Testy
článek. Osobně bych byl rád i za nějakej ten popis mexickejch reálií, jak moc se to lišilo či nelišilo od evropskejch představovaček a tak.. nicméně chápu, že jde v prvý řadě o autíčka. Zas když už jste se tam crcali..😊
S tim benzínem musí bejt prima svězení.
S tim benzínem musí bejt prima svězení.
takže dieselovou ostudu nikdo neutají.
Zrovna včera mě na přechodu pro chodce míjelo pětkové BMW a ten zvuk polního traktůrku z pod kapoty - směšné. Resp. bylo by to jen směšné, kdyby to nebylo tak otravné....
Zrovna včera mě na přechodu pro chodce míjelo pětkové BMW a ten zvuk polního traktůrku z pod kapoty - směšné. Resp. bylo by to jen směšné, kdyby to nebylo tak otravné....
Supr příspěvek, doufám, že se nad tim BMW 5 u přechodu jak Audi, tak redakce zamyslí.
pokud to nevadí komikům za volantem, tak s tím výrobci nic dělat nebudou. Leda by města zavedla hlukové normy a těmhle klapálkům smradlálkům zakázala vjezd alespoň do centra...
Hlukové normy už jsou. Proto mají nové motorky víc obložené motory/ převodovky, aby náhodou příliš neobtěžovaly (skutečně tu mluvím o motorech a převodovkách samotných, ne o výfuku).
Investovat do odhlučnění dieselových klapálků už asi nemá cenu, Euro7 bude beztak jejich konečná (zvlášť při zreálnění metodiky měření).
A to bude kdy? 2023? 2025? Euro6d je naplánované na 2020/2021, pokud vím (tehdy má naplno dolehnout měření v provozu). Vem si, že někdy v roce 2006, pokud si dobře vzpomínám, mluvili o tom, jak emise v provozu jsou vyšší než v testech a je to vážný problém, protože se ovzduší nezlepšuje tak, jak by mělo, a ve zdravotnictví to stojí neskutečné peníze. Stejně tak se dlouho vědělo o spotřebách.
Jj, naftovou 5-er kupují jen komici, v Koenigseggu pracují amatéři, kteří neví jak postavit sporťák, ty poslední dobou perlíš :yes:
ano, naftovou 5er se zvukem polního traktůrku kupují komici, to je fakt. Poslat 1700! koní na jednu nápravu v autě plném elektromotorů je infantilní a to mi nikdo nevymluví....
Viz test Topgearu - i na suchém asfaltu je to jako na ledě a kola protáčí i v 250, možná zábavné, ale přesto infantilní....
Viz test Topgearu - i na suchém asfaltu je to jako na ledě a kola protáčí i v 250, možná zábavné, ale přesto infantilní....
Taky jsem příznivcem benzínu, ale třeba u většího SUV mě nafta neuráží, naopak, tak nějak se tam hodí více.
Snad jen jednu malou prosbu a jedno malé upřesnění.
Prosba: věnujte prosím vždy pozornost sedadlům a pozici za volantem. To je dnes jeden z top 5 parametrů, které v případě výběru nového vozu sleduji. Bohužel, přestože jste letěl přes půl zeměkoule na test vozu, o sedadlech jste se nezmínil ani malinko.
A malé upozornění: Los Cabos je oblast (něco jako náš okres), nikoliv město. Město bylo pravděpodobně Cabo San Lucas, kde je i letiště. Opravdu Vás a kolegy Audi pozvalo až na jih Kalifornského poloostrova?! To je nezvykle velkorysé... A viděl jste keporkaky? Teď je tam jejich sezóna.... rozmnožují se a jsou jich tam desítky a desítky...
Prosba: věnujte prosím vždy pozornost sedadlům a pozici za volantem. To je dnes jeden z top 5 parametrů, které v případě výběru nového vozu sleduji. Bohužel, přestože jste letěl přes půl zeměkoule na test vozu, o sedadlech jste se nezmínil ani malinko.
A malé upozornění: Los Cabos je oblast (něco jako náš okres), nikoliv město. Město bylo pravděpodobně Cabo San Lucas, kde je i letiště. Opravdu Vás a kolegy Audi pozvalo až na jih Kalifornského poloostrova?! To je nezvykle velkorysé... A viděl jste keporkaky? Teď je tam jejich sezóna.... rozmnožují se a jsou jich tam desítky a desítky...
Tohle jsou však hodně individuální věci. Leda si s sebou vzít stočlenný tým a udělat si menší anketu. 😉
To je pravda... pokud má ale pan Mička okolo 180 / 98 kg, pak je jeho úsudek dost užitečný. Asi nejenom pro mě. Prostě by to mělo být standardní součástí všech testů a seznámení se s novými modely.
Chápu, že na tom hodně záleží a člověk by to chtěl vědět, ale jak jsem napsal, je to hodně individuální a patří to k těm částem testu, které spíš přecházím, respektive jim nepřikládám moc velkou váhu, protože si to prostě musím posoudit na vlastní zadek/ záda/ ruce/ etc. I když se dá do jisté míry říct, které připomínky jsou/ nejsou relevantní. Například nesedím s (hodně) roztaženýma nohama, takže mě ještě nikdy nic netlačilo do kolen (vepředu). A jsem štíhlý, takže nemívám problém v úzkých sedačkách s výrazným bočním vedením.
I kdyby, mě se líbí opravdu hodně, na rozdíl od q7, která se mi vlastně nelíbí vůbec. V interiéru bych akorát zvolil jiný dekor než to švindldříví a nejhezčí "kvéčko" je hotové.
Dřevo třeba v A6 vypadá skvěle, chtělo by to vidět naživo.
