Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Libůstky jen pro někoho: Zajímavá auta, která jsme si nemohli koupit

Automobilky se soustřeďují nejen na globální trhy, ale i na ty lokální. Sem tam nabídnou zajímavý stroj jen v zemích, kde se jim to vyplatí.
Zpět na článek
27. 11. 2016 12:57
27. 11. 2016 12:57
27. 11. 2016 14:26
27. 11. 2016 21:42
27. 11. 2016 12:57
RS
[odkaz]

jak slozite by asi bylo takove auto v poctu treba 5 kousku (zaplnenej kontejner) dovest a dostat v EU na znacky? nejlip v Nemecku, prihlasit tam dovezene auto je snazsi nez v CR, a kdys us to bude na znackach v Nemecku, dostat to do CR je pak klasicky dovoz z Nemecka
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2016 12:57
v sucasnosti
napriklad taka lancia Ypsilon sa predava tusim uz len doma na domacom trhu... nikde inde... takze dnes uz je to tiez taka kusok nedostupna "chutovka" pre vacsinu sveta ..... ale pamatam ze kedysi aj u nas Ypsilonky bezne boli aj ta prva generacia aj este ta sucasna ( az kym postupne nezmizla )

skoda aj za chybajucu novu CX4 od mazdy v eu.... to auto tu mohlo byt trhak... ale co uz ... nemoze byt asi vsetko vsade ok...
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2016 14:26
Patrol
Patří Ukrajina do Evropy? Protože tam se běžně prodává:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lamal
27. 11. 2016 21:42
hm
Sandero je bozie, vyzera paradne a so svojimi 1161 kg robi 100vku za 8,5s a krutiak atmo 2litra je 198nm co je pekne ciselko na seriovku, hot hatch zo starej skoly - vlastne aj podvozok je to co este jazdilo v cliu starsich generacii na novej plosine a s tuhsou kasnou a predsa clio s 2,0 atmo je lakava vec aj ked to nie je zrovna chasis z clia 3 RS, isto je to pekne zvezenie ak nema uplne spatne riadenie ...

Patrik Nismo to je husta kara a aj po stranke vzhladu a interieru :yes:
Rozbalit vlákno
0