Já tam vidim docela dost karbonu teda.. ono jako většina karbonu je vzato kolem a kolem taky plast, ale takovej.. lepčí, žejo:) A z čeho ještě jinýho by to takhle mělo bejt, ze sóji?
Ta absence zaprvé, ale co by mi vadilo více je, že to auto je prakticky nové a sedačka řidiče a bočnice vypadají jak auto po 100 tisících, promačkané, prosezené, zkroucené.
Myslím, že A6/ A7 mají jen jeden informační display, ten pěkný, velký. V A4 je myslím za příplatek. Jinak ano, VC nemají a ani ho v téhle generaci nedostanou (to samé A8, ta auta jsou příliš stará a tohle je příliš bezvýznamné vylepšení; stejně tak mají ještě čtyřtlačítkové ovládání MMI místo novějšího dvoutlačítkového).
Tak kdyby byly o pár let mladší, mohly by ho v rámci faceliftu dostat. Teď už to nemá cenu. Podobné to bylo s HUD u A8, kdy A6 ho měla a A8 ne, protože přišla dřív, a pěkně sis na něj počkal (mám takový pocit, že až do faceliftu, ale jistý si nejsem). A VW má horší informační displaye i horší HUD, takže má větší přínos. U Audi se na to můžu vyprdnout, pokud to tedy není TT nebo R8.
kusok vysoke auto nie? ... pritom klasicka dizlova A7 je vysoka len nieco vyse 1,4 metra ;-) ... ale nie je to prykrat co v tabulkach vidim chyby tak neviem ... mozno je to opat len skuska pozornosti citatelov...
"Přestože v zatáčkách díky pohonu všech kol dokáže sedět i v neskutečných rychlostech, hbitá zkrátka není. Utažené zatáčky jí moc nesedí, a to přestože dobře maskuje svoji nedotáčivost."
Prostě je to klasické audi, kterému dělá zatáčení problém. Brutální motor a hbitou převodovku zabíjí koncepce.
Ty řeči o prohánění supersportů a pět hvězdiček bych tedy trochu mírnil. Autor se nechal podle mě příliš unést pružným zrychlením. Tím ale neříkám, že RS7 rozhodně nebude důstojným konkurentem M5 competition a AMG E63S.
Bylo by totiž zajímávé porovnat jak si takovéto sedany dokáží v porovnání poradit se svou vahou a porcí výkonu a síly co na kola přenáší. Ikdyž je mi jasné, že v našich končinách asi neni uplně jednoduché takový srovnávací test udělat.
Na serpentiny máme přece Tourana, že jo Jarosi71? :-)
Ale vážně, tohle je prostě auto na pět hvězd. Pokud teda nebudeme zahrnovat cenu. Pak je jasný, že stejnou službu poskytne spousta jiných aut. Jenže to už zas nebude RS7. A brzy se v testech dočkáme dalších pěti hvězd. ;-)
Ja Audi věřím. Zaprve je to ma nejoblíbenější značka a zadruhé ta klišé o nedotacivosti se budou tradovat jeste hezkých par let. Myslím, ze na okruhu za svým konkurenty rozhodne nezaostane.
Rozdělení hmotnosti mezi nápravy:
BMW M6: 52/48
MB CLS 63: 55/45
RS7: 56/46
Bohužel na contidromu byla o 0,5s pomalejší než M6 Competition.
Na ostatních byla stejne nebo rychlejší.
Rekl bych, ze rozlozeni mezi napravy nevypovida o vsem, v zatackach je to spis o tom, kde je ta hmotnost nacpana a jak BMW, tak MB maji prakticky veskere tezke komponenty "mezi" napravami, oproti tomu Audi ma velky a tezky motor nekde metr pred predni napravou a tak to pak vyvazuje posunutim jinych komponent za zadni napravu a prodlouzenim rozvoru... Nerikam, ze je to spatne, ostatne tahle auta se na okruh podivaji jen v ramci propagace, vetsinu zivota proziji na kvalitnich (coz jim preju) dalnicich a jejich majitele tam budou s nimi jiste spokojeni :-)
Jen pro ilustraci:
M6 GC: [odkaz]
Audi RS7: [odkaz]
Co se tyka M6 - osobne bych bral M6 GC vsemi deseti, no jsem v ponekud nizsi cenove kategorii :-)
Jistě, ale uvědom si, jak je ten test psaný... v duchu srovnání se sportovními auty. Tohle ale není sportovní auto, je to pětidveřové pětimetrové dvoutunové auto... a tím je to dané.
Tak já si taky zabychařim, BYCH řekl, že na typický český okrsce s provozem a dírama rozhodně nebude todleto pomalejší, než třeba 458. Na okruh si RS7 asi nikdo nekoupí..
Ono to skor treba rozlisit ake sportove auto na ake cesty - na miestne rozdrbane okresky je lepsia impreza ako 458, na hladkom asfalte sa na nu ale nebude chytat.
Kdyby ovšem někdo chtěl v zoufalství 458 za odvoz přenechat... no dobře, co jsem tak slyšel tak bych asi neměl ani na provoz... ale snad bych si ji i vystavil v obýváku.
S tou koncepcí vyznělo asi špatně. Narozdíl od věty před tím to nebylo nic proti audi, ale obecně proti přemotorovaným sedanům. Prostě mi to nějak nedává smysl.
Když chci sportovní a jakž takž mrštné auto, postavím zadokolku s motorem komplet za přední nápravou a převodovkou vzadu, a ne s motorem na nápravě (a ještě to nepřizabiju náhonem i na předek - další minimálně 50kg balast) anebo postavím něco s motorem uprostřed. Tam už ale horko těžko narvu 4 cestující.
Samozřejmě chápu, že to je jen takový můj brek. 600k sedany prostě mají své místo na trhu a jsou více společenský status než okreskové železo.
Tak věta předtím- pokud vycházím z testu, zatáčení mu problém nedělá, jen to asi dělá jinak než Porsche 911.
Ale taky bych asi nepotřeboval sedan s 600k. A podle mě ho ani nepotřebují typičtí kupci, jen mohou a chtějí.
Se starší technikou souvisí i množství tlačítek na palubní desce a středovém tunelu. Má to i své výhody, protože řidič nemusí jednotlivé prvky hledat v různých zákoutích multimediálního systému. - tak po 10tich testoch aut Opel, kde to kritizovali pod ciernu zem to redaktori konecne pochopili. Gratulujem a verim, ze to nebolo sposobene znackou aut, ale chcelo to len cas pochopit ;-)