám na cenu 1,17mil., podle autora navíc v nijak závratné výbavě.
Zklamání.
Avatar - Dinar
Dinar
Ten cenový nárůst ve výbavě, skoro půl milionu, se mi zdál příliš, tak jsem baj voko sečetl tu uvedenou příplatkovou a v té je 260 tis., takže to auto by mělo buď stát 960tis. nebo ve výčtu chybí nějaká výbava za čtvrt mega.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Řekl bych, že nevypisují všechnu.
Avatar - Dinar
Dinar
Může být, ale nevidím na tom autě nic za čtvrt mega, co by v uvedených příplatcích mělo chybět. Třeba je k tomu zlatá cihlička v kufru.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Rozdíl je 200t, asi z té cihličky kousek odsekli.Ale fakt- těžko říct, co by tam mohlo být schovanýho za dalších 200t.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...a není to jen taková zmenšená uskákaná Q7? ... víš jak >:-[] >:-[] ;-) výbava by měla odpovídat i ceně v tomto případě. Je to bráno jako stylovka a ne malé cross.
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Cenu daného kousku i jeho výbavu nám dodalo samo Audi. Výbava určitě odpovídá, nicméně kontrolu součtu jsem nedělal
_MT_
Pochybuji, že někde v německých materiálech Audi najdeš, že by mluvili o kupé (i když všechno je možné). Naprosto to dorazili tím žlutým polepem, to musel dělat někdo slepý. A s půl milionem ve výbavě tomu autu nemohlo moc chybět. Q2 neznám, ale A3 ano. Buď si vymýšlí, nebo ta cena nesedí.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Chápu, že je špatně odhlučněný podvozek ve Škodovkách, aby zákazník pocítil, že VW je lepší (což by měl být, je dražší). Chápu, že je špatně odhlučněný podvozek ve VW, aby zákazník pocítil, že Audi je lepší (což by mělo být, je výrazně dražší). Špatně odhlučněný podvozek v Audi ale nechápu... Pokud to není schválně, znamená to, že to u MQB odhlučnit neumí? A nebo šetří i v prémiovém segmentu?
vosovčelák
s totálně perverzní cenovkou ... :no: >:D
Avatar - Twingo
Twingo
Audi s tímhle autem směřuje na zákazníky kteří chtějí styl a nebojí se za něj připlatit,
auta je moc nezajímají hlavně když to má pěknou barvu a vypadá hezky, no a když je to prémiové tak ještě líp. Takoví lidé zaplatí kolik automobilka chce.

Je pravda že audi jako prémiová značka by měla nabízet prémiově zpracované modely ať už se jedná o A1 nebo Q7. Pokud to neudělá měla by alespoň klesnout cena.

