Testy
MarTin1
6
ale palubka komplet celá z plastu u auta za 3,5 mega..... výýýýborně :yes: :-! >😁
Joab
3
Já tam vidim docela dost karbonu teda.. ono jako většina karbonu je vzato kolem a kolem taky plast, ale takovej.. lepčí, žejo😊 A z čeho ještě jinýho by to takhle mělo bejt, ze sóji?
stealth01
7
On spíše mysli ze přístrojová deska neni potazena kůží. Ale tak stačí zaskrtnout jedno pole v konfiguratoru a je tam.
MarTin1
2
No pokud vím a paměť mě nešálí..... tak do A7 se tahle možnost nenabízí...
alesvladik
2
Asi šálí >😁
MarTin1
2
A kde? Jako Audi Exclusive leather program za cirka 130 000.-?? Nikde nic jiného v konfigurátoru není..... aspoň teda v tom českém.
Tiasek
2
Ta absence zaprvé, ale co by mi vadilo více je, že to auto je prakticky nové a sedačka řidiče a bočnice vypadají jak auto po 100 tisících, promačkané, prosezené, zkroucené.
Zdá se mi to, nebo jsou tam klasické budíky? Jako já bych si je tam nechal taky, jen mě to u předváděčky v téhle třídě překvapuje.
Myslím, že A6/A7 kompletní displej ve stylu virtual cockpitu místo budíků neumí, jenom různé displeje mezi klasickými budíky.
Myslím, že A6/ A7 mají jen jeden informační display, ten pěkný, velký. V A4 je myslím za příplatek. Jinak ano, VC nemají a ani ho v téhle generaci nedostanou (to samé A8, ta auta jsou příliš stará a tohle je příliš bezvýznamné vylepšení; stejně tak mají ještě čtyřtlačítkové ovládání MMI místo novějšího dvoutlačítkového).
Dobře dobře, moje chyba... nějak jsem si říkal, že když už je v Golfu...
Tak kdyby byly o pár let mladší, mohly by ho v rámci faceliftu dostat. Teď už to nemá cenu. Podobné to bylo s HUD u A8, kdy A6 ho měla a A8 ne, protože přišla dřív, a pěkně sis na něj počkal (mám takový pocit, že až do faceliftu, ale jistý si nejsem). A VW má horší informační displaye i horší HUD, takže má větší přínos. U Audi se na to můžu vyprdnout, pokud to tedy není TT nebo R8.
kusok vysoke auto nie? ... pritom klasicka dizlova A7 je vysoka len nieco vyse 1,4 metra 😉 ... ale nie je to prykrat co v tabulkach vidim chyby tak neviem ... mozno je to opat len skuska pozornosti citatelov...
Ehm...
"Přestože v zatáčkách díky pohonu všech kol dokáže sedět i v neskutečných rychlostech, hbitá zkrátka není. Utažené zatáčky jí moc nesedí, a to přestože dobře maskuje svoji nedotáčivost."
Prostě je to klasické audi, kterému dělá zatáčení problém. Brutální motor a hbitou převodovku zabíjí koncepce.
Ty řeči o prohánění supersportů a pět hvězdiček bych tedy trochu mírnil. Autor se nechal podle mě příliš unést pružným zrychlením. Tím ale neříkám, že RS7 rozhodně nebude důstojným konkurentem M5 competition a AMG E63S.
Bylo by totiž zajímávé porovnat jak si takovéto sedany dokáží v porovnání poradit se svou vahou a porcí výkonu a síly co na kola přenáší. Ikdyž je mi jasné, že v našich končinách asi neni uplně jednoduché takový srovnávací test udělat.
"Přestože v zatáčkách díky pohonu všech kol dokáže sedět i v neskutečných rychlostech, hbitá zkrátka není. Utažené zatáčky jí moc nesedí, a to přestože dobře maskuje svoji nedotáčivost."
Prostě je to klasické audi, kterému dělá zatáčení problém. Brutální motor a hbitou převodovku zabíjí koncepce.
Ty řeči o prohánění supersportů a pět hvězdiček bych tedy trochu mírnil. Autor se nechal podle mě příliš unést pružným zrychlením. Tím ale neříkám, že RS7 rozhodně nebude důstojným konkurentem M5 competition a AMG E63S.
Bylo by totiž zajímávé porovnat jak si takovéto sedany dokáží v porovnání poradit se svou vahou a porcí výkonu a síly co na kola přenáší. Ikdyž je mi jasné, že v našich končinách asi neni uplně jednoduché takový srovnávací test udělat.
