Videa
No ... pravdepodobne by "páni motoristický novinári" urobili lepšie, keby to skúšanie kľúča (aka "flešky") trvalo dlhšie. Pravdepodobne by zistili, že sa to ovláda poväčšine dvojklikom. Takže keby na bokoch tie plošky stlačili dvakrát po sebe - asi by sa dvere otvorili ...
Něco jako Pat a Mat a Tesla. Ale ty Falcon Wings taky úplně nechápu a kdybych si auto objednával, tak bych si počkal do příštího roku, až vyleze verze bez nich nebo vzal Model S.
Význam F.pochopite ked budete chcieť niekde pred tescom narvať a zapasat do autosedacky decko ktore odmietlo spolupracovať. 😄
Tak to musíš ale nejdřív otevřít dveře u řidiče.. Je to totální zhovadilost. Nejen že jsou pomalé a zbytečně složité ale hlavně požírají energii kterou vůz může využít zcela jinak.
ked idem z nakupu tak NEMUSIM otvarat vodicove dvere ako prve. Obvykle sa snazim narvat do sedacky maleho. Potom nakup, manzelku... A ja osobne otvaram svoje dvere ako posledny... A spotreba asi bude naozaj smiesna
No, a nemá náhodou Tesla možnost příplatkového asistenta, který vám vyparkuje z řady aut přímo před vás, abyste si mohli pohodlně nastoupit?
k tomu asi mnohem lepe poslouzi i klascke posuvne dvere, kdys pominu i moznost ze se daji i rychleji otevirat a zavirat pokud to uzivatel pozaduje a neotvira/nezavira je automatikou pokud ji maji
Posuvne dvere ti neotvoria priestor nad hlavou v druhom rade ktory je vyuzivany pri vystupovani ludi z tretieho radu - to je hlavny dovod pouzitia kridlovych dveri.
precetl sis vubec na co reaguju? >😁 pri uszovani deti do sedacky snad nekdo dalsi vystupuje ze zadnich sedacek?
navic 3 radu sedadel v autech povazuju za extremne nebezpecnou, dobrovolne bych tam nikoho neposadil (tesla X se dela i v 5 mistne konfiguraci bez moznosti dalsich 2 mist) a staci se podivat jak dopadli Tesly S pri narazu vetsich aut zezadu, pro oblast kufru potazmo 6 a 7 mista je to "hrbitov" , i bez FW by byla Tesla X paradnim autem, ty dvere jsou tam jen aby to delalo velkej hipe pri uvedeni a je patrne ze dnes si na to lidi spise stezujou a Tesla musi do tech dveri stale vkladat hodne usili co se tyce treba jejich zrychlovani, a uvazuje se ze pristi rok dorazi facelift ktery jiz bude mit klasicke dvere, FW maji proste nejakou tu vyhodu, ale mnohem vice nevyhod
navic 3 radu sedadel v autech povazuju za extremne nebezpecnou, dobrovolne bych tam nikoho neposadil (tesla X se dela i v 5 mistne konfiguraci bez moznosti dalsich 2 mist) a staci se podivat jak dopadli Tesly S pri narazu vetsich aut zezadu, pro oblast kufru potazmo 6 a 7 mista je to "hrbitov" , i bez FW by byla Tesla X paradnim autem, ty dvere jsou tam jen aby to delalo velkej hipe pri uvedeni a je patrne ze dnes si na to lidi spise stezujou a Tesla musi do tech dveri stale vkladat hodne usili co se tyce treba jejich zrychlovani, a uvazuje se ze pristi rok dorazi facelift ktery jiz bude mit klasicke dvere, FW maji proste nejakou tu vyhodu, ale mnohem vice nevyhod
To zase redakce objevila ameriku. ;-\
Tak alespoň přiznejte, že jste se už naučili hledat na youtube nebo se jen nudíte a prolejzáte servery se srandičkama?
[odkaz]
Tak alespoň přiznejte, že jste se už naučili hledat na youtube nebo se jen nudíte a prolejzáte servery se srandičkama?
[odkaz]
len ma tak napadlo či by sa v sekcii moje.auto.cz miesto klasickej uzoivatelskej recenzienedal urobiť priestor na uživatelské videorecenzie.
Takhle mi přijde že kromě zdržování při nastupování do auta slouží hlavně k vypláchnutí interiéru při otevření v dešti, k vychlazení pokud je střecha zasypaná sněhem, k naštvání z nemožnosti použít střešní box a bonusem je zvýšení hmotnosti auta, posun těžiště nahoru a mnohem složitější i dražší konstrukce. Ale jinak jsou in ! 😄