Mě se Q2 líbí moc. Ale ta cena to je hrůza. I když vím že se to nedá srovnat (i když tu srovnávali Q2 s CX-3) tak bych radši vzal Nissan Juke nebo Citroen C4 Cactus no a když prémiovku tak originalitu tak DS4
Avatar - removed
removed
No vidíš... a někomu se ta DS4 může zdát předražená až hrůza... a ty by sis ji koupil.
Q2 je prostě stylovka, (již ne)chybějící článek v portfoliu AUDI.
Kdyby měl člověk na auta hledět jen optikou peněz, tak si nekoupí nikdy žádné.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
z aut sa proste uz stali spotrebaky... cim dalej tym viac ludi ich uz neberie ako nieco "extra" ale ako bezny spotrebak na presun z A do B... mam v okoli ludi ktori ozaj nerozoznaju ani ford od mazdy to by clovek ( autickar ) nechapal ale vazne nie kazdy sa zaujima o auta a nie kazdeho cloveka trapi objem motora alebo brzdna draha a podobne techn. veci.... ono defakto drviva vacsina ludi okolo nas auta ani neriesi a berie ich ako "beznu vec" a mam citak ze automobilky prave tychto ludi uz dnes viac chcu zlakat ako tych skutocnych "autickarov" ... ale ako zlakat cloveka ktory okrem ocneho kontaktu s autom nema o nic ine zaujem.. no prave dizajnom.. lebo na dizajn chytis aj toho co o autach nema ani sajnu ... tu nepomoze ani 300 koni ani casy na ringu ked raz niekto o auto z technickej stranky nema zaujem ... to je ako ja a mobily.... mne je uplne jedno ci je to LG alebo sony ... a ake mam super rozlisenie len hlavne nech sa s nim normalne dovolam kam treba ;-) .... takze trend je jasny.... auta budu coraz odvaznejsie pretoze ludi je stale viac a viac je aj tych ktorych auta moc "netankuju" ale beru ich ako beznu vec a beznu sucast zivota... no a clovek ktory do aut moc "nevidi" a nejde mu o nejake extra parametre ale je solventny tak sa iste skor "nachyta" na nejake "atraktivne" Q2 ako na "nudny sedan" ..... presne aj ja to tak vidim ale prenesene s mobilmi... je mi tiez jedno ktory co ma a nema .. ale tiez si radsej vyberiem ten "krajsi" ako ten vizualne menej zaujimavy .... takze chapem vyrobcov aut preco sa snazia dizajn stale viac a viac "zviditelnit" ... lebo prave ciela na to vacsie percento ludi... cize tych ktori uz auto neberu ako nejaku technicku modlu ale len ako beznu sucast zivota
cudzinec11
Da sa sice suhlasit, ale nejaka minimalna kvalita u premiovky predsa musi existovat - slusne odhlucnenie, premiovy interier a viacprvok vzadu u auta za milion podla musia byt.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Mohlo udělat Audi Q2 technicky dotaženější a lepší? Mohla! Ale proč by to dělala, když na tom cílové skupině nezáleží (a konkurence v podstatě neexistuje)?
maca02
Jelikož se mi to auto líbilo, nevynechal jsem příležitost si do toho aspoň sednout. Po přesednutí z A4 nebo dokonce A6 v tom opravdu nevydržíte, je to humus. A za tu cenu dvojnásob. Jestli redaktoři tvrdí, že je to hlučný, tvrdý a je to první auto ve kterým je slyšet CoD, tak to si hoši od Audi asi moc pochval nevysloužej. Ale prodávat se to jistě bude jako housky na krámě, podobných aut není zase až tak moc.
Seabow
Nie je to sice k Audi ale Nissan Xtrail dostal novy motor 2.0 dci, myslim ze si to zasluzilo clanocek ale nie je to skodovka tak to nepotrebuje clanok, hlavne ze si precitam o svieckach Bentley a Lade co ide 300.
Avatar - aproximus
aproximus
ta červená barva a bílý c sloupek to je ryzí hnus velebnosti 8-s přitom jsem přesvědčený, že v jiné barevné kombinaci by to vypadalo mnohem líp 8-s
Avatar - lamal
lamal
Vyzera otrasne a kde je ten naskok vdaka technike ? Dat mega za auto s vleckou v zadu s tvrdym a hlucnym podvozkom? Umenie predavat aka vacsine zakaznikov staci priemerne auto.
Avatar - Emel
Emel
Když chceš náskok, tak si to kup s dvoulitrem, 4x4, DSG, víceprvkem, adaptivními tlumiči, VC...

Dát mega za Q2 s torzkou svědčí o jediném - neschopnosti si to pořádně nakonfigurovat ;-)
Avatar - lamal
lamal
to je vec jedna suhlasim a vec druha, ze X zakaznikov o tom nevie a su osudeny technikou z golfa ze vyse mega... netvrd ze nie a preto to aj tak drnca...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Je to povedená stylovka. A na tu jsou kladeny obvykle jiné nároky. Cenu si to ustojí, to mají marketéři zmáknutou vcelku dobře. Prodejní trhák to určitě nebude, ziskový určitě ano.
Za mě to má šmrnc, uchovalo si to audi geny, technika odpovídá účelu, možná přijde časem i verze S. Proč ne? Na jízdu jsem zvědav, nic z toho, co se tu píše mě určitě neodradí. BUde to odpovídající. Použiju přirovnání k apple. Ten taky je nejdražší a není top, nicméně nabízí mix luxusu a funkčnosti a stylu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Prodejní trhák? Proč ne? Ale samozřejmě ne u nás. v DE, severských státech nebo Švýcarsku bych si na úspěch tohoto Audi vsadil boty ;-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Audi evidentně vyplňuje, no spíše utěsňuje kdejakou škvíru ve výrobním programu. Je logické, že pokud chtěli slézt pod Q3, prosté změnšení Q5 o další číslo by možná více zákazníkům zamotalo hlavu než aby oslovilo nové.

Zacílení na mladé zlatokopky, o kterém se autor domnívá, nebude tím místem kam Audi podle mě míří. Q2 je autem pro mladé zazobané děcka. Zkrátka Golf k 18-tinám je sice fajn, ale klíčky od Q2 budou působit mnohem líp. Tím spíš, že je to esjůví stylovka.