Na serpentiny máme přece Tourana, že jo Jarosi71? 😄
Ale vážně, tohle je prostě auto na pět hvězd. Pokud teda nebudeme zahrnovat cenu. Pak je jasný, že stejnou službu poskytne spousta jiných aut. Jenže to už zas nebude RS7. A brzy se v testech dočkáme dalších pěti hvězd. 😉
Ale vážně, tohle je prostě auto na pět hvězd. Pokud teda nebudeme zahrnovat cenu. Pak je jasný, že stejnou službu poskytne spousta jiných aut. Jenže to už zas nebude RS7. A brzy se v testech dočkáme dalších pěti hvězd. 😉
Ja Audi věřím. Zaprve je to ma nejoblíbenější značka a zadruhé ta klišé o nedotacivosti se budou tradovat jeste hezkých par let. Myslím, ze na okruhu za svým konkurenty rozhodne nezaostane.
Rozdělení hmotnosti mezi nápravy😒br />
BMW M6: 52/48
MB CLS 63: 55/45
RS7: 56/46
Bohužel na contidromu byla o 0,5s pomalejší než M6 Competition.
Na ostatních byla stejne nebo rychlejší.
Rozdělení hmotnosti mezi nápravy😒br />
BMW M6: 52/48
MB CLS 63: 55/45
RS7: 56/46
Bohužel na contidromu byla o 0,5s pomalejší než M6 Competition.
Na ostatních byla stejne nebo rychlejší.
Rekl bych, ze rozlozeni mezi napravy nevypovida o vsem, v zatackach je to spis o tom, kde je ta hmotnost nacpana a jak BMW, tak MB maji prakticky veskere tezke komponenty "mezi" napravami, oproti tomu Audi ma velky a tezky motor nekde metr pred predni napravou a tak to pak vyvazuje posunutim jinych komponent za zadni napravu a prodlouzenim rozvoru... Nerikam, ze je to spatne, ostatne tahle auta se na okruh podivaji jen v ramci propagace, vetsinu zivota proziji na kvalitnich (coz jim preju) dalnicich a jejich majitele tam budou s nimi jiste spokojeni 😄
Jen pro ilustraci😒br />
M6 GC: [odkaz]
Audi RS7: [odkaz]
Co se tyka M6 - osobne bych bral M6 GC vsemi deseti, no jsem v ponekud nizsi cenove kategorii 😄
Jen pro ilustraci😒br />
M6 GC: [odkaz]
Audi RS7: [odkaz]
Co se tyka M6 - osobne bych bral M6 GC vsemi deseti, no jsem v ponekud nizsi cenove kategorii 😄
Hele, jsem lama, u té M6 je motor opravdu až pod černým plast. krytem a před ním jen komponenty?
Jistě, ale uvědom si, jak je ten test psaný... v duchu srovnání se sportovními auty. Tohle ale není sportovní auto, je to pětidveřové pětimetrové dvoutunové auto... a tím je to dané.
Tak já si taky zabychařim, BYCH řekl, že na typický český okrsce s provozem a dírama rozhodně nebude todleto pomalejší, než třeba 458. Na okruh si RS7 asi nikdo nekoupí..
Chudák 458, nejdřív přijde o svůj rekordní čas na Transfagarasanu, pak ji pojede nějaká limuzína... a takové je to nádherné auto 😒
Taky si to nikdo nekupuje, krám jeden😊
Ono to skor treba rozlisit ake sportove auto na ake cesty - na miestne rozdrbane okresky je lepsia impreza ako 458, na hladkom asfalte sa na nu ale nebude chytat.
Co myslíš tou koncepcí?
Motor podél, 60%na zadní nápravu...co je špatně?
Motor podél, 60%na zadní nápravu...co je špatně?
S tou koncepcí vyznělo asi špatně. Narozdíl od věty před tím to nebylo nic proti audi, ale obecně proti přemotorovaným sedanům. Prostě mi to nějak nedává smysl.
Když chci sportovní a jakž takž mrštné auto, postavím zadokolku s motorem komplet za přední nápravou a převodovkou vzadu, a ne s motorem na nápravě (a ještě to nepřizabiju náhonem i na předek - další minimálně 50kg balast) anebo postavím něco s motorem uprostřed. Tam už ale horko těžko narvu 4 cestující.
Samozřejmě chápu, že to je jen takový můj brek. 600k sedany prostě mají své místo na trhu a jsou více společenský status než okreskové železo.
Když chci sportovní a jakž takž mrštné auto, postavím zadokolku s motorem komplet za přední nápravou a převodovkou vzadu, a ne s motorem na nápravě (a ještě to nepřizabiju náhonem i na předek - další minimálně 50kg balast) anebo postavím něco s motorem uprostřed. Tam už ale horko těžko narvu 4 cestující.
Samozřejmě chápu, že to je jen takový můj brek. 600k sedany prostě mají své místo na trhu a jsou více společenský status než okreskové železo.
Se starší technikou souvisí i množství tlačítek na palubní desce a středovém tunelu. Má to i své výhody, protože řidič nemusí jednotlivé prvky hledat v různých zákoutích multimediálního systému. - tak po 10tich testoch aut Opel, kde to kritizovali pod ciernu zem to redaktori konecne pochopili. Gratulujem a verim, ze to nebolo sposobene znackou aut, ale chcelo to len cas pochopit 😉