Jinak se mi auto taky líbí, až na dvě drobnosti - z některých úhlů to trošku vypadá, že je maska na to auto moc velká, hlavně v těch chromových verzích... ale to v reálu obvykle tolik nevadí. A pak... já v tom asi až moc vidím Tiguan a ve finále se mi asi ostřejší tvary Tiguanu (spolu s umírněnější maskou) líbí víc. Ale nejhezčí kvéčko určitě (to zas není takové umění >😒] )
Jo, někdo si tu stěžoval na falešné výfuky, to je tu zřejmě taky... ale to je relativně detail.
Jinak se mi auto taky líbí, až na dvě drobnosti - z některých úhlů to trošku vypadá, že je maska na to auto moc velká, hlavně v těch chromových verzích... ale to v reálu obvykle tolik nevadí. A pak... já v tom asi až moc vidím Tiguan a ve finále se mi asi ostřejší tvary Tiguanu (spolu s umírněnější maskou) líbí víc. Ale nejhezčí kvéčko určitě (to zas není takové umění >😒] )
Jo, někdo si tu stěžoval na falešné výfuky, to je tu zřejmě taky... ale to je relativně detail.
Já zase nerozumím, jak někdo může interiér na bázi Q7 nazvat ůtulným. To je oxymoron. Je perfektně zpracovaný, pln nových technologií, hodnotný, ale nikdy a za žádných okolností útulný. (oprava, pokud jste němec z Kielu, tak pak možná i ano).
A co ho útulný udělalo, příplatková kamna? 😄
To je stejné jako říct o klasickém interiéru moderní stavby, která má betonové stěny, šedou kamenou podlahu a uprostřed jednu sedačku s velkou obrazovkou, že je nesmírně utulným místem. Přesně takhle na mě působí interiér Q7, ale určitě je kvalitní, to ano, útulný, to jsem o inteireru Q7, teď Q5 opravdu ještě nikdy neslyšel
Neodpovedel jsi pargimu na otazku. A odpoved by zajimala i me, co dela interier auta utulnym v tvych ocich? Jestli se ti to nechce dalekosahle rozepisovat, tak nahod nejake priklady utulnych interieru, rad se neco priucim. 😄
A já si naivně myslel, že se to z toho, co jsem napsal dá vyvodit. Co mě teď napadá, třeba
infi QX 80😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Jag XJ😒br /> [odkaz]
A pak to srovnám s tímto😒br /> [odkaz]
Tak prostě tohle není útulné a to v žádné barevné kombinaci, je to technicistní, moderní, ale jak je trefně napsáno, ocelově chladné
Prostě všude ostré linie, hliník, šeď, k tomu tvrdý sedačky, pro mě neznamenají zrovna útulno. Ale každý to má jinak samozřejmě. Nicméně stále si myslím, že interiér Q7 si někdo nekupuje, protože je ůtulný, znám jednoho štastného majitele a o útulnosti by ani on nepřemýšlel.
infi QX 80😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Jag XJ😒br /> [odkaz]
A pak to srovnám s tímto😒br /> [odkaz]
Tak prostě tohle není útulné a to v žádné barevné kombinaci, je to technicistní, moderní, ale jak je trefně napsáno, ocelově chladné
Prostě všude ostré linie, hliník, šeď, k tomu tvrdý sedačky, pro mě neznamenají zrovna útulno. Ale každý to má jinak samozřejmě. Nicméně stále si myslím, že interiér Q7 si někdo nekupuje, protože je ůtulný, znám jednoho štastného majitele a o útulnosti by ani on nepřemýšlel.
A to Infiniti je útulné nebo ne? První slovo co mě napadá je chaos...
Hliník a šeď je technicistní, jasně... ale klasická krémová kůže s dřevem je na pohled teplejší a sedačky jsou výborné, i vzadu. Útulný nevím, to slovo bych asi ve spojení s autem nepoužil... evokuje mi to nějaké načechrané plyšové polštářky 😄
Hliník a šeď je technicistní, jasně... ale klasická krémová kůže s dřevem je na pohled teplejší a sedačky jsou výborné, i vzadu. Útulný nevím, to slovo bych asi ve spojení s autem nepoužil... evokuje mi to nějaké načechrané plyšové polštářky 😄
Co má být zrovna na tomto interiéru extra útulného???
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Je vidět, že Audi si věří. Q5 pro Keny a Bárbíny, Jeep pro pravé chlapy >😒] >😒] >😁
Je vidět, že Audi si věří. Q5 pro Keny a Bárbíny, Jeep pro pravé chlapy >😒] >😒] >😁
[odkaz]
Hlavní zadní světla na vrcholu světelné techniky, opravdu pohledné kousky. Spodní pás světel jak z nějaké Dacie... 8-s 8-s
Hlavní zadní světla na vrcholu světelné techniky, opravdu pohledné kousky. Spodní pás světel jak z nějaké Dacie... 8-s 8-s
(Tak hrubiánské odsouzení příspěvku o mezinápravové spojce je opravu, ale opravdu velice nekulturní).
[odkaz]
Takže sečteno podtrženo je Quattro Ultra je "haldex" s jedním "kurvítkem" navíc zaměřeným na spotřebu nikoliv na optimální chování pohonu 4x4.
A jestli tě pohoršuje slovíčko "okecávat", tak to se ti hluboce omlouvám, ale kdybys chtěl tak znám daleko hrubší výrazy, které by se na ten marketing hodily daleko lépe. >😒]
Audi za svuj na poctivem zeleze zalozeny 4x4 melo muj obdiv, ale tohle je ustup z pozic. Snazit se to prodat jako nejakou vyhru je pak fail, tady by mela byt redakce jedine kriticka.