Navíc podle mě bojuje podobnými zbraněmi, jako DS. Na prvním místě je styl, póza. Na nějaké reálné hodnoty příliš nehraje. Koneckonců už jen to, že Audi pod kapotu strčilo přeplňovaný litr, svědčí o mnohém. Těch mezer je přitom u Q2 evidentně mnohem víc a v testu zazněly. Mimochodem, po dlouhé době hezký test, chválím :yes: (takže když se chce, tak to jde, zajímavé...).

Je to ale špatně? Mnozí tu brečí nad neadekvátní cenou. No, čistě kvantitativně možná. Jiní určitě nabízejí více lepšího auta za míň. Ale Audi na tohle zkrátka kašle. Cena je zkrátka naprosto adekvátní. Proč ? Protože to JE Audi :-!

Za mě má Q2 za jedna. Konečně model Audi, který má opět svůj charakter, myšlenku, tvář. Konečně Audi, které vystoupilo z běžné konfekční řady S, M, L, XL, XXL... Ano, spousta věcí je oj€baných, vlečka vzadu nebo plastové výplně se zdají jako černý sen. Ale řešili byste to v 18 letech?? Já tedy rozhodně ne. Tím spíš, že dnešní omladina řeší na autech úplně jiné věci a zásadní se stává kompatibilita s jablíčky, rozlišení displayů, počet barev ambientního osvětlení, full LED atp. >:-[] ;-)

P.S. Zlatokopky podle mě budou začínat právě na Q3 ;-)
Avatar - _Karel_
_Karel_
Aneb "já neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde".
Zajímalo by mě, jestli alespoň ty víš, co jsi chtěl říct.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A co na tom nechápeš??

Q2 cílí na mladé, kterým jsou mnohé vlastnosti ukradené a kteří vnímají automobilový svět poněkud jinak. Proto Audi Q2 postavilo poněkud jinak. Z pohledu běžné Audi konfekce tak je Q2 odrbaná kde to jen šlo. A přesto to ve výsledku nikoho trápit nebude.

Audi klidně mohlo postavit technicky dotažený model, ale proč by to dělalo?

A že já takovýto přístup kvituji? A proč bych neměl? Myslím, že Audi si jasně vybralo cílovou skupinu a Q2 má ty správné vlastnosti, aby zabodovalo. A v důsleku se líbí i mně. Koneckonců, já vždy oceňuji právě ty modely, které mají svůj charakter, jestli sis nevšiml :-!
Karlll
Hodne nepovedena splacanina. Maska divna, nasavaci otvory jak u okruhoveho supersportu, pritom to bude rado, ze to vubec pojede. Ta stribrenka okolo rovnez hodne podivna. Kola desna, jak nekde z bazose. Zadní sloupek rovnez podivny, napojeni, barva. Ta klesajici linka k predni klice a pred zadni stoupajici je take hodne divna. Ty dvojite lemy blatniku taky des. Auto vypada jako kdyz ho narychlo spichl nejaky cinan jako kopii pro asijsky trh. Nebyt toho znaku se ctyrmi krouzky pro ....., tak tady polovina lidi z designu zvraci, ale jelikoz je to Audi, tak to docela jde. Jedine co je rozumne je interier, ale ten to nemuze zachranit. Exterier je hodny tak Dacie, ale i ta je schopna to udelat lepe. O vikendu jsem videl predvadecku nove Toyoty C-HR a to auto pusobi opravdu velmi povedene, moderne. To je oproti teto hruze tak 20 let v predu. Audi tak muze max. konkurovat teto hruze nize. Prvni co me napadlo, kdyz jsem videl toto Audi, ze jde asi o facelift. [odkaz]
I20 vypada opravdu lepe, takze tady by byla rozumna cenovka tak 350 plus 150 za vybavu.
Ernesto01
Na SUV mi nejvíce vadí to, že přes ně nejde vidět. Nic víc. Ať si každý koupí, co chce. Pro mě je to diagnóza ***a, který byl na základní škole nepřítomen na fyzice. Ale nikomu tu možnost volby neberu.
MariAchi
To, cos tu napsal, Radoslave, je pro me diagnoza ***a, kterej ve skole chybel uplne vsude a ted je proste jen nakakanej sam na sebe, ze si neumi ani vydelat na poradne auto.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Oba jste mimo. :no: